Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hoii meiden

Ff kijken of ik op zoveel mogelijk kan reageren.

@Gravid: Ahhh wat een mooi meisje is Lydia!! Heeft je ex die foto gestuurd? Ik ga echt voor je duimen dat je je meisje in 2012 bij je hebt...is toch onmenselijk op deze manier.Een moeder hoort dr kindje bij dr te hebben.
    Wat een leuke foto's van Luca!! Echt schattig!

@Marjan: Wat een leuke foto's van je 2 meiden!! Die foto dat Dootje lacht lijkt ze echt op Vince!! Ook al is Vince en jongen en zij niet haha maar ik liet de foto aan mn man zien en die zei: Jeeeee dat had zo zusje van Vince kunnen zijn.Hahaha grappig!

@Kwabber: Heerlijk toch zo'n pyjamadagje!

@Guusje: Wat geweldig dat de kleine man niet meer spuugt!!!! Ik vind dat jouw mannetje met sprongen vooruit gaat hoor. Steeds meer goed nieuws heb je te melden!! Echt superfijn!!!!

@All: HIer vandaag wat tussendoortjes gehaald zoals Roosvicee,rijstewafeltjes en toetjes.Heb er helemaal niet aan gedacht om Vince tussendoor wat extra vocht te geven;) Ben eigenlijk niet zo gek van Roosvicee...veel teveel suiker maar ja maar flink verdunnen dan.
    Gisteravond aan het experimenteren gegaan met de Babycook! Heb wortel/aardappel,sperziebonen/aardappel en mango/banaan gemaakt.Hij heeft er lekker van gesmuld!!! Leuk hoor om zo zelf hapjes te maken voor je kleine.

Verder geen nieuwe dingen.Tandjes nog niet in zicht.Morgen gaan Vince tot vrijdagavond weer naar mn ouders,ik heb weer nachtdienst dus lekker slapen:D

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Gravid wat fijn dat je vriend het weer naar zijn zin heeft op het nieuwe oude:cool: werk! Dat moet een rust geven. Veel plezier vanavond!

Wish wat lief dat je dit zegt! Vanuit een behoorlijk dal zitten we nu lekker op de top van de berg:) ons mannetje doet het goed en wij durven nu ook echt van hem te genieten. Hij is super lief. Huilt eigenlijk alleen bij honger en slaap. Het doorslapen zou het helemaal leuk maken, maar daar komen we wel doorheen.
    Werkse!

All pff voel me nu even echt we werkende mama;) alles klaar zetten voor morgen vroeg. Tasje voor de kleine en mijn werkspullen. Even organiseren, maar dan gaan we morgen ook als een speer!:)

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Troetel: Ja haha leuk die kuif he! En ja wie weet is het helemaal geen draaier... staan vind ze daarintegen wel geweldig!

@ Gravid: Gave fotos!!! En ik vind het zo erg van jou en je dochter! :(

@ Guusje: Ja dat hebben ze vroeger tegen mijn moeder op het VB gezegd... ik ga er voor de zekerheid maar helemaal niet aan beginnnen ;)
    En idd, ik mis gewoon het alleen maar BV geven, al krijgt ze hier nog steeds op verzoek om de ongeveer 3 - 4 uur (ligt eraan wat ze nog meer heeft gegeten) En wat super dat hij niet meer spuggt! Heerlijk om ook is goed nieuws van je te horen!

@ Kwabber: HAHAHAHAHAHAHAHA

@ Wish: Wat leuk al die tussendoortjes, hier wacht ik er nog even mee ;)

Hier:

Wat ik vanochtend toch weer had... Was alvast wat fruit uit de ijsblokjes aan het halen voor Yara dmv de hete kraan erop te zetten. Gaat er ineens KEIHARD iets piepen, echt deed zeer aan mn oren, dacht eerst dat het de kraan was maar zag toen dat het de rookmelders waren, maar ik zag nergens rook en had niks aan staan ofzo... Dus ik snel Yara en honden gepakt en op mn pantoffels mn huis uit gelopen. Gelukkig waren de werklui nog in het pand (de winkel) onder ons bezig dus hun om hulp gevraagd en ze hebben het toen uit gezet. En waardoor het nou kwam... Geen idee! Maar das toch ff schrikken en echt geen leuk geluid!!!!!

Toen met Yara, mn moeder en alle 4 de hondjes naar de Intratuin gelopen want daar konden we gratis apfelstrudel eten met thee (ze had zon bon) en dat was erg gezellig. Yara heeft naar de vogeltjes, vissen en vooral de kerstwereld gekeken. Toen wij aan het gebak zaten kreeg zij dr fruit.

Toen ik thuis kwam was de deur open... waren ze de keuken aan het afmaken (naja afmaken, ze waren alsnog de lint vergeten dus het is nog niet af) maja toch niet zo jofel vreemde mensen in huis als ik er niet ben... Wilde ook nog ff naar de Aldi want Yara sliep net en dan hoefde ik dr niet later op de dag weer in dr jas te hijsen dus ik heb de hondjes binnen gebracht, gezegd dat ze moesten blijven en die werklui verteld dat ik zo terug was (dr was een werknemen van mn huurbaas bij om de boel in de gate te houden)

Daarna nog ff flink huisvrouw gespeeld, alles gestoft, gezogen en alles gedweild incl beneden, boven, alle trappen (3 stuks) dus was wel trots op mezelf :)

Toen Yara worteltjes gevoerd en zelf at ik sperziebonen die ik haar rapley mee liet eten, maar dit vond ze niet zo en ze was vooral aan het oefenen hoe alles op dr schoot te gooien en net te doen alsog ze klaar was HAHAHA :D

Ze ligt nu te slapen en als ze wakker wordt kleed ik dr om, drinken en naar bed :)

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

schattig toch!

5. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Vagans schattige foto's idd!!! Kwam het brandalarm niet door stoom van heet water waar je mee bezig was?

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Vagans wat een schatje!
    Leuk dagje gehad dus, alleen beetje vreemd van die werklui in je huis...

Hihi nog even nagedacht over het voedingsschema en we gaan weer back to basic!:) fles, fruit, brood, thee en verder vrij weinig. O, ja groenten moeten we ook nog introduceren!:cool:

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Wish: Das een goeie! Helemaal niet aan gedacht... maar volgens mij stoomde dat niet zo had (niet zo op gelet) en daar mag die toch niet van af gaan??? (heb geen verstand van die dingen)

@ Guusje: Idd zo makkelijk mogelijk houden!
    Hier is het rond 13:00 fruit (4 kleine soort ijsblokjes) en rond 17:00 groenten (rond 4 normale vorm ijsblokjes) daartussen enkel mama-melk en heel af en toe iets om op te sabbelen zoals een broodkorst en zoals op de foto een sperzieboon (krijgt ze eigenlijk niks van binnen maar das voor het oefenen)

Waarom... geen idee... maar ik had ineens zin om de baby guppen (net geboren zo klein) te redden uit de grote bak en ik een klein bakje op tafel te zetten :)

We hadden van vrienden wat gupjes overgenomen maar hun aquarium sneuvelde dus zaten ze bij mijn kikker (en dan zijn ze zo op) en nu zwommen er van die ieniminies en dat vond ik toch wel sneu HAHA! Had nog zon plastic bakkie op zolder staan dus hoppa! :D

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Ben ik nou echt de eerste vandaag! wauw!

Best goede nacht gehad, Yara kwam om 4 en half 8.

Strakkies ff naar de winkels wat dikkere pyjama's halen voor dr (tis varierend 17-18 graden op dr kamertje) en dan eten we bij mn ouders want we gaan vanaaf naar de ladiesnight van de Intratuin.

Mn vader had de kaartjes gehaald en die van 20:00-22:00 genomen... had liever eerder willen gaan ivm Yara... maar goed, vanmiddag een keertje extra op bed leggen dan maar (want ze moet wel mee want de oppassen gaan ook mee)

wordt vast wel ff gezellig, en heel lang blijven we meestal toch niet

Kan ze weer naar het kerstdorp en de visjes kijken ;)

fijne dag meiden!

9. Gravid

Gravid Niet meer actief

Wish: Nee, mn broertje en a.s. schoonzus hadden uitnodiging gehad voor feestje, hadden heel geen zin om te gaan maar zijn speciaal voor Lydia even gegaan en broertje heeft toen die foto gemaakt voor me.
    Jij hebt speciaal baby ding dan om eten te maken?
    Succes met je nachtdiensten!

Guusje: Ga je met een rede weer terug naar de basis?
    En inderdaad, vriendlief voelt zich weer helemaal thuis daar, dus wel super!

Vagans: Jeetje, beetje raar van die lui om zomaar ongevraagd binnen te komen.
    Ik bedoel, als je er nog niet gewoond had was het anders, maar nu zit je er al, dan lijkt het me niet meer dan normaal dat ze je even op de hoogte stellen.
    Oei dat was schrikken dan met dat alarm, gelukkig was er niks!
    Leuke foto's van Yara!
    Tof van de guppies, en inderdaad als ze anders opgegeten worden kun je ze beter apart nemen!
    Veel plezier bij de lady's night vanavond!

All: Pff, was me gister het avondje wel!
    Werd eerst al in het diepe gegooid ;) Normaal zijn we met 4 a 5 trompetisten.
    Maar gistere waren we met zn 4e, en er werd gevrage aan ons wie er 3 dec. mee loopt/speelt met de sinterklaas intocht.
    Trompetist 1 zei leuk dat ie niet mee liep, 2 en 3 net zo.. nr 4 was er gister dus nie, maar zn moeder die klokkespel speelt, zei dat hij ook niet mee liep.
    Dus tja, dan blijf ikke over, en ik moest dus alleen mee spelen met sinterklaas liedjes.
    Maaar ik had nog nooit daar alleen trompet gespeeld, en dat mocht ik gister avond dus wel doen ;) ging opzich hartstikke goed, maar vond het toch best eng om ineens alleen te moeten spelen.
    Toen we daarna nog even wat zaten te drinken met zn allen, kreeg ik complimentjes van de dirigent, die was goed tevreden over me.
    En ook de wat oudere trompetist die naast mij zit, en mij nog beetje helpt af en toe, die zei dat de dirigent tegen hem had gezegd dat ie het goed vond dat hij me hielp, en ik goed leerde van hem, hij vond het super gaan zo!
    Dus dat vond ik wel weer tof om te horen, goed voor me zelfvertrouwe ;)
    Wilde ik en dat meisje om 22.30u naar huis gaan, lopen we bij de auto's, blijkt er bij haar ingebroken te zijn :$ meisje overstuur..dus ik maar bij dr gebleven, weer terug naar binnen gelopen.. dr vader gebeld, die zou dr komen halen.. dus al met al was ik ipv 23.00u om 24.00u thuis.
    Ik had wel mazzel, want mijn auto stond precies voor die van haar, en die van haar hebben ze gepakt en de mijne nie.
    Zij had dr laptop en basgitaar gelukkig wel mee naar binnen, dus nu hebben ze alleen radio en tomtom mee.
    Maar goed, was het avondje wel zo.
    Ben nu nog wel brak haha, was kort nachtje.
    Luca was om 05.30u wakker, bij me gelegd en zo nog geslapen tot 07.30u.
    Rond 09.00u met vriendin dorp in geweest, boodschappen gedaan en leuk sint cadeautje voor Luca gehaald.
    Een hamer die als je daarmee mept allerlei geluidjes maakt, vanaf 6 maand.. dus wel geinig.
    Luca net uur terug fles gegeven en ligt lekker op bed, ik even aan de krentebolletjes en bakkie thee, en dan zo even afwassen.
    En verder hou ik het even rustig vandaag.

10. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

Even ego want ben totaal niet fit.. ben alweeeeer ziek oh wat baal ik dat ik het altijd te pakken heb zeg! pff..

Gisteren de stad in geweest met mn moeder en Jaylin, lekker geshopt. Heel wat kleertjes gekocht voor dr maat 68 en wat 74 want daar hadden we nog niet zoveel van. Jasje in grotere maat want 62 wordt wat kleiner (gaat keihard ineens haha). Wat sint/kerst kado's gehaald. Er liggen al 2 sint kado's te wachten ergens (waar weet ik niet want ik heb het weer eens opgeborgen:D) dus toen ik al dat leuke speelgoed zag in de folders besloten we dat maar te kopen voor onder de kerstboom.

Heb bij de kruidvat net als Gravid die hamer gehaald (leek me wel wat voor onze bam-bam haha) en zo'n liedjesspeler ook superleuk! Bij Wibra hadden ze wat speelgoed van vtech van de sprookjesboom ofzo, dus heb zo'n draaimolen meegenomen. En we gingen nog even de top 1 toys in en daar zocht mijn moeder naar het popje van lamaze met het knisperende rokje. Of ze die nog hadden want die wil zij kopen voor onder de kerstboom. Dus ik had hem gevonden en hield heb even vast en had ook de vuurvlieg vast om even naar te kijken.. Jaylin had dus binnen de kortste keren die vuurvlieg vast en liet niet meer los. Dus ja die ook maar gekocht:D en in laten pakken in sint papier, gewoon voor de leuk..
    Wilde hem haar gister al geven maar manlief wil er nog effe mee wachten (omdat er sint papier om zit, hoe sullig)..

Verder dus nog jasje, 2 warme maillots, sokjes, kniekousen, 2 gewone maillots, 2 jurkjes, 3 truitjes, vestje gekocht. Van omama nog truitje+romper+3 van die tandenborstels zo'n set +allerlei sokjes en maillots gekregen.

Dus kleine meid enorm verwend!

Nu lig ik vrijwel de hele dag al in bed. Ben even beneden geweest om hapje aan jaylin te geven in de kinderstoel (en heb haar daar toen laten zitten met haar blokken en daar zit ze nu al de hele ochtend.. Nee grapje:D).. Toen samen lekker geknuffeld in het grote bed, slaapje gedaan, weer flesje en nu ligt ze weer op 1 oor. Mama maar met de laptop in bed en zo misschien ook nog effe een slaapje doen.

Voel me enorm beroerd, ben eigenlijk 'alleen' maar verkouden maar ik ben daar altijd zooo ziek van! Kan niks eten, drinken, enorm benauwd, suf, koppijn, misselijk, migraine, moe moe moe, slecht slapen.. Echt waar doe mij maar tien keer liever een buikgriepje of een bevalling.. :D
    Verkoudheid is zo onvoorspelbaar, kan nog 4 weken zo zitten.. Hoop het natuurlijk niet want ben bijna jarig!

Nouja mn prive verpleger komt vanmiddag thuis en heeft dan lang weekend (leuk dat ik dan weer ziek ben.. ahum) dus verzorgd me met alle liefde:)

11. Gravid

Gravid Niet meer actief

Troetel: Wat geinig dat je ook de hamer hebt! Leuk ding he.
    De liedjesspeler zag ik ook staan, maar had ik nu helaas geen geld voor, dus komt misschien nog.
    Wat balen dat je ziek bent! Hahaha moest stiekem even lachen om je stukje dat Jaylin hele ochtend in de kinderstoel zit te spelen ;)
    Maar snap dat je hier van baalt, mama zijn en ziek zijn kan eigenlijk niet samen he!
    Wel fijn dat je mannetje vrij is straks!
    Beterschap meis!

All: Afwasje ondertussen gedaan, aardappels staan te koken, hoef ik die vanavond alleen te bakken, en nu hoor ik alweer een wakker jongetje, dus ga die er even uit halen ;)
    (whaa moest ik nog rennen ook, aardappels kookte over.. ging sneller dan ik dacht :()

12. Gravid

Gravid Niet meer actief

Nou, hier zelf ook weer wat nieuws uit gevonden ;)
    Ik met me grote mond wilde Luca uit tuitbeker leren drinken, aangezien ik geen voorstander ben van de fles.
    Maar goed, de tuitbeker heeft harde tuit, en dat doet Luca nog niet.
    Hij drinkt er alleen iets uit, lees: 5 a 10 cc, als je de beker zelf vast houd.
    En daarbij, Appel&Zwarte Bes Diksap, vond ie blijkbaar niks an.
    Vanmorgen heb ik Appel&Perzik Diksap gekocht.
    Rond 14.30u Luca uit zn bedje gehaald, in de wipstoel voor JimJam (baby tv) gezet met een rijstewafel, en toen die zo goed als op was, hem een gewoon flesje Appel&Perzik Diksap in zn handjes gegeven.
    En wat denk je :$ Meneertje drinkt zo het hele flesje (100cc) leeg :$
    Hm, dat kan ie dus al wel zelf, nu de tuitbeker nog.
    Ga er maar 1 met zachte tuit halen denk ;)
    http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=199363&stc=1&d=1321453337

13. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Vagans heel veel plezier vanavond!

Gravid wat een geluk heb jij gisteren gehad zeg! Jammer van je korte nachtje. En wat leuk dat het spelen zo super gaat! Lijkt me ook best eng om het alleen te moeten doen, maar wat goed van je!
    Ik werd een beetje gek van alles wat zo’n kleintje moet leren eten. Even de rem erop gezet, want ik overzag het eigenlijk niet echt meer. Heb alleen de diksap weggelaten; die is straks voor in de pap. En even geen nieuwe soorten fruit erbij. Verder heb ik alles op papier staan, zodat ik kan zien wat wanneer aan de beurt is. Het is echt erg, maar volgens mij hebben die vergeetachtige zwangerschapshormonen mij nog steeds in hun greep…;)
    Leuk die hamer! Hier hebben we hem ook, maar hij kan er nog niet veel mee. Hij is nog te zwaar voor hem, maar we hebben een tweedehandsje, dus misschien dat ie tegenwoordig wat lichter is?
    Leuke foto heb je nu trouwens!
    Hier zijn we ook weer terug naar de fles….;) Vinden we niet heel erg, want we vonden het ineens wel heel snel gaan; van bv naar tuitbeker. Wij hebben zo’n tuitje voor in de Aventfles gekocht. Die is ook zacht en daar drinkt hij wel uit. Misschien een tip? Voor €6,- heb je 2 tuitjes. Je kan natuurlijk ook gelijk een tuitbeker met zachte tuit kopen.

Troetelbeer Whahahaha, je vriend wil Vuurvlieg nog niet geven, omdat er een Sint papiertje omheen zit. Geweldig! Dat vind ik dan echt lief!!! Maar hier is Freddie de Vuurvlieg ook mega favoriet. Vond hem prijzig, maar hij is het zo waard!
    Beterschap voor jou!

All vanmorgen wezen werken, uurtje geslapen, wasje opgehangen en hier even zwaaien. UWV zou tussen 13.00 en 16.00 uur bellen, maar dit hebben ze niet gedaan... weet niet of ik hen nu moet bellen.
    Zo de kleine man van het KDV ophalen. Hij vind het daar zo leuk! Dacht niet dat je dat zou kunnen merken aan een baby van 6 maanden, maar hij begint gelijk te lachen en om zich heen te kijken. Zo leuk!

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hoii allemaal :D

@Vagans: Lady's night bij Intratuin? Hihi wist niet dat dat bestond joh! Veel plezier daar met je moeder!!

@Troetel: Wat vervelend dat je weer ziek bent. Hopelijk gaat het snel beter!! Wel zo gezellig als je samen vrij bent EN bijna jarig bent.

@Gravid: Ja ik heb zo'n speciaal ding om baby eten te maken.De Babycook! Die ontdooit,stoomt,pureert en verwarmt in 1.Is wel handig!

@Guusje: Het duizelt mij ook wel hoor al die bijvoeding..Pff hoe moet je nou precies weten wat ze binnen moeten krijgen dat vind ik de grootste vraag. Maar ja zal wel goedkomen.
    Wat Fijn dat Guus het zo leuk vind op het KDV...dat maakt het voor jou makkelijker om hem te brengen en weg te gaan.

@All: Zo vanmorgen druk geweest met alle spullen in te pakken die Vince mee moest nemen naar opa en oma.Wat een volksverhuizing zeg!!!;) Toen nog ff gauw met hem onder de douche gegaan,dan hoeft dat bij oma niet meer. Toen nog ff opgeschreven wat ie nu zoal eet op een dag en toen kon mn vriend hem weg gaan brengen en ik lekker naar bed. Heb lekker tot 19.00 geslapen :D:D:D en kan me nu al verheugen op morgen,dat ik heerlijk zolang kan slapen als ik wil:D:D Erg he dat ik zo geniet van ff alleen zijn:)
    Ik ga zo lekker ff de frituurpan aanzetten en lekker frikandelletjes en patatjes bakken jammieeee

15. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Vince in zn nieuwe kinderstoel!! en Vince op de bank!

16. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wish, die kinderstoel heb ik ook van Bopita. Alleen dan donker bruin.

17. Gravid

Gravid Niet meer actief

Guusje: Ja vond het spannend haha, maar ging gelukkig goed.
    Ah zo, denk al waarom ga je terug naar de basis ;) Maar snap het wel hoor, vond het hier in het begin ook even wennen.
    Nu weet ik niet beter meer.. en is het hier allemaal al standaard.
    Fruit om 10.00u, brood met fles om 12.00u, fles/tuitbeker met fruitsap of diksap met koekje om 15.00u, 16.30u groente met toetje.
    En dan dus om 07.30 a 08.00u, 12.00u (bij brood) en 18.15u gewoon opvolg melk.
    De hamer is inderdaad wel aan de zwaardere kant ja, dus ben benieuwd of ie dat straks kan.
    Oh dat van die zachte Avent tuitjes is ook wel een idee!
    Ga morgen gelijk even kijken bij de Kruidvat. (Wil zo graag van die fles af :))
    Uwv moet je zelf achter an denk ;) dat ben ik gewend van hun haha.
    Fijn joh dat Guus het zo naar zn zin heeft op het kdv.

Wish: Geeft niks toch, snap best dat je het lekker vind om even bij te kunnen slapen!
    En zo'n babycook klinkt inderdaad erg ideaal!
    Hahah hele volksverhuizing zegt ze ;) Heb je niet 'alles' dubbel?
    Had ik bij me ma toen wel, scheelt hoop sjouwen!
    Leuke foto's zeg van Vince!
    Hij zit al lekker wijs zo.

All: Lekker gebakken aardappels gegeten met kipfilet gevuld met ham/kaas.. daarna opgeruimd, en afgewassen, en ondertussen had vriendlief Luca de fles gedaan en kruikje gemaakt.. dus toen ik de keuken opgeruimd en schoon had, en vriendlief richting voetbalveld was, heb ik tegen 19.00u Luca lekker op bed gedaan.
    Die was bijna meteen vertrokken haha.
    En ik zit heerlijk met laptop op de bank! Lichtjes gedimd, kaarsjes aan.. ik vermaak me wel.
    Net even bevallingsverhalen zitten kijken, werd een kindje geboren.. jeetje die was groot :( Nog nooit zo'n groot kindje gezien haha.
    Nu even gtst aan het kijken, zo lkkr filmpie kijken met vriendlief, die zal over half uurtje ook wel thuis zijn, en voor 22.00u lig ik lekker in bed ;)
    Heb het beetje gehad voor vandaag.

18. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Monika Geen idee of ie van Bopita is...heb hem gekregen van mn broer en zn vrouw.

@Gravid: Ja mn ouders hebben wel veel zoals box,wipper,kinderstoel,bedje,luiers,potjes voeding enz enz maar dan nog moet de kinderwagen,kleertjes enzo mee en je moet overal aan denken en dat valt niet mee na een nacht werken haha

19. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Als de stoel als kinderstoel opgesteld staat staat het onderaan het tafeltje aan de binnenkant.
    Dan is het natuurlijk ook maar de vraag of er bij jou zo'n sticker nog op zit.

20. Gravid

Gravid Niet meer actief

Wish: Oh dat scheelt al een hoop ja!
    Voor paar jaar terug zat ik ook elke week 2 dagen bij me ouders, maar toen had ik ook kleertjes enzo dubbel.. vond ik wel fijn!
    Hahah, ist na nacht werken zo erg ja?:p

Pff, word gek van me lichaam.. sinds gister ineens steken in/vlakbij me liezen, en bij me doos :)->) borsten doen zeer, en vanmiddag om 16.00u was ik ineens spuugmisselijk :$
    Heeft uur a anderhalf aangehouden, en toen ineens weer weg.
    Lekker vaag :(

Zit nu Twilight te kijken, ken ik niet eens,..dus ben erg benieuwd.. schijnt mooi te zijn!
    Vriendlief zo weer lekker thuis! Vind ik altijd lekker, samen film kijken ;)

Deel Deze Pagina