Zo mn kleine kereltje is weer thuis Ff lekker geknuffeld met hem en nu ligt ie lekker in zn eigen bedje te slapen.
Aangezien we hier binnen no time in Belgie of Duitsland zitten, vind ik het niet onverstandig om een id voor hem te hebben. We hebben hem vanavond aangevraagd en krijgen telefoon als hij klaar ligt.
Die dingen zijn toch 5 jaar geldig? Voor een tientje oh en de kosten voor de foto's wil ik er wel 1 halen. Vind het een lekker idee dat we een keer een weekendje België of Duitsland kunnen doen.
hoi meiden ff ego ben kappot! Meisje is weer netjes gegroeit, 63 cm en 6.445 gram Nog steeds een ukkie maar dat is totaal niet erg! Daarna opgehaald door mn nicht want dr dochtertje is 1 geworden! Yara heeft het ook erg naar dr zin gehad! dr waren ook nog 2 kindjes van 9 en 10 maanden en dat vond ze reuze interessant ookal kan ze nog niet echt zelf met ze spelen. ze lag om 9 uur in bed, anderhalf uur later dan normaal maar dat is niet zon ramp voor 1x, en daarbij heeft ze tussen de middag netjes zonder zeuren bij mn nicht geslapen! Ben helemaal trots op dr! Ook op mn hondjes die (eigenlijk tegen mn zin in) best lang alleen zijn geweest!
Oh Vagans, wat een lekker babytje heb jij nog! Als ze het verder goed doet, dan is het inderdaad goed hoor! Wat lekker dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad en dat je nu weer lekker thuis bent. Aardige mensen trouwens bij het CB?
@ Guusje: Ja waren wel aardig, ik gaf aan dat het de eerste keer daar was dus legde ze me alles netjes uit. Wat me wel op viel (niet dat dat erg was ofzo) dat die Kinderartsen allemaal buitenlanders zijn! een australische, belgische en nog een waarvan ik het land niet weet... Ze ging met een lichtje in dr ogen schijnen en verder niet veel boeiends. moet 13 dec weer
Vagans hier 2 artsen waarvan 1 buitenlands. All ook gehoord van de 27 jarige moeder en 5 maande oude baby die ernstig gewond zijn geraakt in het zwembad? Zeg me dat het niet iemand van hier is... Hier ging iemand toch ook gisteren zwemmen? Besef me dat wij dit hadden kunnen zijn...
Goedemorgen!! Weer een nacht achter de rug! Vandaag is mn vriend vrij dus lekker slapen vandaag.Dan vannacht nog 1 nacht en dan weer ff 2 daagjes vrij. @Guusje: Nee niet gehoord van dat zwembad?? Wat is er gebeurd dan?
Fem: Wat fijn dat je toch eventjes kunt gaan werken. Ben je er toch even uit! Hoop dat het goed gaat! Kwabbernoot: Fijn dat je nu lekker thuis kunt werken! Enne.. jou ventje is snel dus, kun je lekker gaan vangen haha Hier probeert ie het ook wel, maar lukt nog niet altijd. Dan nog maar even achteruit haha. Luca wil niet zittend drinken, maar wil wel rechtop zitten. Hij gaat steeds met zn nekkie naar voren.. dus ben benieuwd wanneer ie echt zit dan. Succes met het oppassen, hoop dat het je bevalt! Vagans: Lekker klein meisje heb je nog dan, super joh! Fijn dat het zo goed ging op de verjaardag. Guusje: Nee niks van gehoord, wat was er gebeurd? ID: Hij heeft er eigenlijk nog geen nodig dus, maar als ie nu nog geen 10tje kost, ga ik er mooi nog even 1 halen. Liever 10tje dan 30 euro. All: Gisteravond naar Actief geweest (fanfare) ging hartstikke goed. Moest na afloop, dus zo rond 22.00u, uniform passen, want mag 17dec. mee doen met het concert. Dus super gaaf! Maar ja, voor ik naar huis reed was het 22.30u, regende kei hard.. en dan over een stikdonker dijkje. Bah, was blij dat ik thuis was.. zag geen hand voor ogen. *Leuk half nachtblind zijn * Vanmorgen was het weer 06.00u, alsof Luca weet dat vriendlief er dan uit moet, want zo gauw vriendlief hem de speen geef en een kus en zegt dat ie gaat werken dan slaapt hij weer. Rare vogel En toen kwam ie om 07.30u weer, dus prima! Even papfles gegeven, en nu ligt ie, eh ik wilde zeggen op het speelkleed, maar ik zie dat ie ondertussen op de grond ligt en het speelkleed van zich af duwt haha. Ik even lekker aan boterhammetje met glas thee, en dan tegen 09.00u richting de ha, even gesprek met me eige ha. Dus ben benieuwd. Daarna met vriendin en Luca naar de kerstmarkt hier 2 dorpen verder op, dus gezellig! En verder beetje op gemakkie in huis aan de gang.
Wish: Ja, ik las het net,.. vreselijk zeg! Moet je toch niet an denken 09.15u dus bij ha geweest, ze vond wel fijn dat ik er mee kwam, en wilde me nu toch even goed onderzoeken, of ze misschien verschillen vond. Dat goed onderzoeken was het woord niet waardig, want ze deed nog niks, maar toe maar.. ze weet nu in ieder geval hoe ik over haar denk. Geef ze nog 1 kans, word ik een volgende keer nog niet/weer niet serieus genomen, dan ga ik naar andere ha. Gelijk even wat boodschapjes gedaan net, Luca fruit gegeven, en die ligt lekker op bed. Weet niet of vriendin nog naar de markt wil, maar dan heeft Luca in ieder geval even lekker geslapen, die was helemaal op. Ik ga de afwas even doen.
Hier net weer op het cb geweest. Gabriël is nu 71 cm en weegt 8325 gram. Hij is nu mooi aan het stabiliseren na de groeispurt van 2 maanden terug.
Monika: Lekker gegroeid dus weer! Ik mag volgende week weer met Luca (8nov. volgens mij) dus ben erg benieuwd! Luca slaapt nog steeds lekker, ik kamer al weer schoon, de afwas gedaan.. en zit nu even croissantjes met kaas te eten en bakkie thee. Straks beginnetje maken met 1 kast, beetje opruimen en ordenen.
En dan nu weer die vrouw met 2 kindjes in het water..... Wie heeft er leuk nieuws? Gravid wat leuk van de fanfare! Wat een HA.... Monika hier is de groei gelukkig ook gestagneerd. Het zou wat zijn als ze zo door groeiden! het baby gaat er nu snel af hè! All weer gewerkt, weer hondsmoe dus even eten en dan naar bed.
Guusje: Luca schuift nog net niet vooruit, maar schuift wel rondjes.. leuk nieuws? Hoe gaat het met werk, wel naar je zin? Eetse, en slaap lekker zo! Pff, ik ken Luca zo heel niet! Normaal slaapt ie 's ochtends niet, en gaat dan voor 2 a 2,5 uur naar bed als ie om 12.00u zn fles leeg heeft, maar gister sliep ie van 10.00u tot 13.00u, en nu slaapt ie ook al vanaf 10.00u. Gistermiddag wilde ie daarin tegen niet slapen, hooguit uurtje. Dus dat zal ie vanmiddag dan ook niet willen denk. Hij slaapt nooit 3 uur achter elkaar, en nu ineens wel Ben ik niet gewend. Zit echt een beetje te wachten op hem Zou het door de klok kunnen komen? Hij schuift ook, dus zal ook energie vreten.. ik weet het niet haha. Ga maar vast aan het eten beginnen denk, verveel me gewoon
* Zie trouwens dat Guus 6 maand is!! Pff, 6 maanden al.. gaat reuze hard!, vanavond eerste keer flesje begreep ik? *
Inderdaad Gravid 6 maanden alweer. Zo bijzonder wat zo'n klein mensje allemaal al geleerd heeft! Deze trotse mama heeft gisteravond voor het laatst de laatste bv op bed gegeven. Vanavond om 23.00 uur de fles en dan is het hoop ik niet om 3 uur ETEN! Maar Gravid dat is geweldig nieuws van Luca! Hij is dan nog net geen 6 maanden, maar doet net iets meer dan ons mannetje. Echt leuk die verschillen. Hier sliep hij gister trouwens ook dik 2 uur misschien heeft het wel te maken met klok, activiteiten en leeftijd? Even een vraagje; ik lees overal over Papflessen, maar hoe maken jullie die? Is dat kant en klaar ofzo?
Je kan het kant en klaar krijgen, maar je kan het ook maken. Je kan rijstebloem in de fles erbij doen. Dan is de melk iets dikker. Dit zou dan ook meer moeten vullen, maar hier de ervaring dat hij dan juist sneller honger heeft. Hier krijgt hij 's morgens gewoon een bordje pap met de lepel gevoerd (bambix fijne granen). En dat eet hij helemaal op en 4 uur later pas weer honger. Krijgt natuurlijk wel tussendoortje.
[FONT="]Gravid[/FONT][FONT="] Fijn dat je eindelijk serieus bent genomen bij de HA. Kun je al snel terecht bij het zkh voor die foto? Guusje Begreep dat Binna het erg druk heeft met haar nieuwe webshop en de 2 kids. Daarom komt ze niet meer zo vaak op het forum. Maar volgens mij gaat alles wel goed Lilo praat misschien in het andere topic mee? Denise Balen zeg van die rotmuggen, hier *gelukkig* weinig last van (even afkloppen). De kleine haar deur houden we zoveel mogelijk dicht en als er licht aangaat moet alles potdicht anders komen ze op het licht af. Stond van de week wel effe doodsangsten uit toen er een boze wesp/bij in de hal zat en die kon niet weg. Die zat boos te zoemen tegen de voordeur en ik moest er langs om Jaylin te verschonen.. Toen maar even de kleine meid in de box gelegd en dapper met een vliegenmepper er achteraan. Als ik de deur nl. opendeed ging hij er vandoor (de deur opende de andere kant op en hij zat bij de scharnieren zegmaar. Was toch blij toen dat beestje dood op de grond lag.. Ik ben nl. allergisch! Gravid hier ook al een vroeg wakker kindje de afgelopen dagen. Om 5 uur vind ze het welletjes en gaat brabbelen en duimen en al. Ze krijst nog niet om de fles dan maar goed ben evengoed wakker dan. guusje Respect hoor meid, de afsluiting van een mooie tijd bv! Nu op naar de flesjes, ook wel fijn dat deze periode aanbreekt. Als het goed is (zeg ik er maar bij haha) slaapt ie straks langer en meer en kan je de voedingen ook vaker uit handen geven. En fv is beter in te dikken dan bv dus tegen het spugen ook een voordeel. (al moet ik zeggen dat ik het hier zo dik kan maken als kweet niet wat en het er vaak nog uit komt.) Ohh meid als ik zo je verhaal lees over het afscheid van BV begrijp ik je zo ontzettend goed! Met pijn in je hart afscheid nemen ik weet nog hoe dat voelde, alweer een maand geleden. Mooi om het zo symbolisch af te sluiten. Je hebt het supergoed gedaan! *Id kaart ; Volgens mij heb ik iets gemist, ik weet van niks! Ga het zo eens even uitpluizen.. Wij wonen namelijk vrij dicht bij de grens dus effe Belgie in gebeurd regelmatig voor boodschappen of een dagje uit en dan zomaar spontaan dus niet vooraf gepland. Is toch wel handig om dan een Id-kaart te hebben voor de kleine. Fem Is toch een prestatie dat jij bij 1 v.d. 50 zit als ze er 10 selecteren! Jammer dat ze weer van die flauwe excuses gebruiken om je dan maar niet aan te nemen. Dat kunnen ze immers toch allemaal ook al zien op je cv en in je sol. Brief. Ik hoop dat de 2 uurtjes werken vandaag goed zijn gegaan, en je even hebt genoten Kwabbernoot Heerlijk om zo te lezen over de kleine dondersteen. Super dat hij al op de kruip-toer is. Dus mama kan de hele dag door huis heen lopen achter hem aan?? Hihi Vagans Fijn dat Yara zo gegroeid is! En zo te lezen hebben jullie een heerlijke dag gehad Hier inderdaad ook veel buitenlandse artsen, maar dat is in het zkh ook zo. We zijn een aantrekkelijke stad qua gezondheidszorg voor de Belgische verplegers en artsen schijnt het. Maargoed zitten ook op een mooie afstand voor ze. Bij het CB hebben we een ik denk poolse kinderarts, wel grappig dat accent. Als ze Jaylin ziet zegt ze altijd ohh meisje met de sterke ghoofd! Guusje Lees idd net op i-net over dat ongeval in het zwembad. Brrr Tilburg is hier niet zo ver vandaan en dat kindje niet zoveel jonger/ouder dan Jaylin. Zou er toch niet aan moeten denken.. Het is toch niemand van hier he?? Monika Kleine man dus weer netjes gegroeid. Hier Vanmiddag naar de fysio geweest weer lekker losgemaakt! Opa en zn vriendin even op de kleine laten passen, vonden ze superleuk! Opa heeft weer lekker zitten lachen met Jaylin en Jaylin ook met hem hihi. Verder niet zoveel te melden, ja Jaylin ontwikkelt echt als een gek zodra ze haar nichtje A. weer heeft gezien. Sinds gisteren zit ze nog beter zelfstandig, net iets stabieler (gaat nu ook zelf helemaal naar voren zitten in wipstoel en blijft zo zitten). Ze trekt nu haar sokken uit door er zo lang mogelijk aan te zitten trekken. Pfoe wat gaat het hard!! [/FONT]