Vagans hebben jullie zonder te overleggen de huur ingehouden? Pittige daagjes voor jullie met al die uitstapjes. Veel plezier alvast! Gravid wat goed dat je in gesprek gaat met je eigen Ha! Ik vind het heftig wat die andere Ha constateert. Ergens hoop ik niet dat het zo is, maar ja, waar komt anders de pijn vandaan? ik hoop dat je snel terecht kan! leuke foto bij het stadion! Denise jouw mannetje doet het dus ook nog niet heel lekker... All bedacht me net dat we al een poos niks meer van Binna en Lilo hebben gehoord. Hoop dat alles goed gaat. Wish wat lekker dat Vince weer in goede handen is. Super geregeld! Lijkt me ook heerlijk om even de handen vrij te hebben voor het huishouden. Nu is het de hele dag plannen; stofzuigen als hij jengelig beneden is, want dan wordt hij rustig. Was opvouwen als hij slaapt en ga zo nog maar even door. Slaap jij maar even een paar nachten goed.
@ Guusje: naja zonder overleg... we hebben het wel gemeld! Idd al een tijd niets van die 2 ghoord... binna is denk ik te druk met dr winkeltje.
AAAAAAAAAAh weer die rot muggen, mijnkids zijn allebei weer volop gestoken zo zielig, vannachtm aar weer in de klamboe. @wish kan me voorstellen dat je je slaap dan hard nodig hebt. @gravid, hopelijk kan je snel terecht.WEl fijn dat je in elk geval gehoord bent. @guusje uit de borst drinkt hij wel goed maar de fles niet zo.
Goeiemorgen meiden! Vagans: Verhuurder lekker bezig dus, hoop dat jullie nog wat kunnen bespreken. Balen dat je geen cadeautje kon vinden! Enne.. succes vandaag op het cb, altijd spannend, weer een nieuwe! Guusje: Ja vind het ook best heftig, helemaal dat ze zegt dat deze klachten eigenlijk niet voorkomen bij jonge mensen. Dus hopelijk is dat het niet, maar inderdaad.. pijn moet ergens vandaan komen. Denise: Balen dat de muggen weer actief zijn, hier nog geen last gehad gelukkig. Heb de klamboe gewassen en weggelegd, dus de muggen mogen wegblijven haha. All: Pff, weet niet waar Luca last van heeft hoor, hij was vanmorgen alweer om 05.00u wakker. Speen gegeven, toen was ie wel weer stil, maar om 06.00u moest vriendlief er uit, en die vergat beneden de tussendeur dicht te doen, dus Luca weer wakker Even met hem bij vriendlief op de bank gezeten, en toen lekker naar bed gegaan met Luca naast me. Zo hebben we toch nog tot 07.30u gelegen. Vriendlief weer werken vanaf vandaag, vind het wel wennen hoor.. dat ie niet er is. Maar vind het ook wel weer lekker, komt er tenminste weer beetje ritme in, en kan me eigen ding overdag weer doen Hij moest om 07.00u klaar staan hier int dorp, maar om 07.15u was er nog niemand en tegen 07.30u ook nie, dus kwam ie maar weer naar huis. Belde die kerel rond 07.45u dat ie zich verslapen had en er aan kwam. Begon al goed dus Moet denk ook wel wennen dat ie nie om 16.00u weer thuis is maar 17.00/17.30u. Maar ja, dit werk is toch tijdelijk.. ben allang blij dat ie weer werk heeft. Luca en ik zo weer wandelen, en dan lekker beetje in huis rommelen. Rustig dagje!
Vandaag is de laatste dag dat ik volledige borstvoeding geef. En dat heeft die kleine helemaal door! Kwam vannacht gewoon lekker ouderwets weer om 3 uur. Ik heb nog geprobeerd te troosten, maar wakker is hier echt ETEN! Wachten met eten tot 11.00 uur leek me wel erg lang, dus heb hem om 7.30 maar weer aangelegd. Op de laatste dag gaat dus gewoon nog even 6 voedingen pakken! Wat een draak! En de tijd gaat echt hard... afbouwen van bv leek zo ver weg, maar morgen begint het al (snik!). Vanmorgen naar de kapster, haar dochtertje is 2 dagen jonger (maar was wel een week eerder uitgerekend). Vanmiddag dominee op bezoek voor de dienst van zondag. Lekker druk dus en ik zit nog in mijn ochtendjas Ik ga me dus nu aankleden!
Guusje: Gek hoe ze dingen aanvoelen he Maar geloof best dat het even slikken is. 6 maand bv gegeven en dan afbouwen, respect voor je!! Jij lekker relax opgestart dus Leuk dat dochtertje van je kapper zo goed als even oud is! Hopelijk hebben jullie zondag mooie dienst! Hier vanochtend weer lekker gewandeld met vriendin. De ander horen we niks meer van, dus die kan mooi de boom in. Luca was ook weer mee, die vond het wel weer lekker om buiten te zijn. Net fruit gegeven, en hij ligt alweer lkkr in zn bedje. Ik even an glas fris, en ga zo de wasmachine even aanzetten, en de afwas doen.. en verder beetje opruimen op gemakkie. Vriendlief werken, dus ik kan mooi alles op mijn manier opruimen haha.
Gravid lekker weer je eigen ritme hĆØ! Is het bij jullie ook zulk super weer? Ik hoop het, want het is nu geen straf om erop uit te gaan met de kleine. Wat jammer dat die ene vriendin afhaakt. Het was gezellig vanmorgen. Haar meisje is veel fijner en lichter dan G. Het leek wel reus en klein duimpje echt een groot verschil in jongen en meisje!
Guusje: Ja heerlijk weer hier!! Ga vanmiddag ook even lekker dorp in! Ze geve deze week 16-18 graden op, heerlijk! Groot verschil he tussen meisjes en jongens! Mn nichtje is dan 7 weken ouder dan Luca, zij is dan even lang, maar wel stuk dikker haha. Hier ondertussen afwas gedaan, en ben even aan het afstoffen.. Luca nog stil, dus laat hem mooi even liggen. Net afspraak bij de kapper gemaakt (tja als vriendlief alles dr af haal, hou ik mijn haar voor hem ook niet lang ) haha is gekheid.. maar heb weer zulke dode punten, gaat mooi een flink stuk vanaf!! Kan het weer mooi groeien allemaal! Ga ook even langs TerStal, hebben ze weer mooie aanbiedingen, heb echt geen broeken meer die ik pas.. dus moet 1 nieuwe hebben, en gelijk nog maar warme trui/vest er bij!
Gravid lekker he als alles al gedaan is, hier is vandaag niets uit mijn handen gekomen. @Guusje ga je echt afscheid nemen van je bv, respect, ik wil het aan de ene kant ook wel maar ik vind het nog zo makkelijk, en het wordt toch vanzelf een stuk minder. Ik heb zoiets als het echt op is of ik ben het zat dan stop ik ermee.
Ik ga vandaag nog maar even een id-kaart voor Gabriƫl aanvragen (ok ben er vrij laat mee, maar toch), want nu kost hij nog 9,22, maar vanaf januari kost hij 30 euro! Dus net even snel pasfoto's laten maken. De kosten voor een volwassene gaan omlaag, dus voor mijzelf wacht ik dan wel weer tot januari, want moet er zelf echt ook 1 hebben.
Denise: Ja echt lekker als alles gedaan is! Monika: Pff, 30 euro. Word steeds gekker joh Ga dan ook maar ff van de week kijken voor ID voor Luca. Hij zal er toch 1 nodig hebben, dan liever nu ie nog zo goedkoop is. Zelf heb ik Paspoort, dus geen ID nodig. Sow, Luca weer wakker, had hem om 13.30u ff naar bed gedaan, maar meneertje vind het wel weer genoeg zo. Even de fles geven, verschonen en dan richting dorp. Even winkeltjes langs en dan tegen 16.30u naar de kapper.
Denise Ja, ik ga definitief afscheid nemen van de borstvoeding. Voel me er een beetje toe verplicht. Ik zit in de ziektewet doordat ik bergen energie mis. Dit is denken wij voor een groot deel te wijten aan de bv. Mijn man roept al van dag 1 dat hij het niet erg vindt als ik stop. Lief bedoelt, maar ik ben dus eigenlijk al een half jaar aan het 'strijden' voor mijn bv (heb mijn man steeds snel over gehaald hoor). Deels heb ik het zo lang gegeven, omdat ik vond dat dit het beste was als hij heel ziek zou blijken te zijn. Nu is hij waarschijnlijk niet ernstig ziek, maar zeker weten doen we het nog niet. Hij heeft het fantastisch gedaan op mijn 'slagroom', maar nu is het goed. Al hoop ik stiekem dat hij de kv niet wil. Ik heb genoeg voeding en het is inderdaad lekker makkelijk. Ik probeer me nu op te trekken aan de nadelen (ander kan ook een voeding geven, eigen kleding en lingerie, niet meer kolven) en zie het stoppen steeds meer zitten. Maar om heel eerlijk te zijn, neem ik met pijn in mijn hart afscheid. Het is toch iets natuurlijks en het gaat allemaal zo makkelijk. Maar ik moet nu ook aan mezelf en de mensen om mij heen denken. Morgen als hij precies een half jaar oud is, krijgt hij zijn eerste fles (ja om 22.50 uur; de tijd waarop hij si geboren). Mijn man vind het ernstig overdreven (is het ook), maar het is fijn dat ik op deze symbolische manier afscheid ga nemen. Bleh, zoals ik het nu omschrijf krijg ik gewoon tranen in mijn ogen... (zullen de hormonen nog wel zijn!) Monika ik hoorde dat ook van de ID. Ga straks even overleggen hier, want dat wil ik hem ook vast halen. Als ze dan onze ID even stukken goedkoper maken, halen wij er in januari ook maar 1. Onze paspoorten zijn echt in rook opgegaan... kan die dingen echt nergens meer vinden. Zo frustrerend!
De prijs voor volwassenen gaat helaas niet veel omlaag. van 43,95 naar 40,05. Paspoort gaat om omlaag. Maar voor de kleintjes vind ik het bedrag absurd hoog worden. Er is 1 minister die iets heel wijs zei: Nu maakt de minister van de ID-kaart een melkkoe. Van gratis naar gruwelijk duur!
Guusje: toch heel erg knap at je het een half jaar hebt volgehouden. Echt respect daarvoor. En natuurlijk vind je dat heel erg moeilijk. Wel mooi om het zo symbolisch af te sluiten. Gravid: Fijn dat je vrind weer werk heeft. Al is de manier waarop het vanmorgen gebeurde nou niet heel relaxed maar goed. Het is maar voor even toch? Hopelijk krijgt Luca snel zijn oude ritme weer terug. Zo vroeg is ook geen doen. Monica: goede tip van de IDkaart. Dan kan ik hem nog beter dit jaar bestellen. Hier: vanmorgen weer solgesprek gehad. Was eigenlijk een heel fijn gesprek. Maar het kwam er op neer dat ik overgekwalificeerd was en dat ik voor deze functie waarschijnlijk niet in aanmerking zou komen. Maar binnenkort komen er wel andere functies en daar zou ik dan voor in portfolio blijven. Ze hadden 50!!! brieven ontvangn en daarvan mochten er 10 langskomen. Vond ik op zich toch best goed gedaan. Vandaag als een dolle door heel het huis gegaan. Iets teveel van het goede want benen en rug schieten weer op slot. Nu dus uitrusten op de bank. En.....morgen ga ik 2 uur werken. De bedrijfsarts was het er eigenlijk niet mee eens maar ik wilde zo graag dat het toch mocht. Zolang ik maar luister naar mijn eigen lichaam. Heb er super veel zin in
Officieel wel. Normaal zou je ze bijschrijven op je paspoort, maar vanaf 26 juli 2012 mag dat niet meer en moeten ze een eigen id hebben.
Wat ik heb gevonden is o.a: kinderen worden vanaf 26 juli 2012 niet meer bij geschreven in het paspoort. Alles wat daarvoor bij geschreven is vervalt. MAAR: kinderen hebben pas vanaf 14 jaar Identificatieplicht. Dus tot die tijd hoeven ze alleen een eigen ID/paspoort als je op vakantie gaat naar het buitenland. verder is het NIET verplicht.
Dag allemaal!! ff ego, vanavond/morgenochtend ff sociaal!!!!! Ik heb gister mijn laatste werkdag gehad en hoop wat meer te kunnen meekletsen weer! Nouja, afhankelijk van mn kleine dondersteen want die dacht daar iig vandaag heeeeeeel anders over Meneer komt vooruit! Hij legt zijn hoofd neer, armen naast zich en zet zich af met zijn benen, hij schuift echt. Als ik hem iets help kruipt hij(mijn hand/arm onder zijn borst)! Maargoed, hij is dus echt al de hele dag onwijs onrustig, want hij krijgt nu een beetje de smaak te pakken en wil dus alleen nog maar vooruit. En dan kruipen, mja dat lukt hem nog niet. Dus ik hoooooop dat het snel op de goede manier lukt en hij wat rust vindt! En dat scheelt ook wel weer, want nu schuift hij dus met zijn gezichtje over het kleed/ parket(leg er steeds een speelkeed onder maar daar blijft hij dus niet meer op liggen..) en dat lijkt me niet helemaal lekker voor zijn wangetjes.. En hij wil zittend de fles sinds vandaag Hij dronk altijd op schoot liggend, nu wil hij rechtop zitten, moet hem onder zn beentjes vasthouden en de fles hoog en dan drinkt hij, anders gaat hij heel erg miemelen en dus echt niet drinken?? En hij huilt als hij iets wilt en het niet krijgt(de bril van mijn man, whahahaha, gaat hij jengelen, komt manlief dichterbij, keihard lachen en hup de bril weer af) boef!! Pffffffft ben sprongetjes klaar!!!!!!!!!!!! Hopen dat het straks ook op dat front wat rustiger wordt! Kom vanavond of morgenochtend nog even op iedereen reageren, knuffel!!!
Denk dat ik deze week nog een ID voor hem ga halen. Baal nog steeds zo dat ik niet ben gegaan voor onszelf toen het nog gratis was! Voor 10 euro wil ik het risico wel lopen dat we hem niet gebruiken. Maar bijvoorbeeld een weekendje naar Duitsland of Belgiƫ kan nu eigenlijk al niet. Al zullen ze je niet snel aanhouden, maar het risico neem ik liever niet. Kwabbernoot en dan is het werken ineens over... nou ja buitenshuis dan Hoop dat je een leuke laatste dag hebt gehad. Zo die kleine van jou is rap! Zijn nu echt de sprongetjes voorbij? Niet dat ik er echt iets van gemerkt heb, maar het is toch leuk.