Yvon: Wat fijn zeg dat het weer beter gaat met Lise! Snap goed dat je weer helemaal gelukkig bent! Leuk zeg,. zo'n keukentje.. is altijd wel favoriet volgens mij. Spannend weekje dus voor je, succes! Enne.. veel plezier vandaag. All: Luca geslapen tot 07.30u, papfles gegeven.. merk nu echt dat ie toe is an bordje pap.. de fles gaat te snel leeg, en lijkt alsof ie dan niet verzadigd is. Dus vanaf morgen maar gewoon bordje pap, is wat dikker.. dus kans dat ie dan wel tevreden is. Toen nog even lekker bij papa in bed gekropen.. alleen kan vriendlief dan nooit lang blijven liggen.. dus die is dr al gauw uitgegaan, en Luca en ik hebben nog half uurtje geslapen. 10.15u fruit gegeven, en nu ligt ie in de box te jengelen. Wilde hem eigenlijk voor 12.00u niet in bed leggen, maar denk dak da zo toch maar even doe. Zelf zo even de afwas doen, en de woonkamer swifferen.. is alles weer netjes hiero.. en tegen 15.00u komt broertje van vriendlief met zijn vriendin en haar zoontje.. en die blijven eten.. dus gezellig!
Yvon wat een fantastisch nieuws heb jij te melden! Wat moet het heerlijk zijn dat het met Lise nu zoveel beter gaat! Inderdaad is het nu zo eind novenber... Ik duim voor jullie dat het allemaal mee mag vallen. Leuk zo'n keukentje! Jullie hebben zelfs een speelkamer? Heerlijk! All helaas was het vannacht 3.30 speen wil hij echt niet! Werd onwijs boos. Ik ben met hem in de schommelstoel gaan zitten op zijn kamertje en heb hem hierna weer terug gelegd. Dit twee keer moeten doen en toen vond ik het genoeg. Heb hem om 4.45 aangelegd. Heerlijk geslapen tot 9 uur en toen heeft mijn man hem gewassen, zodat ik rustig wakker kon worden. Het blijkt dus dat het 's nachts wakker worden een gewenning is. Hij had geen honger. Ik wil dit een week vol proberen te houden om niet voor 5 uur te voeden. Helaas zal ik eruit moeten, want mijn man kan 's nachts echt niet tegen een jammerend kind.
@ Yvon:Wat een super goed nieuws! @ Guusje: Hier kwam ze om 06:00, ik was super trots! En bij mij drinkt ze echt nog wel flink in de nacht, ze zal het wel nodig hebben denk ik dan Hier: Vandaag niet zo veel, beetje in huis rommelen enzo.
zuch... kleine meisjes worden groot!!! Ze past nog wel in de kinderwagenbak maar met dr winterjas aan ligt ze toch wel erg klem, denk dat dit nu leuker voor dr is. beetje jammer van de blauwe voetenzak alleen...
Leuke foto's all!!! @Vagans heb je toegevoegd hoor. @Gravid: Die foto van jullie (de normale) liet ik aan mn vriend zien hij zegt zooo wat een grote ogen hahaha zeg ik ook altijd.Maar wat een boevenkoppie zeg!!! Echt een ondeugend koppie!!
Wish: Haha, de normale Maar geinig dat je vriend dat ook zei! Ik hoor het ook nog veel haha. En inderdaad, klein ondeugje Vagans: Leuk zo in de wandelwagen, en die voetenzak vind ik niet lelijk hoor! Guusje: Balen dat je er weer voor 05.00u uit moest. Hopelijk komt hij gauw weer na 05.00u! All: Hier gezellige middag/avond gehad, zwager en schoonzus met 2 jarig zoontje waren er rond 15.30u, en om 20.30u heeft vriendlief ze weer naar huis gebracht. Zouden heel simpel groente soep eten, zelf gemaakte.. maar vriendlief had ipv een klein beetje vermicelli, het hele zakje er in gegooid.. dus soep was niet te eten.. toen maar stokbrood met kaas uit de oven op en frietjes. Voor vriendlief goeie leer voor een volgende keer haha. Luca vond het wel te druk vandaag, die was huilerig, en wilde niet slapen. Maar nu slaapt ie gelukkig lekker! Zal morgen wel een hangdagje worden vermoed ik zo. Ik alles alweer opgeruimd, morgen ook maar rustig dagje! Nu nog even wat drinken en dan lekker bed in.
* voetenzak: Hij is niet lelijk als voetenzak zijnde maar laat ik nou net een verschrikkelijke hekel aan de kleur blauw hebben!!! hihi (ben ik ff blij dat ik een dochter heb, hihhi geintje)
Vagans wat een dotje! Ze lacht altijd zo open en lief! Jij hebt dus ook een wagen die niet naar je toe kan... Hier ook. Meneer gaat met zijn bijna 9 kilo en 72 cm gewoon nog in de bak. Vind ik leuker en denk ook dat het nog warmer is voor hem. Gravid, dat vermicelli gebeuren heeft manlief hier ook weleens gehad... Zo weer naar fysio met een huilerig kind. Tja hij kwam om 2.30 ben het zo zat als ik hem nu weer de fles geef krijgt hij gewoon te veel. Ik probeer wel even wat diksap.
Vagans: Ik ben juist gek van blauw, zwart, (donker)paars, etc.. als het maar donkere kleuren zijn haha. Of het moeten felle kleuren als geel, oranje, groen etc. zijn.. dat is ook nog wel te doen. Guusje: Haha, ja echt vies was dat wat naar zeg dat Guus alweer zo vroeg kwam. Hoop dat ie de diksap wil drinken. Kun je hem niet met speentje rekken 's nachts? Succes bij de fysio! All: Vanmorgen maar niet wezen lopen, Luca gistere zo weinig geslapen.. die wil ik vandaag lekker veel in bed hebben. Eerst om 07.30u pap gegeven, toen lekker samen bed in en nog geslapen tot 09.30u. Zelfs Luca heeft gewoon geslapen, dus dat was wel super. Om 10.15u fruit gegeven en nu ligt ie er alweer half uurtje in. Ik de wamachine al aan staan, dus straks even ophangen en dan de 2e er in.. en verder doe ik weinig. Oh ja, dat schoonzusje van gister is trouwens zwanger Moest vanmorgen naar de gyn, om te kijken hoe ver ze is.. heeft ze zelf namelijk geen idee van, dus ben erg benieuwd!
Gravid wat een leuk nieuws van je schoonzusje! Helaas werkt een speentje hier gewoon averechts.... Hij wordt dan echt heel erg boos. Ik had vannacht geen puf om het nog langer te rekken. Ik was zo moe... Heb hem om 2.30 aangelegd en heb hem om 9 uur even een kleine rijstewafel en wat diksap gegeven. Nu slaapt hij dus om 12 uur lekker de fles. Moet trouwens zeggen dat hij de laatste dagen heel vaak slaapt. Hij vindt het naar bed gaan ook geen drama meer. Daar zijn we heel blij mee!
Guusje: Ja, nog niks gehoord.. dus ben benieuwd! Maar balen dat speentje juist averechts werkt. Al snap ik best dat je blij bent dat het naar bed gaan geen problemen oplevert! Luca slaapt ook al weer bijna een uur, dus ben ik ook blij mee! Kan ie even lekker bij tanken.
Hoi dames, ff ego sorry maar zit er helemaal doorheen... Jullie weten, ik zit nu in een heerlijk huisje waar ik en vooral ook Yara hetsuper goed naar ons zin hebben! Nu hebben we een foutje gemaakt. De makelaar (onze tussenpersoon) had ons verteld: De huurder is nogal snel met rekeningen sturen, en iets in de trant van: de eerste hoef je nog niet te betalen. Nu kregen wij een aanmaaning omdat het huurbedrag voor de eerste van de volgende maand binnen moet zijn, staat ook in ons contract. Afijn, helemaal gelijk, wij excuus aangeboden en we zouden het betalen zodra vriendlief salaris kreeg. Staat vanmiddag de makelaar e de vrouw van de verhuurder voor de deur, ze maken zich zorgen want wij hebben teveel huisdieren!!!! en we zouden willen boren/metselen op het dakterras... Ook zouden zij bedenkingen hebben of ik het huis wel netjes hou... Ook de huur kwam weer boven (ik nogmaals uitgelegd en excuus gemaakt) krijg ik te horen: Anders moet je maar ergens anders gaan wonen!!! Nu komen ze woensdag ochtend inspecteren!!! Ik had echt het gevoel alsof ik eens of andere kleuter was die ze de les gingen lezen, en het aantal dieren heb ik van te voren netjes gemeld! en dan dit!!! Ik zie mezelf met mn hele hebben en houwe al weer op straat staan, ben daar zo bang voor! Ik doe zo mn best en in mijn ogen niets verkeerds! Ik baal hiervan, wanneer kan ik nou is wonen zonder zorgen!!! Sorry hoor moest er even uit, tranen lopen over mn wangen ben zo teleurgesteld in de mensheid! Bah!
Oh Vagans... Ik ben er gewoon even stil van... Wat een vreemde verhuurder... Snap goed dat je het even helemaal gehad hebt. Je wordt inderdaad als een één of andere kleuter behandeld... Weet niet hoe ik je kan helpen, maar leef met je mee. Knuffel!
Jeetje Vagans... Ik vind het echt erg voor je...vooral omdat je er meestal alleen voor staat.Jij krijgt nou weer die mensen aan de deur.Kan me voorstellen dat je je heel klein voelde.Waar moet je huis woensdag aan voldoen? Gaan ze met hun vinger langs de kasten om te kijken of er stof ligt? Die verhuurder deed toch voordat jullie tekenden ook al zo raar? Heel vreemd...ze wisten idd dat jullie huisdieren hadden en dat was toch geen probleem? Hij gunde het jullie nog wel! Pfffffffffffff meid ik wou dat ik je kon helpen maar weet niet hoe Dikke knuffel in ieder geval!!
Ja meiden ik snap het ook niet... Ik heb alles netjes aangegeven (en nu deed de makelaar alsof zn neus bloedde...) en we hebben werkelijk waar niks gezegd over boren/metselen op het dakterras (echt onzin) maar dat hadden ze in de ''wandelgangen'' gehoord... Dan vraag ik me af van wie want dat is echt super flauwekul! En dat terwijl we van hun per se 1 oktober moesten tekeken (en betalen natuurlijk) terwijl het nu nog niet eens af is! De kraan lekt, de tap is nog niet afgelakt, de grip strips zitten nog niet in de trap, de keukenplinten zitten er niet in en dan niet te vergeten dat ze hier constant zomaar binnen komen wandelen!!! En dan zeggen dat ze zich zorgen maken om mijn huis... of we geen dingen doen die niet mogen... Nou ik vind het echt niet leuk en idd, ik was natuurlijk weer alleen (dat is zo vervelend) Vriendlief heeft wel geregeld dat hij er woensdag bij kan zijn, anders was mn moeder gekomen. Sommige dingen moet je gewoon niet alleen doen! Ben heel benieuwd en ik houd jullie op de hoogte!
Vagans: Jeetje meis, schrik er van! Vind het erg onmenselijk van de verhuurder, hij wist notabene dat je huisdieren hebt! Snap niet dat ze je nu als een kleuter behandelen. Ik wou ook dat ik je helpen kon, maar helaas wonen we niet in de buurt. Dikke knuffel voor jullie, en hopelijk valt het straks allemaal nog mee! All: Hier ff flink pissig op vriendlief. Sinds net eigenlijk, want toen ie om 16.30u thuis kwam, was dr niks an de hand. Hij vond het zelf super lief dat ik de keuken grondig opgeruimd had, viel gewoon op dat het weer zo opgeruimd en netjes was. Wilde ik om 17.45u even me zusje bellen, die vandaag 8 jaar is geworden.. ik gedaan, en tegen me vader gezegd dat we a.s. zaterdag komen. Ik loop de hele week al tegen vriendlief te roepen dat we de 27e naar me zusje gaan, want dan ist zaterdag.. dus kunnen we tenminste daar heen rijden, zonder al te vroeg weer naar huis te moeten. Vertel ie even doodleuk dat de kleintjes pas om 14.30u moeten voetballen dus voor ie dan klaar is, ist 16.30u. Als we dan nog uur richting me ouders moeten, zijn we daar pas tussen 17.30u a 18.00u. Dus tja dat is dan ook amper de moeite.. :x ipv dat ie dat gelijk zeg, nee moet ie nu pas doen, als alles al zo goed als rond is. Zegt ie ook nog: zondags ga ik nie, wil op zondag nie in dat christelijke dorp zijn. Nou sorry, dan gaan me nekhare gelijk overeind staan... ik mag dan nie meer zo streng gelovig zijn als dat me ouders nog wel zijn, maar laat iedereen in zn waarde zeg. En waarom een dorp gelijk negatief christelijk dorp noemen, als nog nie eens de helft naar de kerk gaat. Wat heeft dat te maken met op zaterdag of op zondag naar me ouders gaan. Echt een opmerking die kant noch wal raken. Kan me daar echt boos om maken. Kijk um momenteel ook nie an, hij zoekt et maar ff uit. Praat pas weer als hij toegeeft dat dat stomme opmerking was. Hoe oud denkt ie dat ie is, kleuter :x Maar goed, Luca om 18.45u naar bed gedaan,ik net nog even afwas gedaan, 2 wassen afgehaald en gevouwen, en 1 opgehangen. En nu lekker avond!
@ Gravid: Oe dat is niet leuk, ik heb ook zon hekel aan afspraken maken die dan niet door kunnen gaan! En wat maakt het nou uit zondag of zaterdag... Juist voor een Niet gelovige moet dat niet uit hoeven maken Hier: Yara ligt lekker te slapen en ik probeer afleiding te vinden in de tv. Moest net echt ff slikken toen (voor de gene die GTT kijken) dat babytje zo bij zn vader werdt weg gehaald die vervolgens in tranen uit barsten, kan me de pijn zo goed voorstellen
Hier the same!!! ook een brok in mijn keel. Had ondertussen Jelke op mijn arm en die kroop lekker stevig tegen me aan en zat constant naar me te glimlachen... dus ik smolt helemaal weg en kreeg tranen in mijn ogen en natuurlijk net op het moment dat Bram mee genomen werd door Sjors en Bing en Sjoerd daarop in tranen uitbarst.... En Rikkie wil ik het liefst een schop onder haar hol geven, maar goed dan tel ik even tot 10 en denk ik .... het is maar een soap hahahah! Knuffelen jullie kindjes ook al echt??? Hier Jelke regelmatig die zijn armpjes uitstrekt en om onze nek heen slaat om er vervolgens met zijn hoofd tegen je aan te kruipen!! Liefs
Yvon Wat een fijn nieuws, ik duim voor jullie dat het zo goed blijft gaan met L.ise! Vagans Jeetje meid wat een rotgezeik weer met die verhuurder en makelaar, wie denken ze wel niet dat ze zijn. Zo woont het idd niet fijn! Gelukkig kan vriendlief erbij zijn woensdag, je moet dan idd niet alleen zijn Succes, en probeer je hoofd koel te houden met die zeikerds. Want je doet vast niets verkeerd!! Gravid Wat kinderachtig van vriendlief zeg. GTST kijk de aflevering altijd de volgende ochtend omdat 's avonds Jaylin rond GTST-tijd altijd naar bed gaat. Maar leef idd ook wel heel erg mee met het hele baby afstaan gebeuren, dat voel je nu op de een of andere manier extra erg he? En wat SQ zegt idd ik zou Rikki ook een schop onder haar kont willen geven, moet af en toe effe denken van ja het is een soap. knuffelen Jaylin kruipt wel al af en toe met haar hoofdje tegen ons aan, duimpje in de mond. Superknus hihi! Hier Vandaag rustig dagje gehad, smiddags even naar de AH en Jumbo gelopen en ook nog naar de stad. Flinke stevige wandeling, best fris in de mist. Maar had ons meisje en mezelf goed ingepakt. Nu opzoek naar bruidskapsels, morgen komt omama op visite en de kapster die mijn bruidskapsel/visagie gaat doen kennis maken en wat accessoires laten zien. Spannend Vanavond of morgen ook nog even uitgebreide foto's zoeken van mijn jurk (zonder dat manlief kijkt) zodat ik een beetje kan kijken of het matcht. Liefs