Even een vraagje; wij willen vanavond het avondpapje van Bambix geven in de hoop weer eens door te kunnen slapen. Nu staat er op de verpakking een tuitbeker of een bordje. We willen heb als laatste voeding geven liggend op bed, zodat meneer weet dat we de nacht in gaan. Kan dit avondpapje in de fles met de driestandenspeen? Of is het daar ook nog te dik voor? Alvast bedankt!
Guusje: Ik geef de Bambix pap gewoon met 3standen speen, en dan op 2, en het laatste beetje (wat hier vaak iets dikker is) op 3. Gaat hier erg goed! Hier ondertussen weer opgeruimd, vriendlief was lekker op tijd thuis.. en die heeft de schaal met choco pepernoten en m&m's ook ontdekt.. dus denk niet dat die het overleven haha. Vriendlief lekker eten aan het maken, Luca weer op bed, ik alles aan het klaar zetten om straks weg te gaan, zo even douchen.. eten en naar Actief. (fanfare)
Guusje, het ligt eraan hoe dik je de pap maakt. Als je maar 2 schepjes/lepels doet is het uiteraard drinkbaar. Voor uit een bordje gebruik ik 6 lepels.
Hoiii allemaal @Guusje: Wow wat super gaat het mn Guus zn afplatting...ik vind het een forse verbetering hoor!!! Heerlijk om te weten dat jullie op de goede weg zijn!! Wat eng met dat hemeltje...getsie nog nooit over nagedacht dat dat ding naar beneden kan komen..kijk er nu heel anders tegenaan haha. Wbt pap...ik deed(gebruik het niet meer aangezien Vince er eerder onrustiger van werd) het gewoon met 3 standenspeen op nr 3 dat ging goed @Gravid: Top dat je vriend weer werk heeft!! Kijk je uit met dat snaaien? straks ga je spugen! @Kwabbernoot: Remus klimt uit de bak??? Gauw aan de wandelwagen dan haha @Ego: Vandaag naar CB geweest.Vince weegt 10 kilo en 70 gram(vergeet die 70 gram niet haha) en is 74 cm lang. Loopt wel wat voor op groei maar is geen probleem Verder doet ie het hartstikke goed.
Wask weer! Jeeeeeetje Wish wat een beertje!! En dan zo'n laag geboortegewicht, dat heeft hij wel weer ingehaald dan Wij gaan maandag voor 3e prikjes naar CB. Ben nieuwd hoe veel Remus weegt, hij kan iig niet meer in 68 nu. Gravid ik vind hyves fijner met foto's dan ZP, kunnen alleen de meiden van t forum ze zien. Heel veel plezier op Fanfare!! Ik zou de 21ste en de 22ste kunnen, jij voorkeur? Enneuh, toch geen rapley? Ik weet t nog niet, hier misschien deels ofzo.. Ff over denken nog! Monika wat fijn dat Gabriël weer goed drinkt! Je maakt je dan toch zorgen he. Ik vind Gabriël trouwens ook zo'n mooie naam he, had hem op mijn lijstje maar manlief wilde geen bijbelse namen. Vond Jonah ook zo leuk.. Maarja, Remus is ook leuk! Vagans waar ben je? Normaal horen we veel meer van je, nog zo ziek meis?? Ego, hier toch maar in de zitinzet(of hoe noem je dat eigenlijk??) want vindt die bak wel eng nu. Nou ging prima, bijna niet geslapen maar wel eventjes en hij vondt het heeeeeeeel erg boeiend allemaal! Wel de dooky ervoor gehad toen hij echt moe werd want als hij alles ziet gaat hij echt niet slapen. Dus eerste 10 minuten kwam zijn handje er de hele tijd langs, wel gek gezicht en daarna zag ik zijn handje steeds slapper hangen toen wist ik dat hij sliep, jeeeeeej!! Na half uurtje weer wakker en toen de dooky er weer af, nou hij vond het prachtig!! Dus de bak gaat op marktplaats!(stond hij al maar had m er weer af gehaald omdat ik twijfelde... nu toch maar wel!). Verder heeeel lekker dagje gehad, stad in geweest en even jasje gehaald(van mn stiefmama gekregen, lief!) voor remus, skibroek voor dante voor als er straks sneeuw ligt, barbapapa kalender, pakpapier en cadeautjes voor de leidsters. Remus donderdag laatste dagje! Ik doe hem nog wel want het is de eerste keer dat ik mijn gastouderkindje de hele dag heb, kunnen we mooi even aan elkaar wennen. Vanmiddag gepoetst en opgeruimd, cadeautjes afgemaakt(foto, kaartje en boekje voor elke leidster), zo ff strijken en dan op mn kont zitten! Misschien kom ik vanaaf nog ff buurten, x
Jaa leuk he! Hij slaapt normaal op zijn buik, vandaar de zorgen! Maar onterecht dus, met gehobbel lukt het wel op zijn rug.
Dootje is vandaag ook weer goedgekeurd, heeft haar eerste prikje gehad Mevrouwtje is 75 cm lang en weegt exact 9 kilo. Dokter was erg tevreden over haar. (ze is nu 27 weken)
@ Guusje: Jee meid wat schrikken! Snap dat je het hemeltje niet meer wilt hebben hangen! @ marjan: fijn dat jullie een nieuwe auto hebben! @ Fem: ach wat sneu! Hoop dat die zicht snel beter voelt, en ik kan je echt de neusspoelling van physiomer aanraden! spoelt het snot echt weg! (weet niet of ik dit al eerder gezegd had) @ Kwabbernoot: Ik ben ook alvast gaan shoppen voor het koude weer en heb een snoezig mutsje, wantjes en sjaaltje gevonden Lang leve Wibra! Wat lief dat je me gemist hebt vandaag idd nog niet helemaal lekker en ook nog een hele hoop gedaan! Wat een lieve fotos! Hier toch nog echt ff de kinderwagen bak, al denk ik niet te lang meer! @ Gravid: wat leuk dat je al een stapje hoger gaat met hapjes! Ik vind idd het fruit ook wel erg dun, ik ben nog een stappie minder (hier nog potjes van 4 maanden ) maar als die op zijn gaan we naar 6 maanden. @ wish: Lekker beertje hoor, wat een schatje om te zien! * Hyves: Ik ben wel een echte hyver, jammer dat er niet zo veel met de mei-mama's hyves gedaan wordt. Hier: Wel wat beter maar nog niet 100% lekker. Wel heel veel gedaan in huis, mn moeder bood aan me te komen helpen, heel lief! en dat helpt me ook wel om echt door te gaan! Dus het ziet er hier al een stuk beter uit (al is het nog wel een rommeltje) De vogeltjes hebben het nog steeds naar hun zin, en ik heb al helemaal zin om mn nieuwe duifje zondag te gaan halen! Donderdag komt mn zusje eten en die wilde Yara wel een keertje op bed leggen. Vrijdag komt ze vanuit school samen met een vriendin (dat meisje wat dr eigen nichtje nog niet eens mag vasthouden!) en dan komen ze Yara lekker badderen en kunnen ze het fruit smiddags geven Verder voornamelijk nog heel erg moe en een verstopte neus, maar wat ik al zei, het gaat al ietsjes beter Zaterdag naar de sinterklaas optocht (in dordt) pff zie er eigenlijk wel een beetje tegenop. S-pa , zussen, zwagers en kids komen en het is daar natuurlijk mega druk en dan moet je op tijd zijn maarja ze wil ook een keer eten... en dat dan midden in de mensen massa... ben benieuwd. Ben bang dat ik daarna weer een erg overstuur meisje heb. Maja ze gaat lekker in de kinderwagen (waar ze meestral in slaapt) en ik ga gewoon ff extra streng zijn op eruit halen, wat dus gewoon ff niet gaat gebeuren in die drukte! Naja het zal mij benieuwen.
Wish wat doet Vince het super goed!!!! Ik vond onze 8,5 kilo al zwaar op de arm, maar jij hebt het helemaal heavy! Zit Vince op de 2+ lijn? Hij is ook een stukje langer. Maar jullie waren ook niet klein toch? Marjan jullie meisje doet het ook geweldig! Wat een gewicht! Lekker hè als die kleintjes gewoon lekker goed groeien! Vagans fijn dat het de betere kant op gaat met je! Gelijk heb je hoor met je meisje. Weet niet meer wie het vroeg maar hij heeft het hemeltje dus te pakken gekregen en het ledikant in getrokken. Waarschijnlijk kwam het bloed van zijn onderlipje. All We hebben hem net in bed gelegd en hij huilt niet eens! Hoera! Moet wel zeggen dat we zijn bedje hadden verwarmt met een kruik. Werkt super! Kan ik dus iedereen aanraden! Nu hopen dat het nachtpapje ook gaat werken. Ik zit al vanaf 24 maart thuis en kan pas sinds een ruime maand iets meer doen dan kind verzorgen en het hoognodige in huis. Ik had bepaalde dingen willen doen voordat ons mannetje werd geboren, maar dit is me dus nooit meer gelukt door de ziekenhuisopnames. Nu heb ik eindelijk mijn huis bijna zoals ik het in mijn verlof wilde. Biedt mijn moeder nu aan om te komen helpen schoonmaken! echt hier heb ik dus ruim een half jaar op gewacht. Ze hielp mijn zus en schoonzusje ook voor de bevallingen, dus ik dacht echt dat ze mij ook kwam helpen. Ik was ook de enige die echt niks meer mocht op het laatst. Heeft me best wel pijn gedaan en nu ze het aanbiedt is het dus eigenlijk niet meer nodig... Voelt behoorlijk dubbel. Maar heb het niet afgewezen hoor, misschien dat ik het morgen nog even aankaart, maar denk het niet. Heb niet zo'n zin in tranen, want die gaan dan zeker komen
@ Guusje: oe das wel een beetje jammer ja, maja wat doe je eraan... het is nu al gebeurd. Lekker dat guus lekker is gaan slapen, hoop voor je dat hij een beetje door gaar slapen!
Hey dames, Tim vandaag gelukkig weer beter, gisteren kwam ik thuis van mijn werk en zat hij zielig op de bank. Hij had het koud (en 39 graden koorts). Koorts gelukkig weer gezakt en voelt zich weer wat beter vandaag. Drinken van Lise gaat nog steeds niet zo goed. Ze drinkt ongeveer 500/550 cc per dag, dus dat is veel te weinig. Telefonisch overleg gehad met de kinderarts en die wil haar over 2 weekjes weer even zien. Vanmiddag heb ik een afspraak met de huisarts omdat de arts van het consultatiebureau vond dat haar luchtwegen veel te vol zaten (met slijm) en dat ze erg piepte. Hopelijk krijgt ze er nu eindelijk eens wat voor en komt ze een keer over de verkoudheid heen. Ze weegt nu 7200 gram en 66 cm, dus daar is op zich niets mis mee, maar het gaat allemaal zo moeizaam zo. Kost mij veel energie omdat je je toch veel zorgen maakt en bij elke fles zou willen dat je het erin kon krijgen, maar als ze dan weer niet drinkt is het zo teleurstellend. Even nog van wat ik weet: Vagans zag een mooie voliere voorbij komen, wat een mooie vogeltjes!! En wat een mooie foto weer van Yara!! Guusje, wat fijn dat de afplatting minder is geworden, daar mag je zeker een vreugdedansje voor doen!! Troetel, jee, wat een gedoe met je broertje, heel veel sterkte ermee! Kwabbernoot, hoe gaat het nu met jou in deze moeilijke periode?? Mijn schoonmoeder is in februari ook overleden en er zijn zoveel momenten waarbij je haar enorm mist. Soms is het nog steeds niet te bevatten dat het allemaal zo gelopen is. Sterkte meid. Denise, hoe was het bij de arts. Jee zo weinig poepen kan niet goed zijn. hopelijk hebben jullie snel een oplossing. Verder is mijn hoofd er niet helemaal bij, lees alles wel, maar blijft niet allemaal hangen, sorry hiervoor.