Monika: Jij bedoeld nieuwe album van 2011? Die is wel gaaf ja! Vind ze alleen wel rustiger geworden ten opzichte van paar jaar terug. Of ligt dat aan mij
Oh Fem, wat een nieuws... Ben er gewoon stil van. Je zult dus altijd pijn houden.... Wat zijn verder de vooruitzicht? Ook m.b.t. Je werk. Kan me heel goed indenken dat je van slag bent. Wat een bericht... Knuffel en sterkte met het geven van een plekje. Reageer straks even op de rest. Ga eerst mannetje in bed leggen en eten maken.
De nieuwe singel is Mein Land. Mijn eerste reactie was...dit is niet Rammstein. Muziek wel, maar tekst en clip totaal niet... Deze bedoel ik: http://www.youtube.com/watch?v=DTqDr117Vvg
Monika: Deze had ik geluisterd, dat is dan wel weer Rammstein http://www.youtube.com/watch?v=g5ZKoPgK25M&feature=related Maar vind ze sowieso wat rustiger geworden. All: Vriendlief had chinees gehaald, dus dat was errug lekker! Vooral gebakken banaan, vind ik echt te lekker haha. Luca ligt net op bed, ik zal nog even opruimen en dan lekker avond!
@ Kwabber: haha, die fotos! Hier al een hele tijd van die blokjes, echt al maanden! Maar nog niks te zien verder... @ Gravid: Lekker he, uitslapen tot een uur of 10 hihi haha die foto! Laat jij hem zelf zo knoeien? il vond het al weer verschrkkelijk dat er fruit vlekken op Yara dr broek zaten! @ Fem: Jeetje meid wat ontzettend rot! * Gewicht: Hier geen weegschaal in huis maar ik moet wel ineens riemen dragen bij broeken die eerst super strak zaten Je hoort mij niet klagen * Hobby's: Mn dieren zijn mn grootste hobby! verder houd ik me zowiezo graag bezig met de natuur en hekserij is o.a. ook hobby naast religie. Hier: Vandaag boodschapjes gedaan enzo. Vriendlief kwam thuis met eten dus dat was wel fijn! Yara ligt op bed, heeft een kwartier of 3 liggen jengelen maar is nu eindelijk in slaap gevallen Nu ff lekker bankhangen Morgen gaat mn hondje kaal!!!
Monika: Ja, maar bedoelde meer de clip Die is beter dan die ander. Vagans: Was keer ouderwets lekker ja.. enne, ik laat hem inderdaad zelf zo knoeien! Doe ik niet altijd, maar wel 1 a 2 keer in de week.. kleertjes boeien me dan niet, was ik wel weer haha. Zo leert ie zelf eten, en vind ik wel goed! Lekker joh dat je vriend ook met eten thuis kwam, heerlijk is dat he! Je hondje kaal? Waarom dat dan? Zie jij Hekserij als hobby? Ik zie Gothic meer als een way of life Pff, wat een gedoe zeg.. had 1 map van Actief, maar die werd beetje te vol en te zwaar. Dus heb bij de Action andere map er bij gehaald, en alles wat we het meeste spelen, heb ik in die map gedaan. Eerst gewoon voorblad met naam en adres enzo, dan tabblad, dan muzieklijsten, weer tabblad, etc.. en dan allemaal tabbladen van A t/m Z, met alle muziek netjes er in. Dus nu is het super overzichtelijk. Was even flink wat werk, maar heb nu nette map! Nu even gtst kijken, en zo met lekker drinken en pepernoten/chocola filmpie kijken.
@ Gravid: O maar het is ook zeker wel een way of life, maar binnen de hekserij heb je van die (wat ik hobbien noem) onderdelen zeg maar zoals: tarot kaarten, pendelen, kruiden noem maar op. Ik leg het liefst kaarten (al is dat al weer een hele tijd geleden) En ja Pulchra heeft zon (PIEP) vacht dat die eens in de 3 - 4 maanden helemaal kort geschoren moet worden omdat de vilten dan op zn huid zitten (hoe goed ik ook kam)
Kwabbernoot had even niet aan alle regeltjes van een GO gedacht bij de inrichting van je huis. Dat planten zelfs niet mogen! Grappig trouwens dat jij niks met een salontafel hebt! Hier een salontafel van spoorbielzen. Echt perfect! We kunnen er zelfs op staan dansen! Hobby's Tja, zoveel Maar ik vind shoppen heerlijk, tuinieren, lezen, schrijven (voor mezelf en de kleine man), organiseren, schoonmaken en dan vooral genieten van een schoon huis. Tegenwoordig vind ik het ook heerlijk om zonder man en kind in de auto te rijden en dan lekker hard de muziek aan te zetten en meeblèren maar. Vroeger blokfluit gespeeld. Daarna jaren accordeon (jaja) en dan nu sinds een paar maanden gitaar. Meiden, ik ben behoorlijk op; vandaag tot 14.00 uur gewerkt, bijna gelijk door naar een vriendin. Thuis weer de zorg van ons kereltje. Lekker dat het weekend is! Voor de komende weken ga ik meer in mijn klas aan de slag. Met als doel in het nieuwe jaar weer 100% terug te zijn. Zo mijn man heeft een super idee; een BORREL! JAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJA Eindelijk geen borstvoeding meer; dus ik kan na ruim een jaar weer een Safari cola drinken! Jummie!!!!!!!
Vagans: Ja zo, meer de dingen er om heen zeg maar. Guusje: Lekker joh, even borrelen!! Jij accordeon gespeeld? Gaaf Dat lijkt mij ook zo wijs!! All: Was toch niks bijzonders op tv, dus wij zijn Harry Potter and the deathly hallows part 2 aan het kijken via videoland. Vind um mooier als part 1, maare.. ben wel blij dat ie bijna afgelopen is, ben hartstikke moe Onderbuurvrouw heeft een hond te logeren sinds vanavond 20.30u, gaat ze er vandoor Hond heel de avond al aan het blaffen, en tis hier super gehorig.. word er ondertussen helemaal knetter van. Hond kan er niks an doen, snap best dat ie blaft, zo in een vreemde omgeving.. maar vind het wel kneiter irritant. Wij gaan film afkijken! Slaap lekker alvast!
Goeiemorgen meiden, Hier lekker nachtje gehad, vriendlief had gisteravond nog een nieuw dekbed gehaald bij de Action, dus dat sliep heerlijk warm!! Luca kwam pas om 08.00u, die vergiste zichzelf ook denk maar toen was vriendlief er toch ook al uit, dus die heeft Luca gedaan. Lekker relax! Nu even an ontbijtje, zo maar eens aankleden etc.. Luca fruit geven en dan over een uurtje richting voetbalveld. Vind dr alleen niks an, vriendlief moet eerst zn eigen team coachen, van 12.00u tot 14.00u, en dan moet ie van 14.30u tot 16.30u fluiten bij een ander team.. hele zaterdag dus naar de maan. Ga bij zn eige jongens even kijken, en als ie dan ga fluiten ga ik naar huis (15.min rijden,valt mee) blijf met Luca echt niet de hele middag op het veld.. word ie strontvervelend van. En ga dan gewoon rond 16.00u weer die kant op, om hem op te halen. Kan ik thuis nog even wat doen, morgen komt et broertje van vriendlief met zn vriendin en haar zoontje.. dus wil et even aan kant hebben. Fijne dag meiden!
Gravid, ben jij eigenlijk al gebeld door PostNL? Ik werd daarnet zowaar toch eens gebeld. Ik had 20 oktober gesolliciteerd en 19 november toch wel bericht, terwijl op de website aangegeven wordt binnen 5 werkdagen Maar goed, hier was de vacature inmiddels vervuld. Krijg bericht als er weer een vacature vrij is. Ben benieuwd of dat ooit gebeurd.
Denken jullie eraan dat je vandaag 25% korting bij de Hema krijgt? Ook online! Heb net even pyama besteld. Scheelt toch weer
Zo meiden, pff wat kletsen jullie veel. Weer even gauw bijgelezen; dit is wat ik heb onthouden Fem Jeetje meid wat een bericht, dat is flink schrikken en een klap in je gezicht zullen we maar zeggen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel Hobby's zingen (voor mezelf en Jaylin dan), sinds kort gooi ik mezelf vol in het taarten bakken, maken, vullen, bekleden (marsepein, fondant, ganache alles zelf maken zeg maar), koken, schrijven (verhaaltjes, gedichten etc.), knuffelen, filmpjes kijken, shoppen en zo nu en dan boekje lezen. Kilo's Ohh hier heb ik er ook nog wel een paar in de aanbieding Jojo nu al een tijdje tussen de 78 en 82 maar wil toch naar de 70-72 (nog liever 68). Mijn streven voor 1-03-2012 is onder de 72 kg komen... Maar de laatste tijd vind de weegschaal alles boven de 80 leuker lijkt het wel, wat ik ook doe!! Ach ik had een voordeel, ik was direct na de bevalling ál mijn zw. kilo's kwijt. Wat ik nu nog heb had ik voor de bevalling/zwangerschap ook al en daar was ik aan an't werken maarja zie het na de bevalling ook nog maar eens te lozen. Ego Voor de meiden die het op hyves gemist hebben. Gisteren CB geweest; Jaylin weegt nu 7360 gram en is 65 cm lang Hier ook even gekeken bij postNL voor vacatures, hier helaas alleen buiten vacatures (dus bezorgen) en dat heb ik eerder gedaan. Moet zeggen niet echt favoriet.
Troetel: Lekker gegroeid dus weer, super joh!! Guusje: Thanx voor de tip, zal zo eens kijken op de site! Monika: Nou, kheb dr hier ook al heisa mee hoor.. werd vorige week gebeld..(ook niet binnen 5 werkdagen dus) voor mijn sollicitatie naar postbezorger. Pardon? Ik heb gesolliciteerd naar postVOORBEREIDER. Oh oh, sorry.. zal het even doorgeven en dan word u door mn collega gebeld. Word ik vanmorgen gebeld: Ik bel voor uw sollicitatie naar postbezorger.. eh.. hoevaak moet ik zeggen dat ik gesolliciteerd heb naar postVoorbereider!!! Oh, ga ik even nakijken zegt die miep, komt ze weer an de lijn: vacatures al vervuld :x Grr.. steek de post maar lekker in je hol, ik heb dr al heel geen zin meer in op deze manier. All: Vanmorgen/vanmiddag lekker langs het veld gestaan, lekker in het zonnetje! Team gewonnen met 8-1, dus kon nie beter haha. Nu al half uurtje thuis, Luca even op bed, ik de kamer al schoon, alleen nog even afwasje en de was ophangen. En dan rond 15.45u weer richting voetbalveld vriendlief ophalen, en even boodschappen doen.
Whaha, kheb gedicht gemaakt voor 5dec. bij Luca zn cadeautje. Hij krijgt de hamer van ons van Kruidvat, en heb ik dit gedichtje bij gemaakt: (voor straks in zn plakboek ) Lieve Luca, Met je bijna 7 maanden ben je al een hele jongen, je doet het goed en groeit met sprongen. Te tijgert, rolt en alles vind je leuk, en soms lig je helemaal in een deuk. Maar heb je iets in je handjes, is alles in gevaar, want slaan en meppen vind je leuk blijkbaar. Met dit cadeautje ben je zeker in je sas, en papa en mama heel blij want we hebben niks van glas. Pak maar uit en veel plezier, straks lekker timmeren hier. Ik nog even gauw wat doen, en dan over kwartiertje weer richting voetbalveld!
Gravid wat een leuk gedicht! Leuk idd om in te plakken voor later. Balen van de post. Inderdaad zou ik er nu ook geen zin meer in hebben. Troetel wat doet Jaylin het goed!!!! Ze komt lekker aan. Fijn!!! All je kan meerdere keren bij Hema bestellen met die code. I love Hema!
Hey meiden, Zo wip ik in het weekend niet langs, zo vandaag al 2 keer Ik ben net een beetje aan het opruimen geweest met manlief (die zocht iets dus was dwars heel de zolder overhoop aan het gooien) en kwam de wieg tegen en de lakentjes en al. Wat doen jullie met de wieg e.d. ? Bewaren voor volgend kindje of verkopen? Ik wil graag een deel bewaren maar weet dus echt niet hoe het handig is om de rieten wieg goed te bewaren zonder dat het over een paar jaar een vergaan stofnest is geworden! Matrasjes e.d. heb ik vaccuum verpakt en ook het onderstel maak ik me niet te druk om.. Maar de wieg zelf is van riet! Manlief wil hem al verkopen om bij een evt. volgend kindje maar nieuw te kopen. Maar ja ik wil mooi niet alles nieuw kopen dan!! Tuitbeker Welke hebben jullie voor je kindje en hoe vind je hem qua prijs/kwaliteit en hoe bevalt ie? Ik heb een Nuby tuitbeker gekocht voor J. maar die dop gaat er nauwelijks af (heb er echt ruzie mee!!) en er zit zo'n fast/slow vergrendeling binnenin. Nou vanmorgen zat er perenmoes in, best drinkbaar maar het bleef op een bodempje, dus ik tik tegen de bodem aan.. Valt die vergrendeling IN de perenmoes.. Pokkeding!! Zo.. Nu opzoek naar een plek waar we de chicco liteway goedkoop in een mooie kleur kunnen vinden mét voetenzak
Troetelbeer hier hadden we een familiewieg; dus die heb ik mooi weer teruggebracht naar mijn tante Mochten we hem weer nodig hebben, dan haal ik hem weer op. Ik zou alles goed inpakken in vuilniszakken en dan opbergen. Wegdoen kan altijd nog. Als je de ruimte hebt zal ik het bewaren. Onze familiewieg is al meer dan 30 jaar oud en het riet is nog prima. All even mijn Marktplaatsfrustratie kwijt. Stenen verkocht en zouden vandaag worden opgehaald om 12 uur. Aan de telefoon vroeg hij nog waar onze woonplaats lag Hij stelde nog voor om de kar neer te zetten en dat wij hem dan vol konden laden (ja, ben gekke Henkie). Wij hadden al een vermoeden dat hij niet zou komen. De hele morgen hem nog gebeld op zijn 06, omdat het aantal vierkante meters die we hadden doorgegeven niet juist was. Hij nam nooit op. Uiteindelijk om 12.45 uur weer gebeld en voicemail ingesproken, dat wij om 13.00 uur weg moesten. Nooit meer wat gehoord. Om 17.00 uur maar een mail gestuurd met: 'Is er een reden waarom je niet bent gekomen?' Ik was best boos dat je iemand op je laat wachten, maar gaf hem de voordeel van de twijfel, want je weet natuurlijk nooit of er misschien iets ergs is gebeurd. Krijg ik terug dat ze niet zijn gekomen omdat ik onvriendelijk ben Echt te zot voor woorden! Ik moet me er niet druk om maken, weet dat ik nog heel netjes ben geweest en over het algemeen een vriendelijk persoon ben Kijk dat mensen via MP vaak niet op komen dagen, weet ik, maar dat je me dan onvriendelijk gaat noemen! Echt waar gaat het heen met deze wereld?! Zo en nu denk ik er maar niet meer over na.