Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @Wish, was de voeding dan niet erg dik? Normaal geef je 150*5

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Goede morgen!

Even uit mijn hoofd.
    @Gravid succes vandaag!
    @Wish, ik wist niet dat teveel ook deze reactie kon geven. Maar wat heerlijk dat je een fijne dag achter de rug hebt. Ik hoop echt dat je de oorzaak hebt gevonden!

Zetpillen ik mocht hier 60 gram paracetamol in huis halen en geven als hij koorts kreeg. Bij temp. Hoger dan 40 moest ik de HA even bellen.

3. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Wish dat zelfde idee heb ik ook gehad en ben toen minder voeding gaan geven en gaat een stuk beter, hopelijk heb je het gevonden.

Hier heerlijke lange nacht achter de rug hij slaapt echt goed, ben zo trots op mijn mannetje.
    Ik heb nog zoveel te doen in het huishouden maar er komt gewoon niets uit mijn handen zit er al dagen tegenaan te hikken, heel vervelend.

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen!!

Ook vannacht is het slapen goed gegaan :D

@Monika: Ik bedoelde 150+5;)

Zometeen komt de 2e makelaar naar ons huis kijken..ben weer benieuwd

5. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

zo ben er ook nog. Heb heel lang niet bij de mei mamma's geschreven. t Was even te veel.
    Joep heeft afgelopen dinsdag zijn 1e prik gehad. Hij huilde niet eens, wel een kik en een paar keer geschreeuwd, maar niet gehuild. Suzanne schreeuwde moord en brand. Wat heb ik toch een stoere kerel. :)
    Qua voeding zitten we op de 5 uur. 180/6. Ja, hij is best wel lang. Hij is 59 cm en weegt 5565 gram. Ik ga t nog niet opvoeren, omdat ze meestal bij deze leeftijd al op 180/6 zitten. bij de 3 maanden mag je 210/7 geven. en bij 3,5 maand krijgen ze meestal rijstebloem (als je geen borstvoeding geeft). dus ja... ons ventje doet t best wel goed.

Afgelopen maandag is Suzanne 3 jaar geworden, dus dat moest ook gevierd worden. Hebben t zondag gedaan, maar ik heb tegen d'r gezegd, dat ze 2x jarig is, anders snap ze t toch niet.

6. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ denise: goh... dat klinkt bekend. moet ook nog zoveel doen. Morgenochtend maar 'ns aan de poets gaan. Dan is Suzanne toch naar t kdv en Joep kan ik mooi boven leggen, als ik boven bezig ben.

7. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!!

@ Gravid: Ik heb me aangemeld voor oei oei ik groei en die gaf mij een melding dat maelynn een sprongetje zou krijgen rond de 11 weken. Aangezien maelynn deze week weer erg huilerig en hangerig is zal het daar wel mee te maken hebben denk ik :) wel fijn want anders had ik weer gedacht dat ze pijn had of niet genoeg voeding of weet ik veel wat nog meer ;) dus ben erg blij dat ik ongeveer weet wanneer ze een sprongetje heeft :)
    Irritant he dat niemand wat weet. Een vriendin van mij haar dochtertje had ook al even last van diarree .. zegt de kinderarts .. tja zal wel een virusje zijn :S lekker makkelijk gezegd :S maar zolang Luca goed drinkt is er niets aan de hand want dan kan hij niet uitdrogen. Maar kan me goed voorstellen dat je ongerust bent hoor! Is het echt waterig of gewoon aan de dunne kant? Want bij maelynn is het ook heel dun, net niet waterig.

@vagans: Ik geniet ook met volle teugen van het moederschap hoor, maar er zijn af en toe momenten bij dat het effe wat minder gaat, maar als ik dan naar mijn kleine meisje kijk is het zo weer over :D
    Hopelijk krijgt Yara nu een ritme!

@ Troetel: Hopelijk kan de lactatiekundige wat voor je betekenen! Beterschap meis!

@ BInna: Leuke hobby meis!

@ Medicijnen: Hier zetpil in huis. Maelynn kreeg 39 graden koorts en heb haar gewoon een zetpil gegeven hoor .. ga echt niet wachten tot het 40 graden is. Bij ons zei het cb dat ik bij 39 graden een zetpil moest geven … waarom geven niet alle cb's hetzelfde advies :S af en toe zo frustrerend!

@ Wish: Hopelijk was het teveel aan voeding de boosdoener! Heerlijk he als kindjes de hele dag lekker rustig zijn :D

@ Bianca: Wat fijn dat je al kunt voeden om de 5 uur .. dan kom je uit op 4 flessen toch?

EGO:

Hier weer een geweldige nacht achter de rug! Het langst van allemaal :D ze heeft geslapen van 22:00 tot 07:00 :D echt helemaal geweldig! Wij waren zelfs nog eerder wakker dan haar hihi

Nou slaapt ze weer dus ga zo maar eens effe opruimen hier. Verder vanmiddag diploma uitreiking van mn zusje dus dan gaat maelynn weer naar mn schoonmoeder :)

fijne dag allemaal xxx

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen dames,

Pfff vanochtend even flink gejankt... Op zich mag ik niet klagen, want Jelke is een erg tevreden baby, maar ik geef Jelke nu sinds maandag 150/5 en normaal gesproken moet je dan van 5 voedingen per 24 uur uitgaan en dat kan ook wel als Jelke gewoon blijft door slapen, maar dat is het hem nu juist sinds hij 150/5 krijgt slaapt hij ineens niet meer door 's nachts. Hij komt nu gewoon om de +/- 4 uur en dat dus ook in de nacht.... Daardoor zit hij dus op 6 voedingen per 24 uur! Ik snap er niks van en weet niet wat ik fout doe. 120/4 is te weinig voor Jelke. 150/5 gaat bijna elke keer helemaal op. Laat heel soms een klein bodempje staan. Maar is dan ook helemaal tevreden na de voeding. Dus 180/6 lijkt me nog te veel voor hem, want dan laat hij te veel staan. Vannacht kwam hij dus ook weer rond 4.15 en ik was daardoor wat radeloos... WAT DOE IK FOUT..... Hij sliep echt 6 tot 7 uren door, maar ineens is het over.... Ik hoor hier zoveel kindjes die KV krijgen en dan om 22.00 al de laatste fles krijgen en pas tegen 6.00 of 7.00 weer komen... Nou als ik de laatste fles om 22.00 geef dan is Jelke om 2.00 alweer wakker. Dus hier probeer ik de laatste fles altijd rond 23.30/00.00 te krijgen zodat hij niet eerder dan 4 uur komt...
    Zodra hij dan om 4.00 wakker wordt probeer ik eerst of hij de speen wil, maar die tuft hij dan constant uit en maakt echt smakgeluidjes en sabbelt op zijn vuistjes... dus echt honger... Pffff ik heb al op internet geneusd waar het aan kan liggen, maar wordt er niet wijs uit.... Wie weet raad?

Zometeen naar het CB eerste keer. Zal het daar ook even aankaarten....

Sorry voor de ego!

Liefs

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @sq. Sky heeft ook een periode 6 flesen van 150 gehad. Ik ben toen de avond fles 180 /6 gaan geven

10. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @binna, ja maar ik ben bang dat Jelke 180/6 niet op krijgt. Ik krijg namelijk de avondfles 150/5 er met moeite helemaal in. De laatste 30 cc valt hij namelijk al in slaap. Dan laat ik hem boeren en verschoon hem om hem weer wakker te krijgen. Vervolgens is hij dan wakker en wil ik hem dan de laatste 30 cc nog geven, maar dan kijkt hij me heel vaak aan zo van wat moet ik hier mee en dan hou ik de fles in zijn mond, maar hij zuigt dan niet meer... kijkt alleen maar om zich heen en uiteindelijk krijg ik er dan 8 van de 10 keer de hele voeding er in, maar voor de rest laat hij vaak 10 a 15 cc staan.... Dus 180/6 wordt dan helemaal een hel voor hem!

Liefs

11. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Troetel, voel je niet schuldig als de bv op een gegeven moment niet meer gaat,.
    Hier met Luna ging het de eerste 3 weken helemaal super toen had ze ook aan 1 borst genoeg. Maar op een gegeven moment was ze na 2 borsten van 20 minuten niet meer verzadigd en ging er met gemak nog 120ml kunstvoeding in.
    Ik had ook het idee dat Luna niet meer verzadigd was op bv en dat er weinig voeding in mn bv zat. Nu ben ik volledig over op de fles en ik heb zon makkelijk tevreden kind. En ze was al niet moeilijk. Maar nu slaapt ze overdag gewoon standaard tussen dr flessen door. En komt ze netjes om de 3 a 3,5 uur. En ik geef haar met haar bijna 5kg 130/4 want 150 kan ze niet op.

Maar hoop dat je wat aan de lactatie deskundige hebt. Maar ga ook vooral op je eigen gevoel af meid;)

Wish, geeft Vinbce het dan niet aan als ie genoeg heeft gehad? Drinkt ie gewoon door tot de fles leeg is? Luna die houdt dr kaken op elkaar als ze genoeg heeft gehad.

Lilo wat fijn dat Maelynn al een paar nachten zo goed slaapt. Wat zalig!

Bianca welkom back;)

Vagans foei boefje;) met je geknuffel.

Hier wel regenjasjes in huis. Maar eigenlijk niet nodig. Ik heb een kind die als anticonceptie dient. Telkens als wij trachten te gaan sexen begint Luna te huiklen. Alsof die smiegt het aanvoeld.
    Maar wel vervelend.
    Van het weekend wou R. op me duiken toen zei ik nog van Ho, Ho meneertje ik wil het voorlopig bij Luna houden. En op het moment dat ie een regenjasje wilde pakken begint Luna te huilen. En zo luidruchtig deden we niet:(

Gravid wat een druif die ex van jou! Moet het gaanz oals hij het wil. Tis het een of het ander zou ik tegen m zeggen. Je hebt mooi gelijk, wie weet wat ie allemaal kan uithalen met een papiertje met jou handtekening en kopie.
    Ik had ook gezegt dikke doei!

Denise soms zouden kaboutertjes best handig zijn he die je huishouden doen.
    Mijn nesteldrang heb ik er ook gelijk uitgewerkt bij de geboorte. Ik houdt het hier wel bij maar het hoeft niet zo dwangmatig meer;)

*zwaait naar Binna en Yvon;)*

Hier een dame die zelden wakker wordt snachts en zon 8 uur slaapt op een nacht.

Ik ben zo blij dat ik met de bv gestopt ben. Heb zon tevreden kind. En Luna is al lekker makkelijk, maar nu heb ik er helemaal geen kind aan.
    Ok ze heeft ook dr wakkere momenten en dr nukken. Maar we mogen in onze handjes knijpen met zon kind.
    BV productie is hier echt heeel snel terug gelopen. Heb geen stuwing of steken o.i.d gehad. Zegt wel genoeg vind ik, dan was het ook niet veel soeps meer en had mn gevoel mooi gelijk over het ermee stoppen;)

Heb ik mn telefoon abbo online verlengt en een blackberry genomen, is er daar technisch iets mis gegaan en moet ik een week langer op mn telefoon wachten ggggrrrr, het zou ook maar een keer goed gaan!!

Morgen moet ik op nacontrole bij de gyn. Maar als ik dat hier zo allemaal lees steld het niet veel voor;)

Hier geen weekend plannen, vooralsnog.

Vanmiddag visite, een kennis met haar 2-ling dochters van 4! Drukke gezellige boel dus.

Eergister was Luna savonds niet lekker in dr hum. Jengelen en hangerig. Na de fles kotste ze mij en zichzelf echt helemaal onder!!!! Dus om 23 uur nog samen gaan douchen. Later nog wat gedronken en dat is erin geblevene n een goede nacht gehad.
    Maar gistermorgen na de fles ligt ze op mn schoot uit te buiken en op een gegeven moment is mevrouw druk aan het poepen. Dus ik haar verschoond op de eettafel beentjes naar mij toe... En dr komt me op een gegeven moment toch een straal poep uit dat kleine kontje! Ik zat helemaal onder! Net als de vloer en het aankleedkussen! We waren beiden net helmaal schoon en alles stratklaar om naar mn zusje te gaan. Wat een timing hahah. Maar dat was mn eerste spuitluier.
    Volgende keer hoop ik dat papa de sigaar is;)

12. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Dikke knuffel terug guusje!

Typje: Sneu die prikjes, ons meisje mag aankomende maandag weer naar het CB.
    Ik geef in principe geen zetpil als ze koorts heeft mits ze uit haar eigen wil gaan slapen. Is het zo dat ze er ook heel veel last van heeft en daardoor haar slaap niet kan pakken dan geef ik het wel. Want het is erg belangrijk dat ze op tijd hun slaap kunnen pakken. Met mijn zoontje doe ik dat ook. Hij had laatst door doorkomende kiezen 40 graden koorts maar was niet extreem hangerig en hij at en dronk tussendoor wel gewoon dus toen lekker naar bed gedaan en na zijn slaapje was de koorts al wat gezakt.

Ik haal ze wel vast in huis voor de zekerheid omdat ik niet het risico wil lopen dat ik de hele nacht met een huilend meisje zit.

Vagans, fijn dat Yara al een goed ritme krijgt. Hier ook een ritme om de 4 uur haha ook ’s nachts nog vaak.

Troetel, hoop dat de lactatiedeskundige je kan helpen. En ben niet zo streng voor jezelf je hebt het geprobeerd en helaas wil het niet bij iedereen lukken. Maar ook met KV worden ze groot!!!!

Wish, wat een heerlijk nieuws dat Vince zo rustig is. Tja teveel voeding eigenlijk ook logisch buikje zit TE vol dus ja dat kan dan ook niet lekker voelen voor hem. En succes met de makelaar!!

Bianca: Wat een stoere vent, niet huilen bij de prikjes!! Gefeliciteerd met je dochtertje, hopelijk heeft ze een leuke dag gehad!!

Lilo: Fijn dat het zo goed gaat, veel plezier bij de diploma-uitreiking!!

Sunnyqueen: Hier ook een meisje wat kv krijgt en ’s nachts nog gewoon komt. Enkele weken geleden liet ze er ’s nachts ook 6/7 uur tussen en nu alleen nog maar af en toe een keer. Je doet niets fout, elk kindje is anders en als hij honger heeft dan komt hij gewoon. Ik vind het ook balen, maar ja leg me er maar bij neer. Betreft voeding. 150/5 is 165 cc en 180/6 is bijna 200 cc dat is een verschil van in 1x 35 cc dus ik kan erin komen dat dat nog teveel voor hem is om in 1x op te hogen. Je zou 180/6 kunnen maken en er wat vanaf te gieten dat je hem bijvoorbeeld 180 geeft dat is 15cc meer, misschien gaat dat beter.

Meimamma:” Zwaai terug” !! Veel plezier vanmiddag met je bezoek. Nacontrole was hier ook niet zo spannend. Gezellig even gekletst over hoe het nu verder is gegaan. Oh lekker hoor, helemaal onder haha, hier gelukkig NOG niet gehad, hopelijk blijft dat zo.

Vandaag wezen wegen bij het CB. HOERA ze is maar liefst 300 gram aangekomen. Echt helemaal super dus. De extra voedingsstoffen lijken dus aan te slaan. Heb het even gemaild naar de diëtiste dus ben benieuwd wat ze ervan vind!!

Ze is vandaag wel een beetje huilerig. Ze had om 8 uur haar flesje gehad, 85 cc gedronken. Daarna wat boodschappen gedaan en toen wilde ik haar om 10.30 op bed leggen. Alleen maar huilen/krijsen. Dus ik haar maar naar beneden gehaald en denk geef haar een flesje om 11 uur mss heeft ze honger. Nou ik had de fles nog niet in haar mondje en ze begint me toch te krijsen. Ze wilde niets drinken terwijl er toch 3 uur tussen zit dan. Heb haar maar op bed gelegd en na wat huilen is ze nu toch in slaap gevallen. Nu is het 12.00 uur intussen en zit er dus alweer 4 uur tussen de voeding, maar laat haar toch maar heel even liggen. Hoop dat ze dadelijk wel wil drinken.

13. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemiddag meiden (zwaait naar iedereen).

Meimamma Bedankt voor de oppepper, dat doet me echt even goed. Ik ben zelf nog wat angstig dat ik spijt krijg als we overstappen. Jaylin heeft inderdaad hetzelfde al swat jij omschrijft met Luna, maar dat heeft ze soms; 20 min. aan beide borsten en dan nog honger. Daarnaast heeft ze de laatste tijd vooral dat ze 20 min. aan een borst drinkt en genoeg heeft, ze kan dan geen pap meer zeggen bij wijze van spreken. En een uur later begint ze weer te jengelen, geef ik weer de borst probeer ook de tweede er nog bij te geven maar ze valt in slaapt, krijgt er niks uit, laat vroeg los of heeft genoeg.

Haha die kleine Luna je helemaal ondergepoept! Mij lukt het meestal nog net de luier er tegen te duwen als ze nog eens gaat poepen tijdens het verschonen haha!

Meiden verder even ego, sorry!
    Hier nog zieker dan gisteren en ook Jaylin heeft het te pakken (spuugt maar wat raak en ook met boogjes. Maar ze heeft geen koorts gelukkig). Mannetje is ook ziek maar die is gewoon aan het werk. Ik heb er ook nog giga rug/maag pijn bij waarvan ik lig te kronkelen op bed, het zijn net weeen zo erg! Maar ‘gelukkig’ komt dat met vlagen en nu is het weer even rustig, alleen vanmorgen was het zo erg dat ik niet eens kon voeden!! Hoop dat ik snel beter word.

Nu maar even wat huishouden want het mag er wel een beetje fatsoenlijk uitzien als die lactatiekundige vanmiddag komt. Morgen ook nog kraamvisite van collega’s van mannetje dus ik ga maar eens aan de slag.

Liefs

14. Gravid

Gravid Niet meer actief

Goeiemiddag meiden

Ook ik doe even heel ego:) Voel me zo slap as een vaatdoek.. en als ik met mn armen op me bureau leunt, is het net of me bureau blad op de grond ligt.. heel gek gevoel.. alles draait voor me ogen, voel me niks fit :(
    Vanmorgen met Luca naar cb geweest, vriendlief kwam ook thuis uit zn werk, kon die ook mee.
    Luca weegt 5,9 kg,.. en is 62 cm.
    Schiet ineens echt de lengte in!
    Toen hij de prikjes kreeg, gaf ie ff een brul.. maar toen ik hem ging aankleden was het alweer over en nu slaapt ie heerlijk in de box!
    Onze grote jongen!! Ben echt blij dat hij zo reageert, valt me gelukkig heel erg mee!
    Ik ga even wat eten en dan lekker even plat!!

Liefs

15. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    zetpil; Zo te lezen verschild het idd per cb...wat betreft advies.
    Milan heeft gisterochtend de prikken gehad.Maar zijn temo ging niet hoger dan 37.7 dus gelukkig geen zitpil of overleg nodig gehad.
    Wel veel slapen deed hij.Mar of dat komt van de prikken of het overgaan op andere voeding waardoor hij minder krampen heeft geen idee.

Hier een moeilijke poeper, en enorme krampen. Had eerst Nutrilon H.A maar ben over gestapt naar nutrilon Omneo. Tot nu toe supper spul, en ben van de inflacol af.En slaapt nu 9 uur door. Heerlijk.

Jeetje hier alweer een paar pakjes in de doos kunnen stoppen, wat gaat dat ontzettend snel zeg dat groeien hihihi....nu mt 62 hier pfff...

Hier ontzettend mooi weer in groningen, bij jullie ook 25 graden?
    De was hangt alweer buiten, al gewandeld met hontie en milan leuk.

JOngensmama's: Hier 1tje die af en toe over z'n luiertje plast, jullie ook last van soms. Hij krijgt om de 3 uur een schone luier om. En als we soms wat langer wachten. En voor z'n voeding de luier verschonen, dan zijn we soms al te laat en is het pakje alweer nat:(
    Iemand nog tips?

16. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Meimama: Heb op je meisje gestemd!!

Troetel/Gravid: Beterschap meiden.

Typje: wat vervelend elke keer een nat pak....
    Helaas geen tips. met Tim eigenlijk geen last van gehad. Welke luiers gebruik je?? Mss ligt het daaraan?? Wat ze ons wel vertelde is er altijd voor zorgen dat zijn plassertje naar beneden ligt, zodat als hij plast het naar onderen gaat en niet naar de bovenkant in zijn luier, weet niet of je daar al rekening mee houdt??

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Gatsie zit te wachten op collega die nog op kraambezoek komt pfff
    Heb helemaal niks met dat mens behalve dan dat ik 5 nachten in de maand met haar werk.Is een hele rare hahaha nou ja hopen dat ze met een uur weer pleite is hahaha

18. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Nou gezelllig Wish hihi veeel plezier.

19. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @typje, hier geen last van natte kleding.
    Plassertje naar beneden gericht houden en de randjes van de luier rond zijn beentjes moeten altijd naar buiten vouwen zijn.

Verder geen tips, omdat ik er geen last van heb. En hij kan makkelijk langer met een luier...ik vergeet hem soms wel eens te verschonen als hij vast in slaap valt op mijn arm :)

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ wish: Ik hoop dat je achter de oorzaak bent! En suc6 met de makelaar!

@ Denise: Hier ook een hele slechte huisvrouw hoor, echt totaal geen zin ook! ;)

@ Bianca: leuk dat je er ook nog bent!

@ Lilo: Fijn dat ze zo lang heeft doorgeslapen!

@ meimamma: feli met je eerste spuitluier hahaha

Pff Gister aaf zie ik gewoon een muis door mn kamer wandelen!!! En net weer 1! Tijd terug al aangegeven dat er muizen zitten (toen alleen nog in de berging) en nu wandelen ze doodleuk door mn huis! :$ Ben er niet bang van maar ze kunnen wel ziektes over brengen op mijn eigen dieren en zijn zowiezi niet erg hygienisch!!!

Gisf gaat niet met de honden en het is zo klein hier dat ik niet zo weten waar ik een val moet plaatsen!!!

Ben bang dat als ik de verhuurder bel deze er alles aan doet om ons zelf de schuld te geven door te zeggen dat het door de dieren komt ofzo, ze probeerde dit de vorige keer al en als ze dan gelijk krijgen zijn alle kosten voor ons... Maar dit kan echt niet!

Ook zijn we aan het kijken voor woningen, het bedrijf wat over de woningen hier gaat (woonkeus drechtsteden) heeft wel 3 huizen die in ons budget passenen en daar heb je gemiddeld 159 punten voor nodig en je krijgt 1 punt per maand... schiet niet echt op dus...

Kennen jullie nog een goede algemene site waar huurwoningen op te vinden zijn en die niet een belachelijk bedrag voor inschrijven vragen? www.Jaap.nl ken ik al en daar klopt vaak de helft niet van en ook daar staan alle woningen van woonkeus drechtsteden waar je weer die punten voor nodig hebt die we niet hebben... GRRR Nu met die muizen wil ik helemaal weg!!!!

Deel Deze Pagina