Gravid had je hele bericht gemist! Dat is ook leuk zo, wel heel strak ik ben meer van het kneuterige. Maar past wel heel mooi bij elkaar, dat lukt mij op de een of andere manier niet. Enneuh straks kan je dan los hihi, ben benieuwd hoe het wordt als je een groter huis hebt!! Sinterklaasshoppen voor jezelf, leuk!! Al een idee wat je wil?
Kwabbernoot dat voorstukje heb ik ook gezien! Ik had toen juist het gevoel van: "Dat wil ik zien!!!" Misschien mis je een mooie grote groene plant in je kamer? Wat een mazzel van die kast zeg! Jij was het toch waar niets meer van overbleef? Geen je nog borstvoeding? Sorry, weet niet meer wie of wat... mag het nu nog aan de hormoontjes wijten hè?! Hier ben ik ook compleet opgegeten. Broeken flubberen gewoon om m'n billen Net heb ik voor het eerst weer met 2 borsten moeten voeden... de melk was voor het eerst -sinds ik denk de kraamweek- niet voldoende... Ofwel; de melk raakt op
HIer ook niet zo van de vampierenseries.... al vond ik Van Helsing wel weer een leuke film. Houd het meer bij TVOH, NCIS en CSI en aanverwanten.... Baantjer is ook altijd leuk Qua boeken lees ik (nou ja beter gezegd wij) de boeken van Clive Cussler... heb net via FB gezien dat er een nieuwe titel uit is gekomen in USA.... dus zit vol ongeduld te wachten op de vertaling in het NL. Verder heb ik bijna alle boeken van Leni Saris (heerlijke ouwerwetse zwijmelboekjes) en ben net weer begonnen met ze te herlezen .... voor de zoveelste keer En vooral veel honden boeken.....
@Guusje en Kwabber.... willen jullie wat van mijn te vele kilootjes? Ik ben juist veel te veel aangekomen sinds ik weer aan het werk ben. Weeg nu net zoveel als met 7 maanden zwangerschap geloof ik. Mn vader "wijt" het aan het feit dat er nu wat meer rust is voor me, nu we een andere woning hebben en het feit dat de Insolvenz binnenkort zal worden aangevraagd. Ja, ik eet momenteel wel veel, snoep/snack vooral te veel.....
Guusje: Spannend dus het gesprek! Deze tv kast die wij hebben is ook van IKEA, en vind hem niet extreem laag ofzo.. gewoon fijne hoogte Gelukkig verschillen de smaken he haha. Wij hebben eigenlijk alles in dezelfde lijn zeg maar. Vagans: Hahaha staat er grappig, maar tis wel zo! Die van Supernatural is ook al zo knap! Kwabber: Zou echt niet zonder salontafel kunnen, vind het ideaal.. zet altijd drinken er op, tv afstandbedieningen liggen dr.. noem maar op. Hier ook geen ruimte.. ben daarom allang blij dat we geen eettafel hebben.. en 1 bureau er uit gedaan hebben.. nu hebben we tenminste weer beetje ruimen en kan Luca zn kontje beetje keren hiero. Ik ben ook echt van de ruimte, hou er niet van als alles vol staat.. word het zo benauwd van. Zo strak als het lijkt valt mee hoor haha, het is dat ik opgeruimd had voor ik foto maakte Zorg altijd eind van de middag dat het beetje opgeruimd is, maar dan ook echt alleen dat stukje wat je ziet achter die bank ist een zooitje, en ook bij bureau, an andere kant van kamer.. ist echt niet zo strak haha. En dat het allemaal bij elkaar past komt puur omdat we alles in dezelfde lijn gekocht hebben bij de Ikea. Dat voorstukje wat jij bedoelde is van The Zodiac. Is inderdaad een thriller/horror film, die opzich wel mooi is, maar kan er nu ik zelf een kleine heb ook niet meer tegen. Sowieso kan ik niet meer tegen films waarin kleine kinderen voor komen. Sinterklaas idee, Heb leuke ketting gezien, soort rozenkrans ketting, van die bolletjes zeg maar, met een electrische gitaar als hanger, toevallig dezelfde gitaar als de mijne. Denk dat die et word. Haar > Accessoires > Sieraden > Kettingen > Metal pendant - Guitar black - Attitude Holland (since 1999) Marjan: Hier ook nog teveel kilo's Raak ze helaas nog nie hard kwijt. Beetje balen. Van Helsing is inderdaad ook gaaf! All: Pff, was film ant kijke.. maar volg um nie echt. Beetje flauwe komedie. Dus maar even achter me favo site gekropen (attitudeholland) maar da was beetje fout haha, zie teveel leuke dingen word even flink sparen haha Nog even wat drinken en dan duik ik dr lekker in!
Guusje, jaa op de plek van de box zo'n mooie grote palm wil ik wel.. Alleen mag niet met t gastoudergebeuren. En de woonkamer wil ik echt kindpproof hebben, er komt een hekje in de doorloop naar de keuken zodat de kleintjes straks kunnen rommelen zonder dag ik de hele dag neeeeee hoef te roepen. Dus ben bang dat die plant m voorlopig niet word. Maar je hebt wel gelijk, misschien een paar leuke plantjes voor op die kast ipv hondenschilderij.. En geef geen bv meer, ik ben met 4 maand af gaan bouwen omdat het me echt sloopte. Wilde toen graag 2 voedingen doen en bleef ook aardig op gang, maar toen kwam mn moeder in het ziekenhuis en had ik niks meer, niet 1x meer hoeven kolven eigenlijk. En toen vlogen de kilos nog harder. Beetje jammer, en ze blijven volgens mij maar vliegen maar barst de laatste tijd ook van de energie(naja onrust, zal wel een rouwfase zijn ofzo) dus stuiter de hele dag van hier naar daar. Zal ook niet meewerken. Wat weeg jij nu dan? Vind je het niet naar zoveel afvallen?? Daarom ging jij toch ook over op kv ofniet? Hopmarjanneke dat ken ik helemaal niet, wat zijn dat voor een boeken? Manlief leest hier van die boeken over trollen enzo, daar kan ik me echt niet in inleven. Verder is hij heel normaal hoor Jaa doe mij maar wat kilotjes! Ik wil wel graag weer 56 kilo wegen, kan ik mn kleding weer aan Dus kilotje of 4 graag deze kant op! Gravid whahaha nee dat moet je ook niet op de foto zetten lol. Nou op de foto ziet het er heeeeeeel erg strak uit! Ow wat grappig dat jij dat ook hebt. Aflevering van NCIS trek ik nog wel maar moeilijk, maar echt die films waarin kindjes gewond raken enzo.. brrr.. Ketting is leuk! Enneuh, af en toe jezelf verwennen kan echt geen kwaad hoor, moet manlief maar een keer een biertje minder drinken
Kwabber: Scheelt dat ie geen bier drinkt hahah. Maar klopt, doordat alles hetzelfde is, ziet het er strak uit. Al ben ik wel zo'n type van je moet zien dat er geleefd word. En dat zie je opzich ook wel, maar wil 's avonds gewoon alles netjes hebben Ik ga lekker bed in meiden, slaap lekker!
Ja 56 kilo is sowieso al niet veel maar wanneer je nog maar 52 weegt is idd echt niet veel. Ik zit momenteel op 81, terwijl ik normaal ergens op 73,74 kilo zit.Dusseeee.... die vier kilootjes zal ik dirigeren richting kwabbercity Mbt die boeken van Clive Cussler: is meer avonturenroman, waarin eigenlijk altijd een gezonken schip in voorkomt oh ja en minimaal een oldtimer.... Dat is de passie van die CC, oldtimers. Verder heeft hij oa meegeholpen met het opduiken van de Titanic. En uiteraard een badguy Er is één van zn boeken verfilmd Sahara (2005) : Film : Bioscoopagenda Nederland Met Matthew McConnaughey en Penelope Cruz
Hier ook echt een liefhebber van Clive! Ik kon me altijd helemaal inleven in de boeken en dan heb je een voorstelling van die personen. Nu moet ik zeggen dat ik in de film Sahara dat toch echt niet terug kon vinden. Giordino moet een klein dik/gedrongen mannetje zijn, nou dat was Steve Zahn echt niet. helaas. Verder ook liefhebber van Karin Slaughter, Tess Gerritsen, Michael Palmer en Robin Cook.
Ooh ja robin cook vind ik ook leuk!! Volgens mij vinden we wel een beetje hetzelfde leuk, zal eens kijken in de bieb naar boeken van de auteurs die jij noemt monika, misschien zit er nog wel iets bij! Wel geinig dit, nog een vraag, hebben jullie hobbys en kom je daar de laatste tijd nog aan toe? Ik schilderde altijd best veel maar sinds Remus geen doek meer geschildert.. Wel een paar lijstjes en een kastje Freubelen vind ik ook altijd leuk, grote dingen en kleine dingen, dingetje voor boven de commode gemaakt, leuke tak uit het bos zoeken en lakken en pimpen etc. maar ook daar kom ik echt niet meer aan, ben al blij als ik even zit. Verder reed ik voor ik Dante kreeg heel graag paard en daar kom ik ook al jaren niet aan, echt te tijdrovend.
Even aan de ervaringsdeskundigen. Hij heeft dus nu 4 witte bulten, kijk maar(fotos kreeg ik niet duidelijker, dit was al zwaar worstelen), 2 boven en volgens mij zelf 3 onder maar kan het niet goed zien. Ook zie ik een wittig puntje in zijn onderkaak(waar de tand moet komen), is nog niet scherp. Krijg hij nu dan 4/5 tandjes in een keer????
Marjan: Sahara is inderdaad wel mooi, laatst nog zitten kijken. Hm, denk dat we samen maar paar kg's richting Kwabber sturen haha, zit ook rond de 80-82 kg momenteel Zat voor zwangerschap tussen de 65-68. Kwabber: Lekker sportief/creatief dus!! Gaaf dat je schildert! Hobby: Sinds een jaar of 11 teken ik. Simpel begonnen toen ik een jaar of 11/12 was met overtrekken, en nu teken ik voornamelijk tribels/tattoo's, auto/vrachtwagen gericht, etc. beetje van alles wel. Laatste tijd beetje minder getekend, maar stoppen doe ik er zeker niet mee * Heb vanaf me 4e jaar gesport, eerst op turnen tot me 11e, toen op karate tot me 16e. Daarna van me 18e tot 21e niks meer gedaan, ja fitniss op de wii, wat ook flink geholpen heeft. toen weer fitniss in sportschool, dit omdat ik in een selectie voor de Koninklijke Landmacht zat. En sinds vorig jaar sport ik niet meer, behalve op de wii.. wat ik echt een uitkomst vind! * Verder ben ik in een vat met muzieknoten geboren volgens mij, ben me hele leven al met muziek bezig, voornamelijk muziek spelen.. heb echt van alles al gedaan sinds me 6e jaar, en speel sinds 6 jaar trompet. Zoals jullie weten ben ik sinds kort bij een drum&showfanfare gegaan.. dus 1x in de week doe ik sowieso iets an me hobby Heb ook nog een tijdje muziek geschreven, maar dat doe ik al een hele tijd niet meer. All: Nah, denk dat ik er maar aan moet wennen dat Luca om 05.00 a 05.30u al kom! Vanmorgen was ie echt klaar wakker, dus fles maar gegeven om 05.50u, en om 06.00u lekker samen weer naar bed gegaan en ouderwets uitgeslapen tot 09.00u.. toen nog lekker in bed blijven liggen tot 10.00u, Luca was heel het bed ant verkennen haha. Fruit proberen te geven, maar wilde ie niet.. (slechte eter laatste dagen) Dus toen maar even in de box gelegd, en net op de grond.. maar dat werd oogjes wrijven, dus hij ligt nu weer lekker in bed. Had gister een cd met van die ouderwetse sinterklaasliedjes gekocht, en dat vind ie helemaal geweldig haha. Echt leuk! Er staan ook verhaaltjes tussen, maar dat boeit hem niet.. op de liedjes reageert ie echt! Vanmiddag echt de was even opvouwen en wegleggen en de schone er aan! En daarna zal me rug wel weer tegen werken.. dus even zien hoe ver ik kom vanmiddag.
Kwabber: Hahaha wat ben jij sneu voor dat ventje Maar wat ik op de bovenste foto kan zien, zijn dat inderdaad die witte blokjes die ze bedoelen wanneer er tandje aan komt. Luca heeft dat ook een hele tijd gehad en nog, zitten 4 blokjes.. en de 2 boventandjes zie ik nu al zitten. Dus die andere 2 zijn ook in aantocht denk.. dus ja denk dat het inderdaad betekend dat er 4/5 bij Remus aan zitten te komen. Maar dat denk Ik hoor, kan het mis hebben, maar net wak zeg.. Luca heeft dat ook al een tijd, en nu zie ik al 2 tandjes zitten.
Dat zijn inderdaad de bekende witte blokjes, maar dat zegt niet dat ze snel of tegelijk zullen komen. Wel zal er niet al te veel tijd tussen zitten. Hobbies: Lezen, koken, motorrijden, knutselen en ik ben ook in een vat muzieknoten geboren Vanaf mijn 7de blokfluit gespeeld, daarna vanaf mijn 12de saxofoon en sinds ik 17 ben akoestische gitaar. Hoewel het allemaal de laatste tijd erg verwaterd, maar soms pak ik hem er weer bij. Sinds dat Gabriël er is heb ik er eigenlijk nog helemaal niks meer mee gedaan Ook luister ik graag naar muziek. Zing ook graag mee, maar dat is voor mezelf, de omgeving vindt het wat minder prettig
Oh ja, ik heb natuurlijk ook Electr. gitaar.. dat ik die durf te vergeten Monika: Bij Luca zie ik er nu 2 zitten, die echt vlak na mekaar gekomen zijn, dus ben benieuwd wanneer de andere komen dan. Muziek luisteren doe ik ook graag, ja.. kan niet zonder muziek. Vaak is het of muziek in de Gothic stijl, (Epica, Within, maar ook Dragonforce, Rammstein, Deep Purple etc) maar ben ook gek van de Italiaanse muziek, zoals Massimo di Cataldo, Il Divo, Andrea Bocceli en Biagio Antonacci. En sinds een paar dagen ben ik helemaal fan van de musical liedjes van Robin Hood. Luca heeft eerst een week niet geslapen, waarsch. door die tandjes dus, nu is hij al bijna een week hangerig, en slaapt ie juist veel. Komt daar ook door denk.. lastig af en toe
Hey meiden Gisteren bij de neuroloog geweest. Slecht nieuws. De laatste tussenwervelschijf is niet goed meer. Het vocht wat er normaal inzit is weg en daardoor is het pijnlijk en niet mee zo flexibel. Daarnaast heb ik nog steeds bekkeninstabiliteit en druk er littekenweefsel van de ruggenprik op een zenuw. Aan die laatste twee kan er wat gedaan worden, maar aan het eerste probleem niet. Ik mot weer naar fysio, revalideren mbv manueel arts en gewoon de dingen doen die ik altijd al deed. Maar de pijn zal er altijd blijven zitten alleen in iets mindere mate. Dus ik ben een beetje van slag. Lars: die doet het heel goed, alleen slapen overdag is nu even iets minder hooguit uurtje per keer. Die ellendige tandjes ook!! Hobby's: fotografie, lezen en schrijven, piano en dwarsfluit en pretecho's maken. Heb helaas weinig tijd voor mijn fotografie. Heb heel veel ideeen in mijn hoofd, maar helaas of geen tijd of niet het juiste licht, apparatuur weertype enz. Lezen en schrijven gebeurt in de vorm van een blog en internet afstruinen en de boeken begin ik langzaamaan weer op te pakken. Hou van die chicklits zoals jill mansell, en de shopaholicserie. Piano en dwarsfluit liggen eigenlijk heel erg te versloffen. Binnenkort wil ik gaan paardrijden en tennissen. Ook om mijn rug sterker te maken
Hier is Rammstein favoriet. Alleen staat dat nu met G-tje niet veel op. Ik vind namelijk dat je dat altijd lekker hard moet kunnen aanzetten Heb je het nieuwe nummer al gezien op youtube?
Monika: Ja hier met Luca is de volume knop ook niet meer richting hard geweest haha. Daarom vind ik het lekker dat ik dinsdag's avonds lekker alleen in de auto zit, kan de volume knop omhoog en met de geluidsinstallatie en versterkers etc in de auto, klinkt dat niet zachtjes Heb de nieuwe nog niet gezien, zal zo is kijke. Fem: Jeetje, dat is inderdaad niet het nieuws waar op je zit te wachten. Ik ben ook erg bang voor dat bericht a.s. maandag. Hoop dat je door fysio straks wel minder pijn hebt! Enne.. hier ook 1 die slecht slaapt overdag door die tandjes. Dikke knuffel voor jullie! All: Zo, alle 3 de wassen gevouwen en weggelegd, 1 schone opgehangen, en de 2e zit in de machine, dus die kan dr zo aan. En dan vind ik het best voor vandaag! Ben even met me muziek map bezig, beetje ant ordenen.. Net even bij de Action 2e map er bij gehaald, kan ik hetgeen we veel spelen in de een doen, en hetgeen we minder vaak spelen in de ander, zo blijft het overzichtelijk. Luca net zelf spagetti gegeten Pff, klein oranje monster.. haha. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=199914&stc=1&d=1321631271 Heb hem gelijk maar schoon gewassen en pyjama aan, en hij ligt nu even lekker in zn bedje.