@Gravid het is toch ongelooflijk hoe mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven. Toch weer 100 euro, echt belachelijk gewoon.
Monika gefeliciteerd met je man! Jullie kunnen het vandaag rustig in jullie gezinnetje vieren! Gravid ik bedoelde eigenlijk, dat je nog 3 banden hebt... Echt te belachelijk voor woorden! Het is zuur geld wat je weg moet brengen. Snap echt niet dat mensen zoiets kunnen doen. Maar wat onwijs heerlijk dat je vriend weer een baan heeft met nog meer voordelen! Fijnere werktijden en salaris. Lekker! Maar hoe zit het nu met je baan bij de post? Fem ik denk altijd dat die kleintjes zo flexibel zijn, maar dat valt me steeds weer tegen. Goed dat je nu oppas voor hem hebt geregeld. Ben benieuwd wat de orthopeed zegt. Succes en rustig aan hoor! All ik klets met een paar meiden in het topic over de redressiehelm. Nu blijkt dat ik vanmorgen bij de fysio tijdens de behandeling van één van die meiden ben wezen vragen! We wonen dus blijkbaar heel dicht bij elkaar in de buurt! Wereldje is soms echt enorm klein!
Guusje: Ja zo idd, mag hopen dat ie van de banden af blijft nu. Is duur grapje! Oh grappig dat je bij 1 van de meiden geweest bent, of tenminste tijdens die behandeling. zo zie je idd maar dat het wereldje klein is! Van die baan bij de post weet ik dus nog niets, neem aan dat ze van de week bellen. Kan dan gewoon in de avond uren werken, is maar paar uurtjes, dus kan het combineren met werk van vriendlief. Monika: Lekker met gezinnetje vandaag dus, relaxt! En inderdaad, snap de lol ook niet hoor. Luca net weer stukjes brood op, 3 ofzo.. niet heel gek veel, half flesje thee, en 125cc opvolgmelk. Hij doet het super goed op 3 flessen! Ga hem in bed liggen, kan ie lekker bij tanken! Begint hier alweer donker te worden, niks an!
Hoi meiden pff voel me nog seeds niet helemaal leker maar het is ook weer niet erger geworden dus dat is goed. Met de vogeltjes gaat het goed, ze hebben het wel naar hun zin volgens mij, en dat terwijl het afgelopen nacht echt wel koud was! (had helemaal medelijden met ze) zondag gaan we voor duifje een mannetje ophalen in rotterdam, duifjes horen samen maar ik had ff gewacht tot ze in de voliere zaten om te zien of het goed ging tussen haar en die andere 2. Vriendlief is vanmorgen vroeg weer naar zn werk gegaan (4 uur!) dus ik ben weer alleenstaande moeder. Haha, zo grappig, Yara probeerd de knuffeltjes van dr mobiel te grijpen hihi Ze rolt alleen nog niet, volgens het CB MOET ze dan de volgende keer wel doen... (13 dec) Staan wil ze wel steeds (als je dr neer wil zetten strekt ze stijf dr beentjes) maar dat micht volgens het CB weer niet... naja we zien wel hoor zal dr zo is peer geven
Vagans hihi moet een beetje lachen om het MOET... En als ze dat niet doet, krijgt ze dan billenkoek? Klinkt gewoon leuk. Lekker oefenen met het draaien vanuit de heupjes. Speeltjes van opzij aanbieden en dan komt dat vast goed. Succes! Jammer dat je weer alleen bent...
Ja idd, van dat MOET voelde ik meteen een allergie opkomen Ik ga idd gewoon lekker met dr oefenen, we zien wel!
Haha! Joh als ze het de volgende keer niet helemaal kan, zullen ook wel tevreden zijn hoor. Ze hebben vast het doel aangegeven. Ieder kindje is anders. Word soms weleens moe van die gemiddelden.
Vagans: Balen dat je nog niet fit bent, gewoon lekker rustig an doen! Enne.. niks moet hoor, ieder kindje is anders. Tuurlijk zijn er richtlijnen, maar de 1 is sneller als de ander.. je hoeft je niks geen zorgen te maken! Gaaf dat je een duifje gaat halen! En leuk is dat he hoe ze nu dingentjes willen pakken!! Hier inmiddels naar de Action geweest, leuke spulletjes gehaald voor het 'scrapbooken' nu alleen nog een foto album. Luca zijn kamertje de poster en de kaartjes met alle spelers op gehangen, hem de fles gegeven en nu ligt ie in bed, maar wil nog niet echt slapen. Hele dag al nie.. dus hij is lekker jengelig vandaag. Tja, moet ie maar gaan slapen Ik even aan de Duitse broodjes met kaas en (duitse) salami.. en dan zo de afwas eens even doen. Luca zijn Fc Twente/voetbal kamer http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=197104&stc=1&d=1320676967
Alle Fc Twente Trainers en spelers, clubmunten boek, en de kidsclub sjaal..http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=197106&stc=1&d=1320677014 En Fc Twente stadion helemaal vol (dus 30.000) met Tukkers. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=197108&stc=1&d=1320677042
Monika: Ja als je hem neer zet, blijft ie zelf even zitten. Doet ie sinds vorige week eigenlijk. Wel leuk zo ja, word echte jongens kamer!
Gravid wat een metamorfose! Nu maar hopen dat hij ook iets met voetballen gaat krijgen! En dan uiteraard met FC Twente! Nou heb net gekolfd; half uur lang, twee borsten en had maar 30 cc!:x denk dat we op deze manier snel van de bv af zijn. Borst zit nog wel vol, maar het wil er niet meer uit. Nou ja, vandaag al de tweede kv geïntroduceerd en hij vindt het prima. Banaan/peer hapje ging er met open mond in. Even afwassen en dan op naar gitaarles. Heb niet veel zin; ben moe
Hey meiden, Na een druk weekend en hectische tijden met Jaylin weer even QT voor mama dus even teruglezen en reagerenJ Guusje Ja ons meisje gaat eenmaal voor dus had niet echt eerder tijd om te reageren wat betreft mijn broer. Nou ja met Jaylin blijven wel altijd wel bezig Maar het gaat opzich wel allemaal goed maar ze had denk ik last van een vervelende combinatie vermoeidheid en erge last van tandjes en misschien een sprongetje.. Geen idee of er weer eentje in de lucht hangt maargoed had mn handen wel vol. Super dat het fruithapje zo in de smaak valt bij de kleine man, wat anders he dan alleen maar bv! Gravid Misschien ligt het aan mij maar dat je zegt als je gelijk even rustig had verteld hoe en wat dan was het allemaal niet nodig geweest.. Schiet eventjes in mn verkeerde keelgat aangezien ik had aangegeven dat Jaylin onrustig was en er problemen waren met haar medicatie zo op de late vrijdagmiddag daar ook nog bij. Dat zijn dan dingen die voor gaan, dan heb ik geen tijd om met een constant rood aanlopend huilend kindje effe op het forum te typen. Ik had hier gepost, tijdje later in de lounge gepost en direct na die post was het drama met ons meisje. Ik alleen thuis, bericht van vriendlief dat ie moest overwerken dus zat even met mn handen in het haar en was druk zat.. Toen nog naar de apotheek gelopen voor haar medicatie en daar was iets mee fout gegaan dus werd me verteld dat ik maar even iets bij de drogist moest gaan halen. Daarna het hele verhaal aan mn vriend verteld toen ie thuis kwam betreft me broer en de medicatie van Jaylin. Dus zodoende dat ik pas zo laat hier reageerde. Hoop dat je het wel begrijpt. Leuke kinderstoel van Luca, ook leuk de bekleding/dat zitje van nijntje Vagans Heel veel beterschap meis! En gefeliciteerd met de 6 maanden van je meisje, wat is ze gegroeid he!! Meijke Oei dat is vervelend dat de kleine meid zo overprikkeld is van eruit gaan en drukte. Hoop dat het vandaag wat beter met haar gaat. guusje Fijn dat de dienst zo mooi was, ben benieuwd naar de fotos! Super dat je wat meer energie hebt Vagans Wow mooi hoor de vogeltjes en hun nieuwe verblijf. Je zal vast blij zijn Yvon Fijn dat de chamodent werkt bij Lise, wat Gravid zegt tandjes zijn soms heeel lang onderweg. Jaylin ook al een tijd erg jengelig, rode wangen, schrale billetjes etc maar nu pas een klein bobbeltje/puntje voelbaar. Maar wel op 2 of 3 plekken. Gravid Fijn dat de 6 mnd grens die je in je hoofd had voorbij bent. Toch wel fijn als de kleine man al iets ouder is als er evt nog een beebje volgt. Ik hoop dat het jullie binnenkort gegund is. Zou wel leuk zijn een meimamma opnieuw zwanger! Kwabbernoot Hey meis! Geen dank hoor, vind het altijd leuk (beetje rare verwoording) om me in te verdiepen. Heb toevallig vandaag mijn moeder gesproken (die had ik ook effe laten doen want die beschermt mn broer vaak teveel) en die vertelde dat mijn broer boos was op me. Mijn broer is al 1 week bezig om constant op hyves bij W. (zijn ex zeg maar) onder de neus te duwen dat hij een nieuwe scharrel heeft en dat hij met haar is uit geweest, is blijven slapen etc. Meerdere mensen hadden al gezegd dat het geen fatsoen en respect toonde dat hij dit deed. Meisje had al genoeg pijn en een gebroken hart! Maar hij bleef maar doorgaan, van de week was het voor mij de druppel toen zijn scharrel ook nog op hyves reageerde in de trant van Jaaaa was gezelliggg he! en toen heb ik er dus op gereageerd, kon me niet meer inhouden. Hij had tegen ons mams gezegd: die troela moet zich er niet mee bemoeien, ik ga toch wel mijn eigen weg en ik doe wat ik wil. Daar hebben jullie niks mee te maken. En toen mijn moeder vroeg of hij het zijn ex nog ging vertellen persoonlijk dat het klaar was zei hij nee ik laat het wel doodbloeden!! Dus ik ben flink boos op hem zoals je vast wel begrijpt. Onbeschofte hufter dat ie is!! Monika Sterkte met de tandjes v.d. kleine man, hoop dat ie gauw door is. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Denise Vervelend dat ie nog niet gepoept heeft, ben benieuwd hoe het gegaan is bij de KA. Wish Zou gewoon even bellen, ik denk naar de kaakchirurg. Geld is geld toch en of ze je nou een zeur vinden of niet. Hebben ze pech! Ik zou ook even informeren over zoiets, is toch niet niks als je het ineens zelf moet betalen. Guusje Ohhh wat een geweldig supernieuws!! Fem Druk weekend gehad dus! Hoop dat Lars weer gauw uitgerust is en weer kan lachen. Hoe was het bij de Orthopeed? Vagans Hahaha zeik CB. Dus je zegt nu iedere morgen tegen Yara.. Yara, 13 dec. MOET je staan want andersssss.. En je mag niet meer staan Sommige kindjes slaan het rollen zelfs over, niks aan de hand hoor. Ieder kindje heeft zijn eigen tempo.. Gravid Superleuk om te zien zo die kamer van Luca! En hij zit inderdaad al goed Guusje Kolf je om een flesje te geven aan Guus? Hier even geen puf meer voor ego berichtje hoor meiden. Moest enorm veel teruglezen en ben echt doodop vandaag. Voel me een beetje vreemd en ben een aantal keer bijna out gegaan.. Heb geen slaap tekort of te weinig gegeten dus beetje vreemd. Maar manlief weet ervan dus die houdt me in de gaten. Hij is enorm lief vandaag!
Troetel: Tuurlijk begrijp ik het! En bedoelde er verder helemaal niks mee!! Wat rot dat je je zo naar voelt! Goed op je zelf letten hoor meis, probeer ondanks alles rustig an te doen. En inderdaad, toch wel lekker die 6 maand grens Guusje: Met een 100% Fc Twente fan papa en mama, kan dat niet missen En aangezien papa zelf training geeft, en zelf voetbalt.. word ie ook wel voetballertje haha. We hebben hier al hele dromen dat ie straks gescout word voor het jeugdteam van Fc Twente Hopelijk lukt gitaar les! Had de was nog even opgehangen voor het eten, andere was gevouwen en weggelegd.. en toen had vriendlief eten lekker klaar. Na het eten even afgewassen en kamer opgeruimd, vriendlief Luca even zn fles gegeven, en was rond 18.45u naar voetbal veld training geven. Heb om 19.00u Luca naar bed gedaan, nog even wat opgeruimd, en nu lekker avond! Lekker met laptop, glas fris, (zometeen lekker chocomelk) marsepijn en pepernoten op de bank voor tv Heb lichten uit en kaarsjes aan.. (orchidee geurtje) dus lekker relax!
Troetel je hoeft niet op iedereen te reageren hoor. Kost onwijs veel tijd. Goed dat je je broer goed hebt aangepakt. Die jongen heeft echt hulp nodig! Schandalig dat hij die niet krijgt van de instanties... Hoop dat het voor iedereen goed mag aflopen. Oh en kolven doe ik om voorraadje te houden en borstontsteking te voorkomen. Helaas loopt de productie enorm hard terug. Dus we zullen wel snel helemaal over moeten. Gravid word bijna jaloers op je avonden... Ik werd op gitaarles zelfs gebeld door mijn man dat hij maar bleef huilen. Echt drama die avonden. Hij ligt nu weer op de grond te spelen, kletsen en af en toe te jammeren.
Pfff wat een schrik hier... En nog! Mijn man gaat net bij G. kijken of hij er goed onder ligt. Heeft hij het witte hemeltje in zijn ledikant getrokken en we zien er overal bloed op zitten! Er zit alleen bloed op het hemeltje (op heel veel plaatsen) en verder nergens. Niet op de lakentjes of zijn kleertjes of gezicht. Je kan zien dat hij op de bebloedde plaatsen het hemeltje in zijn mondje heeft gehad. Heb gelijk gevoeld of hij nog ademde. Dit deed hij en hij reageerde op mijn aanraking. Later deed hij nog zijn ogen open en begon te lachen. Straks zijn mondje maar eens inspecteren. Pfff wat een schrik! Dit is gelijk einde van het hemeltje!
Oh bah guusje wat een horrorscenario. Brr moet er niet aan denken wat er dan allemaal kan gebeuren. Hoop dat je kan vinden wat het bloeden is geweest.
Hè bah Guusje wat een schrik zeg! Kan me voorstellen dat je de klamboe direct hebt verbannen. @graivd ivm zwangerschapstest... ik slik nog altijd de Cerazette-pil (moet toch op ) dus ik vloei niet op vaste tijden... dus ja dan ben je wel even afhankelijk van een test. Maar ik voel je me nog altijd niet jofel hoor, ondanks de omo-witte test. Regelmatig misselijk/weeïig gevoel op de maag, last van onderbuik en onderrug, veel afscheiding etc. Verder heb wel het eea gelezen en aan mooie plaatjes voorbij zien komen.... mooie volière, voetbalkamer, kinders....Ziet er goed uit! Gefeliciteerd met verjaardagen en nieuwe banen! En verder weet ik het even niet meer We hebben een nieuwe auto *cheering smiley* We hebben zaterdag direct maar zaken gedaan en de auto meegenomen! Hij rijdt super... hebben er direct maar kilometers mee gemaakt Gisteren op en neer Friesland ivm de verjaardagen van de beide mama's en vandaag uiteraard alweer werk kilometertjes gemaakt.