ja maar aan de andere kant Levi was niet volgroeid en Jeliyah is dat wel ik weet het allemaal niet maar morgen stel ik me vragen en dan hoor ik het wel en nu ga ik douchen en wachten op de kleine boelie ze is echt dik aan eht worden dubbele kin en al hahaha
Meimamma: Zo Luna is mooi aangekomen!! SQ: Wat een lieve foto Denise: Wat kl*te, hopelijk zijn ze er snel achter wat het is. Chaartje: Als je je ergens niet goed over voelt gewoon voorleggen aan het CB, daar zijn ze voor. Hier weinig nieuws, Lise heeft vannacht goed geslapen 23.00 tot 07.00 uur. Wel voor haar laatste voeding veel gehuild en wakker geweest, zat iets niet lekker volgens mij. Vandaag weer rustig dagje, Tim naar KDV dus vandaag maar even lekker relaxen!!
Yvon: Fijn dat ze zo goed geslapen heeft! Geniet van jullie dagje! Ego: Luca ook weer lekker geslapen, van 00.00 tot 06.30u! Vanmorgen heeft hij 200cc op, rond 06.30u, dus neem aan dat hij tegen 11.00u pas weer komt. Heerlijk hoor, flessen minderen/meer tijd tussen de voedingen Net lekker met Luca gedoucht, hij vond het alleen nog niet heel erg leuk, die stralen Alleen als ik hem tegen me borst hield, met zijn buikje tegen mijn buik.. dan vond hij het heerlijk! Wel lekker zo douchen met zo'n baby lijfje tegen je aan! Echt ons momentje Over 30.min de auto in richting de Betuwe, even langs me opa & oma, die hebben Luca nog niet gezien en kunnen zelf ook niet komen (opa (even uit me hoofd) 80 en oma ergens half 70, en kunnen niet meer auto rijden) dus gaan we daar even langs. Daarna door naar me ouders en zusjes (die nog thuis wonen) dus gezellig dagje!! Meiden, fijne dag!!
Chaartje gewoon vragen hoor. Ik ben van mening dat het moedergevoel veel zegt! En jouw ongerustheid is heel begrijpelijk. Je bent een kindje verloren, natuurlijk ben je nu helemaal op je hoede. Gewoon lekker vragen op het cb en anders lekker door. Naar de huisarts! Succes! Ego ons mannetje heeft vannacht bijna 5 uur doorgeslapen. Wat een ontzettende schat! Vanmorgen kon ik daardoor gewoon om 7 uur opstaan en heb daardoor al veel gedaan. Ik ga vandaag weer op verzoek voeden. De afgelopen dagen maakte ik hem om de drie uur wakker, maar dat was steeds zo'n 'gevecht'. Laten we hopen dat zijn dag en nachtritme weer is zoals de mijne Gisteravond haalde ik hem uit zijn wiegje en toen lag er een klein cadeautje bij hem! Had mijn man gedaan, zo lief!!! We zouden geen cadeautjes doen, want we willen een nieuw fototoestel kopen, zodat we onze kleine nog mooier kunnen vastleggen.
Wat lief van je man Guusje!!! Altijd leuk cadeautjes en wat fijn dat hij wat doorgeslapen heeft, heerlijk als je weer een aantal uurtjes bij kan slapen.
Hai meiden!! Hier gaat het wel ... Maelynn weet nog steeds niet wat doorslapen is. Zo slaapt ze 2 nachten door en dan in een keer komt ze snachts weer ik heb me er maar bij neergelegd dat ze gewoon snachts nog komt ... Probeer haar dan geen voeding te geven anders krijgt ze veelste veel. Heb het idee dat alle kindjes hier z'n beetje al doorslapen ... Erg frustrerend als maelynn dat dan niet doet. Weet dat ze pas 2 maanden is en gemiddeld vanaf 3 maanden doorslapen, maarja ik ben zo moe van die gebroken nachten sorry voor m'n geklaag hoor maar begin langzamerhand een beetje depri te worden. Hoop maar dat ze doorslaapt als ik weer moet werken want anders ben ik bang dat het niet goed gaat komen met mij .... Voel me effe heel erg down
Hey Lilo, Ons meisje slaapt ook niet elke nacht door, soms komt ze ineens ook weer om 3 of 4 uur. Maar wij mogen niet klagen gelukkig zijn de meeste dagen wel lang genoeg. Op een bepaald moment ben je zelf ook gewoon op en dan is het best frustrerend zeker als je om je heen hoort dat andere kindjes wel doorslapen. Probeer anders 's middags nog even te slapen dat je wel je rust neemt tussendoor dat scheelt al heeel veel. en gewoon lekker klagen hoor, we zijn hier allemaal om naar elkaar te luisteren en elkaar te helpen!!! Lfs Yvonne
Lilo herkenbaar hoor je gevoel. Ik voelde me tot 2 dagen geleden net zo (en dan slaapt onze man dus nog steeds niet door). Maar ook ik ga ervan uit dat het vannacht weer om de 3 uur is. Wel grappig, want merk dat ik nadat ik 3 uur geslapen heb, zelf heel licht slaap. Bij ƩƩn kickje ben ik dan al wakker. Gewoon lekker klagen hier hoor! En probeer inderdaad 's middags te slapen. Gisteren heb ik ook weer 2 uurtjes extra gemaakt. Ik ben daarna uren een zombie, maar mijn lijf heeft het echt nodig. Gravid veel plezier vandaag! Leuk zo'n familiedagje!
Goedemorgen meiden, Chaartje; gewoon alles vragen wat je wil weten hoor, daar zijn ze voor en ik neem aan dat ze ook wel rekening houden met jouw ervaringen. Lilo; komt ze dan echt nog om de drie uur of laat ze er wel al wat langer tussen? Wel pittig hoor. Gravid; hier vind ze de stralen ook wat minder en dan hebbenw e best een zachte douche. Maar het water dat via mij op haar stroomt en idd lekker bui tegen bui in mijn armen dat vindt ze heerlijk. Ego; Elise is gisteravond rond 21:00 eindelijk in slaap gevallen, ze was al wakker vanaf 14:00 . Vannacht verder prima, na de laatste fles van 11:00 zelfs gelspane tot 6:15. maar dit is geen goed rime voor zo'n ukje. Vanaf half zeven was ze alweer wakker dus, alleen een klein slaapje van 30 minuten gedaan maar als je haar in haar wiegje inde kamer zet is ze meteen weer wakker. Dus ik heb haar ledikant in haar kamer maar eens opgemaakt en de babyfoon opgezocht. Haar om 11:35 in bed gelegd, ze heeft gehuild tot 11:45 en is sinsddien stil. Misschien het feit dat het daar donker en koel is en ze is altijd heel druk met haar handjes maar slaat dus tegen de zijkanten van haar wieg aan en dat is nu ook niet zo. Dus wij gaan ook over op overdag in je bedje boven en 's nachts nog wel naast papa en mama. Vind het wel wennen hoor (al na 30 minuten)ben zo gewend dat ze vlakbij me is en dat ik haar de hele dag kan bewonderen, mis haar zowaar een beetje Edit: terwijl ik dit typte (toen 12:20)werd ze al weer wakker, nu inmiddels weer een fles gehad, ze liht effe in de box en dan weer naar bedje. Wij blijven volhouden!!
Hai meiden! Thanks voor de bemoedigende woorden Jeliyah slaapt ook nog niet door hoor Lilo Gisteren sliep ze van 8 tot 1 snachts en toe kwam ze om 4 en 5 uur nog eens en toen sliep ze door tot 10.45 en dit is voor het eerst. Het komt wel goed het is denk ik gewoon zo frustrerend dat we moeten raden wat ze willen en wat er aan de hand is. Maar hou vol het komt echt goed. @ gravid ik zag je test maar zeg ff nog niks wil niet voorbarig zijn maar ik hoop dat het waar is wel snel hoor zie het mezelf niet doen. Volgens surinaamse gebruiken moet je zowiezo een jaar rusten en je buik is reinigen zodat alles van de baby qua hormonen en stolsels uit je lichaam is (dus echt ontzwangeren!). Dus daar geef ik maar al twe graag gehoor aan Bij mij kriebelt het ook wel maar ik moet nog steeds niks van sex hebben. Nee de speeltuin is voorlopig nog dicht bij mij. Eerst alle aandacht aan Jeliyah
@wish ze gaan het ook testen op 1 juli en 14 juli dus is nog even wachten. @Gravid snel maar super gefeliciteerd met je streep. @chaartje hoeis het gegaan op het cB, kan me je angst helemaal voorstellen Kinderbijslag, ik heb er nog niets van gehoord, ook niet dat Kai erbij gekomen is. Intiem zijn wil er even nog niet aan denken Heb Kai vandaag in de draagdoek gehad en daar word hij een stuk rustiger van heeft ontzettend veel last van krampen, heel erg zielig om te zien.
Guusje, hier een paar bv shirts en dat werkt zeker! Welke voedings bh hebben dames hier en hoe bevallen die? Gravid wat is dat nou? Heb je haast?? Hihihi Gefeliciteerd!!! Stefanie, hier ook de baby de hele dag beneden en met ons mee naar boven! Lilo, ik leg haar op d'r buik als ze bij mij op de borst in slaap is gevallen, ook 's nachts ja. Ik kan me voorstellen dat geluid lekkerder slaapt voor zo'n mini, bij ons slaapt ze op de kamer dus hoort ze ons, bij jou slaapt ze alleen toch? Gewoon doen wat werkt inderdaad! Doorslapen, dat is een relatief begrip voor, als een baby 6 uur achter elkaar slaapt is het officieel doorslapen geloof ik, nou de mijne kan dat wel, van 21 tot 3 ongeveer, ja aan die zes uurtjes heb ik niet zoveel want ik lig niet om 21 uur in mijn bed... Ze clustert tussen 17 en 21 constant om die paar uur langer te slapen, heel vermoeiend! Ik zou liever hebben dat ze om de 3 uur komt, de hele dag door, nu is het zooo onvoorspelbaar en lastig met avondeten en kinderen naar bed brengen, heel frustrerend! En ik ga zaterdag uit eten met wat meiden van augustus 2009 en ik moet dus gekolfde melk achterlaten en papa wil weten hoeveel ze eet en wanneer... Ja ik weet het niet, constant eet ze aan het eind van de dag maar hoeveel? Shoot me...
Ach je krijgt het ook nog wat langer na zn 18e Onze meikindjes krijgn recht op KB vanf het derde kwartaal (1 juli) en wordt achteraf uitbetaald, dus begin oktober. Je hoeft er verder niets voor te doen. Binnenkort komt er een brief van de SVB waarin ze wat aanvullende info vragen, oa op welk rekeningnummer ze de KB moeten storten. Tweede en volgende kindjes hoef je niets voor te doen, behalve aangifte doen bij de gemeente. Wordt verder automatisch geregeld.
Zo dat hebben we ook weer gehad. Vanmorgen op nacontrole geweest, uitstrijkje is meteen weer gedaan (doen ze hier jaarlijks vanaf je 20e), urine was gelukkig weer schoon en mn bloeddruk was 100/80. De hechting waar ik "last" van had bleek gelukkig alleen maar een restantje "knoopje" te zijn. Heb voor een half jaar Cerazette mee gekregen, dus over 14 dagen is het hier weer "veilig" MBT duiveltjes.... die hoef je dus niet te krijgen bij het geven van volledig BV
Doorslapen: hier ook nog niet hoor, helemaal niet! Mariella sliep al wel snel door, maar het ene kind is t andere niet.
Ik ben ook op nacontrole geweest en een verwijzing gevraagd voor een internist. Ik vertrouw mijn lijf voor geen meter, 3 van de 4 zwangerschappen zijn geƫindigd in zw. vergiftiging en ik las in mijn gegevens dat het deze keer zelfs het HELLP syndroom was dat hadden ze er niet bij verteld... Ik wil dus dat ik nagekeken wordt, ik denk dat ik erg aanleg heb tot hart- en vaatziektes en heb in verschillende artikelen gelezen over onderzoeken naar de relatie hoge bloeddruk in de zwangerschap en hart- en vaatziekte na de overgang, daar ligt een verband en ik wil niet met 50 a 60 jaar ineens dood neer droppen van een hartaanval of een hersenbloeding Dus, 6 juli naar de vaat-poli, de gyn vond het een goed plan want het is niet logisch wat mij gebeurd in de zwangerschappen. Het leek haar ook niet verstandig nog een keer zwanger te worden, mij ook niet, dat scheelt
Marjan, hier kreeg ik Cerazette maar voor 3 maanden mee... Is het zo dat het over 14 dagen al weer veilig is? Ik wacht gewoon een goede maand; better safe than sorry (ze kunnen zoveel zeggen) Rianne oef, dat is inderdaad heftig; HELLP. Goed dat je jezelf na laat kijken en natuurlijk fijn dat een gyn hier ook achter staat. Wel bijzonder lijkt me dat je gezinnetje nu echt compleet is of niet? Je zal er misschien al wel aan gewend zijn. Volgens mij moeten de eersten hier binnen een paar weken weer aan het werk of niet? Ben zo benieuwd hoe ik die 3 dagen werken ga vinden...
Als ZZP-er werk ik nu ook al tussen de bedrijven door, dat is lastig maar ook leuk Baby gaat per 1 oktober pas naar het kdv, ik kon vorige keer met 12 weken echt nauwelijks over mijn hart verkrijgen dus kies nu het kan voor 5 maanden pas! Mijn gezin compleet, ja denk het wel, ik denk dat ik altijd wel een baby-honger kan hebben maar die bewaar ik dan wel voor mijn kleinkinderen of pleegkinderen