Zie er gezellig uit Vagans! Doe je er straks nog een zeil omheen als het koud wordt? Ze zitten wel heel gezellig met z'n drietjes!
Whaha lachen hier! Ik doe echt wel paar keer per dag 'klappies in de handjes' met Luca, en dan ook met zijn armpjes alle bewegingen. Nu zing ik net 'handjes in de hoge' en al bij 'handjes' gingen zelf zn armpjes al de lucht in Dacht eerst dat het toeval was, maar hij doet het continu als ik bij 'handjes' ben. Dus wel komisch! Vriendlief macaroni aan het maken, ik ga Luca even eten geven.
Hey dames, Allemaal een fijn weekend gehad?/ Hier vrijdag uit eten geweest met mijn ouders omdat mijn moeder elke week op de kindjes past en ze hier niets voor wil hebben. Zaterdag dagje thuis, manlief gaan vissen, Tim met zijn oom en tante middagje naar de speeltuin dus even tijd voor mijn meisje alleen. Lekker gewandeld en even wat geshopt. Vandaag met de kindjes naar een kleine dierentuin vlakbij ons dorp geweest en even naar oma en nu zo de kindjes lekker naar bed brengen. Vagans, ten eerste beterschap en ten tweede nog bedankt voor de tip over de tandjes. Ze beet wel erg veel als ik mijn vinger of een speeltje in haar mond deed en ik ben toen chamodent gaan geven. Ze is nu wel wat rustiger en gooit haar hoofdje niet meer naar achteren als ze moet drinken. Drinkt nog wel te weinig, maar zeker een verbetering. Behalve het bijten en de positieve reactie op de chamodent zie ik verder geen tekenen van tandjes, dus ja weet nog niet zeker of dat ook echt de oorzaak is, maar denk wel dat de kans groot is. Hopelijk zie ik snel iets doorkomen. Fijne avond nog allemaal!! Lfs Yvonne
Yvon: Wat lekker zeg dat je even middagje voor je meisje alleen had! En leuk weekend gehad zo te lezen, super joh! Fijn dat het spul voor de tandjes hielp en ze rustiger was, kan lang duren hoor voor er een tandje door is. Denk dat Luca al sowieso 2,5 maand bezig is, maar nog niks door. Wij lekker gegeten, Luca groente en fles op.. en die ligt al bijna half uur in bed. Wij nog even achter pc, en dan strakkies film kijken en op tijd bed in. Morgen moet vriendlief dr weer vroeg uit en ook Luca zal wel op tijd komen
Oh en trouwens, ben weer ongi.. echt raar lichaam na de bevalling, wel gewoon regelmatige cyclus, net als voor zwangerschap.. maar lichaam reageert toch anders als ik ongi moet worden. Moest eigenlijk de 10e het worden, en ben het nu al, beetje eerder dan normaal.. Normaal ben ik het 2 dagen eerder dan De datum, nu 4 dagen. Ach ja, het zal wel.. Hebben nu in ieder geval de 6 maanden grens bereikt.. mocht ik nu zwanger worden is Luca sowieso 15 maanden als de 2e dan komt. Dus dat is wel lekker. Had in mn hoofd ondanks dat ik geen anti-c. gebruik toch die 6 maanden grens
Gravid, misschien hield je hoofd een zwangerschap wel tegen... Yvon, wat fijn dat de tip van Vagans lijkt te werken! Toch fijn zo'n forum! Maar het drinken wil dus nog steeds niet zo lekker... Balen! Ga je morgen met haar naar een arts? All vandaag heeft ons mannetje tussen 7.30 en 13.15 niet gedronken! Toen ik hem afgekolfde melk in een flesje gaf heeft hij het niet eens helemaal opgedronken we zitten vaak nog op 6 voedingen, maar dit geeft toch wel aan dat hij met minder kan. Morgen maar eens vragen op het CB hoe ik dit moet gaan aanpakken. Vanmiddag maar 2 fruithapjes gegeven. Drie had denk ook wel gekund, maar dat vond ik zonde van mijn net gemaakte voorraadje En weet je wat zo fijn is? Ik merk dat ik meer energie begin te krijgen! Komt niet echt door het minderen van de bv, maar denk wel door het werken. Voel me na een paar uurtjes werken steeds iets minder moe en vandaag was toch ook behoorlijk intensief, maar ik ben nu niet kapot.
Hallo allemaal!! Zal even uit mijn hoofd wat reageren Sorry als ik iemand vergeet. Lees wel steeds mee en leef ook mee hoor! Troetel jeeetje meis wat een gebeuren, hoe is het nu daar?? Bedankt voor je steun mailtjes! Heb je nu al wel weer wat van je broertje gehoord trouwens? Guusje wat fijn allemaal! Hier ook een mannetje wat nu 5 keer 190+6 en 1 schepje jbpm krijgt. 10 extra water voor de ontlasting. Hij laat vaak wat staan en komt ook vaak nog voor de 6e fles, meestal drinkt hij dan precies wat hij over de dag heeft laten staan(soms ook 30 ml te veel mja.. Ga hem niet met honger laten slapen!). Slaapt trouwens ook niet door, wil zijn speen regelmatig. Guus nu wel?? We zijn nu trouwens pas net appeltje aan het geven, vandaag dag 4 en nu echt een halve appel op. Guus is toch ook net aan de bijvoeding?? En wat fijn dat het dopen mooi was!! Ow en had dus dezelfde vraag over die nr 2. voeding als jij, gesteld op de chat met frisowebcare team. Het komt allemaal niet heel nauw dus is niet erg als je langer doorgaat. Ik had ze gevraagd of het dan goed is als ik eerst bijvoeding opbouw(begin met 6 maanden met groenten, nu dus net met fruit) tot hij echt aan 4 flessen zit en dan overstap. Dit kon geen kwaad(wordt dus wsch maandje langer nr. 1) dus we hoeven gelukkig geen flessendrama's aan! Monika, bij jou las ik weinig bijzonderheden(of ik ben ze vergeten!! Sorry dan!!), hoe is het daar? Gravid wat zit hij al goed in de kinderstoel!! Remus nu ook in wageninzet, zit hij keurig rechtop in of hij hangt naar voren, meneer weigerde zaterdag echt de halve ligstand. Lekker eigenwijs! En Luca eet ook al lekker mee zeg(wjhahahaha je haar ook Lol!) wat goed! Ga je nu ook Rapley doen of gewoon erbij ofzo?? Hoe begin je daar dan mee, hij is nu toch ook al gewend aan zoveel voeding? Lijkt me wel lastig! En wat gaaf dat hij zijn handjes in de lucht gooit! Filmpje!!!!!! Heeeeee dus je hebt een groene kaart voor zwanger worden, ga je er nu ook actiever mee bezig dan?? Vagans Wat gaat het snel met je huisje! Heb je nog meer foto's? Ben helemaal niet nieuwschierig!! Zag er allemaal al erg leuk uit, en de voliere is ook gaaf zeg!! We hebben hier de boel ook gepimpt, moet nog een muurtje verfen dan zal ik mijn new-and-improved(en kindvriendelijke!) woonkamer even showen!! Yara al niet meer zo jengelig? En hoe is het met jou, je was toch zo verkouden en grieperig? Jammer dat je vriendlief zo weinig ziet zeg, hoop voor je dat je snel weer wat tijd voor elkaar hebt! Ow en dat filmpje is echt zoooooo lief, wat een muppet is het ook(smelt!!!) Meijke wat lastig zeg! Hier ook zo'n mannetje hoor, kan je echt niet mee weg. Hij is dan heel wakker en slaapt niet om vervolgens thuis de boel op stelten te zetten. Als het hier, op kdv of bij opa en stiefoma / schoonouders is gaat het wel goed, daar is hij gewend. Apart is dat he? Wij zijn even naar de IKEA geweest zaterdag(jajajaj niet heel slim maar moest echt) met de kids, had ze beter bij opa en oma kunnen laten zeg wat een dramaaaa Lastig he!!! Nou ja dan maar even aanpassen en hopen dat het snel over is! Van wie dronk het kindje nou zo slecht? Hopen dat het snel beter gaat! Ik las in de oei ik groei dat het wel bij deze periode(sprongetje) hoort, minder tot niet drinken.. Maar ze moeten wel minimaal 500ml per dan binnen krijgen anders drogen ze uit toch? Tot snel, knuffel voor allemaal en voor iedereen die ik vergeten ben, sorry!!!!!!
Guusje: Ja ik had toch die 6 maand in me hoofd, dus denk inderdaad dat mn hoofd toch onbewust een zwangerschap tegen hield. Wat fijn zeg dat je je weer fitter voelt en meer energie krijgt!! Kwabbernoot: Hoe bedoel je? Snap je niet helemaal? En nee hoor, gaan er niet actiever mee bezig, blijven lekker zo doorgaan Wij filmpje gehuurd op videoland, en nu lekker bed in! Morgen weer vroeg dr uit.
Kwabbernoot, nou heb gisteren een drama dag gehad. Gabriël wilde niet drinken en was erg huilerig. Steeds maar overal op bijten en normaal als ik dentinox wil smeren gaat zijn mondje vanzelf open. Gisteravond voor het slapen gaan bleven zijn kaken stijf op elkaar. Ik even gaan kijken in zijn mondje en ja hoor een flinke bult op de plek waar een tandje moet komen. Dus vandaag of morgen, gok ik, is er een tandje bij. Even kijken wat vandaag biedt.
hallo allemaal, Even snel een kort berichtje, ik ga zo met kleine man naar het de kinderarts is nu inmiddels al weer 3weken geleden dat hij gepoept heeft, daarvoor 8 wk, ben benieuwd wat de ka er aan gaat doen, ben ook best zenuwachtig dat het iets ernstigs zou kunnen zijn. Hoor mijn kleine man lachen in zijn bedje dus tijd om hem er uti te halen.
Denise: Wat naar zeg dat hij nog niet gepoept heeft! Snap dat je het erg spannend vind. Succes vandaag, dikke knuffel! Monika: Gabriel gaat hard met de tandjes dus Hij kan het maar gehad hebben haha. Hier was het vanmorgen 06.30, en 07.00u dr uit, gelijk lekkere papfles.. en meneertje ligt alweer een half uur in zn bedje. Is wel lekker ant babbelen, slapen te eigenwijs voor haha. Vriendlief had gezeur op het werk, en blijft vandaag dus thuis, heeft niks geen zin. Is ondertussen naar ander werk aan het kijken en gaat straks naar uitzendbureau, dus hopelijk kan ie wat anders vinden. Ik zo met Luca en vriendin lekker wandelen, en even langs de Action, foto album halen, foto plakkers en plaatjes, papier, stickers etc. Ga ik soort van scrapbooken. Was op Albelli bezig, maar kost ten eerste een vermogen.. en ten tweede, een zelf gemaakt foto boek vind ik veel persoonlijker, en heb ten derde gelijk wat te doen!! Dus bij Action maar eens kijken wat voor leuks ze hebben. Haha, zat van de week even in het topic vrienden worden in de lounge, had ik contact met iemand, blijkt gister dat ze bij mij in dorp woont. Wel heel toevallig!! Ik ga me broodje even op eten,. en dan babbelaartje maar uit bed halen.
Goedemorgen!! @Gravid: Vervelend dat je vriend het niet naar zn zin heeft op het werk.Hopelijk vind ie snel wat anders. @Denise: Jeetje wat een zorgen meid met dat poepen. Ik hoop dat het niks ernstigs is en dat het verholpen kan worden!!!! Sterkte bij de KA Hier lekker rustig...fysio komt zo voor Vince. Zelf moet ik naar de kaakchirurg maar ff heb geinformeerd bij Agis. Als het een gecompliceerde behandeling is die ik moet ondergaan dan wordt het geheel vergoed uit basis verzekering. Als het een ONgecompliceerde behandeling is dan wordt het van je tandartsverzekering gedaan tot 500 euro(die 500 euro heb ik al verbruikt dus dan moet ik de behandeling zelf betalen en moet ik wachten tot 2012 want dan mag ik weer 500 verbruiken. Wat een gedoe.... hoe kom ik nou vantevoren te weten wat voor behandeling het is en wat het me dus gaan kosten.Tandarts bellen of afd kaakchirurgie in ZH? Ben dan weer bang dat ze me een zeikerd vinden omdat ik over geld zeur.
Tralalalala, wat een prachtig begin van deze nieuwe week! Ik heb de uitslag van de meting van vorige week! Van 116,4% nu 112,8% Fysio schijnt mijn voicemail te hebben ingesproken, maar ik kan het bericht echt niet vinden. Ben dus even langs gegaan en ze kon het me tijdens de behandeling van een ander even snel vertellen. Weet niet meer precies wat er bij CPI achter de komma stond, maar we boeken resultaat! Mensen wat ben ik blij! Zo fijn als je gevoel ook in cijfers bevestigd wordt! Op het moment van de meting waren we net 5 weken bezig! Zo ga nu even jullie berichtjes lezen, maar ben zo blij, moest het ook hier even kwijt
Kwabbernoot Hier sinds 5 dagen bijvoeding en het gaat erin als zoete koek! Hij is er echt aan toe! Gisteravond kreeg hij om 23.00 uur de fles 180/6 dronk hem netjes rustig leeg en krijsen daarna! Heb maar weer de borst gegeven. Pfff daar zit je niet op te wachten bijna middenin de nacht. Net ook op het CB aangekaart en zij wist het ook niet zo goed. Hij mag eigenlijk niet nog meer melk krijgen, dus moet maar water of speentje proberen. Ik hoop echt dat we dit niet vaker hebben, want zou bouw ik de bv natuurlijk niet af. Hier merken we wel dat hij wat meer zuigebehoefte krijgt met het inslapen, dus dan geven we lekker het speentje. Monika wat sneu voor Gabriël dat hij zo'n last heeft van zijn tandje. Lastig dat hij dan zijn kaken zo op elkaar houdt. Ik hoop dat het tandje snel door is. Voor jullie beiden! Denise gelukkig lacht Kai, maar wat een zorgen nog altijd. Gaf je nu nog bv? Ze zeggen dat ze dan een poosje niet mogen poepen, maar zo lang lijkt me dan inderdaad ook niet goed. Hier trouwens nooit last met poepen gehad. Denk juist dat het soms wel te snel afgevoerd wordt! Ik hoop dat de KA het op kan lossen en dat er niks ergs aan de hand is (herken je zorgen en angst). Ik denk aan je en knuffel voor jou! Gravid zelf een album maken is ook errug leuk! Moet je even bij de Hema en Zeeman kijken; die hebben ook vaak leuke plakletters, figuurtjes, etc. Oh en de bouwmarkt voor stukjes behang/verf. Leuk voor achtergronden, kadertjes, etc. Succes! Wat grappig dat je zo via internet contacten legt! Zit er meer en echt live contact in denk je? Zou wel heel leuk zijn, want je voelt je nog altijd een beetje alleen daar toch? Hoe is het trouwens met de baan bij de post? Nog wat van gehoord? Wish ik zou absoluut bellen! Het valt mij de laatste jaren juist op dat de fysio en tandarts aangeven hoeveel je al verbruikt hebt van je pakket. Het is echt niet gek dat je vraagt wat de behandeling gaat kosten en welke er eigenlijk nodig is. Logisch dat je evt. nog een paar maandjes wacht (mits je dat lukt). Ik zou beginnen met de tandarts en anders het ziekenhuis. Succes! All terug komen lopen van het CB sliep meneertje niet. Meestal gaat hij huilen als we thuis zijn dat hij uit de wagen wil, maar hij is na een paar minuutjes lekker gaan slapen! Echt humor dat hij nog in de wagenbak past met zijn 71 cm en 8680 gram. Had ik al gezegd dat het zo'n mooie dag is vandaag?
Wish: Oh dat is balen zeg! Ik zou gewoon lekker lak hebben aan wat ze denken, en gewoon even bellen. Gaat wel om jou geld Guusje: Wow wat super zeg!! Kan me voorstellen dat je hartstikke blij bent! Hopelijk hoeft ie het helmpje dan niet lang meer nu. * Oh dat is ook wel goed idee ja, de bouwmarkt! En Xenos heeft ook leuke dingen, dus ga maar eens neuzen haha. Had van de week mailtje van PostNL, dat ze me binnen 5 werkdagen bellen, dus ben benieuwd. Weet niet of er live contact inzit, wonen wel in zelfde dorp, dus zou wel leuk zijn. All: Vanmorgen weer lekker gelopen, net zijn fruit gegeven en hij ligt nu lekker in bed! Vriendlief wilde voor dat wij gingen naar uitzendbureau's, wilde ik net met Luca gaan, kwam ie ineens weer thuis.. blijkt de rechter achterband vanacht te zijn kapot gestoken We denken al dat we weten wie het gedaan heeft, maar ja bewijs dat maar eens. Gelukkig had ik vorige maand geld voor zorgverzekering opzij gezet, dat konden we vandaag gebruiken voor nieuwe band.. anders had je mooi gezeten. Sommige mensen zijn echt sneu!! Beetje jammer! Ik ff bakkie thee doen, en dan eens even wat opruimen in huis.
Helaas, wij zijn waarschijnlijk één van de weinigen die nog na zijn eerste jaar door moeten... De afplatting is ernorm fors en zijn voorkeurshouding ook nog altijd. Maar dat maakt me vandaag allemaal niks. We hebben al resultaat geboekt! -Doe weer een vreugdedansje- Hé maar wat idioot van de achterband? Is daar geen verzekering voor? Beetje zonde van het geld zo. Morgen is er weer een ander aan de beurt...
@Gravid, hier zouden ze me ook bellen binnen 5 werkdagen, dat is inmiddels 2 weken geleden en heb nog altijd niks gehoord.
Zo, ik ben blij dat het weekend weer voorbij is. Wat een drukte zeg. Donderdag zijn we rond een uur of een naar mijn ouders gegaan. Daar Lars achtergelaten omdat wij een promotie hadden van een vriend van ons. Aansluitend receptie en lopend buffet, dus rond een uur of elf waren we bij mijn ouuders. Daar zijn we dan ook blijven slapen. Lars deed het super daar. heeft heerlijk geslapen. Vrijdag heeft Lars eerst een half uur gezwommen in het ligbad van mijn oudrs. man oh man wat een lol had dat ventje zeg. Hij heeft niet alleen papa maar ook mama en opa en oma natgespatterd. geweldig. Rond drie uur door naar schoonouders. Lars bleef daar nog een nachtje slapen omdat wij een jubilarissendiner hadden van het werk van mijn man. diner duurde ook weer tot 1200 uur. Zaterdag, rustig wakker worden, boodschappen, konijnenhok schoonmaken, wassen draaien en weer rond een uur of een weg naar de oma van mijn man. Daar waren mijn schoonouders en Lars. Een rit van anderhalf uur!!! Dat arme mannetje was doodmoe, maar ze bleven hem maar prikkelen. Je zou zeggen dat een overgrootmoeder het onderhond zou snappen, maar nee hoor. Mannetje lekker op tijd weer mee naar huis genomen en proberen rustig te krijgen, maar het is allemaal veel t veel geweest voor hem. SLapen wilde hij niet meer, drinken en eten ook niet, alleen maar huilen en nog eens huilen. Gelukkig viel hij na de fles van half acht in een diepe slaap tot de volgende morgen negen uur. Zondag lekker rustig aan gedaan voor het mannetje. Nog de bossen in gegaan en daarna weer feest van een oom van man. Lars nog proberen te laten slapen maar het was echt teveel van het goede geweest. Op tijd naar huis, fles gegeven en lekker laten slapen. Vanmorgen weer acht uur. en na een uurtje was hij alweer hartstikke moe en hij slaapt nu nog steeds. Vanmiddag moet ik naar de orthopeed. wilde hem eerst meenemen maar na die drukt toch maar oppas geregeld voor hem. Kan hij even bijkomen. Ben benieuwd wat de orthopeed te melden heeft. Het weekend is ook teveel voor mijn rug geweest helaas. Reageer straks op iedereen.
Guusje: Oh dat is wel minder dan.. maar toch fijn dat je al zo'n vooruit gang heb!! Weet niet of er een verzekering voor is.. maar als diegene die we denken die het gedaan heeft, dan is de rest van de straat gewoon safe. Hij heeft het puur op ons gemunt omdat wij nog geld van zijn verzekering krijgen doordat zijn zoontje toen deuk in onze auto gefietst heeft. Monika: Oh lekker laks dan. Ik ben ook benieuwd hoelang het nog duurt. All: Vriendlief weer thuis, band viel mee, nog geen 100 euro. Hij heeft ook weer ander werk, lekker in de buurt, en werkdagen van 07.30 tot 16.00 a 16.30u. Dus super lekker! En verdiend meer dan ie nu verdiend, dus altijd goed
Fem: Gezellig weekend gehad dus, maar druk! Hopelijk slaapt Lars lekker bij, en is hij gauw weer vrolijk! Succes bij de orthopeed!