Wish: Ja dat andere dat doen,vind ik niet erg Maar ik wil um gewoon zo min mogelijk geven, alleen wanneer het echt nodig is. Zoals inderdaad wanneer ie heel moe is, zodat ie lekker in slaap valt.. of net wat jij zegt als hij troost nodig heeft, of als ie niet lekker in zn vel zit, dat soort dingen. maar verder als het niet nodig is geef ik hem niet. * inderdaad vroege Twente fan En aangezien ik nog steeds nergens kabouters zie, en Luca nog even slaap.. ga ik mezelf schop onder me kont geven en de afwas even doen. (en eens zien wat ik an me gasfornuis kan doen, want elk half uur staat dat ding te rammelen als er weer een trein langs kom )
Pfff meiden mn broer maakt er weer eens een puinhoop van.. En ik ben zeer goed bevriend met mn schoonzusje en ik heb net de antwoorden gekregen die zij aan hem vroeg zeg maar. Maar hij is nu gewoon de hort op en heeft haar nog niet de antwoorden gegeven die ze vraagt. Ik hoor net via mijn moeder wat hij heeft gezegd.. hij is nogal laks en tja ik weet niet hoe lang hij haar nog laat wachten op antwoorden.. Ik weet even niet wie ik nu moet zijn, de zus die wijs dr mond houdt of de vriendin die haar goede vriendin de waarheid verteld die haar achter wordt gehouden.. Daarbij komt dat ik al de hele middag met haar aan het smsen ben en haar een beetje afleiding bezorg. Het voelt nu gewoon alsof ik lieg als ik smsjes stuur zeg maar, omdat ik iets achterhoud. Maar is het wel aan mij? Verdorie wat een *** situatie Kan vanwege hun privacy niet het hele verhaal vertellen maar zit gewoon te huilen om de hele situatie.. Weet het gewoon effe niet meer..
Troetel: Wat naar zeg Aan de ene kant wil je natuurlijk de zus zijn, maar an de andere kant de goede vriendin. Snap dat je het heel moeilijk vind. Ik kan wel zeggen kies dit of dat, maar weet het verhaal verder niet (wat overigens niet uit maakt natuurlijk) en kan dus ook niet zeggen wat nou verstandig is. Hoop dat je er uit komt meis. Dikke knuffel!! Jippie.. de afwas is gedaan, keuken schoon en kamer weer schoon! Toch nog wat nuttigs gedaan vandaag, en Luca slaapt nog lekker! Dus ga de was maar even afhalen, als vriendlief dan straks de mand naar boven draag kan ik de schone mooi an de lijn hangen. * Word trouwens gek van me lijf Heb sinds paar dagen ineens grotere borsten weer, bh is super te klein ant worden ze doen me mega zeer, zijn strak gespannen.. tis echt opluchting als ik bh uit heb. Ben met vlagen misselijk, heel raar!!
Tja lastige situatie, maar wat zou jij willen als jij in die situatie zat? Had je het willen horen van je schoonzusje of wil je heel lang wachten voor je partner je vragen beantwoord? Het is moeilijk, maar ik probeer het dan altijd andersom te zien. Meestal helpt het je overwegen wat te doen.
Troetel: Je wilt vanwege hun privacy niet het hele verhaal neer typen, maar je zet het wel in de lounge Zoals ik dat verhaal lees, zou ik inderdaad je broer voor het blok zetten.. en vind dat jou s-zus recht heeft om te weten hoe of wat. Maar goed, snap dat je het erg moeilijk vind. Kan je verder helaas ook niet verder helpen, maar laat dat meisje niet stikken, verdiend ze volgens mij niet.
Gravid Tja zo'n lullige opmerking had ik kunnen verwachten. Heb hier zitten huilen en kon manlief er niet over bereiken (ivm werk). Schoonzusje smst en ik moest doen alsof ik van niks weet, het is immers mn broer zijn keuze hij moet het vertellen. Vlak nadat ik dus het berichtje hier had gepost besloot ik om een topic in de lounge te openen omdat ik het van mn hart wilde en advies wil wat te doen. all in principe is ze er van op de hoogte dat het zou kunnen dat hij niet verder wil want dat zegt hij al dagen. maar het is gewoon de manier v. waarop mijn moeder met hem spreekt ook. Ze heeft iets gezegd in de trant van: Ja ga je met haar verder of met een ander. Kies maar. Ik zou het gooien op dat er wel 2 kids in het spel zijn. Maargoed.. Zitten nu zelf hier met een constant huilend meiske en een huis ondersteboven daardoor want heb de hele dag met een meiske met tandjespijn gezeten.
@Troetel: Heb ook het hele verhaal gelezen in de lounge...(snap ook niet wrom ej het dan niet hier neer zet maar goed) Als het mijn broer was zou ik hem flink de les lezen!! Het kan toch niet zoals hij doet!! Ik zou het ZEKER voor mn schoonzusje opnemen maar niet stiekum...ik zou mn broer zeggen dat ie haar antwoorden moet geven en zo niet dan zou ik haar wel vertellen hoe het zat.Broer of niet zo ga je niet met mensen om.
Troetel: Niks lulligs aan, is gewoon beetje raar om hier te lezen dat je het verhaal niet neer typ om hun privacy, en dan nog geen half uur later alles in de lounge leest. Maar nogmaals, snap dat je het hartstikke moeilijk vind en tussen 2 vuren staat. Net als wat Wish zegt, broer of geen broer,.. zo ga je niet met mensen om,. Dus of hij zegt het zelf, of jij. Als je nou niet met haar op kon schieten werd het anders, maar je kunt het naar ik begrijp best met haar vinden. Dan verdiend ze dit in mijn ogen niet. Vriendlief was lekker op tijd thuis, tegen 16.30u. Luca had ik al half half eten gegeven, maar die hoefde op den duur niet meer. Ondertussen ook me broertje nog voetbal les gegeven haha, die doet sport en recreatie en moest weten hoe je aan de punten en de doelsaldo kwam. Luca net fles op, en die ligt lekker in bed, vriendlief is even eten halen.. dus kunnen wij zo ook lekker op de bank ploffen en avond! Heb trouwens op een mooi zgan Tiamo mee groei stoel gereageerd op mp, en kan hem waarschijnlijk ophalen! Voor 15 euro, dus is een prikkie voor een bijna nieuwe stoel! Kan Luca lekker in de kinderstoel, eten geven in de wipper word hem niet meer aangezien hij zelf overeind gaat zitten. Is echt toe aan een kinderstoel.
Gravid: Ook toevallig...heb net Vince eten gegeven in wippertje en ineens komt ie helemaal naar voren,zodat ie in zitstand zit...hij ploft wel weer terug daarna maar zat ff gek te kijken.Luca doet dat dus ook! Top dat je voor een prikkie een kinderstoel hebt kunnen vinden!! Hier staat kinderstoel nog in doos...hebben we van mn broertje en zn vrouw gekregen toen Vince geboren werd.Denk dat we hem eerdaags ook maar in elkaar gaan zetten.Is ook superleuk natuurlijk als ie bij ons aan tafel kan zitten.
Troetel wat naar allemaal! Je bent loyaal aan je broer maar bevriend met szus, onmogelijke spagaat. Geen advies voor je, wel een knuffel! Is je mannetje inmiddels thuis? En zakt de tandjespijn al een beetje? Haha portret ook hier, net fles op en na de laatste slok echt keihard krijsen...maar ze mag niet meer want 4*180/6 opvolgmelk op. Morgenochtend pap door de fles en wat meer groente fruit . Nu slaapt ze net. Ook hier wat onrustig vandaag, en steeds met haar tong te voelen op een bepaalde plek, hoop dat ze alle 32 gauw door zijn
Even uit mijn hoofd; ik zag een super gave foto van fruit eten! Nou hier was het echt niet bijzonder ofzo.... Deed zijn mond iets open, lepeltje erin, hapt 'm leeg, je ziet hem denken en slikt het door. Niks leuke foto of leuk filmpje denk dat ik hem maar kiwi ga voeren! Gravid leuk dat hij al fan is! En hier is het ook alle papiertjes vast willen houden. Leuk van die kinderstoel! Hier maakte ik hettot oes in de blender, geprakt vond hij redelijk. Zou denk ik een blender kopen, dan wordt het niet zo snel moes volgens mij. Troetel, wat een nare situatie weer... Op familiegebied zit het je ook niet mee... Knuffel en hoop dat je snel uit deze vervelende positie kan stappen, maar zeker ook dat de hele situatie wordt opgelost. Kinderstoel mag toch nog niet? Of kunnen die van jullie al echt goed zelfstandig zitten? Maar ja snap dat de wipstoel ook niet echt meer een optie is. Lastig!
Guusje, dat is ook pas nu ze "van een lepeltje eten" goed snapt. Dus gaat jouw kleintje ook vast gauw doen! Hoe bevalt (hmm das niet echt het juiste woord) het helmpje? Moet je vaak meten?
@guusje; nee hoor vince kan nog niet zitten maar met stoelverkleiner kan hij wel ff in de kinderstoel voor zn fruithapje ofzo of ff bij ons zitten tijdens eten
Wish: Ja Luca doet dat sinds een paar dagen, heb de wipper wel in zit stand zitten al, of tenminste.. half liggen half zitten, maar hij komt gewoon overeind zitten. Grappig dat Vince dat nu ook doet!! Meijke: Van mij mogen die tandjes en kiesjes ook allemaal tegelijk komen haha. Zijn we er maar van af Guusje: Guus is niet de enige die geen gezicht trekt met eerste hapje hoor Luca vond er de eerste keer ook niet veel bijzonders aan. Had zo iets van het zal wel haha. Ik zat echt klaar met camera, maar meneertje vertrok echt zn gezichtje niet. Pas met het eerste groente hapje, toen wel. Kinderstoel: Als je stoelverkleiner heb, dan kan het wel eventjes. Cb zij me zelfs dat als ze al wat kunnen zitten je zelfs stukje door dorp mag fietsen met je kindje in het zitje. Maar echt alleen mini stukjes van bijv. je huis naar winkel. Dat is hier hooguit 2 min. Pas wanneer ze echt zelf stevig kunnen zitten vanaf 9 a 10 maand dan mag je grotere stukken. Maar ga echt nog niet fietsen nu, wacht lekker tot ie zelfstandig kan zitten. Alleen kinderstoel vind ik wel weer iets anders. Hier lekker aardappelbolletjes op met partysnacks. Zo nog toetje, even gauw alles afspoelen, afwas doe ik morgen wel, en dan lekker avond.
Gravid bh's die niet meer passen? Hmmm, je weet vast wel waar ik dan aan moet denken.... Meijke je hebt het geloof ik al een paar keer gevraagd en ik vergeet steeds te reageren. Sorry, want vind het wel heel lief dat je het vraagt! Het helmpje gaat fantastisch! Ik heb maandag de fysio weer laten meten, maar ze heeft me nog altijd niet de uitslag doorgebeld, wat ze normaal wel doet, omdat ik pas over 3 weken weer ga. Weet nu dus niet of het ook percentueel verbeterd is, maar voor het oog zeker wel! En dat al met een paar weken! Het helmpje hoort helemaal bij hem. We vinden het zelfs gek als zijn helmpje af is. Alleen het op en afzetten vind ik minder. Dat is namelijk nogal lastig alleen te doen. Zelf heeft hij er totaal geen probleem mee. Wel heel lief als het helmpje af gaat; dan gaat hij met zijn handjes over zijn hoofdje wrijven. Vond ik in het begin zielig, maar nu hebben we daar een leuk masseer momentje van gemaakt. Kortom het helmpje gaat super!
Guusje: Ja ik denk aan het zelfde als jij Wat lief dat hij zo met zijn handje over zijn hoofdje wrijft. Ik dacht toen ik het las ook ' ah wat zielig, zo'n klein ventje.. en dan toch al over zn hoofdje wrijven ' maar inderdaad net wat je zegt.. nu lekker een momentje van maken! Wel erg fijn dat het zo goed gaat en je al verbetering ziet!! Ik ga bakkie thee en koffie zetten en dan lkkr bankhangen bij vriendlief.
@Guusje: Fijn dat het helmpje goed gaat!! Hier wordt het ook nog spannend op de afplatting minder is geworden...zelf denken we van wel maar maandag komt fysio weer dus ben benieuwd
Oh Wish spannend is dat hè?! Maar je mag zelf beslissen om een helmpje te nemen. Succes en laat het even weten maandag! Gravid hihihihihihihihihi
@ Guusje: wat fijn dat het zo goed gaat! Het klinkt al alsof je helemaal bent omgeschakeld @ Troetel: Rot die situatie met je broer! en wat ontzettend vervelend van de vlooien! @ Gravid: wauw , wat een schema! wat een die veel! (naja in vergelijking met yara dan) Konden die kindjes maar voor altijd aan de borst, stuk makkelijker hahahaha Enne ik ben ook anti-speen hoor, ieder zo zn methode maar die van mij is het niet. Leuke foto! zo herkenbaar! enne... zwanger? of miss moet je juist ongesteld worden? @ Meijke: wat een super lieve foto! * eten: wow ik vind jullie echt snel gaan! Hier zijn het echt nog oefen hapjes. Volgens de richtlijn ook gebonnen met groenten en dan 2 dagen achtereen hetzelfde om te kijken hoe ze er op reageert... fruit doe ik pas als ze 2x per dag krijgt (met 6 maanden) naja zondag is ze al 6 maanden maar ik ben van mening dat ze nu toch nog meer heeft aan BV. zondag 6 maanden al!!! Jeetje wat gaat dat snel! En ondanks dat ze echt nog wel een ukkie is en best nog wel een beetje baby is het ergste baby er echt wel af! Vanmiddag voor de gein ff in de buggy gezet maar ze zakte al snel scheef, nee voor haar echt nog de kinderwagenbak! pff volgens mij heeft mn meisje mij ook aangestoken, begin te snotteren, voel me moe en heb koppijn... Vriendlief belde dat die eerder naar huis kwam en mee at, ff snel (naja snel,... jullie kennen de rij bij de aldi? ) aardappeltjes bijgehaald en mn nieuwe wok getest om ze in te bakken Yara was een stuk vrolijker vandaag, ik blijf dr neusje goed spoelen en dit werkt goed nu ligt ze al weer ff heerlijk te slapen
@Guusje: Weet je wat ik zo moeilijk vind? Om in te schatten hoe het er later uit zal zien.Nu zie ik het nog maar is dat straks ook nog? Volgens mij valt het wel mee..ik ben eigenlijk behoorlijk klaar met die voorkeurshouding oefeningen. Ik ben er van overtuigd dat het zn ontwikkeling op andere vlakken belemmerd. Hij kan niet draaien want hij moet altijd in zo'n kussen liggen.Dat komt dan later wel maar hoop dat ze zegt dat het genoeg is zo.