Kwabbernoot Ik ben hier al bezig om een Domme dingen boek aan te leggen! Hahahaha! Maar oh, wat geweldig om die verhalen van jou te lezen! Ik lig dubbel! Leuke kat en lekker gedrag ook! Hij lijkt wel een beetje op onze poes en kat. Troetel een gezoek ik het hè met die voedingen. Was net blij dat het om de 4 uur goed gaat, moet er weer een voeding vanaf! En voor jullie is het idd helemaal zoeken. Dat van die eiwitten wist ik ook niet hoor! Vergoed je verzekering een consult diëtiste niet? Anders zou ik idd even gaan. Ons mannetje krijgt zijn voedingen om 07.00 (maar komt dus vaak s nachts en dan sla ik deze over) 11.00 15.00 19.00 en 23.00. We willen vandaag proberen of we naar 08.00 12.00 15.00 en 20.00 uur kunnen. Door de tandjes die doorkomen wil hij weinig eten en drinken, dus we gaan gewoon proberen het schema om te gooien. Voeding ophogen is nog geen optie vind ik omdat hij nog zo vaak eten krijgt. Daarbij krijgt hij bv en kv door elkaar en dan ben ik gewoon bang dat hij teveel krijgt. Bv was wat dat betreft een stuk handiger! Oh wat fijn dat je meisje nu zon mooi gewicht heeft! Geniet ervan! Fem wat jammer dat je na zon behandeling zon pijn hebt. Mag je wel pijnstillers? Sterkte! Whahaha! Lekker stel was jij met je broer! Gravid hahaha! Vertel het net van die paneermeel en kaas dat jij dat ook geen succes vindt man helemaal verbaasd: Bedenkt ze dat zelf dan?! Hihi, ja dus! Whahaha, voorlopig hoef ik denk ik niet meer te komen! Geweldig dit! Wat leuk van die fotoshoot! Meijke wat een super foto!!! Wil ik ook!!!!
Meijke: Leuke foto zeg! Wijs meiske! Troetel: Haha, ook al niet vooruit te branden dus Oh super joh dat ze zo goed gegroeid is!! Douchen: Doe ik 's avonds als vriendlief thuis is. Of Luca moet lekker vast liggen te slapen. All: Luca toch nog stil geweest van 10.30u tot 12.00u. Daarna fles gegeven, mooi aangekleed, haartjes in een hanekam en toen naar de Plus. Ben blij dat ik nu gegaan ben, want ik was de enige. Lekker rustig dus. Was echt professioneel, vond ik wel stoer, en dat voor 2 euro Moest Luca jasje en sokjes uit doen en op de buik op een wit pluizig kleed leggen. Ging goed dacht ik en die mannelijke fotograaf. Tot die man wat tegen Luca zei om hem zijn kant op te laten kijken, Luca legt zn koppie op dat kleed en begint te brullen zo sneu! Dus even getroost, weer op buik gelegd en toen zelf hem geroepen en toen keek ie heel parmantig onze kant op, dus kon die man mooi wat foto's maken. Toen had die man een oude koffer, met in de ene hoek een grote beer, en ik moest Luca in de andere hoek zetten, ook dat werd brullen haha. Nah ja, weer getroost, en in die koffer.. en toen ging het goed, ook nog paar foto's met zo'n oude pet op en een ouderwetse rode zakdoek als sjaaltje, echt stoer! Toen nog paar foto's in een appelkist.. hartstikke leuk gelukt allemaal! A.s. dinsdag kan ik 1 foto komen uit kiezen die ik mee kan nemen.. Maar weet nu al dat dat moeilijk word haha. Ze waren allemaal zo leuk, zowel die op het kleed, als die in de koffer met beer, als die in die kist. Dus denk dat ik van alle 3 maar 1 doe, dan die andere 2 maar bij betalen. 10tje per foto, dus dat valt nog wel mee, een fotoshoot is normaal al duurder.. dus mag nog nie klagen Bij thuis komst Luca gelijk maar in bed gelegd, en die is stil nu, dus denk dat ie slaapt. Kan ik mooi even was afhalen en ophangen en de afwas doen.
Guusje: Hahahaha Ja tuurlijk verzin ik dat zelf, je moet wat af en toe Paneermeel en kaas was niet succes nee, paneermeel word niet echt knapperig/krokant, wat normaal als je alleen paneermeel gebruikt wel zo is.
Gravid wat klinkt dat leuk!!!! Waarom is zoiets nu niet hier in de buurt? Wil ook leuke foto van het eerste half jaar!
Guusje: Geen idee! Zag het vorige week ook pas in het Plus foldertje staan. Denk voor 2 euro kan ik dat wel gaan doen, en was nog super leuk ook. Dus ben benieuwd volgende week naar de foto's! Vriendlief was om 14.30u al thuis, lekker op tijd dus. Had mobiele telefoon gekocht, mooie Samsung, dus nu heb ik me eige tel weer thuis, en heb hij dr ook 1, zijn we beide weer bereikbaar.. toch wel lkkr idee! Ik ben wel jaloers nu haha, want zijn mob is mooier als de mijne, maar hij heeft me al beloofd dat we in Januari dezelfde voor mij gaan halen. Dus wel lief Luca slaapt nog steeds, of althans is stil. dus wel lekker!
HA Gravid, lekker vroeg weekend dus! Net een leuke meevaller bij het Kruidvat; kochten Friso 2 tegen spugen en ik zag een verpakking voor hongerige baby's en om door te slapen. Stond voor 5,- dus wilde ik wel proberen. Bij de kassa moest ik er 10,- voor betalen maar omdat het bij het vak verkeerd stond kreeg ik het mee voor 5,-. nu maar hopen dat hij er nog op wil doorslapen
Ja inderdaad vroeg weekend!, en hij hoeft dinsdag pas weer te werken, begint dan bij zn oude baas weer.. dus lekker lang weekend Oh das een meevallertje dan ja, hopelijk werkt het en slaapt ie lekker door!
heey meiden, sorry ff ego, druk druk druk Meiden zijn hier geweest, was gezellig! Yara had het naar dr zin en daar gaat het om! Kon ik mooi de badkamer opruimen enzo. Morgen drukke dag! s-familie komt al om 10 uur! en die introch zal ook wel mega druk zijn! Hoop dat ik er door kom met mn kinderwagen (niet iedereen zal zon lomp ding in dank afnemen) maja ik kan dr moeilijk thuis laten! Ben ook benieuwd wanneer ze dan om eten komt! Naja hopen dat ze lekker door blijft slapen Ik laat uiteraard nog wel ff weten hoe het geweest is! fijne avond meiden!
Vagans iedereen dus weer blij vanmiddag. Leuk! Veel plezier morgen en ik hoop dat het gewoon leuk voor jou en Yara is. All wij hebben de stoute schoen aangetrokken en zijn halverwege de dag overgestapt van 5 naar 4 voedingen. Hij slaapt erg veel (tand nummer 2 is ook gelijk in aantocht) en dus kreeg hij pas om 20.45 uur de fles (tuitbeker met voeding voor hongerige baby's). Hij dronk heb niet helemaal leeg. Liet 50 cc staan. Nu ligt hij al te slapen in zijn voorverwarmde bedje. Ben heel benieuwd wanneer we wakker gemaakt zullen worden. Ben echt super bang dat dit midden in de nacht is. Maar hoop zo dat hij lekker door wil slapen! Duimen jullie mee?
Helaas, om 3 uur vannacht ging onze natuurlijke wekker en om 7 uur weer. Hoe krijg ik hem nu toch op minder voedingen? Afbouwen van de borstvoeding wil zo ook niet echt... Vandaag maar weer een voeding vervangen, want ik heb weinig last van stuwingen en wie weet gaat hij het dan een keer doorkrijgen...
Goedemorgen meiden!! Guusje Balen zeg dat Guus het nog niet door heeft! Wellicht dat een verdere overstap van bv naar kv het makkelijker maakt voor hem om door te slapen. Wellicht is een speentje geven of even kroelen ook voldoende 's nachts? Ik weet het natuurlijk helemaal niet, ieder kindje zit anders in elkaar maar ik denk maar wat mee! Wellicht heb je er iets aan. Misschien is het ook 'gewoonte' geworden om wakker te worden midden in de nacht voor Guus. Hier kwam Jaylin ook steeds vroeger in de ochtend toen met afbouwen van bv (waarschijnlijk kreeg ze gewoon te weinig en kwam ze dus eerder). Toen we de laatste bv (avondvoeding) gingen vervangen bleef ze dit doen. Stapje grotere fles (dus de rest bijv. wel 180/6 maar de laatste 210/7. ) sliep ze langer door. Maar sinds de klok verzetten is het weer 5 uur, alleen kan ze zich goed vermaken met haar duimpje en is pas om 7 uur overstuur maar ben evengoed kapot dan.. Hoop dat het zich verbeterd! Hier Zometeen naar de bruidsmodezaak even opmeten. Ben benieuwd, heb zelf het idee niet echt kilo's kwijt te zijn (elke keer als er wat af is, word ik ongesteld en ben ik dus weer zwaarder). Maar ben t.o.v. eind bevalling al 10 cm borstwijdte kwijt, en daar paste de jurk vorige keer niet. Dus ben superbenieuwd. Daarna even in mn uppie op t fietsje om boodschappen en even de stad in misschien nog! Nu gauw ontbijten, douchen en weggg.
Goooooooooooooooodmorning!! ff ego, spannende dag vandaag! Naja spannend weekeinde, nee niet de sint maar werk! Ga vanmiddag mijn eerste dienst op wonen draaien en morgen mijn tweede, ben zo benieuwd! Ik ken de cliënten natuurlijk allemaal al wel maar.. Heb nu 5 jaar op een activiteitengroep gewerkt dus heb geen idee wat me te wachten staat! Spannend!!!!!!!!!!!!!!! Werd gister al gebeld of ik zondag langer kon werken want er is iemand ziek, ze hebben iig vertrouwen in me! Dus vandaag van 14.00 u tot 22.00 u en morgen van 12.00 tot 22.00 u. En als ze rustig zijn mag ik eerder weg morgen(rond 20.00u). Verder weer onrustige nacht, Guusje je bent écht niet de enige alleen sinds wij helemaal over zijn op KV hoeft hij snachts geen voeding meer, maar hij blijft gewoon spoken.. Dan weer sprongetje nu tandjes is altijd wel iets, en als er ook maar iets is is hij heel vaak wakker snachts. Vannacht weer om het uur. Maargoed ik heb het tot half 1 vannacht gedaan en vanaf 8 uur, daartussenin manlief. Hij zegt nu zelf dat ik beter gewoon kan slapen want hij is toch al wakker dan en heeft liever dat er nog iemand zijn rust kan pakken Hihi.. Beter. Maargoed, op een goede nacht komt hij keer of 2 a 3 voor zijn speen tussen 24.00 u en 06.30 u en op een sleche nacht om het uur of vaker. Hij heeft in zijn heeeeeeeeele leven(whaha die nog-net-geen 6 maanden) denk ik 2 nachten doorgeslapen. Remus is wel sneu vandaag, rode wangen en eczeem en heel zeer mondje. Mja, lang leven de bepanthen(werkt heel goed bij zijn eczeem!) en dentinox. En heeeeeeel veel knuffelen. Heb hem nu zijn bedje in gekregen, na een poosje kriebelen op zijn hoofdje sliep hij wel. Dante is HEEEEEEEEL ERG DRUK Want die heeft een feestje. Dus echt de hele tijd om me heen aan het drentelen en heeft de klep geen tel dichtstaan. En ik heb de woonkamer weer omgegooid gisteravond. We hebben onze meubels bij elkaar gegooid toen we hier gingen wonen. Dus ook spul van manlief(donker hout) en ik vond het al niet zo mooi maar ik heb er steeds meer "last" van. Vind het zo lelijk Dus ben steeds heel druk aan het omgooien in de hoop dat ik het misschien een keer mooi ga vinden. Whahaha maar t blijft eigenlijk gewoon lelijk Zal eens een foto maken misschien hebben jullie nog ideeën. Nou ik ga even een sok bij iemand in zn mond proppen Oooh nee hoor, maar zou wel lekker rustig zijn. Zal morgen ff komen vertellen hoe het was, fijne dag allemaal! x
Vagans: Druk dagje dus, maar hopelijk wel gezellig! Enne.. als mensen geen rekening met kinderwagen houden, rijd ze maar rustig keer over de voeten.. wedden dat ze dan gauw aan de kant gaan (hier ook gehad hoor met jaarmarkt tijdje terug, mensen te beroerd om aan de kant te gaan, tja dan ben ik niet te beroerd om gewoon door te duwen. Koste paar tenen, maar jammer dan.) Guusje: Wat balen zeg dat hij nog niet echt doorsliep! Kun je hem niet rekken met een speentje?? Troetel: Spannend dus, hoop dat je de jurk mooi past! All: Hier was het ook weer 04.30u en toen weer 06.00u en om 07.00u is vriendlief er uit gegaan. Ik heb nog even me ogen dicht gehad tot 09.00u (slapen lukt me toch niet meer als ik eenmaal wakker ben) en toen er ook maar uit gegaan. Even aan bakkie thee nu, Luca slaapt gelukkig!! En zo denk even mee met vriendlief. Kleintjes hoeven geen wedstrijd te spelen maar hebben gewoon uurtje training. Dus kunnen we wel even mee. Tis prachtig mooi weer hier, dus nog even van genieten!
Kwabbernoot: Hahaha sok in zn mond Kan me voorstellen dat je dat denkt haha. Maar wat sneu van Remus, hopelijk knapt ie gauw op! Enne.. donkere meubels, en jij hebt lichte meubels begrijp ik? Nee lijkt mij ook geen mooie combi Maare spannend dus vandaag en morgen! Gaat je zeker lukken. Wel lange diensten, of lijkt dat zo? Succes!!
Gravid, t is allemaal wel mooi bij elkaar maar ik hou niet zo van veel donker spul, lijkt de kamer zo klein van(ik hou van ruimte om me heen). Diensten zijn idd wel lang, vooral die zondag omdat ik dan 3u extra werk. Mja krijg op zondag 160 procent uitbetaald dus ik vind het prima
Kwabbernoot misschien een idee om ze wit te schilderen? Hier ook donkere meubels van toen mijn man op zichzefl woonde, maar het is ook niet mijn smaak. Succes en veel plezier met werken en veel succes met je grote man! Troetel veel plezier met het passen van je jurk! Hoop dat hij weer beter past! All weet heel goed dat ik echt niet de enige ben die er 's nachts uit moet. Het verbaast me dat er eigenlijk nog zoveel regelmatig de klos zijn... Ik had alleen zo gehoopt dat hij op KV wel door ging slapen... Misschien idd het speentje proberen, maar ik denk dan; ik leg hem wel aan ben ik met een kwartiertje klaar. Speentje duurt zeker zo lang en dan sta ik daar te kou kleumen. Maar ik denk toch dat dit mijn lot gaat worden Gisteren trouwens gelijk tandje 2 door! Hij heeft vanmorgen om 10.00 een heel bakje fruit op en is gelijk gaan slapen en slaapt dus nog! Hele schema in de war. We hebben wel besloten dat we hem vanavond als wij naar bed gaan wakker maken, voor de laatse voeding. Ik vind 5 uur wakker worden namelijk een stuk fijner dan om 3 uur
Kwabbernoot: Net wat Guusje zegt, misschien optie om te schilderen? Ik hou ook niet van donkere meubels, wil het liefst alles licht hebben. Oke nu zijn wij gek van zwart/wit, dus alles is ook zwart wit,.. maar toch op zo'n manier dat het geen kleine benauwde ruimte word. Guusje: 2e tandje alweer joh! Hier nog niet 1 haha. En hier is het pret vanaf 04.30 a 05.00u. Gelukkig kan ik met speentje dan rekken tot 06.00u. Hopelijk is het maar een fase Vanmorgen niet met vriendlief naar training geweest, die moest al weg voor Luca en ik klaar waren, maar ben hem toen tegemoet gaan lopen. Heb uur gelopen en was toen op de helft van waar vriendlief was, dus maar gesmst, dat ik daar en daar stond.. dus toen hij richting huis kwam heeft ie mij en Luca weer opgepikt. Even naar bouwcentrum geweest, net Luca fles gegeven en die ligt weer op bed.. wij even broodje eten.. en dan vanmiddag naar ander bouwcentrum. Even lekker er tussen uit, nu nog mooi weer!!
Tjongejonge zeg, Lars heeft vandaag meer gehuilde dan in heel zijn leventje bij elkaar. Wat hij heeft, weet ik niet. Hij blijft maar huilen, wil niet slapen, heb al paracetamol geprobeerd, spul bij tandjespijn, We hbben gestoomd met hem, ben een uur met hem wezen autorijden. Noem maar op. Zijn fruit n zijn flessen gaan wel allemaal op. Ik hoop echt heel erg dat het een combi is van sprongetje en tandjes. Het is zo zielig als je niks voor hem kunt doen.
Fem: Wat naar zeg! Hopelijk is hij ondertussen weer wat rustiger! Dikke knuffel. All: Vanmiddag dus weer even weg geweest, naar autocentrum, nieuwe ruitenwissers.. en even boodschappen gedaan. Thuis Luca groente gegeven (16.30u), maar die was zo op.. na zn groente gelijk maar in bed gedaan. Wij pizza gegeten, Luca was rond 18.00u weer wakker.. maar nog steeds kei moe, huilen en nog eens huilen en in oogjes wrijven, dus fles maar gegeven, en hij ligt nu al mooi tijdje weer in bed! Ga zo even was ophangen, de afwas afdrogen en dan lekker avond!