Lekker aan het smeren, zelf lepeltje vast houden.. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/de-mamas/196562d1320516871-mei-mamas-2011-deel-1-afb6486.jpg
En papa dacht, dan mama ook maar http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=196565&stc=1&d=1320516984
Whahaha, Gravid, wat een heerlijk verhaal! Humor dat toetje! En wat zit Luca al goed! is hij stiekem al niet een paar maandjes ouder? Haha, nee joh er zijn wel meer van die snelle kindjes. All van de fysio zounhij nu moeten 'zwemmen' lees; op de buik en armen en benen los van de grond. Kon hij maandag echt niet! en nu zien we de laatste twee dagen dus hoe hij zichzelf leert 'zwemmen'! Zo grappig! Hij kan het nog niet hoor, maar doet wel heel hard zijn best! Zo hopelijk lekker in bad!
Guusje: Ja was wel even humor haha, lekker ouwehoeren. Hij zit inderdaad al goed he, viel me ook op. Enne.. zelfs de wijkverpl.kundige vergiste zich hoor haha,.. die dacht de laatste keer ook dat ie al ouder was. Maar sorry, hij is echt pas (woensdag) 6 maand Gaaf dat Guus zichzelf leer zwemmen!! Heb het bij Luca ook nog niet gezien hoor, wel benen in de lucht als ie op zn buik ligt, maar armen nog niet echt. Of zijn dat echt puur fysio 'oefeningen'?
@Gravid, geweldige foto's!!! Hier dachten de dominee en de pastoor die Jelke doopte dat hij 6 maanden was terwijl hij toen toch echt nog maar 2 maanden was.
Wij gaan morgen dopen, wordt nog een meisje van 8 maanden gedoopt, maar zie het verschil niet... stoere kereltjes hebben wij! Gravid het is een meetpunt. Dit kon hij nog niet, maar zou hij dus al wel moeten en daardoor scoorde hij erg laag. Maak me er niet druk om. Hij doet het op zijn eigen (wat langzamere) tempo
Guusje: Ah zo oke! Spannend morgen dus, wel foto spammen he Meiden ik ga lekker bankhangen!! Fijne avond, en Guusje.. weet niet hoelaat jullie dopen, maar goeie dienst toegewenst!!
Dank je wel Gravid. Het zal een erg mooie en bijzondere dienst worden. Voordat we laten dopen doe ik eerst zelf ook nog belijdenis. Ben wel een beetje zenuwachtig en daarom wil ik in bad. Meneertje is alleen nog erg aan het jengelen en ik verwacht niet dat hij snel gaat slapen...
meiden sorry ff ego Ik voel me verschrikkelijk belabberd, echt een vaatdoek! Neus dicht, koppijn, moe moe moe! Gelukkig was Yara vandaag heel lief en lachte de hele dag ik was bij mn ouders omdat vriendlief nar limburg was voor die tattoo dus die hebben me lekker geholpen met verschonen, spelen en het hapje enzo. Morgen moet vriendlief werken dat betekend dus dat ik hem amper heb gezien deze week en hij vanaf maandag al weer moet werken voor een week Morgen komt mn pa de vogeltjes brengen het dakje is nu af dus ze kunnen niet meer nat regenen. Yara heeft nu alleen geen zin om te slapen en ligt te jengelen, denk dak zo maar ff bij dr ga kijken fijne avond meiden
Vagans: Wat fijn dat Yara weer vrolijk is, maar jij heel veel beterschap!! Dikke knuffel. Guusje: Oh oke, dan is het helemaal dubbel mooi ja! En dubbel spannend, snap best dat je beetje zenuwachtig bent! Wij beetje met muziek bezig geweest.. en nu lekker bed in. Ben moe na zo'n lange dag!
Dat zwemmen deed Gabriƫl hier al toen hij een maandje of 2 oud was Nu zwemt hij niet meer, hij drukt zich nu echt ferm op.
Vagans, beterschap! Wel fijn dat je bij je moeder bent. Zeker als je vriend niet thuis is, is het vast zwaar ziek zijn en de zorg voor Yara en de beestjes. Guusje, veel plezier vandaag! Hoop op een mooie en gedenkwaardige dienst voor je. Zooo, wij waren gisteravond bij vrienden eten. Ze is weer wat ouder dus dacht dat trekt ze wel. Maar eerst keihard huilen, helemaal overstuur van de drukte. Dat heeft ze al een paar keer gehad, na een half uur is ze dan rustig en gaat het weer. Zielig. Daarna heeft ze wel goed geslapen, van 20.00 tot wij om 23.15 naar huis gingen. Maar voorlopig doe ik het niet weer. Visite of eten met vrienden gewoon maar hier uitnodigen. Ze is behoorlijk onder de indruk denk ik, want vannacht om 2 uur, 3 uur, 4 uur, 5 uur, 5.15 uur EN 6 uur ff wakker!!!!!! Pfoe.... Op het KDV gaat ze niet meer huilen van de drukte, omdat dat een vertrouwde omgeving is maar verder is ze gauw overprikkeld. Over 2 weken een dag met familie, ben benieuwd .
Goedemorgen!! @Guusje: Uhh zwemmen...snap er niks van..Vince gaat ook niet zwemmen dan hoor op zn buik. Heel veel plezier vandaag!! En we willen wel foto's zien hoor! @Meijke: Kijk daar ben ik nou ook zo bang voor he om avondje weg te gaan. Mn vriendin uit Noordwijk vraagt steeds wanneer we bij hun komen eten maar zie er zooooo tegenop.Zelf kunnen ze niet naar ons komen ivm geldproblemen.Denk dat ik maar een keer overdag ga en dan net na het eten naar huis. @Gravid: Hahaha lekker knoeien dus bij jullie Hier: Gisteren avonddienst gehad en vandag ook nog eentje pfff vermoeiend als je slecht slaapt(omschakelen na nachtdienst) Maar ja nog eentje en dan weer ff 3 daagjes vrij.
Wish: Ja was lekkere kliederboel hier haha, en vieze plak boel Rook helemaal naar aardbei toetje haha. Lekker joh, nog 1 nachtdienst, dan weer bij tanken Meijke: Wat naar dat ze zo huilde, toch teveel prikkels misschien ja. Luca deed dat eerder ook, word nu gelukkig minder. Jou meisje alweer 6 maanden! Monika: Merk hier ook dat Luca zich echt omhoog begint te drukken als ie op zn armen steunt.. dus alleen maar beter natuurlijk. Vagans: Jou meisje ook alweer 6 maand!! Voel je je al wat beter? Hier normaal nachtje gehad, Luca kwam weer om 05.30u en toen tegen 07.00u weer.. fles gegeven rond 07.30u en toen lekker samen bij vriendlief er in gedoken. Die 2 daarna samen naar beneden, kon ik nog even slapen. Maar ben er om 10.00u ook uitgegaan, anders word ik helemaal zo brak. Vriendlief had ondertussen Luca al fruit gegeven (Duits fruit potje met granen er in) vond ie hartstikke lekker, en toen naar bedje, en nu slaapt ie lekker. Gister weinig geslapen dus denk dat ie wel bij tankt nu. Zijn hier trouwens sinds vanmorgen ook over op opvolgmelk. Denk niet dat de smaak veel verschilt, want het vloog naar binnen haha. * hm, hoor Luca net wakker worden, dus veel zal ie niet bijtanken * Lekker rustig dagje vandaag, hang zo 1 wasje op, doe de afwas misschien en meer niet. Vanmiddag als het lekker weer blijft misschien even wandelen in het bos. Vriendlief heeft geen voetbal, dus wel relax. (al is de reden wat minder, ze zouden eigenlijk wel moeten voetballen, maar de vader van 1 van de spelers is plotseling overleden, en daarom spelen ze vandaag niet) Ik ga Luca uit zn bedje halen.
6 maanden gewoon!!! Jeetje wat gaat de tijd hard! Mijn lieve kleine pasgeboren hulpeloze popje is nu een mega schattig lief klein mini mensje met een eigen willetje! Vandaag voor de eerste keer fruit geintroduceert, Ze krijgt nu BV op verzoek met rond half 1 fruit en 5 uur groenten (geen volledige voedingen nog maar er nog bij) en dan ga ik de langzamerhand steeds meer geven Ik voel me helaas nog steeds een vaatdoek
Vagans gefeliciteerd met je meisje! Wat leuk om die foto's te zien! Beterschap voor jou! Meijke pfff dat was een heftige nacht. Sterkte vandaag en idd maar even niet meer weg ofzo... All Wij hebben vanmorgen een super mooie dienst gehad. Het was echt enorm bijzonder. Ik zit gewoon te stralen van oor te oor. Ons mannetje hield zich keurig. Uiteindelijk is hij zelfs in de doopjurk in de wagen in slaap gevallen! Foto's volgen zodra ik ze heb. We zijn echt enorm verwend door de komst van al onze familie en vrienden en daarnaast ook door de vele cadeaus. We gaan nu alle gekregen boeken een plekje geven.
Vagans: Wat een leuke foto's zo, wat een verschil he!! Balen dat je zelf nog niet fit bent! Guusje: Wat fijn zeg dat het zo mooi was!! En ook super dat Guus het zo goed gedaan heeft. Geniet nog even lekker van deze dag! Luca tussen de middag paar stukjes brood op, flesje thee en flesje fruit en is toen lekker gaan slapen! Heef tot nu toe maar 1 fles op, en gaat super goed! Ik de afwas gedaan, en zo maar eens vragen of vriendlief zin heeft om naar bos te gaan.