Vagans de fruithapjes zijn voor volledige bv kindjes ook niet meer dan wennen aan structuur en smaak. De bv blijft de hoofdvoeding! Wish was die oefeningen ook echt beu. Merk wel dat ik hem nog via rechts oppak en neerleg, maar het helmpje zorgt ervoor dat hij nu meer zijn niet voorkeurskant gebruikt. Het is idd lastig inschatten voor later. En daarom bijten we nu door. Mijn slogan is; "Ik wil alles doen wat in mijn vermogen ligt, zodat hij me later niets kan verwijten." misschien geeft het je moed om vol te houden. Zet 'm op! Knap trouwens dat je hem in dat zijligkussen krijgt! Hier wurmde hij zich altijd weer op zijn rug...
@Guusje: Leg er nog een handdoek achter zodat ie niet terug kan rollen,maar snachts gebruik ik het niet hoor.Hij ligt de hele dag al op zn linkerzij dus dan mag ie snachts lekker liggen zoals ie wil.Merk wel dat ie steeds vaker zn hoofd naar links legt uit zichzelf dus zal allemaal wel goed komen
Wish zo dat vind ik echt onwijs knap! Misschien dat ik niet hard genoeg heb doorgezet en heb volgehouden, omdat een helmpje bij ons onvermijdelijk was. Maar echt respect dat je het op de dag zo volhoudt! En gelijk heb je dat je hem 's nachts lekker 'vrij' laat liggen
Als hier helmpje onvermijdelijk was dan had ik het ws ook niet volgehouden. Hoeveel %was de afplatting bij Guus?
Bij binnenkomst fysio met 2 maanden: 116,1% Na 3 maanden fysio: 116,4% Ondanks fysio is het niet eens stabiel gebleven. Hij zit in de categorie ernstige afplatting en zal zeer waarschijnlijk nooit een echt rond hoofdje krijgen. Ook moeten we waarschijnlijk door na zijn 1ste jaar... Heb me er lang schuldig over gevoeld; gevoel komt nu gelijk weer boven. Maar de andere veel grotere zorgen hebben dit gevoel overspoeld. Ik weet nu ook dat ik dit niet had kunnen voorkomen met de kennis die we toen hadden. Vind eigenlijk dat de kraamverzorgsters er beter voor moeten waarschuwen. Dit gaat mij echt geen tweede keer gebeuren!(als die komt)
Ja ik ken het gevoel meid...ik geef ook de schuld aan de kraamzorg.Ik legde hem keurig elke voeding op zn andere zij maar hij moest perse op zn rug liggen. Maar ja als ik zie hoeveel % afplatting Guus heeft mag ik niet klagen. Vince zn afplatting was 2 maanden geleden toen we begonnen 110%
Ja als ons mannetje iets doet doet hij het goed Tja, we moeten er maar wat van maken hè Pfff, wat zal ik blij zijn als die laatste voeding eraf kan! We zitten nu echt onze tijd uit te zitten...
Hai ladies, ben niet veel "hier" geweest de laatste tijd. Druk op t werk, thuis uiteraard ook met twee kleintjes en nog wat nasleep van de verhuizing. En aangezien de autoi me liet staan (drie weken geleden) zit E vooral s avonds veel achter de pjoeter om een andere auto te zoeken. Maar.... *tromgeroffel* we gaan morgen proefrijden in een Skoda Octavia Combi... en als hij bevalt nemen we m direct mee. Dan morgen verder ook nog aan het taarten bakken. We hebben de beide mama's beloofd om appelslagroomtaarten mee te nemen ivm hun verjaardagen, die zondag worden gevierd (mijn mama was afgelopen woensdag jarig en de schoonmama zondag dus) En jaar geleden waren dat de momenten waarop we, rijkelijk laat , de familie hebben ingelicht over de komst van Dominique. @gravid: uhm... ik heb afgelopen week ook maar weer getest hoor , veel krampjes, veel afscheiding etc... maar nog gelukkig omo-wit. Wel heb ik Kikkert mn foto laten lezen en zij "ziet" vier meisjes.... de eerste twee zijn er inmiddels al... en volgens haar zijn de andere twee een tweeling, waarvan ik vermoedelijk eind 2012 zwanger van raak. Nu is mn vent vrij stellig geweest in het aantal kinderen wat hij wil hebben... dus wat hem betreft waren we na Do "klaar"... maar hij zit wel steeds over evt nog een broertje/zusje voor de dames te ouwehoeren... dus ik weet t ff niet meer. Zelf wil ik nog wel een derde (evt vierde) kindje, als het ons gegund mag zijn. @vagans: jeetje meid, ik heb op Hyves je blog over de BV zitten lezen RESPECT voor je hoor... ik weet nog dat we begin dit jaar een behoorlijke discussie over de BV hebben gehad! EN dat je nu toch alweer een half jaar BV hebt gegeven aan Yara *Thumbs up* Verder weet ik het even niet meer hoor... ik probeer mn leven te beteren en hier wat vaker van me te laten horen
Ontwikkeling Do: krijgt nog 5 flesvoedingen, waarvan eentje (oh erg gemakkelijk van de mama) fruit in een flesje. Ze "kletst" ons de oren van de kop, sinds een week draait ze van rug naar buik, blijft vaak half op haar zij liggen spelen in de box. Zitten en staan doet ze nog niet, maar wel houdt ze haar wipstoel fanatiek in beweging... ziet er erg komisch uit. Dinsdag moet ik weer eens voor controle naar de KA en haar eerste prikjes. Onze KA ent pas vanaf 6 maanden. Dus ben benieuwd hoe lang en zwaar ze nu is.
Guusje: Inderdaad hihi Volgende week moet ik ongesteld worden, dus ga geen test doen. Word ik ongesteld weten we genoeg, word ik niet ongesteld dan weten we ook genoeg Vagans: Ja vind het erg op zwangerschap symptoom lijken, vooral me borsten.. die zijn groter, pijnlijk gespannen.. bh echt te klein.. en dat heb ik nooit voor ik ongesteld moet worden. Met vlagen misselijk zijn heb ik dan trouwens ook niet. Dus beetje apart. Vind niet dat Luca veel eet hoor haha, is hier al heel normaal Fijn dat Yara weer wat vrolijker is en het spoelen goed helpt! Wish: Knap dat je zo met Vince bezig bent!! En inderdaad, vind dat de kraamzorg beter moet informeren en wijzen moet op die dingen. Ik had met Lydia al dat ze zeiden dat ze elke keer in bed op dr rugje moest, maar hoofdje steeds naar een andere kant. Dus dat heb ik in mn achterhoofd gehouden en met Luca weer net zo gedaan. Maar kraamzorg mag er wel wat duidelijker in zijn ja. Marjan: Leuk weer van je te horen! Zo te lezen druk gehad dus Maar wel heel fijn dat jullie waarschijnlijk weer andere auto hebben. Wel beter! Maar jij ook alweer getest dus ja ik test niet eens, zie wel of ik volgende week ongesteld word haha. Leuk he als de mannen zeggen eigenlijk 'klaar' te zijn, maar dat toch blijven twijfelen Wel geinig dat iemand 4 kindjes zag. Toch wel spannend dan. Fijn dat alles goed gaat met Dominique! Leuk he als ze in de wipper zo bewegelijk zijn! Succes dinsdag bij de ka en met de prikjes. Hopelijk heeft ze er niet te veel last van! Veel plezier met de verjaardagen zondag! Monika: Volgens mij is jou man jarig, gefeliciteerd! All: Hier was het 05.45u, 06.50u en toen 07.30u weer Fles gegeven, en nu ligt ie alweer 15min. in bed, maar slapen ho maar. Zo even ontbijten, en dan tegen 10.00u kunnen we de kinderstoel ophalen, dus ben daar super blij mee! Hebben we mooie meegroeistoel voor een prikkie. Vanmiddag naar Fc Twente stadion, bestelde spullen ophalen, en Luca zijn welkomscadeau'tje. Dus leuk dagje zo!
Gravid, manlief is maandag pas jarig. We vieren het alleen vandaag al Huis is aan kant, de vlaaien staan in de koelkast samen met de bosvruchten kwarktaart. Nu nog even genieten van de rust in huis, want Gabriël slaapt al weer.
Hoi, Wel een beetje terug gelezen, maar kan het allemaal niet echt onthouden nu. Zit echt met ons meisje in mijn hoofd. Ze drinkt al ruim 1,5 week zo slecht. Soms zelfs echt maar 70cc per fles. Ben ook maar weer terug gegaan naar 6 flessen in de hoop dat ze dan maar wat meer binnenkrijgt. Ze wil ook echt niet. Soms kom ik met de fles aan en wil ik deze geven en duwt ze haar hoofdje naar achteren, mondje stijf dicht en moet ik haar echt dwingen om wat te drinken. Heb gisteren de kinderarts gesproken en kijken dit weekend nog af, omdat ze verder niet ziek oogt (geen koorts, niet suf, heeft plasluiers en lacht wel), maar het voelt zo slecht. Zit af en toe gewoon de huilen uit onmacht. Maandag belt de kinderarts terug om te kijken hoe het weekend is gegaan en anders moeten we langskomen. Vanmorgen drink ze 60 cc, na veel aandringen heeft ze uiteindelijk met moeite totaal 100cc gedronken en dat na een nacht van 10 uur, je zou toch denken dat ze dan honger heeft. Niet dus........ Verder nog wel een lichtpuntje, mijn contract loopt 31 december af door bezuinigingen en !!!!! ik heb een nieuwe baan gevonden per 1 januari dus dat is helemaal super!! Ga nu maar eens wat in het huishouden doen!! Moet ook gebeuren. Lfs Yvonne
Goedemorgen meiden Normaal begin in ik eerst met reageren op anderen, maar wil dit even uit de wereld helpen. Wat betreft het verhaal van mijn broer, zoals ik al uit probeerde te leggen gister in het kort.. Ik wilde eerst niet het hele verhaal posten ivm privacy e.d. maar in de tussentijd dat ik het hier postte veranderde er het e.e.a in de situatie en ik zat er zelf heel erg mee. Wat nou te doen. Dus postte ik het in de lounge met de bedoeling later hier even neer te gooien dat ik het in de lounge had geplaatst voor degenen die geinteresseerd waren in het hele verhaal. Maar ondertussen dit hele gedoe met broer en s-zus was mijn kleine meisje heel erg van streek echt heel heel heel erg. Werd zelfs niet stil als ik haar vast had en een bijtring en druppeltjes wilden ook niet baten. Dus toen ben ik even gaan wandelen met haar, wat wonder boven wonder wel hielp, anders had ik hier wel even neergezet dat het verhaal inmiddels in de lounge stond. Maar dat lukte dus even niet wat Jaylin gaat voor! Gravid Lekker koopje van die meegroeistoel! Super. Meijke Mannetje was tegen 18:00 thuis dus dat was nog wel een beetje op tijd. Tandjespijn heeft nog wel even doorgezet en krijsen en gillen ook.. Voor het slapen gaan nog een keer druppeltjes gegeven en vannacht heeft ze redelijk geslapen met wat gillen s nachts tussendoor. Jullie kleine meisje dus ook al wat last van tandjes en een hongerwolfje hihi. Guusje Wat fijn dat het helmpje goed gaat en dat het beter lijkt te worden met de afplatting. Schattig zeg dat hij over zijn hoofdje wrijft! Vagans Ieder kindje is denk wel verschillend qua ontwikkeling en hapjes hoor, komt allemaal op zijn tijd. Yara morgen alweer een halfjaar, jeetje tijd vliegt! Gezellig dat vriendlief eerder thuis was. En goed dat het beter gaat met Yara en haar verkoudheid. Hopen dat jij nu niet ziek wordt Hier trouwens begonnen met fruit, CB gelijk pissed off. Maarja gelukkig is het ons kind en niet dat van hun haha. En hier zijn de hapjes ook nog tussendoortjes hoor. En groente pakt ze trouwens ook prima nadat we met fruit waren begonnen en van de fruit geen enkele last en dat voor een eczeem & KMA kindje.. Wij geven overigens 1 week dezelfde soort groente/fruit om echt allergie uit te sluiten. Tot nu toe heeft ze nog niet allergisch gereageerd op wortel en banaan. Morgen over op broccoliJ Marjan Spannend hoor als ik de voorspellingen zo lees. Hoop dat het jullie gegund mag zijn om een derde en evt. Vierde kindje te krijgen. Wel apart 4 meiden!! Ben benieuwd.. Kikkert is iemand op dit forum? Balen van de auto trouwens, lijkt me erg vervelend met de afstand die je moet rijden naar t werk en met 2 kleintjes. Monika Veel plezier vandaag met het vieren van manlief zn verjaardag! Yvon Vervelend die zorgen om de kleine meid, ik hoop dat het vandaag en morgen nog wat beter gaat met de voedingen! Gooi je zorgen er hier maar uit, is soms best fijn even van je af schrijven. Super dat je een nieuwe baan hebt gevonden, in hetzelfde werkgebied als waar je al werkte of totaal iets anders? Hier Wat betreft het verhaal met mijn broer; hij blijft zeggen dat hij niet verder wil maar s-zus heeft het nog niet van hem persoonlijk gehoord dus blijft vastklampen aan een beetje hoop. Mijn taak om iets te zeggen is dus eigenlijk niet meer nodig want ze weet het al. Mn broer toespreken tja, die is onbereikbaar en mijn moeder werkt daar lekker aan mee. Geeft hem niet aan de telefoon etc. Ben het even zat om moedertje te spleen voor hem. Heb ik in mn leven al heel vaak moeten doen en heb mijn moeder dan ook gezegd dat ZIJ maar eens een keer de moeder moet zijn. Wij zijn er in ieder geval ten alle tijden voor s-zus en hopen dat dit haar sterk houdt.. En hopen dat mijn broer meer verstand heeft en krijgt dan meneer de zaaddonor.. Kleine meid is erg van streek, gister ook nog gedoe gehad met haar zalfjes en voeding dat ik zeker op tijd had bested bij de apotheek. Nou deze week al twee keer gehad dat het niet binnen was bij hun. En dat lag aan de post volgens de apotheek dus moest ik er maandag maar omkomen. Zalfje zeiden ze zelfs dat ik maar even Vaseline moest halen bij de drogist.. Nou toen vloog ik effe uit. Eerst loop ik 3 keer deze week voor niks naar de apotheek en dan willen ze dat ik met iets anders ga smeren (ze heeft vorige keer al een allergische reactie gehad op een bepaald merk lanette crème dus dat zagen we echt niet zitten!) Uiteindelijk hebben ze het bij een andere vestiging laten halen en is het s avonds nog thuisbezorgd, dus netjes opgelost.. Vanochtend hapje in de kinderstoel gezeten want ze zit steeds naar voren in de wipstoel erg irritant met hapjes. Ze slaat ook steeds met haar handjes als we haar een hapje aan het geven zijn en duwt haar handje erbij in dr mond. Zijn er meer kindjes die dat doen? Vandaag veel plannen, ben benieuwd of we die gaan waarmaken
@ Marjan: Thanx meid En wat een gedoe met de auto! vervelend! hopen dat deze gaat bevallen! Enne dat van die tweeling vind ik heel spannend! Laat je het ons wel even weten als het uitgekomen is? ben benieuwd! Enne appelslagroomtaart klink lekkerrrrrr (ken ik helemaal niet) @ Gravid: Ik zeg TESTEN! je hebt al die je heel vroeg kan gebruiken van het merk: test point (te krijgen bij etos) ben benieuwd @ Monikal: Veel plezier alvast met het feestje en ook alvast gefeliciteerd met je man! @ Yvon: jeetje kan me voorstellen dat dat heel frustrerend is! Je wil je kindje toch goed te eten geven! Kan het met tandjes te maken hebben? las pas iets over een kindje wat de borst weigerde door doorkomende tandjes! @ Troetel: wat sneu dat je meisje zo overstuur was! Wandelen wil idd wel is helpen, ook bij jezelf, om je hoofd leeg te maken! Wat fijn dat ze goed op het eten reageert! Hier: Nu ben ik verkouden voel me ook een beetje gammel *zucht* Yara is een stuk vrolijker, dr neusje snottert nog wel wat maar ik blijf stug door spoelen en dat helpt goed. En waar laat je je kind nou echt door lachen... baby apps voor op je mobiel! Bewegende plaatjes met dierengluiden, ze vind het geweldig hahahahaha! Mn vader is een dakje aan het maken voor mn voliere en dan kunnen de vogels (incl de nieuwe kanarie) hopelijk snel er in dan heb ik echt alle beetjes weer thuis! heerlijk! vriendlioef is vanochtend vroeg vertrokken naar Limburg om daar de tattoo met de as van zn moeder te zetten (ben benieuwd) Ik ga zo met yara en de hondjes naar mn ouders toe, ff samen met mn ma boodschappen doen enzo fijne dag meiden!
Hai meiden Eindelijk weekend @ troetel: Haha ja voor nu een drukke werkende mama, maar ben blij als ik over een paar weken weer lekker 3 dagen kan gaan werken @ Gravid: Ik ga conumentenservice doen en het bedrijf is in het engels vandaar ook die training in het engels. Maar krijg straks wel gewoon nederlandse en belgische klanten aan de lijn dus dat is wel fijn. Ja die 3 flessen ging eigenlijk zonder problemen. Ik laat de 1 na laatste fles weg dus die bij de groente. Ze krijgt nu 200 gram groente en een flesje thee. Ben met 5 maanden al wel gaan afbouwen hoor dus iedere keer wat minder in de fles zodat ik met 6 maanden de fles kon weglaten @ Kwabbernoot: *cyberhug* wat een leuke foto van je 2 knullen! @ Denise: Ieder kindje is verschillend. Maelynn is langer dan gemiddeld, maar wie weet groeit ze straks weer wat minder hard en krijgt kai bijvoorbeeld een sprong in zn lengte @ Guusje: Jeaaahh I am watching you Hahaha ja kunstvoeding kan lekkere luiers opleveren @ Meijke: Hier ook tips om maelynn meer met rechts te laten doen. Ik dacht al die wordt linkshandig Mooi meisje hoor! @ Vagans: Wat een heerlijke meid heb je toch en wat kan ze al dansen Verder ben ik het effe vergeten Maelynn slaapt nu lekker dus effe wat QT voor mama Fijn weekend nog!! XxxX
Wish als hij 's nachts komt zit ik gewoon nog op 6 voedingen! Lijkt dus een hele stap naar 4 flesvoedingen, maar dat zal vast wel goed komen. Marjan spannend van de auto.... Hoop dat hij jullie bevalt! En wat spannend jullie gezinsuitbreiding! Houd ons op de hoogte hoor! Yvon gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super! Maar wat een zorgen om je meisje... Ze kan dan vrolijk zijn, etc., maar dat dit niet goed voor je voelt kan ik me goed indenken. Ik hoop dat ze snel beter gaat drinken. Heel veel succes! Troetel goed dat je hier even uitlegt hoe het komt dat je toch het bericht over je broertje geplaatst hebt en het hier nog niet had gemeld. Eigenlijk zijn jullie nog steeds bezig met Jaylin, hoop echt dat het snel allemaal echt goed mag gaan! Hoe is het gegaan met al je plannen? All zo, fruithapje werd hier zojuist met smaak naar binnen gewerkt. Mondje ging zelfs open! Toen meneer het lepeltje begon te pakken en vervolgens zijn handen overal aan ging afvegen, vond ik het wel weer genoeg hij heeft meer dan de helft van zijn bakje leeg gegeten en dat vind ik toch wel heel veel zo voor de eerste keren.
Wish als hij 's nachts komt zit ik gewoon nog op 6 voedingen! Lijkt dus een hele stap naar 4 flesvoedingen, maar dat zal vast wel goed komen. Marjan spannend van de auto.... Hoop dat hij jullie bevalt! En wat spannend jullie gezinsuitbreiding! Houd ons op de hoogte hoor! Yvon gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super! Maar wat een zorgen om je meisje... Ze kan dan vrolijk zijn, etc., maar dat dit niet goed voor je voelt kan ik me goed indenken. Ik hoop dat ze snel beter gaat drinken. Heel veel succes!Ik hoorde het net op het nieuws... Geen woorden voor... wat een verdriet... Ik probeer er maar niet te veel bij stil te staan. Troetel inmiddels kan ik jouw gevoelens van destijds helemaal plaatsen... Bv is meer dan de borst geven... Gravid we wilden vandaag alleen de laatste voeding door kv vervangen. Denk alleen dat we om 19.00 uur de kv geven, want anders sta ik morgen op springen ben ik bang All bedankt voor de pap info. Ik moet daarvoor dus een pakje kopen en dan mengen. Net banaan, appel en peer gekocht voor zijn eerste fruithapje. Morgen ofzo maar een keer doen. Niet alles te gelijk voor die kleine Zo samen ons mannetje ophalen bij het kdv. Dit was zijn eerste hele dag. Ben vast een rare mama, maar heb hem niet erg gemist heb nu wel heel veel zin om hem te gaan halen en te knuffelen. Mijn kleine man die alweer een half jaar bij ons is. (geloof dat ik hem stiekem toch wel gemist heb) Troetel goed dat je hier even uitlegt hoe het komt dat je toch het bericht over je broertje geplaatst hebt en het hier nog niet had gemeld. Eigenlijk zijn jullie nog steeds bezig met Jaylin, hoop echt dat het snel allemaal echt goed mag gaan! Hoe is het gegaan met al je plannen? All zo, fruithapje werd hier zojuist met smaak naar binnen gewerkt. Mondje ging zelfs open! Toen meneer het lepeltje begon te pakken en vervolgens zijn handen overal aan ging afvegen, vond ik het wel weer genoeg hij heeft meer dan de helft van zijn bakje leeg gegeten en dat vind ik toch wel heel veel zo voor de eerste keren.
Monika: Ah zo, op die manier Fijne verjaardag!! Yvon: Wat fijn zeg dat je direct al nieuwe baan hebt! Maar wat naar van je meisje zeg, hopelijk wil ze dit weekend toch nog goed drinken! Dikke knuffel! Troetel: Goed dat je het even komt uitleggen. Die 'lullige' opmerking van je was dus heel niet nodig Als je gewoon gelijk even rustig verteld had hoe en wat. Maar snap best hoe moeilijk het allemaal is, en helemaal als je meisje ook nog eens met tandjes pijn zit. Dikke knuffel voor jullie! Fijn dat het fruit goed gaat!! Maar allergie hoef je nog niet direct te zien toch, kan ook op latere leeftijd, tenminste dat werd me verteld. Luca stopt zijn handjes ook met het eten in zn mondje.. is heel normaal Vagans: Nee moet volgende week ongesteld worden, dus ga geen geld uitgeven voor test Word ik niet ongesteld weet ik genoeg en andersom ook haha. Fijn dat je straks alle diertjes weer lekker bij je hebt! Balen dat je zelf zo verkouden bent, beterschap meid! Lilo: Ah zo, spannend dus! Wel leuke uitdaging of niet. Luca slaat zelf de 12.00u fles vaak over. Krijgt dan gewoon stukjes brood en flesje lauwe thee. Bij de groente kreeg hij al geen fles. Gewoon groente en toetje, en dan voor het naar bed gaan nog een fles. Dus hier is 3 flessen straks ook geen probleem denk, zit nu al 3 dagen op 3 flessen. Guusje: Haha is heel normaal hoor dat ie met zn handje in zn mondje gaat en dan alles onder smeert Heb ik hier ook elke dag. Daarom gebruik ik nu tegenwoordig hydro luier als slab. Gewoon 1 punt in zn shirtje doen, bij zn nekje.. dus net als hele deftige mensen doen met een servet ofzo en de rest van de hydro over hem heen, en de 2 zijpunten instoppen zeg maar. Dan heb je dus net zo'n mummy maar kan ie smeren wat ie wil Fijn dat het fruit zo goed ging! All: Hier leuke dag gehad! Vanmorgen om 10.30u richting Enschede gereden, en waren 11.00u bij De Grolsch Veste. Daar bestellingen opgehaald, 2 Fc Twente dekens met logo, een een sjaal voor vriendlief, en toen ook nog een sjaal voor Luca gekocht, een muts, een grote poster met het stadion vanbinnen die helemaal vol zit, met alleen maar Tukkers. Dus 30.000 Tukkers. Ook nog een setje kaarten gekocht van alle spelers, trainers etc. Zo'n 28 kaartjes, komen allemaal op 1 muur te hangen in zn kamertje. En hebben nog een Rond kaartje gekocht met het Twente paard (twente ros) en de tekst: Tukkertje on board. Die hangt op de achterruit Hij kreeg als welkom's cadeau als twente club lid ook nog een sjaal met kidsclub logo, dus wel stoer! Tegen 12.00u gingen we weer bij stadion weg, en zijn toen naar Duitsland gereden. net over de grens even bakkie koffie en thee gedaan, Luca verschoont en fles gegeven en toen doorgereden naar Gronau,. daar dorpje bekeken, en verder gereden naar Epe, waar we boodschappen bij de Liddle en Aldi gedaan hebben. Scheelt echt best wel met hier! Daarna naar adres gereden waar we de kinderstoel konden ophalen en tegen 16.00u waren we weer thuis. Lange leuke dag gehad. Luca wilde ik toen groente geven in de stoel, maar hij wilde niet, was te moe dacht ik. Dus in bed gelegd, wilde ie ook niet, dus op schoot genomen en zo groente geven.. Maar dat was nog leuk, hij wilde persee zelf lepeltje vast houden en in mondje stoppen, dus best. Maar tegelijk moesten de handjes ook naar binnen, en die moesten aan zichzelf en aan mij afgevegen worden Zijn muis werd ook slachtoffer, die was niet meer wit maar geel van de groente. Hij zelf zat er helemaal van top tot teen onder, mama's trui vies. Toen toetje.. en papa vond eigenlijk dat als Luca er onder zat, mama ook maar moest, en zette even fijn het toetje op mn hoofd. Moest wel erg lachen daar niet van.. lekker ouwehoeren moet keer kunnen.. dus toen ben ik zelf maar onder de douche gesprongen toen Luca alles op had, vriendlief heeft Luca gewassen en zo samen afgespoeld even. Beide weer schoon. Luca net fles gehad, en ligt nu lekker op bed, die is hartstikke moe!! Wij even achter pc, strakkies film kijken.. opruimen doe ik morgen wel weer. vind het best voor vandaag.. zo lekker bankhangen en dan optijd bed in! Even spammen hoor Luca in kinderstoel in wegrestaurantje net over grens in DL http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=196560&stc=1&d=1320516726
In zn nieuwe kinderstoel http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=196561&stc=1&d=1320516798