@Vagans: Pfff tis toch wat...ik blijf het raar vinden...ben wel heel benieuwd wat ze morgen zeggen.Gelukkig komt je vriend naar huis. @Atra: ik vond je andere naam ook leuker.Fff wennen weer aan nieuwe naam hoor. Ik hou het ff kort. Vanmorgen dus onder het mes geweest bij kaakchirurg...viel op zich mee alleen die verdoving wat deden die zeer zeg niet te geloven,kwam gewoon op uit de stoel. Napijn valt gelukkig mee maar heb weinig geslapen vandaag dus duik er vroeg in zo.
Algemeen Beetje jammer nu weer dat het topic steeds doodser lijkt te worden. Vond het wel leuk en fijn hier contacten te hebben daar ik die in de omgeving niet heb.. Jammer jammer jammer.. Guusje Balen van de arbo-arts, snap dat het een domper is. Maar meis, blijven vechten eens kom je er qua energie bovenop! Wish Fijn dat de behandeling mee viel alleen balen van die verdoving. Kan me er weinig bij voorstellen ben nog nooit echt onder het mes gegaan bij tandarts of kaakchirurg (even afkloppen) behalve controles en beugel dan.. vagans Blijf het raar vinden hoor die 'controle', toch te gek voor woorden dat je huis ineens spik en span moet hoor.. Wat hebben hun daar mee te maken, in een huis mag gezien worden dat er geleefd wordt. Kwabber/Gravid kwestie Ga me er verder niet teveel in mengen, jammer dat het zo moet aflopen. Kan geloven dat je baalt van een afspraak die niet doorgaat maar kan nog beter begrijpen dat je het wat angstig vind. Kwabber Meis blijf gewoon meekletsen, je moet hier alsjeblieft niet voor terugtrekken zeg er is al zoveel gebeurd hier in dit topic. Zou willen dat meiden eens ophouden met weggaan het maakt t hier niet leuker op. Zag van de week nog de bevallingslijst, nou wat er nog van 'kletsende' meiden over is.. Weinig hoor.. Erg jammer Hier Druk dagje gehad. Kapster was een aardige meid, konden het goed vinden en ze snapte ook goed wat mijn idee van bruidskapsel en visagie was, verder nog heerlijk gekletst over de bruiloft en huwelijksplannen Kan helemaal wegzwijmelen dan
@ wish: Beterschap meid! @ Troetel: Meid ik begrijp helemaal wat je zegt! In dit topic is een hoop gebeurd! En ja ik heb soms ook wat minder tijd, zeker met het gezeik hier met het huis maar probeer toch elke dag wel wat van me te laten horen! Idd als je naar de lijst kijkt... wow! en helemaal als je terug denkt aan voor de splitsing! Ik blijf plakken hoor, maak je geen zorgen! Al moeten we samen verder HAHAHAHAHAHA Leuk dat het zo goed ging met de voorbereidingen voor je bruiloft, spannend hoor! Hier: Heb me rot gepoetst en opgeruimd, was super blij met alle hulp van mn mama! Nu is het zowiezo MIJN zorg HOE ik mn huishouden doe daar heeft eigenlijk ook niemand wat mee te maken maja ik wel verdere gezeik in de toekomst vermijden! Zowiezo is een keer een grote schoonmaak best goed (niet dat het hier normaal niet schoon is hoor) Ik denk dat ze morgen vooral vallen over het aantal huisdieren, maar dat heb ik netjes aangegeven dus ik vind niet dat wij ons daar voor hoeven te verontschuldigen! Ook dat van de huur moet nou is afgelopen zijn, miscommunicatie en we hebben al excuus gemaakt dus klaar! Ik hoop dat ik er morgen net zo sterk tegenover sta! Ik laat het jullie uiteraard weten
Ik vind het jammer dat dit allemaal via het forum moet, niet via mail of pb. Maargoed, dan doen we het zo. Ik snap dat ik je hiermee echt heb teleurgesteld en dit vind ik echt heel erg, ik voel me er ook behoorlijk schuldig om. Maarja, daar koop je niks voor. Wat ik erg vervelend vind is dat je mij nu op een bepaalde manier neerzet. Ik weet rationeel heus wel dat de kans klein is dat je echt een gek bent of een engerd, maar ik kan niet heen om wat ik voel. Ik heb heel veel meegemaakt, te veel, en ik had er misschien wel iets van kunnen voorkomen als ik wel naar mijn gevoel had geluisterd. Als ik mijn grenzen duidelijker had kunnen aangeven en voor mezelf had gekozen. Dit deed ik nooit, ik liet mij altijd leiden door wat goed was voor een ander. Ik ben er nu al een poos mee bezig om voor mezelf te kiezen, dit is heel moeilijk, maar gaat steeds beter. Dit heb ik nu dus ook gedaan. Als mijn hele lijf nee schreeuwt moet ik het gewoon niet doen. Dit is mijn gevoel, mijn angst en daarbij gaat het ook om mijn kindjes en mijn veilige plekje, en dat moet ik serieus nemen. En voor het feit dat ik voor mezelf heb gekozen zeg ik geen sorry. Ik hoop dat we dit achter ons kunnen laten en gewoon verder kunnen kleppen in dit forum, zoals het er nu uit ziet vinden de meeste dat gezellig en heb jij er geen bezwaar tegen. Ik hoop dat het lukt. Wat Guusje oppert, afspreken op neutraal terrein, lijkt me nu eigenlijk geen goed idee meer. Ik heb te laat afgezegd, heb er echt heel vaak mijn excuses voor aangeboden, maar wordt er behoorlijk om afgebrand door jou en ik voel me totaal niet serieus genomen. Het lijkt mij nu beter om het gewoon bij het forum te blijven. Mag ik aannemen n.a.v. je posts dat jij dit ook zo ziet?
To all, Als jullie het graag willen en A het ook goed vindt, dan blijf ik! Ik vind het kleppen hier gezellig, vind jullie leuk en vind het erg fijn om kindjes met elkaar te kunnen vergelijken en ervaringen uit te wisselen! Ik kom morgen uitgebreid kletsen, ben nu helemaal munt van dit gebeuren, huishouden, boodschappen, rapportgesprekje van Daan(was trouwens keigoed! Hij heeft bijna alles 8 of hoger, of RV of hoger, één 6 1/2 voor schrijven maar hij heeft heel veel moeite met zijn fijne motoriek, dus dat is nog knap! Kanjer!!!!!) met een dik uur uitloop, lang gewacht!!!!!!, en daarnaast een hele drukke Remus en een hele drukke Dante. Echt twee hammy's(van over the hegde.. DRUK!!!!!!!!!) Dus ff slapen en morgen weer de energie voor de rest hoop ik! Ow, enneuh Remus heeft nu wel zijn 1e tandje door
Goedemorgen allemaal! Even uit mijn hoofd hoor: Vagans heel veel succes vandaag! Wat een lijpe huurbaas heb je toch, maar als ik het zo hoor heb jij je huisje keurig en hebben ze niks te miepen. Dus geef ze van jetje vandaag!(whahaha dat staat leuk!!!). Guusje bedankt voor het meedenken! Hoe is het met Guus, spugen helemaal over? En hoe zijn de avonden nu? A Was het leuk in de stad gister? Nog wat gekocht? Troetel jeee komt wel dichtbij zo he! Spannend hoor, heb je er veel zin in? Geniet maar lekker van alle voorbereidingen, het is zover voor je er erg in hebt(is net een zwangerschap). Ben wel heel benieuwd naar je jurk!!!! Wish fijn dat de procedure zelf en de napijn meevalt! Alleen wel balen van die verdoving zeg, die kunnen idd soms heel veel zeer doen. Helemaal op sommige plekken, ik vind in mijn bovenkaak altijd meer zeer doen dan onder. Al heb ik nu wel een tandarts die heel goed kan prikken gelukkig(mag er nogal vaak heen, heel slecht gebit helaas).
Goedemorgen!! Heerlijk geslapen vannacht!!! Lag er om 22.15 in gisteravond en werd om 5.00 wakker door wekker van mn vriend.Is nog kort maar ben al zo blij dat ik na mn nachtdienst week 6,5 uur achter elkaar geslapen heb! Met mn mond gaat het nog steeds goed gelukkig...wel voor de zekerheid nog ff zakje brufen genomen. @Vagans: Succes vandaag!! @Kwabber: Ja het was ook in mn bovenkaak 1 spuit voorin tussen lip en tandvlees en 1 in mn gehemelte maar goed heb het weer overleefd.Blijf maar gezellig mee kletsen hoor...daar hoef je niemand voor om toestemming te vragen.
Wish das lief! Jeeetje dan heb je idd net die *#&$&$ plekken Auw.. Heb jij ook dat je zo'n bult krijgt op de plek van de prik? Ik loop altijd nog een week met een bult in mn mond, vind ik altijd erg naar.
Hey dames, Weer heel wat gebeurd deze week lees ik, ga me er niet in mengen, maar vervelend wat er gebeurd is. Hier ook de grote wandelwagen voor de dag gehaald. Deze hebben we toen bij Tim gekocht, omdat deze bak wel kan draaien en ik dus wel lekker naar mijn kindjes kan kijken als we wandelen!! De kinderwagencombinatie zetten we nu op marktplaats mss kunnen we er iemand blij mee maken voor een zacht prijsje!! fruit/groente daar hoef ik nog niet mee aan te komen, Lise moet er niets van hebben. Het drinken gaat nu wel super goed. Ze drinkt nu 4 flessen van 180/190 en krijgt de laatste om 20.30 en slaapt dan tot minimaal 8 uur 's ochtends, dus bijna het klokje rond. Vagans, las het van de huurder, wat kl*te zeg. Hopelijk is het snel allemaal opgelost!! Troetel, wat fijn dat het allemaal goed is gegaan met de kapster, fijn dat het goed klikte. Wish, oeh de kaakchirurg ken er alles van, ben er volgens mij wel een keer of 6 geweest en is idd geen pretje. Kwabbernoot, gezellig mee blijven kletsen hoor. Zo nu even aankleden en beetje opruimen, mijn nichtje komt zo op bezoek met haar 2 kindjes GEZELLIG!!!
Yvond wat fijn dat het zo goed gaat met Lise!! En de bijvoeding komt vanzelf, is veeeeel belangrijker dat ze lekker drinkt toch? Veel plezier vandaag!! Edit: Wij hebben de mura, kan de inzet ook naar mij toe zetten! Is inderdaad wel heel erg fijn!! R wordt wakker, tot later
Goedemorgen meiden Nou wij zitten klaar hoor, ben benieuwd maar heb me voorgenomen me niet op mn kop te laten zitten! Ik houd jullie op de hoogte, bedankt voor het medeleven!
Succes vandaag vagans. Hoe laat komen ze? Troetel. Het is niet alleen dit topic waar minder gekletst wordt. Het andere mei topic heeft ook veel minder meiden dat toen we nog zwanger waren. Ach het zij zo. Wish fijn dat je niet zo veel last van je mond hebt, al klinkt het wel akelig. Ik heb hier gisteren een tuitbeker gekocht omdat meneertje de fles niet meer wilde. Nu moet hij alleen nog uitvinden hoe die tuitbeker werkt. Gisteren was hij op een gegeven moment zo boos dat het hem niet lukt dat ik de fles maar weer aanbood. Die dronk hij dan gelukkig op 10cc na wel leeg kleine dondersteen.
Goedemorgen meiden! Kwabber Hoop dat je hier gewoon lekker blijft kletsen, ik vind je heel gezellig en kan het goed met je vinden. Zeker omdat Jaylin en en Remus wel een lijntje met elkaar lijken te hebben haha. Ik kan je goed begrijpen wat je allemaal omschrijft, is bij mij het gevolg van ook in real life nog niet echt contacten kunnen leggen (geen blijvende in ieder geval). Dikke knuffel! Wat super dat Dante het zo goed doet op school, ik hoop dat je mannetjes vandaag wat minder druk zijn. En Joepiee! 1e tandje Gefeliciteerd. Zal straks hier ook eens kijken hoe het er mee staat. Vind J. stukken rustiger in vergelijking met de afgelopen weken en vorige week was haar tandvlees errug dik op veel plaatsen. Bruiloft Ja het komt zeker dichterbij en ik heb twijfels over mn jurk niet normaal. Daar baal ik echt enorm van, kreeg gisteren een brochure van de kapster (van het bruidsparadijs in Belgie) en zag me daar toch een adembenemende jurk in staat pff. Vertelde dat tegen manlief en die had de brochure ook gezien stonden wat van honderd jurken in ofzo en hij zei ik weet welke het is.. En hij wees dezelfde aan, nu heb ik echt zon gevoel van zou het toch niet voorbestemd zijn dat dat de jurk is..? Pfffff ikke twijfelkontL En het is nu nog net iets korter dan een zwangerschap (8 mnd en 1 dag) tot de bruiloft hahaha Yvon Wat super dat het beter gaat met Lise en ze zo goed drinkt! Vagans Succes zometeen of nu, weet niet hoe laat ze komen? Draaibare wandelwagen inzet Meiden maak me eens niet zo jaloers haha!! edit: Yvon welke wagen hebben jullie dan (die draaibare?) Monika Ohh ja dat kan goed dat het daar ook is, lees daar nooit. Wat een dondersteen die Gabriel! Atravim Waarom eigenlijk naamswijziging?? Hier Pff wil eigenlijk vogelen met het schema van Jaylin maar weet niet hoe. Iemand opperde hier gisteren (geloof Guusje) om de hapjes vlak voor of na de fles te geven. Maar dat is niks, de fruithap zijn we zo begonnen nouu dan was het drama want dan MOEST ze daarna METEEN de fles.. En daar begin ik niet aan, dat was echt erg.. Nu met de hap om 9 u/9u30 gaat het iets beter en dan een fles om 11. Maar na de fles van 7 uur slaapt ze maar een uurtje (8-9) en tegen 11-en is ze eigenlijk te moe. Wat zijn jullie schemas op het moment dames? Pff en wat betreft de bruiloft; krijg dat met mn jurk niet uit mn hoofd maar kan er volgens mij weinig tegen doen. De huidige jurk is al aanbetaald en ik weet niet of het twijfel is van ik wil een andere jurk of twijfel van staat ie nog wel mooi, vind iedereen m wel mooi. Had voorheen geen andere jurken aangehad die hiermee concurreren. Maar nu ik gisteren een jurk in een brochure heb gezien.. ZUCHT! Ik dacht dit ik hier klaar mee was..
Vagans: Tja, Die andere naam was idd wel leuk, al klopt de betekenis niet meer En net wat ik zeg.. ben even door aantal dingen met de neus op de feiten gedrukt dat dit een openbaar forum is, dus vandaar dat ik met een schone lei begin. Fijn dat je moeder heeft meegeholpen met je! En hopelijk valt het straks allemaal mee. Ik duim voor je! Wish: Oh als je al zowat uit de stoel kwam, dan geloof ik best dat het zeer gedaan heeft ja. Maar wel fijn dat de napijn mee valt! Troetel: Fijn dat het zo goed ging met de kapster en dat het zo leuk klikt! Dat is wel belangrijk. Kwabber: Nogmaals: Ik had het niet op het forum moeten zetten!!!!! Ik had je inderdaad een pb moeten sturen oid. Nogmaals mijn excuses er voor. Wat ik wel heel erg duidelijk wil maken: ik neem jou hartstikke serieus!!!! Uiteraard snap ik dat je het eng vond.. maar!! ten 1e, we kletsen al een half jaar hier samen. Kijk, als we nou pas een week hier zaten, oke.. dan snapte ik het. Maar we weten nu ondertussen zowat het hele hebben en houwen van elkaar. Maar goed, dat doet er verder niet toe.. alleen wat mij wel tegen de borst stuit.. Je mailt tot en met maandag avond aan toe ontzettend enthousiast. Je had er zin in, je schreef een hele beschrijving hoe je er uit zag.. ik moest je smse als ik vertrok bla bla.. Ik kon uit die hele mail, uit alle mailtjes, niet opmaken dat je het zo eng zou vinden. En dan krijg je ineens 's morgens te lezen dat je zo bang bent. Nogmaals, dat snap ik heus wel!! Maar dat is toch wel flink verschil met je laatste mailtje de avond er voor. Snap je wat ik bedoel? En dan ook nog eens de opmerking: stel je voor dat er wat gebeurd. Dat schoot helemaal even bij mij int verkeerde keelgat. Je zegt wel dat ik jou nu op een bepaalde manier neer zet, maar hoe denk je dat ik me voelde. Die 2 dingen, dat is het hele punt bij mij eventjes. Maar toe maar.. Kga verder niet van een mug een olifant maken, zo ben ik ook weer niet. Hoop in ieder geval dat je mij ook snap, en verder is dit het laatste woord wat ik er over gezegd heb!! Yvon: Fijn zeg dat Lise zo goed drinkt nu! Hoe vind ze het in de wandelwage? Monika: Ja, hij zal ook wel denken: ik moet iets All: Nadat ik L. om 06.00u de fles gegeven had en naast me neer gelegd heb, hebben we nog tot 09.00u geslapen, dus dat was lekker! Fruit gegeven en nu ligt ie lekker in de box. Zo even naar vriendin brengen, kan ik even luiers halen die op zijn. En helaas is ie nog nie zindelijk, dus zal toch nieuwe moete hebbe. En verder gewoon doodnormale woensdag.
Troetel: Klinkt even stom, maar denk dat je dat toch blijft houden, die 'twijfel' Ik had dat toen die tijd ook, was apetrots op me jurk, maar alsof die jurken het er om deden, zag steeds mooiere! En zelfs na de bruiloft heb ik een tijd gehad dat ik bij bepaalde jurken dacht: had ik die maar. Maar als ik dan zag hoe mooi iedereen me jurk vond, ach dan was het ook weer goed. En anders vragen of je de jurk nog kunt annuleren als je echt zo'n gevoel heb dat de andere is voorbestemd? *Naamswijziging: Ik dacht dat ik al uitkeek met wat ik allemaal neer pen hiero, maar blijk dat ik nog nie voorzichtig genoeg was. Is openbaar forum blijkt wel weer uit aantal dingen. Dus vandaar. * Schema hier: 07.00 a 07.30u (of soms zoals vandaag 06.00u) 180+6+ bambix 10.00u Fruit 12.00u Brood (nog niet elke dag)+ 180+6 (wat niet altijd leeg gaat) 15.00u (Tuit)beker drinken + koekje 16.30u Groente + toetje 18.15u 180+6
Nou ze waren hier om 10:00 Vriendlief begon alleen meteen te snauwen en dat heb ik wel ff een beetje moeten sussen. Ze hebben one verhaal aangehoord maar bleven de additude houden van: ''je mag ons op je blote knieen dankbaar zijn voor dit huis'' en ook blijf het te laat betalen van de huur in opspraak want ze vonden dit een slechte start (sorry ik ben ook maar een mens ik maak wel is fouten) over de dieren hebben ze niet veel gezegd enkel: ik wist hier niets van en zal het aan mijn man doorgeven. Ok vinden ze dat ze de eis kunnen stellen hoe ik mijn huishouden doe maar ik heb meteen duidelijk gemaakt dat dit zo niet is natuurlijk! Ik ben benieuwd, ik denk dat het huisdieren verhaal nog wel een staartje gaat krijgen maar ik heb niets verkeerds gedaan dus ik maak me daar niet al te veel zorgen om.
Vagans: Net of de vrouw en de man beide los van elkaar staan.. als de een wel van de dieren weet, en de ander niet. Beetje apart,.. je zou toch zeggen dat ze er dan beide van moeten weten. Net of ze elkaar niet op de hoogte stellen, dat bedoel ik eigenlijk. Hopelijk blijft het hier bij en heb je er verder geen last van.