Stefanie wat vervelend dat je zon rotnacht hebt gehad ondanks inbakeren. Vagans die vriend van jou is ook een best portret zeg. Zoals Gravid ook al zei; aan mij zou ie een slechte hebben. Je mag m best flink laten voelen dat ie tever is gegaan. Pukkeltjes, hier ook een dametje met pukkeltjes Ik ben blij dat het aboo van mn telefoon bijna verlopen is. Dan neem ik een abonnement met een blackberry dan kan ik tenminste tussendoor ook eens reageren. Ik lees veel mee via mn huidige telefoon maar kan daar niet mee reageren. En ik heb niet altijd even veel tijd en gelegenheid met Luna om de pc aan te zetten. Nou eens kijken hoelang het duurd dat ik de handen vrij heb... Luna heeft van 23.30 tot 7 uur geslapen. Toen 15 minuten aan mn borst gedronken en nu slaapt ze nog steeds. Dus ik gauw van de gelegenheid gebruik gemaakt hier ff wat in huis te doen. Moet alleen boven en beneden nog even stofzuigen en mn bed verschonen dan is het hier weer weekendproof Vanmiddag komen ze van het cb om een praatje te maken over bv/fv. Luna drinkt naar mijn idee alleen maar goed uit mn borst als ze echt goed vol zijn. Maar ben er voor mezelf overuit dat ik ermee wil stoppen. Ik zie hoe tevreden Luna is op fv dus ben er niet rauwig over om te stoppen. Jullie nog weekend plannen? Morgen komen R. zn ouders hhelpen snoeien hier. Wij hebben een grote laurierstruik in de tuin en die willen we ff flink onderhanden nemen. En de tuin meer kidsproof maken. En morgen is er een jaarmarkt in het dorp waar ik vandaan kom. Dus daar wil ook ook graag nog even heen en dan misschien nog gezellig naar mn zusjes..? Zondag geen plannen. xx
Goedemorgen meiden ff ego: We gaan zo toch maar ff met Vince naar de huisarts..er zijn teveel dingen waar hij last van heeft bijv": Hevige onrust tijdens en na fles UItslag op gezicht Slecht slapen Overstrekken met hoofd naar achteren Heel veel windjes enz enz Jullie horen het nog
@ Wish: suc6! Ik duim voor je dat het niks ernstigs is maar wel dat het IETS is want dan kun je het beter maken @ meimamma: hier ook een stuk minder te tijd om te reageren hoor! Krijg je met die beebjes * weekend plannen: Zaterdag komt mn beste vriendin langs, ze is wel mn beste vriendin maar we zien elkaar niet zo heel vaak omdat zij een stukkie uit de buurt woont, maar bij ons is het zo, al hebben we elkaar maanden niet gesproken, we zijn er altijd voor elkaar! Das in mijn ogen dan ook eech ECHTE vriendin! zondag: Ga ik gezellig naar mn ouders toe en ook ff mee naar mn opa en oma Hier redelijke nacht gehad, Yara sliep lekker (bij mama nog steeds) en ze kwam om 3 en om 7 uur. vriendlief is nog steeds aan het werk, hij is de continu in gegaan (dus dag en nacht beschikbaar) en komt voorlopig nog niet naar huis. Hier ga ik nog ff wat huishouden doen en dan (mits het droog blijft) wandel ik alvast naar mn ouders, mijn hondenvoer is namelijk helemaal op! (STOM) en mn pa gaat vanaaf ff nieuw met me halen en mn ouders hebben zowiezo altijd mijn merk voer in huis (hun voeren zelf een ander merk) voor als we op visite zijn (handig!) maja nu zie ik al spetters en het ziet er niet heel lekker uit dus even over nadenken nog hihi Heb trouwens geen idee wat ik Yara aan ga doen (ze slaapt nu nog) straks in badje en dan... langen mouwen denk ik maar... ik zelf draag een 3 kwart mouw. naja fijne dag meiden!
Vagans: Leuk weekend voor de boeg dus!! En inderdaad, zo iemand kun je echt een vriend/vriendin noemen!! Handig zeg, dat je ouders jou voer in huis hebben.. voor het geval dat! Lastig weer dit he, ik ben vandaag gewoon hele dag binnen.. dus hoef niet echt over kleding na te denken. Heb hem alleen een shirt over zn romper aan, en sokjes. Nu ligt hij in de box te slapen, dus even een handdoek over zn beentjes gelegd. Maar verder ist hier binnen toch warm. Buiten zou ik hem nu wel een broek aan doen, en of een shirt met korte mouwen en dan een dun jasje/vestje, of lange mouwen. Veel plezier dit weekend! Wish: Ai, dat is niet fijn!! Succes meis, hopelijk is het niks ernstigs!! Jij had het trouwens over dunne ontlasting he, maar er zit naar mijn idee nogal verschil tussen dun en dun. Luca zn ontlasting is nu echt waterdun gewoon diaree naar mijn idee. En dat lijkt me toch niet echt normaal. Meimamma: Via een BB kun je inderdaad beter reageren ja. Ik kan via mijn tel ook alleen meelezen, en zelfs dat gaat knudde. Goed van je dat je nu stoppen gaat met de bv, en je er goed bij voelt!! Jij ook een leuk weekend zo te lezen!! Jaarmarkt is altijd wel even leuk om overheen te struinen. Stefanie: Wat balen van je nacht! Hoop dat ze vanmiddag lekker slaapt! Tijd hebben/handen vrij hebben: Hier tijd zat Luca laat 3 tot 4 uur tussen zn voedingen zitten, dus dan doe ik en het huishouden, en duik lkkr achter de pc Plannen: Jazekers Morgen komt me meisje lekker een dag!! Eindelijk een dagje allebei mn kindjes Lekker veel foto's maken en vooral genieten!!! Zondag geen plannen, lekker rustig zondagje er van maken met zn 3tjes!! Ego: Nou, ik heb dus lekker sch*t aan cb, en heb Luca gisteravond om 21.00u (i.p.v. 22.00u, wat maakt dat uurtje nou uit) zn laatste fles gegeven, meneer lag heerlijk om 21.45u in bed!!!! Wow, wat is dat lekker zeg.. lagen er zelf ook voor 23.00u in, zo heerlijk!!! Was lang geleden! En Luca heeft gewoon tot 06.30u geslapen!!! Ik helemaal blij Hij heeft 06.30u fles gehad, daarna hebben we samen nog tot 10.00u geslapen, en om 10.30u heeft ie zn 2e fles gehad, en hij ligt nu heerlijk in de box te slapen, mama even lekker tijd voor de pc Alleen zn ontlasting zit me toch niet lekker, Volgens cb miep was het niet normaal, dunne ontlasting, maar ze wist ook niet wat het kon zijn Wish vertelde me dus dat haar kleine ook dunne ontlasting heeft.. maar ik zit er toch beetje mee.. want gister was het al dunner dan eergister, maar vandaag is het helemaal water En dan moet ik het van cb miep nog maar paar dage in de gate houde..pfff. Denk dat ik straks toch even de ha bel. Want waterdunne/diaree ontlasting is nie echt normaal volgens mij. Koorts heeft ie trouwens niet, en spuugt ook niet. Vandaag even huisje wat opruimen, en de afwas/was weg werken, dingen die je dagelijks blijft doen en verder weinig!!
@gravid;niet lullig bedoeld maar 'afwachten' is ook het enige wat ze kunnen doen omdat 'alleen' dunne ontlasting niet duid op ziek zijn. Het kan zijn dat er een bacterie in de darmen zit die er uit moet en dan wil je het niet 'stoppen' (zoals wij wel eens met diaree-remmers doen) het moet er namelijk uit en niet blijven hangen in de darmen. Zolang ze idd geen koorts, afwezigheid, spugen enz hebben/doen, is er geen aanleiding om 'iets' te doen. MAAR jij stelt de vraag WAT je kunt doen aan de dunne ontlasting toch? (om zo te zorgen dat hij niet uitdroogt) echt helemaal niets... Maar je kunt wel extra water geven om de uitdroging te voorkomen. Dunne ontlasting heeft niets te maken met veel water drinken. (niet betweterig bedoeld maar dit is mijn ervaring (en medische kennis)ook dus hoop dat je er wat aan hebt..) En natuurlijk HEEL VEEL PLEZIER MET JE DOCHTER!! @lilo; waar heb je dat matras vandaan?? Hier nu even een dutje...
Esmee: Ja ik snap het an ene kant ook wel, dat we het even moeten aanzien.. maar dit is al bijna week zo! En verder heeft hij namelijk nergens last van, geen koorts, spuugt niet, huilt niet, slaapt goed, is alert.. gewoon hartstikke vrolijk jochie. Dus ik snap die dunne waterige ontlasting niet, was eerst namelijk nooit. En waar ik me gister (en nog) gewoon pissig om maakte, is dat ze eerst gaat zeggen dat het niet normaal is, en daarna dat ze niet weet wat het is en we het maar weer moeten aankijken. Jeetje wat een weer hier regen regen en nog eens regen. Hoop morgen wat beter weer, kunne we lekker naar de speeltuin!
Hai meiden! @ Stefanie: Wat balen dat ze vannacht wat minder heeft geslapen! Hopelijk aankomende nacht een betere nacht! @ Vagans: Hier ook ooit in zn situatie gezeten als jij beschrijft .. heb mn vriend toen ook heel duidelijk laten merken dat ik daar absoluut niet van gediend ben. Sindsdien heeft hij mij nooit meer zoiets geflikt. @ Pukkeltjes: Hier ook een meisje met pukkeltjes, maar begint nu langzaam weg te gaan. @ Meimamma: Wat heeft Luna het weer goed gedaan! Wat slaapt ze al goed door zeg Goed dat je hebt besloten om te stoppen met bv. Ik had bij maelynn ook het gevoel dat ze niet verzadigd was na de bv. Sinds ik de fles geef is het een ander kind. Ik ben nog steeds van mening dat kindjes ook groot worden met fv. @ Wish: Hoe was het bij de HA? @ Gravid: Gewoon doen wat je eigen gevoel je ingeeft. Zolang je niet boven de 1 liter komt is er niets aan de hand. Hier geven we de fles voortaan rond half 10 ipv half 11. Heerlijk om op tijd op bed te kunnen liggen @ Esmee: Van deze website matrassenmakerij-shop.nl Ideaal binnen 24 uur levering Ego: Hier weer een goede nacht achter de rug. Maelynn om 21:30 fles en rond 22:30 sliep ze tot 6 uur. Daarna fles en van 08:00 tot 11:00 geslapen. Nu ligt ze weer in bed vanaf een uur of half 1 dus ik heb mooi even de benedenboel kunnen schoonmaken heerlijk Fijne dag nog allemaal! xxx
Stefanie: Ja je hebt er van die nachten bij dan helpt niets, hopelijk verloopt de dag vandaag wat beter. Meimama: Wat fijn dat Luna zo heerlijk slaapt dan heb je ook wat tijd voor jezelf!! En betreft bv/fv, doen waar je zelf achter staat dat is het belangrijkste. Heerlijk de tuin weer op orde maken, is altijd weer fijn als zoiets helemaal klaar is. Weinig plannen voor het weekend. Zondag even naar mijn peettante die is jarig geweest en even gaan kijken bij de Forelvijver, manlief gaat gezellig met mijn papa en broer een visje vangen. Tim zal dat wel super vinden!! Is namelijk ook een grote speeltuin bij. Wish: hoe was het bij de HA?? Vagans: Hier ook 2 echte vriendinnen + vrienden, wonen allebei ook ruim een uur rijden van ons vandaag, maar als we elkaar zien/bellen dan is het super. Staan ook altijd voor ons klaar en andersom ook!! Hebben beide ook kinderen in dezelfde leeftijd dus dat is altijd heel erg leuk. Kleding, vandaag ook romper met lange mouwtjes en daarover en jurkje met een legging. Gravid: wat heerlijk dat je meisje een dagje komt, even heerlijk genieten dus!! Beterschap met Luca, hopelijk is hij snel van de diarree af. Lilo: wat doet Maelynn het goed zeg!! Heerlijk als ze zo goed slapen tussendoor. Ego: Sinds gisteren de toevoeging opgehaald bij de apotheek welke de dietist heeft voorgeschreven, Duocal heet het. Sinds gisterenmiddag aan het gebruiken. Heb het idee dat ze nu een stuk tevredener is. Na de fles lekker lachen en als ze daarna naar bed gaat gaat ze veel sneller slapen. Dus heb het idee dat het haar erg goed doet. Nu nog hopen dat het ook meehelpt voor de nachten, want vannacht was ze er weer om 04.00 uur. De fles van 23.00 had ze maar 60cc van gedronken, ze was in diepe slaap toen. Gaan de laatste fles vervroegen naar 22.00 uur hopelijk is ze dan nog wakker genoeg om hem helemaal op te drinken. En tja of ze nu om 3 of om 4 uur komt dat maakt dan ook niet meer uit haha... Zodadelijk komt mijn nichtje op kraamvisite met haar 2 zoontjes!! gezellig weer eens bijkletsen!
Wish hoe was het bij de HA??? Hier vrouw van het cb gehad. Ze was het er zonder commentaar mee eens datik over wilde gaan op bv! Luna was hongerig en op mn pink aan het zuigen toen die vrouw er was en ze merkte wel op dat Luna gewoon een hongerig kind is zoals ik al wel in de gaten had. Dus nu bv afbouwen en volledig over op de fles. Wat een heerlijk idee dat mn kind nu gewoon verzadigd is en niet krijst om eten. Nu alleen nog uitvogelen hoeveel ze dan hebebn wil. Meestal geef ik 120/4 maar daar neemt ze niet altijd genoegen mee. Vooral de laatste voeding wil ze altijd meer. Dan geef ik dr 150/5. Ach ja we komen er wel Ik had net voor het cb kwam de eerste poepluier van Luna dat ze tot halverwege dr rug onder zat hihiih. Ik kon het al aan de manier van drukkene n borrelen merken dat het een vieze luier zou worden. Dus grotendeels maar weggepoetst en verder afgespoeld onder de douche
Ow ja en Luna krijgt een kaal koppie dr donshaartjes vallen, zachtjes aan, uit En nadat ze afgelope week dan 140 gram was afgevallen was ze nu dankzij fv sinds dinsdag 120 gram aangekomen
Meimamma: Wat super joh dat je nu lekker op fv over kunt! En helemaal fijn dat ze is aangekomen! Haha, Luca had bij geboorte best wat haar, maar viel na 4 weken allemaal uit op zn koppie, alleen achter op bleef het zitten Nu begint het alweer lekker te groeien! Yvon: Wat goed zeg dat ze het beter doet op de voeding! Morgen inderdaad lekker genieten! Lilo: Tot wanneer is dat dan dat ze nog niet boven de liter mogen? Want kom nu aardig in de buurt! Hij krijgt nu 3x 200 = 600 + 2x 165 = 330 dus totaal komt ie op 930. En ja, echt lekker he..weer op tijd je bed in kunnen!! Ego: Bah, word beetje griebelig hiero.. hebben erg veel van die vieze bromvliegen/paardenvliegen in de woonkamer. Van die vieze grote zwart groene beesten. En sloooom dat ze zijn Bah bah bah bah. Snap niet waar die dingen ineens vandaan komen! Vriendlief gelukkig over uurtje thuis, mag die even met de electr.vliegenmepper gaan jagen. Bah.. gewoon de kriebels hiero, vieze beesten!! Luca slaapt weer lekker, dus ik was al aan de afwas begonnen.. de helft al weg, dus ga even de andere helft doen had ook al gestofzuigd en opgeruimd.. de was staat aan.. dus bijna schoon hiero!! Hoef ik vant weekend niks meer te doen!
Luna vertikt het hier thuis om te pitten langer als een uur. tjdens wandelen en in de auto gaat super maar thuis is gelijk krijsen!
Meimamma: Is hier normaal hoor! Luca doet maar hazeslaapjes overdag! Ego: Pfff, net gewoon al 10 van die vliege gevange, en nog niet allemaal weg. Bah bah bah. Raam maar open gedaan, misschien dat ze dan naar buite vliege. Zo lekker Duitse schotel eten, rosti met curryworst, sperziebonen en ui. Met vissticks er bij.
Hoi hoi Nou mn jochie is kerngezond hoor haha mankeert niets!! Ben dus gewoon een overbezorgde moeder!! Nee hoor arts vond het helemaal niet erg dat ik Vince ff heb laten checken Wbt zn lange verkoudheid(al vanaf geboorte) baby's kunnen heeeel vaak verkouden zijn...bouwen ze weerstand mee op. *piepende ademhaling: hoort bij verkoudheid...longetjes waren schoon,hartje klonk goed. *uitslag op gezicht:veel baby's hebben dat. *Onrust tijdens en na fles: toch ws darmkrampjes. *Nekje naar achteren gooien: nekje was sterk genoeg dus niks mis mee Kortom helemaal gezond!!!! Hij vertelde dat we op bepaalde dingen moesten letten wanneer je je zorgen moet maken. *als je kindje koorts heeft *als het niet goed plast *als het slecht drinkt(onderhand helemaal niet drinkt) Nou ja misschien was het weer overdreven van me maar ben wel lekker gerustgesteld. @Gravid: nee waterdunne ontlasting heeft Vince niet maar wel dun! Fijn dat je meisje komt morgen!!! @Vagans: Gezellig dat je vriendin komt morgen!! Lekker bijkletsen!! Wij gaan morgen naar Noordwijk waar mijn beste vriendin met dr man en kind woont.Hier precies zo....spreken/zien elkaar niet supervaak maar we weten dat we altijd bij elkaar terecht kunnen!!
Fijn dat alles toch goed is wish! Beter een keer te vaak dan een keer te weinig naar de arts met onze kleintjes. Ik ben ook al een keer voor niks geweest.
Ja is zo Monika...voelde me wel beetje opgelaten maar ben al blij dat ie ff naar zn longetjes heeft geluisterd...hij kan soms zo raar ademhalen(piepend) en aangezien er toch astma in de familie voorkomt
Wish: Super joh dat Vince helemaal gezond is! En overbezorgd? Nee hoor vind ik niet, je kunt hem beter keer extra laten checken dan helemaal niet!! Ja, Luca dus echt waterdun vandaag, dus morgen even kijken hoe het dan is en anders toch even de ha bellen.
Wish mooi joh dat alles goed is met je kleine mannetje Hier is de papa thuis dus deze mama heeft even vrij af Nog weer zon voordeel van fv De kleine kaai hier wil alleen maar op de arm slapen. Wachten we een poosje dat ze goed slaapt en leggen we dr dan weg is het binnen het kwartier huilen. Grrr kleine dondersteen weet wel wat ze wil