@Vagans heel erg leuk die strikjes !! @type zo schattig die baby armbandjes heb hem voor mijn zoon nog niet maar toender tijd wel voor mijn dochter.Hier zit hij met in maatje 50. @guusje dan groeit je mannetje goed als hij al richting 62 gaat, jammer he dat het echte baby er zo snel af gaat, voor ons is het dan al een heel kereltje. Via wie ben jij bij de fysio terug gekomen,als ik vragne mag ? Kai heeft behoorlijke voorkeurshouding naar links. @stefanie heel veel sterkte en hoop dat je snel iets vind waardoor ze lekker rustig blijft slapen. @troetel, meis ik voel zo met je mee, ik hoop dat er iets gevonden wordt of een remedie is waardoor ze minder huilt.Heel veel sterkte morgen bij de HA. @Miemamma oei dat klinkt bekent, hier ook een vent die even snel flesje wil geven en klaagt als hij ook maar iets knoeit of spartelt. Hier gaat het goed met de borstontsteking bijna weg, hoop het nooooooooit meer te krijgen. Kai is vandaag minder huilerig gelukkig. Ga mijn bedje op zoeken ben moe, truste dames
Nou hier echt een beertje hoor dametje weegt namelijk 7 kilo en is. 63 cm haha. Ze heeft dus ook mt 62 kleertjes aan @vangas dan kom ik meteen op jou vraag. Ik zie op de foto's bij jou veel zeeman en dat valt zo groot maant zelfs Sky heeft daar twee broekjes van die ze nog Past en dat is mt 50. Dus vandaar dat jou moppie nog in die mt zit Vakantie was heerlijk keker genoten van de meiden leuke dingen gedaan mocht smorgens uitslapen heerlijk
Goedemorgen, Het is hier al schitterend weer, eerste was hangt al buiten, kids slapen nog dus even mama tijd. Dames geniet vanhet mooie weer vandaag !
@Denise, via het cb. Moeten misschien straks ook naar de manueel therapeut om nekje los te maken, maar osteopaat ga ik ook aankaarten. Hoor ik wel erg goede verhalen over! @Binna uitslapen... Hoe heerlijk!
@ denise: fijn dat de ontsteking bijna weg is! @ Binna: aha! Ja idd best veel zeeman (die hebben gewoon te veel leuks haha) hier: meiden, ik wist bijna niet meer hoe het moet en het was al zon 10maanden geleden maar vriendlief en ik hebben weer is voor het eerst echt ''geknuffeld'' Hij vertelde medat die me zo gemist had (miss is i geschrokken van mijn reactie vorige week) en toen va het een kwam het ander... ik was echt super bang, vriendlief merkte dat en was wel extra voorzichtig met me. Het was gevoellig maar niet pijnlijk, nu wel gevoellig nog MAAR... ik zit dus nog niet aan een anticonceptie... gaat vriendlief doodleuk zeggen: zo... en nu een testje halen! Grr... dom dom dom natuurlijk. ff snel een afspraak bij de HA maken maar. ben nu aan het voeden, daarna honden uitlaten en naar de winkels fijne dag meiden!
Goedemorgen meiden Yvon Balen dat jullie meisje zo slecht drinkt, hopelijk is ze donderdag el voldoende aangekomen en gaat het gauw beter. Heel veel sterkte meid, dikke knuffel! Medicijnen Hier niet veel voor de kleine in huis. Enkel cinababy en een proefverpakking voor iets tegen pijn na de prikjes (tujababy ofzo?). Mannen en flesjes geven Hier geen zuchtende man tijdens het geven van de fles gelukkig! Maar kan me goed indenken hoe dat voelt! denise Fijn dat je borstontsteking bijna weg is! Vagans wat fijn dat jullie weer wat tot elkaar zijn gekomen! ego Vanmorgen naar de HA geweest. Met mijn borsten niks aant handje, in ieder geval ze kon geen gekke dingen ontdekken. En op al Jaylin haar klachten kwam niet echt veel respons, dus toen ik onze vermoedens opgooide (moeilijk poepen & niet verzadigd zijn) kwam ze met het advies bijvoeden met reserve bv en daarna kv om te kijken of ze dan verzadigd is. Voelde me eerlijk gezegd afgescheept, want ze gaf idd aan dat mijn productie kennelijk niet terug op gang is gekomen. (Jaylin slaapt 7 uurtjes snachts en die voeding daarna drinkt ze een borst 15 a 20 minuten, de rest kolf ik eruit en de andere borst kolf ik 15 a 20 min. Dan heb ik een opbrengst van totaal 60 cc (met geluk dan)). Maar heb vriendlief gesproken en we hebben gezegd dat we het tot na het weekend gaan proberen eerst bijvoeden met de resten bv (maar dat is niet al te veel, restje van vandaag is alweer op!) en daarna kv als ze erom vraagt. Het doet me enorm verdriet dat we misschien moeten gaan overstappen maar als het beter is voor Jaylin en voor ons dan is het maar zo. We hebben het wel gedaan!! Met alle tegenslagen van dien. En we hebben keihard doorgezet, daar mogen we zeker trots op zijn. Nu ga ik naar het weeguurtje ben benieuwd wat ze is aangekomen Liefs
haii meiden! Hier weer heerlijk geslapen van 22:45 tot 07:30 En daarna nog van 08:30 tot 10:00 dus heb heerlijk bijgeslapen Volgens mij begint maelynn haar handjes te ontdekken, ze schrikt zich wezenloos als ze met haar armpjes beweegt .. zou zo niet weten wat het anders moet zijn .. Ze heb net de fles op en is weer helemaal in slaap. Ga haar zo naar bed brengen zodat ik het een en ander in huis kan doen. @ Vagans: Wat fijn dat jullie weer "geknuffeld" hebben na zn lange tijd! @ Troetel: Je hebt je best gedaan toch! Als het gewoon niet meer gaat met de bv dan gewoon lekker overstappen op fv. Ik blijf erbij dat kindjes ook groot worden met fv! Ben benieuwd of Jaylin tevreden is met de bijvoeding. FIjne dag meiden! x
Meimamma: Hier dan geen zuchtende en steunende vent tijdens fles geven, maar wel 1 die denkt dat ie 2 dingen tegelijk kan. En Luca zn fles geven, en spel doen op pc. Daar word ik dan wel pissig van. Neem of tijd voor je zoon (wat ie echt wel doet, daar gaat et nie om) of ga spel spelen,en laat mij fles geven. Niet allebei tegelijk Denise: Fijn dat de ontsteking bijna weg is!! Geniet van je dagje! Binna: Dan is jullie meiske lekker gegroeid zeg!! Ik schat Luca nu op zo'n 6 kg, en 60cm (als ie daar al nie overheen is) maar donderdag naar cb, dus ben benieuwd! En heerlijk he, af en toe even uitslapen!! Vagans: Fijn dat jullie weer 'geknuffeld' hebben, en ja gevoelig blijft het vaak wel even. Heb ik ook nog steeds. Maare.. dacht dat jij voorzichtig zou doen n.a.v. mijn streepje Troetel: Hm, je bent dus eigenlijk nog niks wijzer Maar je hebt je best gedaan meis, ga je nu over op de fles, hoef je je echt niet rot te voelen, je hebt het geprobeerd nu en je best gedaan!! Lilo: Heerlijk he zo lang slapen!!! En gaaf he, als ze handjes ontdekken Luca begint ze ook door te krijgen, en ook hoe ie zn vingers in zn mondje krijgt haha. Medicijnen: Hier zetpilletjes in huis. Dus mocht hij donderdag koorts krijgen, heb ik er wel wat voor! Ego: Jippie!! Luca kwam vanmorgen weer om 06.00u ipv 05.00u! (en lag toch om 21.00u al in bed! Om 06.15u zn fles gegeven, en toen van 07.00u tot 10.00u nog heerlijk geslapen! Ben dus ook weer bijgeslapen af en toe toch nog even nodig haha. Straks weer even de standaard dagelijkse dingentjes doen. Vanavond komt me 'oom' op kraambezoek, dus gezellig! Maare.. meiden, ff vraagje: (meeste van jullie weten het verhaal van me ex) Me ex trouwt 11 november, daarna willen ze samen met de kids (dus incl. mijn dochter) naar Curaçao. Lydia heeft dus paspoort nodig (ze heeft ID, maar daar kan ze niet meer naar Curaçao ) Voor een paspoort heb je toestemming van beide ouders nodig. Prima, van mij mag ze paspoort dus ik wil best mijn toestemming geven. Maar nu de grote maar! Ik zou dan op een briefje moeten schrijven dat ik mijn akkoord geef, en dus mijn handtekening. En die zou ik samen met het kopie van me paspoort naar me ex moeten sturen, zodat hij paspoort kan gaan aanvragen. Nu heb ik daar totaal geen zin in, mijn ex heeft dan namelijk dat papiertje met mijn akkoord en handtekening en kopie van me paspoort.. die kan dan ineens van alles! Als hij dan een volgende keer weer iets wil waarvoor ie mijn akkoord en handtekening/paspoort moet.. dan hoeft hij niks meer te vragen aan mij, want dan heeftie het al. Ik pas daar voor!! Maar is dat nu zo raar van mij? Kreeg vanmorgen telefoontje van me ex.. en dus gelijk hele aanvaring. Ik zou hem nu lastig vallen, en ik zou nu dwars zijn, Lydia de reis naar Curaçao niet gunnen bla bla. Nou sorry, ik gun het haar best, maar ik ga geen handtekening op briefje en kopie sturen. Ik ga gewoon liever naar het stadhuis toe, de ambtenaar kopie laten maken, zelf me handtekening zetten en klaar! Dan heeft Lydia paspoort, kan ze mee op reis! Ben ik nu echt zo raar dan? Ex vertrouw mij niet zegtie.. daarom mag Lydia niet blijven slapen etc.. maar moet ik dan me ex vertrouwen met dat briefje? Hij zegt wel dat ie dr niks mee doet.. maar ja dat kan hij makkelijk zeggen. Ik zeg ook steeds dat Lydia bij mij in goede handen is, maar dat vertrouw hij toch ook niet. Moet ik hem dan wel vertrouwen? Moet ik gewoon dat briefje dan maar sturen? En dan zeggen dat ik dwars aan het doen ben. Wie is er nou dwars aan het doen, hij wil niet met mij naar stadhuis toe. Pfff.. kan hem echt wel heel wat doen!! Elke keer dat gezeik om niks. Vriendlief had gevragen aan vriendin van ex of ze de volgende keer evt een broekje mee wilde geven, want nu had ze rokje aan (wat ik totaal niet erg vind) en in de speeltuin was dat afgelopen zaterdag best koud aan dr beentjes. Nu krijg ik dus de wind van voren van ex: Ik had, in bijzijn van vriendin van ex, vriendlief moeten corrigeren, en moeten zeggen dat Lydia gewend is rokjes te dragen en ze dus geen broekje hoefde mee te geven. Pardon??? Moest ik hem als klein kind daarop corrigeren, terwijl het gewone doodnormale vraag was?? Pff, kom op zeg. Dus ik zeg dat ook tege ex, maar nee het was geen normale vraag, we viele hun daarmee lastig.. bla bla. En de reden dat Lydia zaterdag bij mij mocht zijn, was dus omdat ik dan me handtekening moest geven. In de trent van voor wat hoort wat. Jeetje zeg. Echt, ik word hier zo ziek van he.. ik doe totaal helemaal niks verkeerds, hou al zoveel mogelijk me mond dicht.. maar nee.. nu val ik hem toch lastig, en ben ik toch dwars omdat ik geen handtekening/akkoord en kopie wil sturen. en omdat ik vriendlief niet gecorrigeerd heb. Kan echt niks goed doen bij hem. Ik wil niks liever dan verleden verleden laten, maar nee hij haalt steeds ouwe koeie uit de sloot. Hoe kan ik het dan ooit goed doen. zucht.. maar goed, ik ga hem dus echt geen briefje sturen.. dan gaan ze maar niet op huwelijksreis. (ja, gaat ie zeggen dat hele gezin op reis gaan en Lydia thuis moet blijven.. sorry hoor.. hoeveel geef je om je kind. Doe dan niet zo dwars, ga naar gemeentehuis, waar ik dan notabene ook ben, zet die handtekening en klaar, Lydia kan mee!!!!!!!) Maar dat wil ie niet, nou wie is er dan dwars. Zegtie ook nog dat ie wel andere oplossing ga zoeke, nou sorry.. zonder paspoort komt ie dr echt niet! Pffff. Lang verhaal, maar wel blij dat ik het ff van me kan afschrijven Moeilijke vent! Ik ga was ophangen en afwas doen..
@gravid; groot gelijk! Samen ter plekke tekenen en anders niet! Ik zou ook niet zomaar een handtekenig ergens opzetten die hij 'vaker' kan gebruiken. Een formulier; ja. Een losse handtekenig; nee. en vertrouwen? Nee anders waren we nog wel een stel geweest. Voet bij stuk houden; het is ook JOU dochter. Als hij niet bereid is om MET jou te tekenen (hij moet er toch zijn) dan is HIJ degene die zijn dochter de reis niet gunt. Bal gehakt... Pfff alleen maar vinger wijzen.. Klein kind dat hij is... Troetel; er is van vsm ook kindicol(geloof ik) voor moeilijke ontlasting.. Proberen waard? Meimamma; er is maar 1 oplossing; weglopen! Hij moet het toch leren!
Esmee: Nou zo denk ik dus ook! Ik ben bereid om naar hun stadhuis te rijden, en dan daar handtekening te zetten. Maar hij wil dat ik briefje opstuur (Hij heeft zelf op pc een zogenaamd officieel verhaaltje neergezet (hierbij verklaar ik.... enz. je kent het wel) en uitgeprint.) want hij wil mij namelijk niet zien, en dus niet samen naar stadhuis toe. Hoe kinderachtig ben je dan, en wie doet er dan dwars!! Nu zegt ie dus dat ie wel oplossing vind. Nou wens hem veel succes, zonder mijn handtekening en kopie van paspoort kan ie niks. Hij zegt van wel, dus we zulle zien. zielige vent!
@gravid, wat een ei zeg! Ik zou ook never nooit mijn handtekening op een papiertje zetten en opsturen. Hij doet het er maar mee dat je mee gaat naar het stadhuis. Wie gunt wie de vakantie nu niet....
Monika: Inderdaad, wie is er nu dwars Maar mocht ik er achter komen dat ie daadwerkelijk op vakantie gaat zonder zn eigen dochter.. dan kent ie me nog niet. Maar goed, ga er klein beetje van uit dat ie me nog wel terug belt en er op terug komt, dat ik toch wel naar gemeentehuis kan gaan. Hij zal er alleen momenteel verschrikkelijk van balen dat ik hem eens zn zin niet geef en eens tegen hem in ga. Hij denkt dat ik hem steeds zn zin blijf geven, niet dus! Klein kind.
@Gravid: Gelijk heb je hoor!!! Hij kan kiezen of samen naar gemeentehuis of niks en dan blijft Lydia maar thuis hoor...laat je daar niet mee chanteren dat je het zielig voor haar zou vinden. Ik vind het echt een rare situatie hoor...ik ken waarschijnlijk niet het hele verhaal maar heeft hij alleen de voogdij??? dat hij beslist of je je kind een keer een dag mag zien?
Wat je eventueel ook kan doen is zelf naar het gemeentehuis gaan, daar alles al regelen en hem dan zeggen dat daar alles voor hem klaarligt ?
In dit geval heb je (helaas) destijds samen voor de zeggenschap over het kind getekend en kun je dus niet zonder elkaars toestemming. Wanneer hij haar zou meenemen zou het ontvoering zijn En goed dat je niet altijd je zin geeft. Nee is ook een keuze en ja, er zijn altijd andere opties... Hij komt wel terug want hij moet een paspoort en zolang er twee ouders zijn en zij minderjarig..no GO... Have à Nice honnymoon!! Heb je niet gezegt; laa haar maar bij mij achter
@ Troetel: jeetje wat vervelend dat je misschien moet gaan stoppen (ik weet hoe fijn het kan zijn) maar je hebt het geprobeerd en niet zomaar een beetje! Je kan super trots op jezelf zijn hoor! en FV is heus niet ''slecht''! Als je kleintje daar mee tevreden mee is! @ Lilo: Gister had Yara een dagje dat ze continu met tussen het slapen door schrikte, ik zag dan van een afstandje die armpjes verschrikt de lucht in gaan en dan was het 1,2,3 en janken maar! echt zon overstuur schrik huiltje! @ gravid: Ja je hebt helemaal gelijk, ben ook hartstikke stom geweest om het toe te laten! maja als je vriend 10 maanden lang geen enkele intresse in je lichaam toont en je dat heel erg mist is het moeilijk om hem dan af te wijzen! Wel grappig, ik was zo bang alsof het mn eerste keer was HAHA En wat klote van jou ex! Ik zou zeker niet zomaar op papier tekenen nee! HIJ is hier die l*l ik vind dat je voor je kind (al is het maar schijn) het goede voorbeeld moet geven! En dan dat gezeik over een broekje!!!! zijn vriendin is notabene de persoon die JOU dochter aan het opvoeden is terwijl het JOU kind is (kan daar nog steeds niet over uit, lijkt me echt een levende hell!) Ik hoop dat je je dochter snel terug krijgt meid!!! ik zal voor je duimen! *knuff* Hier: Was is net aan het eten, loop ik nog even naar de woezel en pip muziek mobiel want Yara lag wat te jengelen denk ik: wat ruik ik toch... POEPBROEK!!! en hoe! Broekje helemaal vies, romper vies, boxkleed vies... ennnn bedankt... gelukkig was het eten koud dus kon het niet koud worden maar eerst ff mn kind verschoond. Komt vriendlief doodleuk met de mededeling: pff kan dat niet na het eten... echt he alsof ik alles nog viezer laat worden! Baby poep krijg je er al zo moeilijk uit! Was echt helemaal doorgelekt aan 1 kant terwijl de luier goed zat! (kruidvat luier) maja zal wel een te volle broek zijn geweest en dan heeft zij in een hele korte tijd heel veel gepoept! Ik had van mn moeder Kikker muurstickers gekregen (van die grote dikke schuim dingen van de zeeman) en nu nog een setje dus al die stickers die ik eerst had en niet goed bleven zitten er af gehaald, ook nog muustickers van een hondje wat dan een soort spiegel is voor boven de commode! Morgen ga ik er nog vlinders bij plakken
Meiden ik had net met afvegen echt een mega klodder slijm. Dit heb ik alleen eerder gehad toen mijn vliezen braken. Iemand enig idee wat het nu kan zijn? Hier heeft Gabriël het ook eens voor elkaar gekregen om tijdens de fles zoveel te poepen dat alles onder zat incl papa. Ach het hoort erbij.