Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gravid

Gravid Niet meer actief

Guusje: Hoop ook dat ie nog even volhoud zodat we kunne sparen.
    Zijn niet goedkoop die dingen.
    Tijd gaat hard he!! Zo zitten we met zn alle over dikke buiken en kwaaltjes etc. te praten, en zo zijn alle baby's al (bijna) half jaar oud!

Vagans: Druk dagje dus, maar wel fijn dat je wat hebt kunnen doen!
    Snap goed dat je je vriend mist, heb super respect voor je.. zou het niet kunnen denk.. kleine bijna alleen opvoeden.
    Enne.. heb Luca al gewoon normaal in bed liggen, boven in gewoon.. dus slaapzak in stoppen lukt hier niet ;)
    Maar 's nachts blijft ie tot nu toe gewoon liggen, het is puur overdag als ie zonder slaapzak slaapt.

Ik even sytycd aan het kijken, en zo lekker bed in.
    Heb mega rug pijn, morgen de ha maar weer bellen, dat ik nu echt GOED onderzocht wil worden!

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Guusje: Gaat hard he!

@ Gravid: Ik hoop dat je HA je eindelijk eens goed na kijkt!

* er alleen voor staan: Ach, het went wel. Ik vind het heerlijk om voor Yara te zorgen en gelukkig gaat het me allemaal tot nu toe erg goed af, zie er mer tegen op als ze door het huis gaat rennen en gaat praten... maar dat zien we dan wel weer.

3. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Gmorgen,

Hier was het wederom erg vroeg.....
    Heb ontzettend veel te doen vandaag,huis is een grote speeltuin..nu ik vrij ben wil ik beginnen aan de speelkamer waar ik het speelgoed neer ga zetten waar niet dagelijks mee gespeeld wordt. wil zo ontzettend veel doen maar denk dat er weinig van terecht gaat komen de eerste dagen maar alles op zijn tijd.
    Ik ga met de kids naar beneden, pap maken en de boel opstarten voor een nieuwe dag.

@Guusje mijn dag was heeel erg vroeg gister en helaas vandaag ook, ach komt vanzelf wel weer goed.
    @gravid hoe is het met de wasmachine afgelopen, hopelijk blijft hij het doen en niet te veel lekken
    @vagans heerlijkgenieten van je kleine meid, in je nieuwe huis,zeker nu je je oude huis echt verlaten hebt.

4. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Ja dan word het voor jou ook drukker denk zo in je eentje.
    Maar ook dat gaat goed komen toch! Weet zeker dat je het kunt.

Denise: Veel op de planning dus! Hopelijk kun je wat doen vandaag.
    De wasmachine doet het nog, dus hoop dat ie het nog even volhoud!

Hier was het ook weer vroeg dag, Luca kwam om 05.15u al, maar heb het met de speen kunnen rekken tot 07.30u.
    Eerder dan 07.00u krijgt hij van mij echt de fles niet ;)
    Tegen 07.50u de fles gegeven, en heb hem nu even naast vriendlief op bed gelegd, en ik zit aan ontbijtje.
    Zo even aankleden, haren doen.. en dan tegen 21.00u eens kijken of vriendin 1 gaat lopen.
    Vriendin 2 smste net al af, die is ziek.. dus loop niet mee.
    Hopelijk kan de ander wel, en anders gaak wel in me eentje.
    Heb week niet gelopen, dus wil er wel weer even uit.
    Heel apart, merk het echt goed als ik even niet loop 's morgens, voel me gelijk weer zo stijf als een hark.. en niet vooruit te branden.
    Verder een normale maandag.. keuken even opruimen, beetje rommelen in huis.

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Gravid, ik hoop dat het een slangetje is, want lekker is niet per definitie dat de machine kapot is.
    Een nieuw slangetje erop is lang zo duur niet als een nieuwe machine.

6. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Hey Dames,

Gravid, Guusje: Ze heeft het weekend nog steeds moeilijk gedronken, maar geef haar na een uur de rest van de fles nog een keer en soms drinkt ze dan nog een beetje. Dus zo rommelen we maar wat aan. Zolang ze blijft plassen en niet suf is zou het allemaal goed moeten zijn, maar ja echt gerust ben ik nou ook weer niet.

Gravid, wat vervelend dat je vriend ’s morgens niet voor Luca wil zorgen. Tja als hij ook thuis is dan vind ik dat je dat samen kunt doen. Mss eens met hem praten??

Guusje, haha van dat in bad gaan herken ik. Is bij mij ook altijd zo. Lig ik net begint ze te huilen haha, moet ik er weer uit voor een fiepje.

Tim en Lise kwamen zondag om 7 uur nieuwe tijd dus helemaal super en vanmorgen weer om 8 uur dus weer lekker slapen. 22.00 uur krijgt Lise de laatste fles.

Vagans, wat vervelend van de oude verhuurder. Hopelijk komen jullie eruit.

Monika, hier nog niet draaien dus in bed ook nog alles rustig. Wat knap van hem zeg!! Nu wordt het opletten.

Gisteren een superdag gehad bij het zwembad. We waren er om 10. 00 uur en gingen om 17.00 uur naar huis. Super dat je nu de hele dag weg kunt nu Tim niet meer slaapt 's middags. Lise vond het ook super, 2x mee wezen zwemmen en tussendoor flesje en slapen in de wandelwagenbak. Ze heeft het echt supergoed gedaan!!

Vandaag weinig plannen, even de boodschappen doen en vanmiddag krijgt Lise weer de inenting voor het RS virus. Lekker rustig dagje dus.

7. Gravid

Gravid Niet meer actief

Yvon: Super zeg dat het zwemmen zo leuk was en goed ging.
    Lijkt mij ook gaaf eens te gaan zwemmen.
    Fijn dat ze toch wat drinkt, hopelijk gaat ze gauw weer het flesje leeg drinken.
    Snap dat je er niet gerust op bent.

Monika: Hij lekt bij het deurtje.. dus hoop dat het deur rubbertje het is.

Net wezen wandelen met vriendin 2.
    Vriendin 1 is beetje oneerlijk bezig, dus die kan de boom in.
    die stuurt smsje dat ze niet mee loopt omdat ze ziek is en dr vent thuis is, terwijl vriendin 2 haar vent net opweg zag gaan naar het werk.
    En ze zegt dat vriendin 2 niet wist of ze ging lopen, terwijl vriendin 2 zaterdag nog had gezegd dat ze wel ging lopen.
    Dus beetje vaag.
    Net gelijk even langs de ha gelopen, en afspraak gemaakt.
    Wilde ze weten voor wanneer, ik gezegd zo snel mogelijk.
    En dat ik de ha wil hebben die me serieus neemt, dus niet me eige ha.
    Kan vanmiddag om 14.20u al terecht, dus das beter!
    Luca lekker in bed, is ant wakker worden volgens mij, ik even aan bakkie thee.. en zo even de afwas doen, en dan zal Luca wel weer fruit willen ;)

8. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Net even bij het CB wezen wegen. Ze is deze week niets aangekomen en zit nu dus nog op 7020 gram en 66 cm.
    Hopelijk gaat het deze week weer wat beter!!

9. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Gravid: Succes vanmiddag bij de huisarts

10. Gravid

Gravid Niet meer actief

Yvon: Is dat normaal dat ze in 1 week niet aankomen?
    Wist ik eigenlijk niet.
    Maar dank je! Ben zelf erg benieuwd,.. laat het straks weten hier als ik terug ben.
    Moet om 14.20u er zijn, dus ga 14.10 hier weg.

Hier ondertussen afwas gedaan, aardappels staan al gekookt.. hoef ik die vanavond alleen nog op te bakken.
    lekker makkelijk!

11. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Gravid: Nee eigenlijk is dat niet normaal dat ze niet aankomen. Maar omdat ze deze week zo slecht gedronken heeft is ze niets aangekomen. Heb vandaag mailtje naar de dietiste van het ziekenhuis gedaan om even te overleggen wat te doen als ze zo slecht blijft drinken.

12. Gravid

Gravid Niet meer actief

Yvon: Ah oke, wist ik verder niet.. dacht dat het normaal was als kindjes een weekje niet aankomen.
    Hoop voor jullie dat ze gauw weer wat drinkt dan!! Dikke knuffel.

Hier klein nieuwtje, vriendlief heeft vanaf morgen weer werk!
    Glasvezel aan leggen ofzo.. gewoon dagdiensten.. tussen 05.00u en 07.00u beginnen, en dan tot 17.00u ofzo.
    Dus wel lekker!

13. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo meiden, de verloren troetelbeer keert ook weer terugJ

Yvon Balen dat L.ise nog zo weinig drinkt en meer moet drinken. Lijkt me erg om constant met die zorgen te zitten. Fijn dat jullie er wel even lekker uit zijn geweest naar slagharen en zijn wezen zwemmen.
    Gravid Jeetje meid kan me inbeelden hoe je je voelt als je vriend zo doet. Ik zou inderdaad wat je schoonzus ook zegt even goed met hem gaan praten, want het kan zo natuurlijk niet doorgaan!
    Kijk je kunt best eens kibbelen of discussies hebben maar je moet elkaar niet boos maken, kwetsen of frustreren. Het is ook wel man eigen om niet naar de kleine toe te gaan (je hoort zo vaak dat die mannen het gewoon niet zien of horen). Vriendlief is hier vaak ook onzeker over wat hij met Jaylin aanmoet, vaak krijg ik dan ook een vragende blik van moet ze nou naar bed of niet oid. Maar het is niet dat hij geen zin heeft.
    Praat gewoon eens goed met je vriend en blijf vooral hier ook je hart luchten;) Een zeikwijf ben je niet hoor, iedereen heeft wel eens iets wat ie even kwijt moet.
    Vagans Raar dat met die oude verhuurder. Even op je strepen staan idd. Fijn dat jullie nog veel leeg hebben kunnen ruimen en je nog hebt kunnen helpen.
    Guusje Haha de mobile boven de box is hier nog wel veilig maar ze trekt er idd ook al aan en dat ie echt op spanning staat. Ook presteert ze het om de diertjes van haar babygym los te trekken.
    Gravid Ik hoop dat jullie wasmachine nog even blijft leven!!
    Yvon Das minder dat Lise niet is aangekomen, ik hoop dat er duidelijkheid komt over wat er gaat gebeuren als ze zo slecht blijft drinken!
    Gravid Je zit nu bij de HA, ben benieuwd hoe het afloopt. Hoop dat je eindelijk serieus genomen wordt. Super dat je vriend weer werk heeft, en lekkere diensten ook;)

Hier Even niet langsgewipt hier, maar ook erg druk gehad. Wat wel lekker is, is dat vriendlief de laatste tijd vaak gaat trainen door de weeks om 5 uur in de ochtend. Dan wil hij daarna alles overnemen tot de fles aan toe even afhankelijk van hoe laat hij vertrekt. Heerlijk! Krijg dan zelfs ontbijt op bed, wat een schat is het he!

Zaterdag boodschappen gedaan en taart gemaakt voor mijn moeder die zondag jarig was. Zaterdagmiddag ook nog visite gehad van schoonvader en zn vriendin die een beetje bleven plakken van 2 tot 5 maar was wel gezellig. Gisteren hier de verjaardag van mijn moeder gevierd met mn broer en schoonzus en hun kleine van 10 maanden. Ons nichtje van 10 mnd is echt al superver ontwikkeld dus wel grappig om dat contrast te zien vergeleken met Jaylin. A. (nichtje) kan al zelfstandig zitten, staan, lopen langs de tafel en zelfstandig staan en stappen terwijl ze nog maar 1 vinger van mama vast heeft. Ze is ook superleuk met Jaylin, trok steeds haar sokken uit en legging hahaha erg grappig om te zien. Ook speelgoed delen met zijn tweetjes. Jaylin neemt vaak vee over van A. lijkt het wel.

Sinds vorige week tilt Jaylin haar hoofdje op als ze op haar rug ligt (zegmaar om rond haar heen te kijken). Dus die wandelwagenbak is binnenkort echt verleden tijd. Als we haar uit bed halen en je strekt je armen uit pakt ze 2 vingers en trekt zich op tot zit. Als je haar gewoon onder de oksels oppakt worst ze boos want het moet via zit.. Haha karaktertje hoor!

Zondag en vandaag ‘kwam’ ze al tussen 5:15 en 5:30 (tja voor haar 6:30 en dan werd ze altijd lichtjes wakker voor de fles van 7 uur). Gelukkig wel kunnen rekken tot 7 uur.

Ohjee drama Queen wil fles, ze wilde vanmorgen haar wortels niet dus dat zal het zijn. Maar even aan toegeven en hup fles erinJ

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    :$ krijg helemaal geen mailtje, dat jullie weer gezellig aan het kletsen zijn!:$

Bijna klaar met voeden dus even snel;

Gravid ben heel benieuwd hoe het bij de HA is gegaan!

Yvon wat goed dat je haar gewicht zo in de gaten houdt! Zijn toch weer behoorlijke zorgen hè. In november moesten jullie toch weer naar de arts? Ik hoop dat de diëtiste wat tips voor je heeft! Succes!

15. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Huishouden is gedaan, wij gaan bloemkool eten vanavond dus wil wat in potjes gaan invriezen maar heb het eigenlijk nog nooit gedaan dus ben aanhet googlen.

Huilt er hier een die is geschrokken van de brievenbus.

@gravid is ook lekker om te lopen, frisse lucht op doen en dan heb ik meestal weer positieve energie om net als vandaag het huishouden te doen.Succes bij de HA
    @Yvon, succes deze week ik hoop dat ze deze week wel aankomt.Ik kan me je wanhoop wel een beetje voorstellen mijn kleine man drinkt uit de fles naar 120 ml terwijl dat al veel meer had moeten zijn, ik moet vrijdag naar cb en vlgde week maandag ka dus ik hoor het wel.

16. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hoi hoi

@Gravid: Hoe was het bij de HA? Lekker dat je vriend weer werk heeft!!

@Vagans: Yara loopt echt niet achter hoor meid omdat ze nog niet kan draaien.Vince doet ook nog geen enkele poging.Elk kindje is anders en het komt vanzelf!!

Hier weer 2 dagen zonder kind.Gisteravond het jochie weggebracht en morgenavond wordt ie weer thuis gebracht door mn ouders. Ik heb weer nachtdienst dus mooie oplossing zo.
    Zo ff wat in mn huisje doen..lekker ff stofzuigen enzo heb ik nu mooi ff mn handen vrij voor

17. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @wish vindje het niet moeilijk om hem dan 2 dng niet te zien ?

Wij hebben net gegeten, heb kleine man bloemkool, aardappel met bv gepureerd gegeven, hij smulde er van, heb besloten niets in te vriezen, maak het of vers of geef potje, ben niet zo van het invriezen.

18. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Denise: Ik mis hem wel hoor maar weet dat ie in goede handen is en dat hij het er leuk heeft en ik heb het gewoon nodig om ff 2 dagen goed te slapen als ik 5 of 7 nachten werk

19. Gravid

Gravid Niet meer actief

Troetel: Leuk is dat om te zien he, die verschillen!
    Fijn dat je vriend lekker voor Jaylin zorgt 's morgens en jij ontbijtje op bed krijg, geniet er van ;)
    Gaaf dat Jaylin dr koppie op tilt, nog even en ze zit op dr knietjes in de wagenbak haha :p

Denise: Doe ik hier ook hoor, of potje of zo mee eten.. vries niks in.
    Is vriezer ook te klein voor ;)

Wish: Lekker joh weer even je handen vrij! Werkse vanacht!

All:
    Ik dus naar ha geweest, die nam me echt serieus!!
    Moest me uitkleden zodat ze en rug en benen kon onderzoeken.
    Dat gedaan, vooral onderrug deed tijdens onderzoeken erg zeer, maar ook boven in.
    Hernia kon ze al wel zeggen dat dat het niet was, ze dacht eigenlijk aan 2 dingen, aan reuma, maar eigenlijk kon ze dat ook al uitsluiten aangezien de waardes daarvan in het bloed al goed waren, en aan slijtage van de ruggenwervels, en datgene naast de wervels.
    Want ik gaf aan dat ik 'smorgens bij het opstaan al direct klachten had, en dat klopte volgens haar niet voor een jonge meid.
    Dat soort klachten hoorde ze bij oude mensen waarvan de rug aan het slijten was.
    Dus heb nu verwijs brief naar het zkh gekregen, moet foto van de rug laten maken,.. zodat ze goed kunnen zien wat er nu precies is.
    Vond het echt zo fijn dat ze me serieus nam!!
    En heb gelijk afspraak gemaakt a.s. woensdag bij me eige ha.
    Ga gesprek aan dat ik dit niet vind kunnen.
    Als zij mij gelijk net zo goed had onderzocht, had ik het allang geweten.
    Vind dit erg laks van me eige ha!

Toen ik thuis kwam om iets voor 3 zat vriendlief met Luca al start klaar om weg te gaan, bleek dat ie om 16.30u solli gesprek had in enschede.
    Ware daar dus iets over half, solli gesprek had (hij kan waarsch. eerdaags bij bo-rent beginnen, dit werk wat ie morge ga doen is tijdelijk dus) en na dat gesprek zijn we doorgereden naar Fc Twente stadion De Grolsch Veste.
    Was ik nog nooit geweest, dus was erg gaaf!!
    Foto's gemaakt met Luca.. alleen Fanshop was helaas dicht, dus hetgeen we besteld hadden, 2 fleece dekens en sjaal, konden we niet ophalen, maar doen we binnenkort een keer, en dan binnen foto's maken.
    Daarna bij mac even wat gehaald, en onderweg opgegeten en nu net een half uur thuis, Luca ondertussen al fles gehad en lekker op bed.
    Die had het helemaal gehad ;)
    Ik ga ook lekker op bank hangen, even praten met vriendlief!
    En dan op tijd bed in, hij zal er rond 05.00u ook wel weer uit moeten, zal even wennen zijn!

Bij De Grolsch Veste
    http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=195124&stc=1&d=1320086508

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ gravid: wat fijn dat je eindelijk serieus genomen bent!

rest: ff kwijt sorry

Hier:

Vanmorgen vriendlief gesproken die de oude verhuurder gebeld had, nu zeggen hun omdat wij een betalingsachterstand hebben (wij hebben niet betaald omdat we niet konden wonen ivm die muizen) ze de woning niet accepteren!!! dus blijven ze ook huur vragen! Nou echt belachelijk!

ook een klein lichtpuntje , voor 90 euro kan de auto gemaakt worden!

Verder bij mn moeder geweest en geholpen met een cadeautje zoeken voor mn oma voor haar achterkleinkind ;) (snappen jullie het nog?)

Dochtertje van mijn nicht wordt morgen 1 en daar gaat ze samen met mn oom heen. Maar omdat mn oma bijna niet meer kan lopen en alzheimer heeft doet mijn moeder haar boodschappen (die woont er naast) en dus ook het verjaardagscadeautje. Ze hadden online een lijstje grmaakt maar dr was dus echt NIKS van te krijgen Grrr we zijn wel 3 uur bezig geweest!

Daarna daar maar blijven eten :)

Yara ligt nu lekker op bed, ze was wel weer huilerig vandaag en je hoort dr helemaal snotteren (niet dat de bellen eruit hangen maar ze heeft het duidelijk benauwd) en ze is NOG schorder! kind heeft straks geen stem meer over!

Morgen naar het CB (voor de eerste x hier in zwijndrecht) is wel iets verer lopen (denk een minuut of 20-30) en dan moet ik mn nicht bellen en die komt ons dan halen (naar hun lopen is te ver)

Vriendlief is niet thuis vanavond, dus nu maar ff greys anatomie kijken, fijne aaf meiden!

Deel Deze Pagina