Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Guusje wat schrikken!!! Veel sterkte met de kleine man.

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Guusje: Jeetje meid! Wat schrikken!
    Kan me voorstellen dat je even helemaal gesloopt bent! Ik hoop voor je dat je kleine man snel op knapt! Jullie hebben het ook wel te verduren he! Ontzettend rot dat jullie nu weer in het ziekenhuis moeten blijven! Ik denk aan jullie! Dikke knuffel!

3. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Jeetje, Guusje, Schrik er van!
    Wat naar zeg!
    Dikke knuffel voor jullie, en hopelijk knapt hij gauw weer op en mag hij weer lekker mee naar huis!

Vagans: Lieve foto zo, maar helemaal naar dat je nu afscheid van je muisje moet nemen.

Troetel: Das balen dat je koos inspiratieloos bent.
    Ik kan je helaas ook niet helpen.
    Enne.. ja als de wagen als afgetrapt is en het niet in geld scheelt, dan snap ik dat je dat niet doet.
    Bij mij toen die tijd was het nog gloednieuwe wagen, had alleen in showroom gestaan.
    Die voetenzak is echt ideaal, L. zit er helemaal in, alleen zn koppie komt dr boven uit haha, en de bovenkant van de 'voeten'zak kan helemaal om zn koppie gevouwen worden, zodat dat een soort van muts is zeg maar.
    Echt ideaal ding!

Hier de kamer gestoft met Dettol, ramen lekker open.. vloer geswiffert en gedweild, alles weer netjes en fris!
    Zo nog even was ophangen, en dan lekker ongezond pannekoeken eten heb ik even zin in.
    L. net macaroni op, vond ie nog niet wat haha, even wennen.

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Guusje: Wat schrikken weer meid!!! Hopelijk knapt ie snel weer op! Dikke knuffel voor jullie!!

@Vagans: Sterkte vanavond knufffff

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Jeetje guusje wat een schrik!
    Hoop dat jullie mannetje weer snel op mag knappen. Dikke knuffel.

6. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Oh Guus wat heftig zeg. Veel sterkte en hopelijk knapt hij weer snel op

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mn zusje heeft Yara op bed gelegd en mn pa me een lift gegeven naar de DA.

Het ging gelukkig erg snel.

Daarna snel ff de hondjes uitgelaten en een beetje GTST gekeken (BVde rikki....)

Nu lekker greys anatomi kijken en hard tegen hart.

Vriendlief komt niet naar huis, dus Yara en ik zijn weer alleen vanacht.
    Morgen maar is achter sinterklaas cadeautjes aan!

8. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Vagans: Dikke knuffel!

Hier even film ant kijken, maar kga denk op bed verder kijken.
    Ben gebroken.. last van rug en moe.

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

Guus, hoe gaat het nu? Moest gelijk aan je denken, hoop dat hij gauw opknapt!!

10. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    [FONT=&quot]Guusje [/FONT][FONT=&quot]Jeetje mijn hart staat even stil bij het lezen van je berichtje. Zoiets verwacht je totaal niet!
    Wel een opluchting dat het zeer waarschijnlijk geen hersenvliesontsteking is. Jullie kleine mannetje moet die urineweginfectie gewoon gaan verslaan en dat komt helemaal goed!

Vagans dikke knuffel
    Atra Ja als het enkel een showroommodel was geweest en hij gloednieuw was hadden we het misschien wel gedaan. Die voetenzak klinkt als die van prenatal zelf. Die van Chicco vonden we niks (was werkelijk alleen een ‘voeten’zak) We moeten even kijken van welk merk de voetenzak leuk kleurt bij de buggy. We hebben de buggy inmiddels besteld.

En ik ben nog steeds Toos inspiratieloos haha. Echt erg..

Kwabbernoot Als ik het me goed herinner is Remus van dezelfde dag als Jaylin toch??
    Zeg maar dat Remus dit even moet lezen (haha): Van harte gefeliciteerd met je HALFjaardag:D

Hier
    Nog steeds een beetje Toos inspiratieloos. Gisteren nog even snel met ons gezinnetje naar de blokker gesjeest en onszelf verwend met een nieuwe wasmand en mij verwend met een draaiplateau voor mn taartjes:D We hadden een VVV-cheque verdient met enquetes die ik wekelijks beantwoord. Toch leuk zo!

Sinds zondag ben ik fanatiek aan de sport. Mijn mannetje heeft veel ervaring in het sportschool/fitness/bodybuilding gebeuren. Dus kon mij mooi trainen. Het begon zondag met een lolletje (fitness op de vloer v.d. slaapkamer in mn pyjama haha). Maar ik besloot vanmorgen me maar aan te sluiten bij mannetjelief die al vanaf 5 uur aan het trainen was.. Zes uur stond ik nouja lag ik dus buikspieroefeningen te doen:D

Vandaag taartjes bakken, huis schoonmaken, wasjes draaien. Druk druk druk dus!

Ennnn Jaylin is vandaag een halfjaar:D Reden voor taart dus haha al mag zij niks!

*** en dan sluit ik af met een update van Guusje
    Heb haar even een smsje gestuurd en kreeg het volgende terug

Wat lief van je! Het gaat nu stukken beter maar hebben wel een drama nacht gehad met veel controles en infuus dat opnieuw geprikt moest worden. Groetjes Guusje.

Ik ga haar zo nog even een berichtje sturen dat we allemaal aan haar denken!
    [/FONT]

11. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Jeeetje Guusje wat heftig! Oww meis toch en jullie hadden het al zo zwaar, dikke knuffel en heel veel kracht jullie kant op! Las het gisteravond al en ben echt de hele avond van de leg geweest, vind het zo erg voor jullie!

Ow Vagans wat sneu van je muisje! Gelukkig heb je wel hele schattige foto's van ze!

Jij ook grey's fan? Spannende aflevering he, kan alleen nog nergens op het internet het vervolg vinden(oooh ik ben zo slecht in die cliffhangers).

A jee dat klinkt al een heerlijk fris huisje zo(jaloers! ik moet nog aan de bak). Heb jij ook parket? Ik had laatst mn parket gedaan met scheutje dettol, we hadden een ijsbaan hier.. Dante vond het trouwens wel erg leuk die is de hele dag aan het "schaatsen" geweest. Jij geen last van? Trek je t nog een beetje met je rug, wel naar dat je elke keer als je inspanning levert zo'n last krijgt.

Yvond wat een goed gewicht zo! Ze groeit dus wel lekker!!:D Fijn! Ben flink aan het duimen voor je, hoop echt voor jullie dat je morgen goed nieuws krijgt!

Troetel jullie ook gefeliciteerd!!!! Gaat veeeeeeeeeelste hard zo he!! Hmmsz zal even met je meedenken hoor, je mannetje houd dus van sporten en van je dochtertje:D Dat zijn iig twee hobby's.. Ik vind eigenlijk je idee met die kerstkransjes wel erg leuk hoor, die kan je toch ook plat leggen en vastplakken met uuuhmm.. Hoe heet dat nou, van dat poerdersuiker waar je wat water bij doet. Nja je snapt me wel. Je zou dan gewoon 3 a 4 "setjes" op de taart kunnen doen, twee kransjes plat naast elkaar met zo'n chocoladestokje(met mint aan de binnenkant?) in het midden, of twee van die stokjes tegen elkaar aan word het wat dikker. Dan kan je het verder versieren met wat fototjes van je meisje(misschien in een klein lijstje, van die pasfotoformaatdingen) die zakken niet weg in de taart en heeft hij ook nog een leuk klein cadeautje op de taart. Is alleen niet eetbaar. Snap je wat ik bedoel? Zal de vorm ff in paint maken.

Marjan wat spannend zeg, hoop voor je dat ze snel bevalt is toch wel leuk weer zo'n ukje he.

Sinterklaas vieren we maandag met mijn broer, vriendin en haar kindje. Wij vieren het helemaal groots, veel cadeaus etc. omdat dat jongetje wel gelooft in sinterklaas. Dante niet meer(1e jaar) maar die is wel heel blij dat hij dus ook nog cadeaus krijgt! Hij wil graag helpen dus hij heeft voor Remus al wat ingepakt en hij mag de zak voor de deur zetten, wel erg leuk om hem er zo bij te betrekken.
    Vier het trouwens zondag op het werk met de cliënten, ben heel benieuwd hoe dat is en of er niet heel veel spanningen zijn. Zaterdag ook werken op een zwaardere groep, die zullen dan wel aardig gespannen zijn voor zondag dus ben erg benieuwd hoe het gaat(hoop dat ik in een stuk terugkom zonder blauwe plekken!!).

Verder druk dagje voor de boeg, morgen komt de muts van het gastouderbureau mijn huis controleren, moet dus als de donder de inloopkast doen(zucht.. geen zin!) en het huis aan kant zien te krijgen. En eigenlijk wil ik mijn muur ook verven vandaag maar of dat nog lukt? Geen idee!

Fijne dag allemaal!

12. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Troetel, vergeef me voor mijn paint talent:D:D:)
    Maargoed, misschien krijg je er nu een beeld bij?

Meer ideeën heb ik (nog) niet, als ik er eentje krijg zal ik m weer droppen! Succes!!

PS. Die gele vakjes zijn dus fototjes van Jaylin, de rondjes de halters(kon niet draaien, zijn leuker als je ze allemaal een andere kant op legt) en de gele stipjes zijn discodip.

13. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Kwabber: Al is het in paint gedaan, zelfs ik krijg er wel mooi idee van zo!
    Enne.. vloer had ik niet met Dettol gedaan.. maar gewoon met schoonmaak middel.
    Anders krijg je inderdaad gladde boel haha.
    Spannend dus als je die vrouw op bezoek krijgt, hopelijk 'keurt' ze alles goed!

Troetel: Geen idee of Prenatal dezelfde heeft, ik heb hem via Duimelandshop.nl
    Echt fijn ding!
    Balen dat je nog steeds Toos inspiratieloos bent, hopelijk heb je wat aan Kwabber dr idee.

Troetel/Kwabber: Gefeliciteerd met de halfjaardag van jullie kindjes!!

Guusje: Jeetje wat naar allemaal meis!! Denk aan jullie, en hoop dat G. gauw weer lekker opknapt!

All: Vanmorgen weer tot 08.00u geslapen, echt super lkkr!
    Pap gegeven, en rond 09.00u wezen wandelen, regende wel iets, dus was wat minder.
    Gelijk even langs inloophalfuurtje gelopen bij cb, L. gaat in de maxicosi in de auto steeds overeind zitten.. dus wilde weten of ie al in normale autostoel mag.
    Mijlpaaltje dus weer, hij is goed 9kg, en mag dus in de auto stoel!!
    Is iets veiliger dan dat ie steeds in de mc overeind zit.
    Verder even naar zn 'tandjes' laten kijken, maar datgene waarvan ik dacht dat et een tandje was, is dus geen tandje.
    Hm, oke.. ook goed haha.
    L. is dus niet Koos inspiratieloos, maar Koos tandloos :p Ach, ze komen vanzelf wel.

14. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    #4894 AtraVim, 29 nov 2011
    Laatst bewerkt: 29 nov 2011
  15. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Test

16. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Altra wat een mooi onderschrift! Gave foto!!! Wat had hij dan in zijn mondje ipv tandje??

Ow en trouwens, je zei toetje ipv koekje. Zal m ff uitleggen. Meneer weigert pertinent alle vormen van groente te eten.. Een keer wel gelukt maar verder krijg ik het er niet in. Als ik er een half koekje door verkruimel eet hij het wel.. Dus tsjah, dan maar een koekje erdoor, anders wil hij meer flessen en komt hij over de 800 heen. Wat voor een toetje geef jij dan??

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Guusje: jemig wat schrikken zeg! Hoop dat je kleine man snel opknapt en weer gauw met jullie naar huis mag gaan. Knuffel!

Vagans: ook voor jou een knuffel!
    Mooie foto van Yara met je muisje.

Do was het kennelijk niet eens met mijn kledingkeuze vanmorgen... ze heeft gewoon haar HELE voeding er in twee of drie golven uit gegooid. Do en mama konden compleet worden verkleed. :(
    Heb E wel gezegd dat hij het in de gaten moet houden. Gisteren heeft ze de hele dag "slecht" gegeten, wel vier voedingen gehad (ipv vijf) maar steeds een aantal CC's laten staan. Gisteravond kwam er nog een aardige gulp terug van de laatste voeding... ook op mama :D En dan vanochtend dus de gehele 220 cc :$ Maar gisteravond en vanochtend waren haar luiers ook maar minimaal nat, terwijl ze verder niet koortsig ofzo oogt.

18. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Snelle update vanuit het ziekenhuis. Troetel bedankt voor het posten!

Geen hersenvliesontsteking, wel groeien er bacteriën in zijn op kweek gezette urine. Morgen krijgen we de uitslag en dan hopelijk met de middag naar huis. Hij is echt nog ziek, drink nog geen 50cc per keer, ziet wit, huilerig, maar.... Hij lacht heel af en toe ook weer even!

Merk aan de artsen dat hij echt heel ziek is binnengekomen. De ha had ook nog naar het ziekenhuis gebeld om te horen wat de uitslag was.

Vannacht was het infuus losgegaan en hebben ze zo'n 7 keer opnieuw over zijn hele lijfje moeten prikken. Ook in zijn hoofdje! Zo zielig. Zodra hier een witte jas binnenkomt zie je dat hij afwachtend is. Arm kereltje.

Wij zijn gesloopt, vragen ons af wanneer we nu eens rust krijgen en hoeveel we nog kunnen hebben. Maar we weten dat het altijd erger kan en voelen ons gesterkt door alle lieve mensen om ons heen. Ook door jullie!

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Guus: dikke knuffel vanuit het hoge noorden! Het zit jullie niet mee met de gezondheid van je kleine man. Hoop dat de AB gaan aanslaan en dat hij vanavond weer in zn eigen bedje mag slapen!

20. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Guusje: Meis toch, vind het zo erg!!
    Ik duim voor jullie dat de uitslag goed is en jullie gauw weer met jullie ventje naar huis mogen!!

Marjan: Een echte meid, nu al 2x omkleden op een dag ;) nee, is gekkigheid.. hopelijk drinkt en plast ze gauw weer wat meer, en heeft ze niks onder de leden!

Kwabber: Ja dan snap ik dat je even koekje er door kruimel.
    Krijgt ie toch wat binnen.
    Ik gaf eerder bananentoetje van Olvarit, maar vind die erg duur.. dus laatst al Danoontje gehaald, en nu ook soort danoontje, kinderkwark ofzo.. zit in van die zelfde bakjes als Danoontje, alleen nog wat goedkoper ;)

Deel Deze Pagina