Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hihi, leuk voor in zijn plakboek! Geweldig!!!:p maar wel veel plezier!:)

2. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ja dames er is eindelijk een kleine primeur. Lars kan bewust van zijn buik naar rug draaien. Andersom komt hij niet verder dan zijn zij. Volgens mijn moeder deed ik precies hetzelfde vroeger. Dus dat zal wel goed komen. Hij kan goed rechtop zitten en als hij ligt vindt hij zijn eigen tenen het einde. Hij brabbelt, zingt, gilt en mompelt de hele dag door, kortom hij doet het goed.

Met mij gaat het steeds weer iets beter. Ik voel me weer een stuk beter en mijn rug boekt eindelijk vooruitgang. Pijnloze dagen zijn er nog niet maar wel pijnloze momenten

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Atra: leuk he z.piet spelen ;) heb het ook een paar keer gedaan en wat is douche dan lekker!!!

@ Fem: Wauw wat goed! Leuk he!

Hier:

Vanmiddag naar de winkels geweest, ik was nog flink geirriteerd. Alles wat ik deed was toch niet goed en meneer besloot ff zonder overlege hoe laat we morgen weg gaan en daar heb ik me maar aan te houden want ja hij is degene die rijd (makkelijk gezegd tegen iemand zonder rijbewijs)

Ik heb toen geroepen dat ik zn hond niet ben, zn poetsmeid ook niet en al helemaal niet zn matroos!

Heb m daarna lekker in zn sop gaar laten koken, is die nou helemaal van de pot gepleurd!

Nee echt ik ben er zo klaar mee, hij kan snel veranderen anders gaat hij maar snel iemand anders zoeken die wel overal Ja en amen op zegt en geen eigen mening heeft en het niet erg vind om behandelt te worden als een zak stront!

Heb later wel rozen van m gekregen, gele en roze en hij heeft een sint cadeautje voor me gekocht (parfum denk ik)

Naja ik zie het wel weer, ben te moe om weer ruzie te maken enzo.

De rozen zijn wel mooi, dat was wel leuk

Yara slaapt al vanaf 18:45 Ze heeft dr energie hard nodig voor morgen, hoop dat het een beetje gezellig wordt en ze Yara lekker met rust laten (hoe rustiger ze met dr doen hoe rustiger zei blijft)

ben benieuwd

fijne aaf meiden

4. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Even snel een berichtje!!

Het is mijn voet geworden!! Morgen volgt de foto.
    Hij is zooooo supergaaf geworden (al zeg ik het zelf!!)

Ben helemaal blij.

Tim zag hem net: He mama, wat heb jij daar.
    Ik: mama heeft een nieuwe tattoo.
    Tim: Oh die wil ik ook een autotattoo en dan ga ik nooit meer wassen want dan gaat hij eraf.....

Haha, zo lief

Reageer morgen even uitgebreid, nu lekker even op de bank.

xx

5. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Yvon: Ben benieuwd! Leuk die uitspraak van Tim, vind ik altijd wel geinig,die kinder uitspraken!

Guusje: Ja, ik maak echt een plakboek met zijn allereerste dingen, zoals nu sinterklaas, straks zn allereerste kerst, en zoals laatst de eerste foto met vaderdag.. dat soort dingentjes ;)

Fem: Fijn zeg dat je vooruitgang boekt met je rug!!
    En wat goed van Lars dat ie draait :)

Vagans: Wil me er niks mee bemoeien, en snap dat je de rozen geweldig vind.. maare.. vind het beetje kontkruiperij.
    Hij gedraagd zich kinderachtig, jij bent er boos om.. wat je goed recht is, als ik hoor hoe zn gedrag is, hij koopt maar bos rozen, zodat ie weet dat je daarna niet meer boos bent.. en dag of wat later flikt ie weer het zelfde geintje.
    Snap je wak bedoel?
    Klopt in mijn ogen niet helemaal.
    *z-piet zijn was wel geinig ja, al heb ik weinig van de optocht mee gekregen hoor, waren continu muziek ant spelen, dus dan ben je toch veel op je muziekblad ant kijken.. en krijg je weinig van de omgeving mee.

Ik kruup zo lkkr me bed in!
    Welterusten meiden.

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Yvon: Ben benieuwd naar de foto!

@ Atra: Ja is ook zo, en het is ook niet gelijk vergeten en vergeven. Eens barst de bom en dan kan die gaan renne, maar ik blijf op de een of ander mannier hoop houden dat de oude vriendlief weer terug komt, want hij is echt niet altijd zo geweest :(

Zit Paul de leeuw te kijken, super grappig :D

7. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Fem, wat een fijn nieuws heb je! Fijn dat de kleine het goed doet! En van al die standaard curves heb ik de kriebels. Ieder wordt op zijn manier groot. Fijn dat je het zelf ook luchtig op vat!
    Ik kN me niet indenken hoe het is om altijd pijn te hebben. Fijn om te lezen dat je pijn vrije momenten heb. Ik hoop dat er nog heel veel voor je mogen volgen!

Vagans, bingo goed gesproken! En volhouden hoor. Die rozen komen nu wel erg vaak... Ik hoop dat hij weer de oude wordt waar je eens zo op verliefd was! Veel plezier alvast morgen!

Atravim, leuk zo'n eerste keren plakboek! Creatief bedacht!

8. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Altra wat leuk dat het zo gaaf was!! Wel stoer van je hoor, hele optocht met de trompet terwijl je helemaal nog niet zo lang bij de fanfare zit!

Hoe was het sinterklaas vieren???

En hóe is het met je rug? Heb je niet heel veel last na al dat gezeul met die trompet?? Vast wel.. Knuf!!

Guusje jeee jij hebt ook echt een nachtbrakertje zeg. Mja kan me idd indenken dat het de verwerking is, helpt het dan nu niet om hem bij jullie op de kamer te houden? Dat hij jullie hoort en ziet? Soort van veiligheid daarin bieden(we gaan nergens heen en jij ook niet) misschien? Het bevordert het doorslapen in ieder geval niet denk ik, vind het echt nog zo zielig voor hem allemaal! Kleine humpie steeds maar dat gedoe met artsen, ziekenhuis, dokter en fysio.. Pffft zwaar hoor! En voor jullie ook, jullie zijn echt super papa en mama hoor!! Jullie mannetje boft maar met jullie.

Fem wat goed!!! Remus begon ook zo hoor, eerst van buik naar rug en van zijn rug naar zij zei. Twee maanden later kon hij ook terug(gelukkig want dat was drama in bed steeds).

En wat fijn dat je vaker pijnvrij bent, ik hoop echt voor je dat het zo vooruit blijft gaan, gun het je van harte!

Yvon whaaa fotoo!!!!!!!

Vagans wat een ontzettende hufter kan die vent van jou ook zijn. Elke keer dat hij zich zo misdraagt moet je gewoon een pijp van zijn boxer dichtnaaien ofzo. Heb je in ieder geval nog wat te lachen. Kan je er niet met hem over praten? Dat je hem mist zoals hij was en dat hij echt niet in positieve zin verandert is?? Je komt wel goed voor jezelf op nu, het is natuurlijk ook het voorbeeld wat je je meisje meegeeft dus wel belangrijk dat je niet over je heen laat lopen.

Nouja, you go girl en vooral een enorme schop onder zijn luie reet geven, hij gaat maar ergens anders kapiteintje spelen. En een dikke knuffel en veel plezier met het dichtnaaien van zijn boxers:D!

Hier een heel rustig dagje gehad. Ben wel veel pratend aan het begeleiden geweest maar heb me best verveeld eigenlijk. De clienten kennen me natuurlijk al dus die luisterden over het algemeen vrij goed. Eentje niet maarja ben niet zo snel onder de indruk van een grote mond dus die wel frink op zijn plek gezet en gehouden. Vind denk ik die andere groep leuker, ben ik in ieder geval de hele dag druk en is de tijd zo om.

Ben vanmorgen thuis drukker geweest dan op het werk eigenlijk, hier al het speelgoed schoongemaakt, 3 wassen doorgedraaid en een hele berg gestreken. Fruithapjes gekookt en klaargemaakt. Boven gezogen, remus zijn bedje verschoond, opgeruimd blablablaaa en toen op mn werk dus maar een beetje dirigeren.. Naja, er waren wat clienten naar huis voor het weekeinde misschien is het de volgende keer wat drukker daar! Morgen een dienst op de groep waar ik vorige keren heb gedraaid, wel zin in maar hoop ook dat ik dat (wederom) zonder kleerscheuren ga redden! Vorige keer daar toch wel aardig wat spullen naar mijn hoofd gehad en wel iemand beet moeten pakken en moeten klikken op de kamer(achter slot), schop gehad tegen mn been aan. Maar viel mee gelukkig achteraf. Mja morgen sinterklaas dus ga wel dreigen met mee in de zak naar spanje:p Nee geintje hoor.

Daag! xx

9. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Kwabbernoot pittige dag dus voor de boeg! Hoop dat ze ondanks de Sint stress lief voor je zijn! Misschien alvast slim om scheenbeschermers te dragen?:p nee, grapje. Succes!

Pfffff, zien jullie de tijd? Ben al bijna een uur op.:( kind wil echt niet slapen!:( Iemand tips op warme melk een warm badje na?:) nou ja ooit zal hij zijn ogen wel gaan dicht doen. Als hij alvast zou beginnen te stoppen met huilen zou ik al blij zijn! Uur geleden was hij ook even wakker, maar ging toen weer zelf slapen.
    Slaap lekker meiden!;)

10. Meijke

Meijke Niet meer actief

Geen tips Guusje, hier ook van 1.40-3.15 wakker geweest! En in de 4 uur erna ook nog 4x kort. Stomme hoestaanvallen! Het wordt steeds erger, die puffer Ventolin helpt niet in elk geval! 8 weken horsten nu al, das toch niet normaal :(... Mama ook moe ;)

11. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Meijke: Wat naar dat de puffer niet helpt! Geloof best dat je na 8 weken zo iets heb van wat nu.
    Dikke knuffel.

Guusje: Helaas geen tips voor je, hier 1 die hooguit 's avonds wat huilt, maar 's nachts lekker door gaat.
    Hopelijk heb je toch nog wat kunnen slapen.

Kwabber: Drukke dag dus, succes!
    Enne.. had gister tijdens het lopen geen last, maar toen ik net uit bed kwam voelde ik behoorlijk me rug, en me schouders/nek.

Vagans: Snap dat je die hoop nog hebt, en uiteraard moet je niet opgeven... maar als ik dit steeds zo hoor, dan ben ik bang dat ie de oude niet meer word.

Pff,. hier een ventje wat het nu steeds voor elkaar krijgt zn benen door de spijlen te doen.. en dan hoor je steeeds: mamamam .. ;)
    Ook 's avonds als ie huilt, of 's morgens als je bij zn bedje komt is het: mamam.
    Echt wel geinig :)
    Rustig dagje vandaag.. vond ik wel goed idee van me zelf :p

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hoera we zitten op pagina 500!

En nog een keer hoera, want ik heb gewonnen!:D om 5 uur is hij gaan slapen zonder drinken te hebben gehad!:) toen was hij er om 8 uur weer. Toen wel lekker gedronken, maar grote trek had hij niet. Ben dus van 2.30 tot 5 wakker geweest, maar 1-0 voor mij!:p (tja je moet er wat van maken;))

Atravim een rustig dagje is denk geen slecht idee:)

Meijke ik zag vannacht dat je in een ander topic aan het kletsen was;) wat balen dat niets werkt tegen het hoesten... Zou denk toch weer bij de HA langs gaan, al wordt je dat op een gegeven moment ook zat. Heb jij het ook dat je hierdoor soms opziet tegen de nacht?

13. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Guusje: Wat fijn dat hij toch lekker is gaan slapen, en dat zonder te drinken!
    Hopelijk slaapt hij vanacht ook lekker!

14. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Hierbij de foto van mijn nieuwe tattoo!!
    De letter T en L zijn erin verwerkt en kersenbloesem.
    Deze bloem komt uit de japanse tattookunst:

De kersenbloesem is de belangrijkste bloem waar het gaat om de symbolische waarde. De kersenbloesem wordt door de Japanners zelf sakura genoemd.De bloei en het verval van de sakura is in Japan verbonden met het leven van de mens. De bloei zelf is in eerste instantie het teken dat de lente is begonnen, maar de diepere betekenis is dat dit uitbundige teken van leven net als mensen onderhevig is aan invloeden die we zelf niet in de hand hebben. Zon, regen en wind bepalen de duur van de bloei.
    Het is belangrijk intens te genieten van de bloei van een leven, zegt de sakura.

Dus bij deze:

15. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Yvon daar mag je met recht trots op zijn! Mooi met een beetje kleur en die bloesem met zijn betekenis.

16. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Mooie tattoo yvon!
    Het wordt tijd om deel 2 te openen! 500 pagina's is max he...:D

Deel Deze Pagina