Guusje Haha op iedereen reageren (of zo veel mogelijk) vind ik wel fijn. Vind jullie allemaal ook altijd zo lief om met mij mee te leven dus ja. Ahh okee, omdat ik niet gekolfd heb met afbouwen vroeg ik het me af. Bovendien kreeg ik er altijd zeer weinig uit met kolven.(heb overigens nu nog steeds melk haha, dat ondervond manlief laatst.. pieste bijna in mn broek v.h. lachen maargoed) Jeetje dat is schrikken zeg met Guusje. Hoop dat hij niks mankeerde, snap wel dat het einde hemeltje is. Ze worden erg grijpgraag rond deze periode inderdaad we moeten goed gaan opletten. Ik hoop dat je een beetje van de schrik bekomen bent!! Marjan Super dat jullie een nieuwe auto hebben en gelijk al goed gebruik van gemaakt hihi Kwabbernoot Jaa ik was ook flink pissig op de apotheek. Aan de telefoon bleef ze volhouden dat ik maar even een vaseline-crème bij de drogist moest halen.. Ja daahaag! Ik heb volgehouden en uiteindelijk kwamen ze het thuisbrengen van de apotheek (is ze geraden!!). Vind het ook al zo vreemd dat ik voor die vaseline crème elke keer de Ha moet bellen voor herhaalrecept en dat ik de oh zo gevaarlijke hormoonzalf zo mee krijg.. Maargoed.. Superlief dat je dat van die sprongen wilt doorgeven. Kan wel vaak het e.e.a op i-net vinden en ben ook aangemeld voor de sprongen-alert maar krijg ze meestal binnen nadat madame in het sprongetje heeft gezeten.. Erg makkelijk!! Gister ook weer zon dag dat ze dus bijna niet heeft geslapen en ook niet wil slapen. Tijdens ons avondeten slaapt ze normaal altijd, nu in bed gelegd en in een halfuur was het drama met huilen dus toen maar in de kinderstoel aan tafel en folders gegeven (vind ze erg leuk). Mijn broer heeft wel autisme maar PDD-NOS, heeft wel iets van asperger weg, maar net iets anders. Maar inderdaad goed dat jullie nu al bezig zijn met Dante zo helpen en steunen zodat hij later goed zijn weg kan vinden in de maatschappij. Het fijne is ook dat autisme op steeds jongere leeftijd wordt vastgesteld. Bij mijn broer waren ze aardig te laat (hij was 22 toen PDD-NOS werd vastgesteld en toen zat hij in een jeugdgevangenis) daarvoor hebben ze hem jaren ritalin voorgeschreven omdat hij ADHD zou hebben. Fem Jeetje ook al zo aan het snotteren die Lars. Hoop dat het met de medicijntjes wat beter gaat. Zonde het mannetje. Beterschap hoor! Wish Jeetje wat een knul wordt het al Guusje Dat is een beetje jammer van je moeder, mosterd na de maaltijd zullen we maar zeggen. Maar lekker met beide handen aanpakken en idd misschien even aankaarten. yvon Balen dat L.ise nog steeds zo slecht drinkt! Fijn dat Tim weer wat beter is. Hier Weer wat fitter dan de afgelopen dagen maar zal niet te vroeg juichen. Pff zonder die anticonceptiepil heb ik echt enorme ongi pijn!! Voelde mn eisprong gewoon overduidelijk paar dagen terug en telkens van die migraine-hoofdpijn.. BAH! Ben me enorm geïrriteerd en sago, niet te genieten.. Gezellig voor manlief hahaha.. Verder een beetje een geisoleerd gevoel, weinig contacten. Had mn zinnen erop gezet om echt met Jaylin te gaan babyzwemmen. Eerst afgewacht voor het eczeem en toen ingeschreven voor de zondag wachtlijst omdat papa dan ook mee kan. Maar die schiet niet echt op (met 2 mnd al ingeschreven) dus toen besloten om voor doordeweeks te gaan kijken maar ik kan daar gewoon niet komen met Jaylin. OV is niet te doen en fiets kan nog niet. Om nou elke keer afhankelijk te zijn van iemand die je brengt is ook niks. En baal best, had toch gehoopt om wat contacten op te doen met mensen met ook zo n klein ukkiepukkie. Ben zo in mijn hum als s-zusje hier is met haar kleine maarja die zien we niet elke week of maand.. Jammer hoor!! Gisteren mijn mams op visite geweest, samen even naar de action en outlet winkel geweest hier. In de action grote drama met Jaylin, merkte afgelopen weekend al dat ze uit de wagenbak wilde klimmen maar ja nog geen tijd gehad om de inzet erop te zetten dus ging stug door met de reiswieg. Maar gisteren was ze het dus echt zat, heel de tijd hoofdje omhoog en ellebogen afzetten en krijsen en handjes uitsteken zodat ik haar op zou trekken. Tja mama moest maar inzien dat de reiswieg verleden tijd is.. Wandelwageninzet erin gezet en nog even met oma en de hond gaan wandelen nou ze vond het heerlijk en kraaien dat ze deed van plezier. Zelfs nog even in slaap gevallen. Moest er toch wel wat traantjes om laten, gisteren ook de laatste kleertjes maat 50/56 opgeborgen want ze had haast een naveltruitje aan wat groeit ze hard!! Zo in 1 week was het laatste shirtje ineens te klein. En sommige boxpakjes mt 62 ook al moeten weg doen omdat ze haar beentjes er niet in kon strekken. dus ja nu maar met traantjes in mn ogen alle lakentjes en bekleding van de wieg en de wagenbak opbergen. Ach het is ook wel een mooi vooruitzicht, met die aankomende kou zit ze lekker in de voetenzak.. (waarom ze het een voetenzak noemen weet ik ook niet aangezien mn kleine meisje er tot haar hoofd in zit hahahahahaha). En van het weekend gauw achter een andere buggy/wandelwagen aan. Zo nu nog even kijken wat in huis te doen en dan is het hapjes tijd voor dametje. Liefs!
Marjan wat goed! Hollands welvaren dus Vagans leuk he dat wintershoppen! Ik kan nooit zo goed slagen bij de wibra, zeeman heel af en toe voor gewone kleertjes maar wel altijd voor pyama's, doekjes en soms een speeltje. Wat leuk dat je zusje met dat vriendinnetje komt! Heb jij even je handen vrij en hun happy, winwin!! Waarom wil je naar de sint toe dan? Voor Yara? Wij gaan ook niet. Te druk voor Dante en Remus, al zou Dante als we hem goed begeleiden het misschien wel leuk vinden. Guusje wat vervelend joh, hulp is op zulke momenten wel fijn ja. Dit is dan toch een beetje mosterd na de maaltijd. En ja, tranen zijn niet altijd verkeerd, ziet ze iig dat het jou wel echt zeer doet dat ze er niet was toen je haar hard nodig had. Yvon wat heftig allemaal! Wil ze ook niks van een lepeltje af? Misschien krijg je er zo iets extra's in. Snap wel dat je je echt zorgen maakt, ze stond al onder behandeling voor haar hartje toch, of was het wat anders? Knuff voor jou en hoop dat het snel beter gaat! Troetel dat is wel heftig, van je broertje! Met Dante had school niet aan de bel getrokken hoor, het is dat wij allebei in de zorg zitten en veel herkenden en door samenloop van omstandigheden toch maar eens verrder gaan kijken. Ze diagnostiseren alleen de "probleemgevallen". Aangezien Dante lekker op zijn tenen loopt en zich aardig aanpast piept hij overal net doorheen.. Maar geukkig weten we het nu en kunnen we er idd wat mee!! Aaaah ik was die sprongen alweer vergeten(ben ook zo'n badmuts af en toe!) ga ze als manlief thuis is scannen!! Je meisje ook al in de kinderstoel? Wij gister voor het eerst gedaan, hij zit al aardig stevig en heeeeeel even los maargoed, ik wilde graag kijken hoe hij het vond. Wel leuk dus Maar wel heel kort hoor, 5 minuten ofzo. Whaaa jij ook al zo'n doerak die gewoon uit de bak klimt!!! Hier dus ook whahaha.. Tuig!! Bij ons is het trouwens wel gewoon een voetenzak, hij worstelt net zo lang tot zijn armen er bovenuit kunnen Dus lekker jasje gehaald maatje te groot, zitten zijn handjes in de mouwen, lekker warm!!
Willen jullie ff mijn onderschrift lezen? Mag het geloof ik niet direct in een bericht plaatsen maar zo wel toch? Enneuh, drukken jullie dan ook ff op de stem knop Of mag ik dat dan weer niet typen? Whahaha naja heb het iig niet letterlijk getypt! Ego: Hier heeeeeel moe, man wat ben ik ongesteld!!! Niet normaal! Moet wel ff aan de bak nog, even stofzuigen, aan de was, strijken(gisteravond geen zin meer in gehad) en tafeltjes afnemen.. Kijk wel of ik nog in actie kan komen, buik doet zeeeeer Had al zo'n last van mijn darmen laatste weken, gaat dat wat beter word je ongesteld, soms lijkt het me heerlijk om een vent te zijn. Verder moet ik eigenlijk nog even naar de kruidvat maar weet niet of ik daar wel zin in heb(whahahah heb nergens zin in!). Noujaaaa, kijk wel even.
*niet voor mensen met een zwakke maag* Jeejjzzz.. Volgens mij heb ik een miskraam.. Verlies een heleboel stolsels, voelde me al zo zwanger laatste dagen(weet ik aan het ontzwangeren..).. Onwijs misselijk, opgezette borsten, week overtijd. Nu dus echt mega ongesteld mét heel veel stolsels.. Bah zeg! Dit voelt ook precies zo als de mk die ik vóór Remus had. En ondanks dat we geen 3e willen(ik geloof dat ik daar al een poosje op aan het terugkomen ben, maar manlief echt niet) vindt ik het best jammer. We hebben wel afgesproken, mocht het "per ongeluk" zo zijn dan houden we het. Toch gek, iets waar je niet echt mee bezig bent maar het voelt toch wel als een verlies. Maargoed, moest t even kwijt.
@ Troetel: wow, uit de bak willen klimmen! Yara vind het heerlijk in de bak, speelt ff en gaat dan slapen! ik zie nu al tegen de wandelwagen op, ik kan hem niet zo zetten dat ze naar mij kijkt, dus kijk ik tegen dr rug aan terwijl ik altijd zo graag met dr kwebbel tijdens het wandelen... Ben ook bang dat ze dan niet meer in de wagen gaat slapen. hier ook een die graag is iets wil ondernemen zoals zwemmen, maar het zelfde probleem kwa vervoer! @ Kwabbernoot: Ik vind dat zeeman bijvoorbeeld hele baby-achtige kleertjes heeft, dit vind ik erg leuk! ik ben neit zo van je baby aankleden als een volwassenen Waarom wij naar de optocht gaan, vriendlief heeft een nichtje van 5 een neefje van 4 en 2 en die komen want die hadden natuurlijk gehoord dat ie bij ons aan kwam (toen we nog in dordt woonde) en ja beloofd is beloofd (vriendlief met zn grote mond...) en dikke knuffel wbt je mk! Tuurlijk is dat niet leuk, en verwacht of niet je weet toch wat je bent verloren als je naar je kinderen kijkt!!!!!! Sterkte! Hier: Vriendlief kwam gister thuis, en hij weet altijd precies wat te zeggen als ik iets niet goed heb gedaan, nu had ik stinkend mn best lopen doen komt die thuis zegt die dat ie het niet zie... Nou ik ontplofte zowat! Boos dat ik was! :x Vandaag in de planning : stofzuigen, dweilen , ramenzemen en de eettafel opruimen (is nu de plek waar ik alles uitstal om uit te zoeken) nog ff lkangs mn ouders een boze brief uitprinten voor mn (ex) verhuurder en dan verzinnen wat ik moet gaan eten (vind koken voor mezelf alleen zoooo vervelend!) fijne dag iedereen!
Vagans, misschien dat je mijn broer dan ook ziet. Die zit bij de reddingsbrigade die aanwezig moet zijn bij de intocht
@Kwabbernoot: jeetje vervelend zeg van je MK! Kan me wel voorstellen hoor dat je toch een soort verdrietig bent dat je het verloren bent. @Vagans: Pfff wat een domper weer nadat je je zo hebt uitgesloofd. Vind je vriend een boerenlul,zou er niet tegen kunnen hoor. Respect voor jou!!!
Even snel reageren nog, zat lekker te neuzen in topics in de lounge en zo zat ik alweer een uurtje achter de laptop. OEPS wilde nog vanalles doen vandaag, dus zo effe aan de bak Kwabbernoot Nou geluk bij een ongeluk toch dat jullie zelf doorhadden dat er iets niet helemaal pluis was bij Dante. Wat je idd zegt scholen kijken vaak ergens doorheen/overheen. Jammer ze zouden toch beter moeten kijken. Ohh maar met die sprongen geeft niks hoor Ons meisje idd ook al in de kinderstoel, ze vind het geweldig. Beter dan in de wipstoel. Daarin wordt ze driftig omdat ze niet overeind kan komen tot zit en dat wil ze dus heeeel graag.. Ze zit ook steeds met haar handjes op t tafelblad te slaan v.d. kinderstoel. Superstabiel zit ze nog niet maar goed ons nichtje van 10 mnd die loopt waggelt ook nog wat. Ze blijven langere tijd wat instabiel heb ik het idee. Wilde eerst nog zo'n bumbo kopen voor haar maar ja nu maar in de kinderstoel hoor, de wipstoel is niks meer niet voor hapjes in ieder geval! haha handjes uit de voetenzak, jaja hier ook zo'n doerak die altijd handjes overal uit wil.. Ohh meid schrik gewoon even van je waarschijnlijke mk! Dikke knuffel!! Vagans Ja ik was dus ook niet zo'n fan van het feit dat de wandelwagen van ons niet draaibaar is (je hebt wandelwagens waarvan je de inzet naar je toe kunt zetten). Maar gisteren moest ik dus wel, kon niet meer met haar wandelen want ze ging gewoon gillen en zich omhoog werken. Ze duwt werkelijk haar kont en rug omhoog en dan hoofdje op en elleboogjes schrap zetten.. Behoorlijk temperament al die kleine! Maar moet zeggen toen ik haar zo plezier zag hebben in die inzet was het wel wat prettiger. Maar moet toch nog even flink wennen denk ik hoor, ik kwebbelde ook altijd lekker tegen haar tijdens het wandelen. Nu zit er zo'n idiote kap voor Toch weer een heel verhaal he, wat ben ik ook een muts. Ga gauw effe de was ophangen en de douche schoonmaken. Daarna eten wat voorbereiden en dan is het weer flessentijd..
Vagans Ja dan moet je wel ja. Ben je klaar mee mja, even doorbijten dan heb je t weer gehad.. En lekker is dat zeg, hier nog zo eentje hoor.. Hij bedoelt het allemaal wel goed hoor maar die heeft echt een bord voor zn kop af en toe. Idd uren aan de poets en dan ziet hij het niet. Maar, hij klaagt ook niet(moet hij ook niet proberen:x). Schop onder zn kont zou ik zeggen, en als hij het zo goed weet doet hij het maar lekker zelf You go girl! Troetel jeeee moet niet gekker worden, hier ook zo eentje. Hij breekt de wipper zo ongeveer af.. Behalve met de speelboog erboven of bij de tv, dan kan het wel eventjes. Volgens mij hebben Jaylin en Remus stiekem afspraken gemaakt Wish ja gek hoor, ben ook wel btje van de leg! En wat schrijf je dat heerlijk op, moest wel ff lachen om je. Boerenlul, lol. Foto van Daan erbij, vond hem zo mooi! Alleen zijn mond is weer wat kapot, is weer kouder en hij heeft gister gespeeld, dan drinkt hij vaak te weinig, dan is de boel al weer schraal en stuk. Mja lekker smeren is het zo weer weg. En Remus in de kinderstoel! Mijlpaal, pfoew wat worden ze grooooooooot!!!
Wish: Jeetje wat is Vince goed gegroeid zeg, super!! Enne.. ja hek altijd as ik ongesteld ben, lekkere vreetbuiten Kwabbernoot: Pff, schrik er van zeg,.. dat je waarsch. mk gehad hebt. Dikke knuffel voor jou!! Heb je trouwens pb terug gestuurd Lieve foto's van Dante en Remus zeg, leuke kereltjes!! Remus zit trouwens goed in de kinderstoel. Luca zit er ook al 4 dagen in, hij zit er lekker stevig in al, ideaal! Marjan: Fijn dat het goed ging bij het cb. ze is lekker gegroeid dus! Lekker lang meisje ook of niet! Ging het met prikje ook goed? Vagans: Ja de stukjes fruit vliegen er in Fijn dat jij je weer beter voelt! Enne.. tijdens optoch gewoon lekker laten liggen/zitten, en wat jij niet wil, ook niet laten gebeuren. Gaat vast goed komen dan. Je vriend ook weer lekker bezig, pff.. mannen soms Guusje: Wat naar dat je moeder je zus wel geholpen heeft, en jou nu pas hulp aan bied. Zou er zelf wel iets van gezegd hebben, maar ik ben daar nog al 'hard' in Maar snap dat je geen tranen en onenigheid daar over wil. Lief natuurlijk ook wel an ene kant dat ze je nu even een keer komt helpen. Yvon: Wat naar dat Tim ziek was, gelukkig gaat het al beter zo te lezen! Fijn dat Lise goed is gegroeid, maar snap dat je nog zorgen hebt om het drinken! Spannend dus over 2 weken! Troetel: Fijn dat het weer wat beter gaat! Enne.. zitten in de wagenbak haha, ja dan word ze wel te groot Vind trouwens dat ze nog lang in maat 50/56 gezeten heeft, Luca is daar echt allang! uit. En die zit ook al sowieso 2,5 maand in de wandelwagen haha. Snap best dat je dr even een traantje om gelaten heb, babytijd is echt dr af dan he! All: Sow, weer even bijgelezen haha, liep weer behoorlijk achter Gisteravond dus naar Actief geweest, ging weer erg goed. Ook gelijk me uniform weer gepast, die had ik vorige week al gepast en toen moest zowel de broek als het jasje wat uitgelegd worden, en nu zat het jasje goed alleen de broek zat nog iets te strak. (had er nu een mailot onder, wat dus eigenlijk wel beter is voor het geval het straks hartstikke koud word en we buiten een show hebben) Toen nog even wat gedronken, en me mede trompetist,(trompet maatje) wil me les geven op me electr. gitaar! Dus wel super!! Vanmorgen lekker uitgeslapen met Luca, die had ik om 07.00u al pap gegeven en toen lekker samen terug in bed gedoken tot 10.45u. Beetje te laat maar was wel lekker! Fruit gegeven, en had hem om 11.15u net in bed toen me broertje belde of ie langs mocht komen. Die was er om 13.00u, en was om 15.30u weer weg, dus was even hartstikke gezellig. Die had ik al tijdje niet gezien. Luca toen weer fles gegeven en nu slaapt ie gelukkig weer, want slaapt weinig laatste paar dagen. Heb in huis verder alles aan kant, zo alleen nog wasje op hangen.. even makkelijk eten.. hebben nog over van gister, en dan vanavond lekker relax, vriendlief moet training geven om 19.30u, dus ik even lekker rijk alleen vanavond. Oh ja, Luca 6 maand vandaag!! Pff, gaat hard.. aftellen naar 1e verjaardag nu
Onze stoere vent vanmorgen http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=197642&stc=1&d=1320853908
Hahah ja wijs he Sow wij lekker kip met sperziebonen op, vriendlief richting voetbalveld, ik ga even opruimen, Luca fles geven en op bed doen, en dan lekker avond!! Oh ja, vriendlief kan vanaf maandag weer bij zn oude baas terecht, zijn zo super blij weer lekker elke dag om 16.00u thuis, over 2 weken in loon omhoog.. kunnen we eindelijk weer eens normaal rekeningen betalen. (en op den duur weer eens wat leuks doen!) En heb op mp gereageerd voor een silent brass. Dat is een demper voor de trompet, die aangesloten is op een kastje die je aan trompet klikt. Je hebt dan oordopjes in, en dan hoor je alleen jezelf spelen en verder hoort niemand je. Dus dan kan ik eindelijk thuis gaan oefenen, zonder dat ik een brullend jochie heb!
Kwabbernoot heftig zeg! Ook erg verdrietig Knuffel voor jou. Troetel dat dametje van jou heeft temperament zeg! Mijn kinderwagen kan ook niet naar me toe. Bij de aanschaf vond ik dat onzin, maar nu vind ik het echt niet leuk!!!! Kan niet meer lekker naar mijn ventje kijken en anderen wel. Gravid niet te hard aftellen hoor! Dan gaat het helemaal zo hard maar gefeliciteerd met het eerste half jaar! Wat super dat je vriend terug kan naar zijn oude baas! Hier geen demper nodig; kereltje wordt juist rustig als ik gitaar ga spelen! Zo de rest, eerst even mijn kleine mannetje knuffelen.
Pfff, wat een avond en dag hebben we achter de rug... Hier de verkorte versie: Gisteravond om 23.00 uur rijstebloempap. Hij wilde het niet uit de fles. Helemaal overstuur, dus de fles maar leeggelepeld en dat vond hij heerlijk! Maar het was niet genoeg dus nog maar een keer aangelegd. Hij stopte pas met drinken na 10 minuten! En was er gewoon weer om 04.30 uur:x Vanavond poging 2... Vandaag naar het KDV. Om 11 uur wilde hij geen afgekolfde melk. Dus ze belde zoals ik had afgesproken met ze om KV te brengen. Belden ze om 13.00 uur wanneer ik kwam, want hij had nog altijd niet gedronken ook de KV die ik achter had gelaten wilde hij niet.... Hij heeft dus van 04.30 tot 13 uur niet gedronken! Van mij wilde hij ook geen fles dus ik opperde het om het in een bekertje te geven. Eerst uit het dopje van de fles geprobeerd en dit ging goed. Toen een simpele tuitbeker en daar dronk hij ook uit! WHAAAA 6 maanden en drinken uit een tuitbeker! 's middags heeft hij nog 40 cc gedronken, heeft zich helemaal onder gepoept is daarom ook nog in bad geweest (het fijne van zich helemaal onder poepen is dat ze zijn kleertjes wassen en drogen. Wat een luxe!). Net heeft hij normaal gedronken. Denk dat hij last had van doorkomend tandje gezien zijn spuitluier. Gelukkig had hij dat op het KDV Maar goed, ben uit mijn werk maar een tuitbeker gaan kopen, want blijkbaar wil hij daar alleen nog uit drinken... Tip: kwam erachter dat je ook een tuitje van Avent kan kopen voor op de Avent fles uit één van de dozen. Je kunt er dan als je wilt ook nog handvatjes voor kopen. Ik ga morgen de fles terugbrengen, want ze hadden alleen roze... En we doen het dus met een tuitje op de Aventfles. pfff heel verhaal, maar het was dan ook een lekker dagje
AH en ik heb ook nog wat in de aanbieding: Gratis af te halen: 1 liter afgekolfde moedermelk. Helaas zal ik dit weg moeten doen. Mijn kereltje heeft besloten dat KV boven afgekolfde melk gaat. Ben benieuwd hoe lang hij nog aan de borst wil...
@Guusje Wat een verhaal zeg!! Gelukkig wilde hij de tuitbeker wel. En wbt de moedermelk...geef het je man mee naar zn werk paar schepjes Nesquik erdoorheen en hij merkt er niks van hahahaha
Guusje: Nee probeer niet te hard af te tellen haha, maar vind het super hard gaan allemaal!! Fijn zeg dat hij rustig word als je gitaar speel. Je hebt gewoon een Spaanse gitaar? Ik krijg binnen kort ook gitaar les, maar dan electrische, dus hopelijk kan hij wel tegen dat geluid, want anders kan ik ook nog eens niet gitaar spelen haha.. Oke, scheelt.. kan geluidsbox van gitaar zachtjes zetten (hm ik kies de instrumenten wel uit ) * Wow wat goed zeg dat Guus uit tuitbeker drinkt, is ideaal he! Luca doet het ook sinds een week of 2, en vind het vrij handig! Pff, Guus heeft wel lang zonder drinken gedaan dan zeg, lekker eigen willetje.. weet dus precies wat ie wel en niet wil haha. Hopelijk heb je vanacht een betere nacht! Hier Luca om 19.00u op bed gedaan, toen even klein afwasje gedaan.. en zit heerlijk op de bank nu. Heb net even koffie gezet voor vriendlief, die verwacht ik zo wel thuis.. zit nu American Pie Beta House te kijken. Zo nog even wasje opgehangen, en dan lekker bed in. Morge naar cb, ben super benieuwd hoe ie gegroeid is!
Pff guusje, dan zal je ventje toch wel flink honger hebben gehad zeg. Vanmorgen was Gabriël ontzettend enthousiast pap aan het eten, zoals elke morgen, maar nu was manlief erbij en die heeft er een filmpje van gemaakt. Het enige jammere is dat toen de camera stopte, hij besloot om op het lepeltje te slaan en de pap zat dus werkelijk overal. Jammer dat dat dus niet op het filmpje staat. Voor wie het filmpje wil kijken: http://www.youtube.com/watch?v=_GDhp6RC6O4
Wish: Whahaha mee naar zn werk met paar schepjes Nesquik Ik denk in plaatjes hahaha. Ieeelll, ik heb bijna 8 jaar terug bv geproeft.. wat vond ik dat smerig Me ma gaf toen me zusje bv (die nu over 2 weken 8 word) en ik was benieuwd hoe dat smaakte. Me ma afgekolf in flesje, en zegt proef maar. Blehh... snap niet dat baby's dat lekker vinden hahaha.