Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen deze PRACHTIGE morgen!!!!

Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk.... ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik NOOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vriendlief is gisteravond op zijn eigen verjaardag ten overstaan van allemaal lieve vrienden van ons op zijn knieen voor mij gegaan en heeft mij ten huwelijk gevraagd!!! Ik was compleet verrast en wist echt niet dat hij dat gisteravond van plan was. Dus nu zijn we officieel verloofd!!! Heerlijk gevoel moet ik zeggen.. En ik kijk er nu al naar uit om dingen voor te bereiden!!

Liefs

2. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Gefeliciteerd SQ!!!

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ SQ: nogmaals gefeliciteerd meid!!!!

4. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ SQ: dank je wel voor t antwoord ennne..... gefeliciteerd met je verloving. Hebben jullie al een datum in gedachte?

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

SQ: Wow zeg, wat leuk!! Van harte gefeliciteerd!! :)

Vagans: Leuke foto zeg, wat een lachebekkie :D

Monika: Jij ook al zo'n vrolijke boy!!

Meimamma: Gewoon uitproberen hoor, kwa voeding!!
    Doe ik hier ook.. lekker op gevoel af gaan!
    Enne.. hier is poets en schoonmaak drang ook weg hoor :p
    Hou het uiteraard netjes bij, en hou nog steeds niet van rommel, maar zo erg as tijdens zwangerschap is et niet meer.

Ego:
    Vanmorgen lekker uitgeslapen!! Heerlijk hoor, weekend en vriendlief thuis ;)
    Gisteravond zijn we toch nog even naar mn ouders en zusjes geweest die hier vlakbij op vakantie zijn, was erg gezellig, maar voor we op bed lagen was het 01.00 uur!
    Dus ik was wel blij dat ik vanmorgen even kon bij tanken, kan ik er weer lekker tegen aan van de week ;)
    Net al even een was buiten gehangen, et is echt prachtig mooi weer hier.
    Volgende was zit alweer in machine, dus die kan zo ook lekker naar buiten.
    Zo nog even Luca zijn kamer stoffen, dan is die ook lekker schoon en dan kap ik er mee voor vandaag ;)
    Mijn vader dacht ook dat Luca tandjes ant krijgen is, die dacht al wat te zien, dus ben benieuwd!
    Ben trouwens ook weer ongesteld, maar pfff.. ben het toch heftiger als dat ik verwacht had.
    Schijnt normaal te zijn, de eerste keer weer.. maar had iets minder gemogen ;)
    Ik ga even wat drinken, Fijne dag meiden!!

6. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ Gravid: ha dat had ik ook. de 1e keer ongesteld. Maar ja... t leek net of ik leeg bloedde. Maar idd.. het hoort er allemaal bij.

Zat net te denken.... moet over 3 weken alweer werken. Over 2 weken gaat Joep een ochtend wennen. Nou ja, wennen. Hij merkt er niks van. Ik wel, maar ik heb ook Suzanne thuis. Die hoeft dan die week ook niet naar t kdv. Zij heeft vakantie. hhaha. ik laat haar een weekje thuis. Tis m'n laatste week van m'n verlof. En trouwens... ik vind t niet erg om weer te gaan werken. Met Suzanne had ik er meer moeite mee, dan met Joep. Even in een andere omgeving, andere praat.

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nog 2 weken en een dag.... dan mag ik ook weer aan de bak, de 26e begint voor mij het serieuze ;) leventje weer.

Dominique begint een echt lachebekje te worden en maakt allerlei tevreden geluidjes wanneer je tegen dr kletst. Ze ''begroette' zelfs mn zusje aan de telefoon :D Doorslapen doet ze nog steeds niet helaas, meestal komt ze halverwege de nacht nog een keer en dan smorgens rond 8 uur. Hebben al geprobeerd wat KV door de BV te mengen zodat ze dan wat beter doorslaapt... maar dat lukt nog niet helemaal.
    Wel heeft mevrouwtje nu haar duimpje gevonden... dus ik verwacht dat we daar geen speentjes meer voor hoeven te kopen. (Bij Mariëlla moeten we die speen maar eens gaan afbouwen)

Mariëlla is nu bezig met potjetraining.... gaat steeds beter. Vandaag hebben we haar zonder luier rondlopen, ja dan heb je wel ongelukjes maar ze zal er zelf "vies" van moeten worden, voordat ze echt droog/schoon gaat zijn. Het ene moment geeft ze wel aan dat ze moet, of dat ze wat heeft gedaan... en het andere moment zit je zelf vol met je vingers in de poep :$:( omdat ze niets zegt. Maarja, da's risico van t vak zeg ik dan maar.

8. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Gefeliciteerd SQ!! Wat leuk zeg. Geniet van de voorbereidingen!! Al een datum in gedachte

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Bedankt voor de felicitaties!!

Datum: Wij hebben vanaf het begin dat we het over trouwen hebben al gezegd dat we graag 8 juni 2012 willen trouwen. Wij willen beide graag op een vrijdag trouwen en ik zei toen in het wilde weg 8 juni 2012 en toen we gingen op zoeken op welke dag dat valt bleek dat een vrijdag te zijn dus sindsdien hebben we die datum vast gehouden. Het is alleen nu eerst even afwachten of we die datum ook halen qua budget. Het kan zijn dat we even wat langer moeten sparen en dat het dus iets later wordt, maar we willen zowieso in 2012 trouwen!

Liefs

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Gravid: O jee... rot dat ongesteld zijn! Ik zit er nu al tegen aan te hikken, zoooo geen zin in!

@ Marjan: Suc6 met de poep vingers! ;)

hier: Al een dag of 2 last van heel veel doorzichtig slijm bij het afvegen... geen idee wat dat te betekenen heeft, komt t iemand bekend voor?

Yara ligt lekker boven te slapen en ik heb ffiets tijd voor mezelf en de hondjes :)

tis ook heerlijk weer!

11. Gravid

Gravid Niet meer actief

Bianca: Ja hier dus ook, vooral vanmorgen (2e dag vandaag) had ik echt het idee dat ik leeg bloedde.
    Maar goed, zal vanzelf weer minder worden, et hoort dr allemaal bij inderdaad ;)

Marjan: Ja, als ze het zelf vies gaan vinden, dan zit er vordering in ja!
    Dus nog even doorbijten ;)
    Leuk he, die lachjes van de kleine!! Hoop dat ze ook gauw doorslaapt!
    Niet doorslapen, zou niet weten wat het is :)

SQ: 8 juni 2012, is dat nog een speciale datum dan? of kwam je er zomaar op?
    Maar leuk joh, iets om naar toe te leven!!
    Succes met de voorbereidingen!

Vagans: Heerlijk he, even voor je zelf! Vind het super lekker dat Luca nu 4 a 4,5 uur tussen zn flessen laat, kan ik zelf ook wat doen!

Ego:
    Ik ga me 2e was eens ophangen buiten, het is nu nog lekker.
    Kan het mooi even drogen!
    Wilde eigenlijk gaan wandelen straks, maar bandje van de wagen is lek.. :( dus maar even andere halen van de week!

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    @SQ van harte gefeliciteerd!!! Wat een verrassing zeg! Super leuk! Geniet van alle voorbereidingen!

Wat zag ik weer mooie lachjes voorbij komen!:)

Helaas was de doorslaap nacht eenmalig, maar we hopen op een vervolg in de wetenschap dat hij het kan;)
    Gisteren begonnen met Johannesbroodpitmeel (zo heette het toch?!). Meneer trok bij de eerste hap wel zo'n vies gezicht!:cool: bij de volgende voeding weigerde hij pertinent en ik kan dat ook wel begrijpen (het is vies spul). Nu kolf ik een halve voeding, men daar het spul door en laat hem dan nog even aan mijn borst drinken. Het spugen is minder en we hebben een tevredener mannetje. Maar.... Moet ik dit nu volhouden tot 6 maanden? Dat zie ik dus echt niet zitten! Was juist zo blij dat het voeden zonder hulpmiddelen sinds 2 weken goed ging.
    Oh en de poepluiers vind ik met dat spul ook minder. Vandaag al 2 rompertjes kunnen verschonen!:$

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik had juist gehoord dat dat johannesbroodpitmeel achterhaald is en eigenlijk helemaal niet werkt... daarom ook maar niet mee begonnen!
    Maja het gaat nu goed met Yara betreft spugen dus hoeft het niet meer ;)

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Nou Vagans, ik kan je vertellen dat het hier werkt. Net weer een voeding zonder gedaan en hij spuugde weer enorm en is ook weer aardig onrustig... Volgende voeding wordt dus weer kolven en verdikken:(

Wat een stilte hier trouwens...

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

wat fijn dat het helpt! en idd stil ja!

16. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Hey,

Heel de dag op pad geweest dus geen tijd gehad om te reageren.
    Vanmorgen naar het dorp geweest waar mijn broertje meedeed aan een beachsoccer toernooi!! Hij had alleen de avond van te voren te diep in het glaasje gekeken dus van dat voetballen kwam niet veel terecht haha... Maar Tim was een goede supporter voor ome Ton!!

Na zijn slaapje naar vrienden geweest en nu dus weer lekker thuis. Onze ukkies net in bed en nu lekker op de bank hangen.

Morgen naar het consultatiebureau voor de 1e prikjes!! Ben benieuwd hoe het gaat.

En vandaag besloten!! Reis naar amerika gaat door!!

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

NOu. Mijn meisjes kunnen niet zonde. Johanesbroodpitmeel
    En achter haalt klopt ebt niet want haast alle reflux kindjes hebben dat nodig

@Guusje wat fijn dat het werken en ja hoe lang mee door gaan is wisselend maar meestal tot ze over gaan Op vast voetsel
    Mischien als je weg bent beetje bv in een flesje mee en dan daar de jhp in doen

Werken hier weer over 3 weken zie er tegen op maar komt ook door dat de verhalen van en over het werk niet leuk zijn veel veranderingen een ander hoofd strenger dus ben benieuwd

Vandaag hebben we onze lounge set verkocht nu morgen een andere set halen en dan nog de houte tuin zet verkopen
    HEerlijk opruimen
    Daarna een bbq bij een vriend die 40 was geworden een lekker dag hè dus. En voor nu slaaP lekker

@sq van harte wat een leuke manier

18. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    SQ van harte gefeliciteerd met jullie verloving!

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goodmorning!

Volgens mij zat Luna gister in een sprongetje. Over de hele dag maar 2 uurtjes geslapen. Steeds maar willen drinken. De fles in etappes. En qua hoeveelheid meer willen drinken als anders. Veel huilen en jengelig zijn.

Gisteravond is ze om half 10 op mn arm in slaap gevallen, na een fles. Ik zat nog te twijfellen dr om 12 uur wakker te maken voor voeding. Maar heb dr in bed gelegd en ze word nu net pas wakker. ( ik hoor wat mompelen) Dus dat moet dan haast wel een sprongetje zijn, denk ik.

Nu maar gauw een fles maken. Ze zal wel honger hebben onderhand.

20. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Binna: Wat vervelend als je nu al weet dat het zo rommelt op je werk. Dat is niet fijn terugkomen dan.
    Ik moet volgende week alweer aan het werk. Wat is de tijd toch snel gegaan zeg.

Zo meimamma, dat is pas slapen!! Hier vannacht ook redelijk geslapen. 22.15 laatste fles en geslapen tot 5 uur. Helaas werd Tim nog 2x wakker vannacht dus toch nog tussendoor wakker geweest.

Vandaag naar het CB voor de 1e prikjes, ben ook erg benieuwd hoe haar gewicht nu is omdat ze in het weekend weer heel erg weinig gedronken heeft. We zullen zien!!

Deel Deze Pagina