@ Gravid: Hier gisteren een meisje wat aan het zeuren was om eten, krijgt ze de borst laat ze steeds los en zit lollig te doen en niet te eten. Toen heb ik dr ook weg gelegd onder het mom van ''eten of je krijgt niks!'' Toen was het brullen en toen ik weer aanbood heeft ze netjes gedronken Ja ja, het OPvoeden begint! Prachtig meisje heb je! Hoop dat je snel in je recht staat! @ Monika: Poeh, jij bent ook een vroege vogel dan! En hier al heel lang die lichte blokjes, echt al maanden! @ Guusje: Mijn moeder zegt altijd: Ga alsjeblieft niet van die liga papjes maken, schijnt nu al slecht voor het gebit te zijn of zo iets... @ Kwabbernoot: ach wat sneu die prikjes he! Gefeliciteerd met het eerste tandje! @ Fem: Ach wat sneu van die tandjes! Lastig hoor! Hier: Lekker bij mn ouders gegeten en met mn moeder boodschapjes gedaan. Vervelend kind vandaag, heel veel huilen zonder reden en dan pak je dr, big smile! (stinkert!) Al met al wel druk dagje geworden maar das niet erg. Heb ook ff 2 fotolijsten gevuld met Yara fotos staat wel zo leuk in huis
Gravid mooie foto van je meiske en ook van je manneke. Wat vreselijk voor je/jullie dat je Lydia maar zo weinig ziet. Ik hoop toch echt dat de vader van Lydia nou eindelijk eens begrijpt dat hij niet alleen jou er mee heeft (wat zijn bedoeling is) maar nog meer zn eigen dochtertje.... Tandjes: hier nog niets, wel veel kwijlen en bijten, maar ik vind nog niets wat op dat harde witte spul lijkt. Net nog even wat foto's "laten" maken... moest het wel vragen aan E.. die denkt dus gewoon niet aan foto's maken van de kleintjes. Kun je ook gewoon wel merken... van M zijn er vele malen meer foto's dan van Dootje. Hier de mooisten....even spammen Bekijk bijlage 198908 Bekijk bijlage 198909
Deze twee zijn van afgelopen september. Mariëlla lekker genietend in het zonnetje achter huis. Bekijk bijlage 198911 Bekijk bijlage 198912
En dan nog Dootje... afgelopen oktober (4 à 5 weken geleden gemaakt) Bekijk bijlage 198915 Bekijk bijlage 198916
Ahhhh zo sneu Lars is zo verkouden dat hij zijn stem kwijt is. Nu snap ik ook dat huilen, hij had natuurlijk ook keelpijn. Marjan wat een lieve foto's.
Vagans: Haha dat zei ik tegen vriendlief dus ook al, nu begint het opvoeden echt Marjan: Denk niet dat dr vader dat ooit in ga zien Zijn vrouw misschien wel, maar die heeft niks te zeggen.. ex behandeld haar net zo als dat ie mij behandeld heeft. Dus de vrouw heeft niks te zeggen, de man bepaald. * Wat een leuke foto's zeg, Wat lief dat Dootje nu al kusjes geeft En wat is Mariella een heerlijk meiske om te zien!! Fem: Wat sneu zeg! Hoop dat hij gauw weer beter is!! All: Hier weer ouderwets nachtje gehad, Luca kwam pas om 08.00u!! Hopelijk blijft het weer zo haha. Pap gegeven, en nu heb ik hem weer lekker in bed gelegd. Zouden eerst gaan wandelen, maar vriendin moet weg. Vind ik niet zo erg, kan Luca mooi even bij tanken vandaag. Ga even bakkie thee doen, even mini afwasje.. heb ik dat weer gedaan, en verder doe ik vandaag even niks. Gister 3 wassen opgehangen, 1 afgehaald, gevouwen en weggelegd, dus vind het vandaag wel best eigenlijk. De was die droog is vouw ik en leg ik weg, en verder nie. Ben ik vanavond tenminste ook nog fit als ik naar Actief moet. Ga tussen 10.30 en 12.30u nog wel even de foto's ophalen bij de Plus, ben erg benieuwd!
Hey meiden, Ik ben weer terug van weggeweest, het is hier zo ontzettend druk dat ik vaak even langswip om wat te posten maar en helemaal teruglezen en alles beantwoorden lukt me vaak niet. Zondag zat ik net als Kwabber met een jengelbaby achter youtube hahaha. Guusje Heb niet gepast zaterdag maar ben opgemeten. Met torselet aan vielen de maten die ik was afgevallen een beetje tegen (zeker de borstwijdte waarvan ik zelf dacht dat is er wel af.) Had nog een beetje de droom om straks perfect in mijn jurk te passen maar moet dat misschien maar vaarwel zeggen. Was op de heupen en rond buik wel wat cms kwijt. Had zelf de centimeters gerekend tov direct na de bevalling dus voor mezelf is er wel heel wat af, maar natuurlijk minder t.o.v. de laatste keer passen/meten. Eind december heb ik weer een afspraak staan om op te meten en dan gaan we ook doorpassen Dus mag ik hem weer even aan Dan gaat ze de lengte in ieder geval al aanpassen dus moet even mn schoentjes bestellen voor die tijd. En ze zet de wijdte alvast in losse steken in de jurk zei ze. Het liefst wilde de bruidsboetiek alles in januari al aanmeten en aanpassen maar daar heb ik een stokje voor gestoken want ik heb voor mezelf zoiets als in maart het meeste er niet af is, zal het geen giga veranderingen meer maken voor juli. Maar ben immers pas in mei officieel klaar met ontzwangeren, dus vindt niet dat ze zo heel vroeg al kunnen opmaken of ik nog veel kilos kwijtraak. Vagans Hahahaha die Yara gaat eerder kruipen en praten dan draaien denk ik en die punk kuif hahah geweldig! Gravid Hier idd ook al de twijfels om de box/bedje naar beneden te zetten. Bed heeft bij ons ook geloof ik 3 standen dus ook nog een tussenweg. Ze pakt namelijk af en toe al aan de bevestiging van de mobiel en komt op sommige plekken zowel voorwaarts(dus met hoofd en rug) als achterwaarts (met benen, kont en rug) omhoog. Ze grijpt ook aan de spijlen van de box en wil echt omhoog omhoog omhoog. Maar ze kan niet goed de keuze maken wat eerst te doen, oefenen met kruipen omhoog komen, zitten, staan. Eigenlijk alles tegelijk!! En boos dat ze dan wordt Kwabbernoot Zo die kleine man is netjes gegroeid toch! Wat een verschil is dat dan in gewicht/lengte per kindje zeg! Hoop dat de prikjespijn weer een beetje minder is inmiddels Fem Gelukkig dat het euvel bekend is van Lars. Dat is nogal wat 4 tandjes, hoop dat ze gauw doorkomen en dat de pijn over is. Kwabber Ik heb het gezien idd, super bedankt meis!! Ik hoop voor de volgende sprong zelf het boek ook te hebben, van de week effe speuren op mp. Monika Je bedoelt dat je eigenlijk een tandje door het tandvlees heen ziet a.d. voorkant? Net alsof ie er daar doorheen komt zegmaar? Gravid Hier ook kruiken in bed, wat wordt het koud ineens he? Wat een prachtige foto van Lydia! Wat is het een mooi prinsesje. Marjan Wat een lieve fotos van Do! Hier Dit was even kort want het is nu al na hapjes tijd, stoute mama. Maar gauw een broek aan mn billen en de kleine meid uit bed en hapje geven wip straks denk nog wel even langs:d
Ja dat lijkt er wel op inderdaad. Maar goed, als goed is krijg ik vanavond het een en ander te horen over hoe ik alles kan gaan aanpakken. En ga ik de zaak weer op nieuw beginnen, in de hoop dat ik haar 2012 terug heb. Haar vader heeft geen poot om op te staan, dus dat is in mijn voordeel. Pff, Luca slaapt eindelijk, wat kan een 6 maand oud kindje eigenwijs zijn zeg en volhoudend.
Troetel: Oh dat is ook lekker vlot dan ja! Hier ook 1 die alles tegelijk wil, soms erg vermoeiend Nou, heb hier idd al kruiken in bed, aangezien zijn kamertje het koudste van het huis is. Als het hier in de kamer zomers 30 graden is, is het op zijn kamertje om en rond de 20-22 graden. Nu is het in huis rond de 20-22 graden (zonder verwarming! lang leven een bovenwoning met een benedenbuurvrouw die flink de verwarming aan heeft (24-25 graden , wat zeer overdreven en ongezond is, maar voor ons dus wel voordelig ) en bij Luca dus ver daar onder. Dus kruiken en extra deken zijn bij hem al wel nodig. En wbt box en bed, je weet inderdaad niet wat ze ineens gaan doen, dus heb dan liever voor zekerheid alles naar beneden!
Troetel. Ver voordat ze doorkomen kan je aan de voorkant zien waar de tandjes moeten komen. Later zie je aan de bovenkant pas waar ze door moeten komen.
Monika: Bedankt voor de tip van die witte blokjes haha, nu ik vanmorgen goed gekeken heb, zie ik dat ie 2 boventandjes heeft. Of althans, je ziet 2 lichte streepjes zitten. De ene voel je al iets scherp, dus neem an dat ie zo goed als door is, de ander zie ik streepje maar voel nog niks, dus die zal nie lang meer duren. Weet niet sinds wanneer dit is, het is dat ik gister keek nadat jij het over die witte blokjes had. Tandjes hier dus ook een feit, vandaar dat ie dus zo weinig slaapt denk en alleen maar hangerig is. Tegen 12.00u Luca even bij buurvrouw gebracht, tis zo koud, denk ga mooi zelf even op de fiets heen en weer, ben ik met 5 min. terug. Foto's dus opgehaald, super mooi geworden!! Net Luca fles gegeven, en die ligt weer lekker in bed! Zelf even aan boterhammetjes.. en dan de afwas maar eens doen, en dan verder met muziek. Was even muziek ant downloaden van de Musical van Robin Hood en Pinokkio. Mooie rustige muziek voor vanavond in de auto, dus zo even cd'tje branden. Dit zijn de foto's geworden, van de 'fotoshoot' in de Plus Heb er even foto van gemaakt met mobiel, dus zijn niet zo heel duidelijk http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=199021&stc=1&d=1321356789 http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=199022&stc=1&d=1321356806
Gravid, ik had Rosevice (euh, volgens mij schrijf je dat anders) original. Heb ook diksap staan van de C1000, maar dat is exotisch, dus daar wachten we nog even mee. Vandaag trouwens zon liga koekje erdoor heen verkruimeld en ik moest gewoon bij maken! Heerlijk vond hij het! Hahaha en dan ineens heb je tandjes! Poeh en wat een temperament vol meneertje! Dat wordt nog pittig! Wat jammer dat ik de foto van je dochtertje heb gemist. Meis wat moet het missen toch een verdriet doen Spannend dus vanavond. Hoop echt dat het je gaat lukken! Is de bruiloft nu al geweest? Laat jij de kruik in het bedje liggen? Ik vind dat nu best eng, omdat ze al zoveel bewegen en vastpakken. Wat een gave fotos!!! ! Ik ga NU een fotograaf bellen! Kwabbernoot gefeliciteerd met het eerste tandje! Lekker dat deze door is! Fijn dat het slapen nu beter gaat. Het geeft mij rust als ik weet dat ik eruit moet. Anders is het iedere nacht weer een domper. Nu weet ik gewoon dat het zo is en blijf ik er een stuk vrolijker onder. Maar doorslapen mag zekers!!! We zijn op 2 voedingen na over op KV. Hij zit echt al aan zijn max met de kv. Maar gisteravond moest hij na de fles ook nog mijn borst! Heeft gewoon nog een kwartier liggen drinken. Snap er ook niks van. Op de dag probeer ik nu maar zoveel mogelijk bij te voeden, zodat hij niet teveel over het max van die flessen gaat. Monika pittig hoor. Knuffel voor jou en hoop dat het snel allemaal over is. Vagans denk op zich niet dat een Liga papje slecht is, maar ik wil het ook liever niet hoor. We zitten nu echt in de aftastfase. Wat, wanneer, hoeveel vind het behoorlijk pittig al dat uitvogelen. De bv alleen was zo heerlijk eenvoudig Marjan wat een leuke fotos! Die eerste van dat kusje is zo lief!!! Leuk ook om jou te zien! En wat die fotos maken betreft is hier ook helemaal zo. Is de kleinzoon trouwens nog steeds onderweg? Het komt nu wel snel dichterbij! Gaat alles nog goed? Wat is Dootje toch een lachebekje! Fem ah, wat sneu zn stem kwijt! Troetel oh jammer dat je je jurk niet mocht passen. Maar eind december is ook zo! Gelijk heb je dat je de jurk niet in januari al pasklaar laat maken. Is idd ook een beetje onzinnig. Succes met nog meer cm kwijt raken! Gaat je vast lukken! Gaat het verder ook voorspoedig met alle voorbereidingen voor jullie huwelijk? Komt veel bij kijken hè?! All Sinds we over zijn op kv spuugt ons mannetje niet meer! Hoera, hoera, hoera!!!!! Waar we eerst nog dachten dat het vele spugen te maken had met alles in zijn hoofdje, is het dus gewoon over. Zalig! Wat is het toch leuk om leuk nieuws te melden!
Whaha moet wel lachen om jullie, Remus heeft helemaal geen tandje door, ik feliciteerde Gravid Ga straks even uitgebreid reageren, nu eens kijken of ik iets in huis kan gaan doen. Ooh schaam me diep hoor, zit nog in mijn pyama en ben druk aan de opruim de hele morgen al, zo erg. Helemaal geen zin om me aan te kleden hoef toch niks vandaag. Ga voormanlief thuiskomt wel even snel douchen.. Tot later xxx
Kwabber: Lekker toch een pyjama dagje! Doe ik zo nu en dan ook hoor, kan niks geen kwaad Guusje: Ja en zo ineens heb je tandjes inderdaad haha. Of tenminste, je ziet streepjes zitten.. dus ze moeten nog even groeien haha. Rosevice kan ook inderdaad.. net zo iets als diksap volgens mij. Wij hebben pittig jochie ja, dat word nog wat Kruiken laat ik liggen inderdaad, ik heb Luca al gewoon boven in bedje liggen zeg maar, en dan leg ik de kruiken tegen het voetend aan. Dus hij kan daar dan nooit bij. En mocht ie er bij komen, dan kan het geen kwaad, aangezien wij geen kokend heet water er in doen, maar gewoon heet water uit de kraan. Dat blijft lang genoeg warm om het bedje te verwarmen, en is daarna niet meer te heet mocht ie ze toch aanraken. Hahaha fotograaf al gebeld? Ben ook wel blij met de foto's hoor, en dat voor maar 12 euro! Super zeg dat Guus niet meer spuugt, ben zo blij voor jullie!! De bruiloft is al geweest ja, was afgelopen vrijdag. Hier voor jou nog een keer de foto van Lydia. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=199050&stc=1&d=1321362028 Luca slaapt nog steeds, of is in ieder geval nog stil! * doet vreugde dansje * al vanaf 12.00u ongeveer.. dus super lekker! Kan ie mooi bijtanken! Ik lekker ant niksen, beetje op hyves bezig.. en zo die cd nog even branden en de afwas doen.
Kwabbernoot oeps! Gravid ik smelt hier gewoon even weg... Wat een lief meisje!!!mijn hart breekt al bijna bij het zien van zo'n lieve foto; hoe moet het dan met jouw moederhart wel niet zijn... Knuffel! En lief dat je hem nog een keer laat zien. Jaja, fotograaf gebeld! krijg ik de voicemailMaar heb hem ingesproken! Bedankt voor de kruikinfo! Warm water is inderdaad ook prima.
Guusje: Ja lief he! Mis dr echt Ze word echt al zo wijs om te zien, en dat met nog geen 4 jaar Oh tof dat je ook fotograaf gebeld hebt! Vriendlief vond de foto's ook erg leuk! All: Vriendlief was weer lekker op tijd thuis.. die had het weer naar zn zin bij zn werk.. collega's vonden het wel weer fijn dat ie terug was! Luca ligt al weer lkkr een uurtje in bed, die is echt moe vandaag. Wat uiteraard niet gek is na paar dagen weinig tot niet slapen. Ik even de chiliconcarne van gistere ant opwarmen, lekker makkelijk vandaag! Zo even eten dus, douchen en rond 19.00u richting Actief!