Hoi meiden Ff ego want zit via mn tel. Ladiesnight was erg gezellig maat wel super druk. Kom morgen weer verder kletsen hoor! Oja @gravid: twilight nog nooit gezien! Wow. Ik zit volgende week ofzo echt wel in de BIOS! (wordt mn eerste uitje zonder Yara) Super leuk en kan nu al niet wachten tot edward uit de kleren gaat! Hihi!
@vagans, anders ik wel Ik heb ze allemaal op dvd en ik ga binnenkort met mijn zusjes naar de bios... mijn zusjes zijn er ook gek van namenlijk
ik heb vriendlief hier nog niet kunnen overtuigen van het feit dat hij de films moet zien omdat ze echt super zijn.... dus helaas met hem gaan is geen optie... Zaterdag slapen mijn 2 zusjes hier en dan gaan we zaterdag en zondag lekker de eerste 3 films zien en dan binnenkort naar de bios. Mijn ene zusje heeft de eerste 3 films tegelijk met mij gekeken en mijn ander zusje heeft nog helemaal niks van die films gezien, maar hebben we erg nieuwsgierig gemaakt dus die wil ze nu ook zien hahaha! Ik vind het helemaal niet vervelend om ze nog een keer te zien hihihi! Hebben jullie de boeken ook gelezen? Ik alleen het boek eclipse en breaking dawn... Ik had namelijk de 2 films al gezien toen ik de boeken ontdekte dus heb de eerste 2 boeken overgeslagen, want ik wou weten hoe het verhaal verder ging hahah! Liefs
Vagans: Super dat het een gezellige avond was! Hier is binnenkort ook Lady's night, maar denk nie dak ga. Twilight: Ik ben helemaal gek van vampieren en alles wat dr mee te maken heeft, ben dan ook fan van oa Underworld, en Blade, of zoals Supernatural. Maar Twilight kende ik nog niet, dus moest die gister van vriendlief zien haha. Heb hem helaas niet helemaal af gekeken, ben op tijd bed in gedoken.. dus moet hem nog wel keer zien. * Heb het gistere niet hardop uitgesproke, maare.. die Edward hmm * All: Vanmorgen was het alweer 05.00u, dus toen maar weer samen verder geslapen tot iets voor 8. Rond 09.30u wezen wandelen, en even naar de Action geweest, cadeautje voor me zusje gehaald, cd met ouderwetse sinterklaas liedjes voor Luca, een mooie verjaardagskalender, thermo legging, gewone legging en een spagettie topje. Vind ik wel ideaal voor onder het uniform straks. Je heb kans dat je met een concert/show of in de bus moet omkleden of midden op straat of waar dan ook, en ondanks dat ik niet preuts ben, vind ik het toch lekkerder gevoel dat ik dan gewoon topje en legging aan heb.. hoef ik ook nie in me ondergoed op straat te staan En thermo legging lijkt me wel lekker als we show op straat hebben van de winter. Net poging gedaan om Luca fruit te geven maar die was te moe dacht ik dus op bed gedaan,maar hoor hem alweer.. dus ga hem nog maar even dr uit halen.. dan om 12.00u bedje maar in. Zelf even 1 was in de machine doen, en ophangen straks.. en even begin maken aan de was te vouwen. Dr hangen dr 3, dus even zien hoe ver ik kom.
Hooooooooi allemaal! Drukdrukdruk hier, gister de hele woonkamer weer verbouwd(ghehe manlief schrikt zich elke keer het apezuur als hij thuiskomt) en ik geloof dat ik het zo eindelijk wel leuk vind! Alleen nog iets leuks boven de tv kast verzinnen dan is het goed! Ow en bijschilderen want er zitten vieze vlekken op de muur (zaten achter een kast die ik verschoven heb) mja das niet zo veel werk. En het hele thuis weer gedaan, alleen de badkamer moet nog en de wc, en dweilen. Mja, tot half1 bezig geweest met de strijk(ik lijk wel gek) toen was ik er ECHT klaar mee! Dante is ziek, Remus en gokindje wisselen elkaar keurig af vandaag qua slapen en wakkerzijn dus allemaal heerlijk maar wel heel druk! Enn ik heb alle twillight boeken gelezen, wel in het engels. Nu 2 films gezien 3e nog even op dvd halen(was die uit ja??) ga ik vanavond wel even doen Volgens mij weeeeer afgevallen, blijft niks van me over zo Eet me helemaal klem aan brood, fruit, snoep! en troep maar werkt niks. Blijf bezig zo, pas geen broek meer aan. Irritant!
Kijk zo is het nu(met bankdecoratie, Daan is echt een vaatdoekkie nu, sneu!). Ideeën voor boven de tv?? Grote canvas in sepia ofzo?? Heb trouwens doek voor de deur voor de tocht, moet nog een tochtrol halen. Hondje moet nog boven de kast weg(schilderij) daar komt de canvas van Remus, in die hoek wil ik dan ook weer wat anders(waar die canvas hangt) en de zilveren klok moet nog een leukere voor komen.. Snappen jullie t nog?? whahahaha En is het leuk zo? Heb het lelijke tafeltje tot kindertafel gedoopt, ga het denk ik die oranjerode kleur verven(kom niet op de naam..). Mooi tussen de bank en de grote stoel in de hoek gestopt whahahah
Kwabber: Druk druk druk dus Je hebt een leuke gezellige woonkamer zo, maar mis je geen salontafel? Boven de tv kun je leuk schilderij hangen, 1 grote of meerdere kleintjes. Bij de Action heb je al super leuke voor klein prijsje! Ik zelf heb (schuin) boven de tv zo\n mega grote gothic poster ingelijst hangen. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=199656&stc=1&d=1321536742 Of je koopt zo'n grote lijst, en die hang je vol met foto's van jullie en Dante en Remus.. Of je hangt er 2 lantaarns aan een wandhaak, en daartussen in foto van Dante en Remus.. 1 samen, of juist 2 apart.. Heb ideetjes genoeg hoor haha. Sneu dat Dante zo ziek is, hoop dat ie gauw weer opknapt! Ik had mezelf gezegd de was te vouwen, maar er komt echt niks uit me handen. Bah, ben nie vooruit te branden. Net even sint cadeautje voor vriendlief besteld, een mini aansteker voor an zn sleutelbos, kan ie ook nooit meer mauwen dat ie de aansteker kwijt is Luca slaapt gelukkig vanaf 12.30u.. even lekker bijtanken weer! Het linkse boventandje is nu echt duidelijk te zien, echt geinig! Denk dak zo toch maar even wasje ga vouwen.. en nog even verjaardagscadeautje voor me zusje zoeken, die wil iets voor baby annabell wat ze krijgt. Oh ja, Luca: ' Hoe maakt niet uit, maar ik kan de speen al wel zelf in doen' http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=199657&stc=1&d=1321536881
@ Fem: Jij ook al! Leuk, we hadden er beter een meeting van kunnen maken @ SQ: Die van mij vind er ook geen hol aan, ik heb alle boeken gelezen, maar ook eerst de eerste 2 films gezien, ben daarna wel netjes met boek deel 1 begonnen. Ik vind breakingdawn als boek wel super langdradig, maar gelukkig heb je er in de film beeld bij! Heb trouwens ook (shit hoe heet die ook alweer), het klad van het boek uit het oogpunt van edward gelezen @ Gravid: Hoe kun je als vampier-lover twilight nou niet gezien hebben! Schande! (haha) Dan was je zeker ook wel fan van Buffy? (oe spike, jum jum!) Is die poster Luis royo? @ Kwabber: wat sneu dat Dante ziek is, je hebt je handen er maar vol aan! Hier: Vandag een rustig dagje ingelast, ook voor Yara. beetje in huis rommelen enzo
Vagans: Ja erg he Nee Buffy ken ik ook niet Die poster is van Anne Stokes. Lekker toch keertje rustig dagje!! Was net poging ant doen Juridisch Loket ant bellen (al onze medewerkers zijn in gesprek ) toen Luca wakker werd, dus die zit met rijstewafel in wipper voor jimjam. Ga ik even nieuwe poging doen.
Dat is altijd lekker he vagans, dagje lummelen! Gravid jheeeee wat een inspiratie!! Maar ik weet t nog niet.. Denk dat ik eerst die muur achter de bank in de goede kleur moet hebben en dan kijken(anders moet het weer allemaal anders, whahahaha manlief ziet me al aankomen). Maar je hebt best goede ideeën(oooh twijfeltwijfel aargh..) Enneuh foei ken je buffy niet, das echt een heeeeeeeel fout progamma!! Ken je het boek interview with a vampire van anne rice? Die is echt geniaal, wel het liefst in het engels want het is nogal droog vertaald allemaal. Twillight is een beetje buffy achtig. Maar moet zeggen dat ik de boeken in het engels wel heel gaaf vindt(weet niet hoe ze vertaald zijn, niet gelezen). Wel jammer dat die miep(Bella) het gevoel van het boek in de film niet echt goed overbrengt(vond ik). Ze zit de hele tijd hetzelfde te kijken(vooral verbaasd, lijkt wel een foutje met de botox..), schaapje.. En supernatural keek ik altijd met mn zusje, hoe heten ze ook alweer die broers? Ooooh die oudste broer *kwijl!* Vond manlief trouwens ook nooit leuk hoor, ik riep altijd dat ik lekkere mannen ging kijken ghehe.. En charmed dan? Keek ik vroeger ook altijd. Nu is het vooral NCIS, Criminal Minds, the Mentalist(die is leuk!!!!!) House en echt elke maandag, Greys anatomy, dan doet manlief Remus ook want dat is MIJN uur
Guusje hoe was het op t werk?? Edit: Gravid die foto's zijn leuk!!! Jij hebt het wel erg leuk boven de salontafel. Oww en die speen, wat een manneke zeg
@ kwabber: ik ga helemaal met jou mee wbt series haha en ik was altijd helemaal Buffy, Angel, Charmed fan Vond het bij charmd altijd leuk de waarheden en de onzin er tussen uit te pikken
Kwabbernoot: Ja ben half binnenhuis architect haha. Nee, ik ben heel erg van het inrichten/stylen, ben ook ooit begonnen aan opleiding binnenhuis architectuur, maar nooit afgemaakt. (En nu is me zusje dr mee bezig haha) Hou echt van inrichten. Bij ons valt het nog mee hoor, vind het zelfs nogal leeg en saai ingericht, maar hebben dan ook maar mini woonkamertje. Dit is onze woonkamer, http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=199728&stc=1&d=1321553314 rechts zie je nog stukje leuning van de bank, daarachter staat momenteel zooi.. links onder zie je klein stukje blad van de kinderstoel, en daar achter heb je mini keukenblokje en keukenkast, en thats it. An de andere kant, links van tv staat box, en heb je nog een kast en een bureau, en thats it, ben blij als we naar eengezinswoning kunnen! Series/Tv: Overdag staat tv hier uit, toch niks op te beleven.. om 15.00u gaat ie half uurtje aan voor Luca, en dan om 15.30u weer uit. Meestal als vriendlief tegen 16.30u thuis komt, gaat ie aan.. vaak is het dan even nieuws kijken.. die duuzend keer herhaald word en dan even Sesamstraat kijken met Luca. Tegen 18.30u Vrijland kijken, 19.00u Spangas, (beide lkkr kinderachtig, maar veel boeiends is er verder toch nie op, en stiekem blijft het leuk haha) 19.30u half half bevallingsverhalen kijken, 20.00u gtst, en daarna meestal een film. Of er moet een leuk programma op zijn zoals laatst bijv. Hollands Got Talent, dat vond ik dan nog wel geinig, Sytycd is ook nog wel leuk om af en toe te volgen, net als The voice. Of zoals tijdje terug Sterren dansen op het ijs, dat soort dingen zijn af en toe nog wel geinig. Maar echt series volg ik niet meer. Net wak zeg, meestal is het na gtst een film, en zijn er geen leuke films op dan huren we er 1 via videoland. (ideaal, films huren vanaf de bank ) All: Nog niks van mn was terecht gekomen dus dan morgen echt maar even aan de gang. Wel aanrecht opgeruimd, tegen 18.00u even kant en klare lasagne gaan halen bij de Aldi, was lang gelede dus wel weer even lekker. Net dus gegeten, Luca ligt al op bed vanaf 18.45u, die was het zat! Zo nog even aanrecht opruimen, en dan lekker tv kijken en tegen 22.00u bed in. Whaha, zei net dat ik klaar was voor sinterklaas, vraagt vriendlief of ik ook wat voor mezelf had gehaald. Mijn antwoord: Hm, dacht dat jij wel wat zou halen.. *hint hint* Maar ja, hem kennende.. denk ik dat ik zelf even lekker ga snuffelen wat ik wil haha.
Kan jullie tv en boekenliefde voor vampieren niet volgen, maar dat geeft niet. Criminal minds vind ik dan wel weer leuk om te kijken. Verder kan ik weinig volgen, want ons kleine mannetje is de halve avond aanwezig. Tegenwoordig is de laatste voeding om 22.00 uur, dus vaak mis ik het einde van een programma Kwabbernoot leuk om je inrichting te zien! Ik zou zelf meer een zit en een speel gedeelte maken. Nu is het heel open en mis ik een beetje het geheel (en je salontafel), maar msischien dat je dit juist doet om praktische reden. Vind de kast wel heel erg gaaf!!! Dat moderne donker vind ik dan wel weer heel mooi! Succes met schilderen! lijkt me wel heel mooi worden! Het werken gaat redelijk. Lief dat je het vraagt. Morgen gesprek met directeur hoe we het verder gaan aanpakken, want over 5 weken is het vakantie en daarna is de planning dat ik volledig weer aan het werk moet kunnen. Op dit moment zie ik dat niet zitten... Nou ja, even morgen gesprek afwachten en dinsdag de bedrijfsarts. Gravid strakke inrichting! Mooi tv kast! Manlief vind die te laag, maar anders hadden we die allang gehad! Ben het donker lelijke ding van de IKEA van ons zo zat! En humor die speen!
hihi iedereen met zn salontafel Heb een hekel aan die dingen, op de grond zit daan altijd te spelen, te rennen en te doen en nu remus ook, anders is daar helemaal geen ruimte voor. Heb van die poefjes die altijd wat rondslingeren om de pootjes omhoog te doen.. Manlief daarintegen(en met hem de rest van nederland) wil wel een salontafel. Maar ik vind het echt helemaal niks.. Ik mis al heeeeeeeeeeel lang het geheel eigenlijk(ooh en die kast is gaaf he, zat een krasje verf op dus mochten hem voor 200 euro bij de trendhopper-kortingshoek meeenemen!!) dus nu maar met de kleuren bezig en dus bij die tv/box muur iets hangen wat het afmaakt.. Meubels voelen goed zo, hihi wel zen.. Ik heb heel erg dat ik ruimte om me heen wil, heb heel veel moeite met een vol huis. Wil echt een open gevoel hebben, en het is hier niet super groot dus dat is best moeilijk. WBT hoekjes, in de hoek naast de bank is een knutselhoekje voor daans frummels en verder is de hele vloer speelhoek Zitten op de bank maar meestal zit ik op de vloer bij de kids. Guusje hoop dat t gesprek morgen goed gaat dan! Wel spannend. Laat je het even horen?? En als het af ik doe ik wel weer foto, kijken of je het geheel dan wel voelt(of suggesties hebt want oooooooooh ik mis iets maar wat.. en neee geen salontafel hihi..). En die boeken over vampiers, ja gaat me eigenlijk niet om de vampiers maar het gevoel dat je in een hele andere wereld zit. Kan me dan helemaal afsluiten en dat vind ik lekker. Lees ook veel van Nicci French, Karin Slaughter en soms zo'n makkelijk-weglees-thriller. Zalig vind ik dat. En tvprogamma's dito, kan me zo inleven(moet dus ook alles wat over kleine kinderen en babys gaat wegzappen want daar wordt ik zoo naar van, gister voorstukje van een thriller waar een man zei dat hij een vrouw ging vermoorden maar eerst haar baby uit het raam zou gooien, ben de hele avond van de leg geweest) dat ik even alles los kan laten. Zalig! Vagans jaa echt wat leuk!! Jaa ben ook altijd helemaal weg van die series! Jammer dat je zo ver weg woont anders konden we samen marathon houden(ken niemand die dat ook allemaal leuk vind, behalve mn zusje maar die woont in engeland)!