Lilo, hoeveel wil je hebbn voor de puckababy? Vannacht is onze eerste nacht met de puckababy en tot nu toe gaat het boven verwachting goed... dus wil ze misschien zelf aan gaan schaffen.
Lilo; aukje wilde ook wel een puckababy dus dan ben je ze misschien allebei alweer kwijt. Maar balen dat jouw dochter het ook niets vond. SQ wat een verhaal maar blij dat het goed gaat Vagans; Hoop dat je kikker hed red en hier geniet Elise net zo van haar badje...vind onze dames wel wat op elkaar lijken zo in badje Hier echt bekaf van de pijn dus ga morgen effe op iedereen reageren
Stefanie, we zijn toen Draakje03 5 maanden oud was ook naar Zuid-Frankrijk gereden (met oud en nieuw, in winterweer...) en toen zijn we in 1x door gegaan, heenweg 20 uur en terug 24... Door sneeuwstorm enz... Niet grappig achteraf! Maar nee met die maxi cosi tijd hield ik die ene dag geen rekening nee en nu ook niet. Weet alleen niet of we het nu ook moeten doen in 1x rijden met 4 kids... Spruw, huisarts hoeft je niet te zien voor spruw nee, bij je borst kan hij het toch niet zien... En als jij het meer gaat voelen qua pijn ben je blij als je spul hebt! Heb je alleen wat voor Elise gekregen? Ik lees het nu, jij hebt ook alleen voor haar gehad, je kan het idd op je tepels smeren maar je kan ook zelf antischimmelcrème kopen bij de drogist, dat werkte bij mij super goed! Wat een verschil ik kv zeg, de mijne klopte terwijl ik aan het douchen was op de deur, bij het openen schoof ze een blote baby in mijn handen en zei, vind ze lekker, samen douchen hahaha Ik vond het wel leuk maar ook scary, dat kleine blote lijfje, was bang dat ze zou vallen... Dus alleen doe ik het niet. Troetel, ik zie lactatiekundige altijd het ochtend-kolf advies geven. Ik heb op dit forum het onderdeel van de lactatiekundige doorgelezen met mensen hun vragen en de reacties en zo leer je toch een hele hoop over bv moet ik zeggen! Voor krampjes kan jij venkelthee drinken, hele sloten zelfs maar de natuur moet toch het meeste doen, het is darmrijping en dat is gewoon iets dat alle baby's hebben in meer of mindere maten... Buikjes warm maken, badje, masseren (met de klok mee) kan ook helpen... Vagans, wat goed dat je gestopt bent met die medicijnen, als het niet goed voelt moet je het zeker niet doen hoor, ik vind dat ze wel rap zijn met die dingen geven, het is toch niet niks die medicatie... Heftig leven heeft je kikker zeg! Ik hoop dat hij ook dit overleefd! Och, ik lees nu van niet, sorry meid! JoMi, lijkt me inderdaad nog vreemder voor je dat we nu allemaal in het bezit zijn van een (nieuwe) mini en jij niet... Allemaal zwanger is toch weer anders dan allemaal bevallen... Yvon, welkom! SunnyQueen, welkom thuis! Wij hebben vandaag een uitje gedaan naar Oud Valkeveen, een speelgebeuren voor kinderen. Baby heeft zich netjes gedragen en mama heeft geoefend met bv in het openbaar, pff nog niet makkelijk met deze temperaturen en het gevoel van stress
@ Arri: Ik heb stefanie er 12,50 voor betaald (voor 1tje) dus voor die prijs wil ik hem graag weer verkopen weet alleen niet meer wat de verzendkosten waren ... stefanie kun jij me dat vertellen Nou ga nu lekker slapen meiden!! Liefs xxx
Vagans: Erg leuke foto achter de wagen, en wat ligt Yara lekker tevreden in badje!! Wat naar van je kikker meis, knuffel voor jou!! Stefanie: Ook jou meiske ligt lekker tevreden zo, leuk om te zien!! Rianne: Respect hoor, met 4 kids naar Frankrijk!! Wij willen naar Italie, maar gaan dat pas doen als Luca 2 jaar is. (Gaan dan naar Lucca ) Succes met bv in het openbaar, ik heb dat nooit gedaan Ik ga lekker me bed in!! Tot morgen meiden!
Goeimorgen meiden Hoe was jullie nacht. Hier wel goed. @Lillo. Wat jamer dat het inbakeren niet helpt ben je nog naar de ha geweest @Rianne. Wij zijn toen Silver baby was ook baar het buitenland geweest met de auto en hebben toen ook geen rekening met de mc tijden gehouden Ze zeggen ook dat dat kan voor die keer wij hebben zo lang mogelijk gereden tot ze kwam om eten reden snachts @gravid. Stom vraag mischien maar waarom geef je deze keer geen bv (begrijp vorige keer wel ) @vangas oei wat balen van je kikker. En super die foto achter de wagen. @Stefanie ben je al naar de ziekenhuis geweest hoop dat ze je snel kunnen helpen Zijn er al meiden die ongesteld geworden zijn ik dacht dat ik het gisteren werdt maar nu toch weer niks
Lilo; eentje weegt tussen de 100 en 250 gram en is 1.84, 2 samen wegen meer dan 250 gram en dan is het 2,30. het is wat hoor, maar ja als we het zo via Zp kunnen oplossen...Iemand nog intresse in een katoenen lodger schelter (draagzak/wikkeldoek) Wij gaan toch voor wat anders. Vagans; wat vervelend van je kikker Binna; Misschien een beetje ranzig vanmorgen is de onsteking zelf open gegaan (het is een klier die verstopt zit), schijnbaar was de druk zo hoog. Dus nu hele vieze afscheiding maar de pijn is een stuk midner. Zit nog wel een grote bult maar hoop dat die ook weggaat. Verloskamers gebeld en goed spoelen en als het weer erger wordt kan ik weer bellen. Maar ik hoop dat dat niet hoeft, maar een hele opluchting hoor We hadden vannacht een besloten te kijken hoelaat Elise uit zichzelf zou komen na de fles van 22:00. Normaal wekken we haar om 2:00. Nu hadden we de wekker om 4:00 gezet, nou die ging dus af. heweft ze gewoon vanaf 23:00 geslapen en ik moets haar echt wakker maken en ze heeft met de ogen dicht half slapend de fles leeggedronken. nadeel om 5:15 werd ze net als gisteren weer wakker, niet huilen hoor maar dan weil ze wat aandacht dus toen heeft ze tussen ons in gelegen. Maaruh kunnen we eens kijken hoelang het duur als we de wekker niet zetten en mag er bij een baby van 2,5 week al wel 7 of 8 uur tussen de voedingen zitten?
Haii meiden 1 puckababy is inmiddels verkocht. Dus hoef er nog maar 1 te verkopen. Dus hoor het wel! Ik wacht effe tot maelynn slaapt en dan ga ik de afgelopen paar dagen teruglezen. Liefs x
Goedemiddag meiden!!! Hier lekker bij het meertje geweest met de kleintjes en de hond. Het was erg gezellig en ik ben lekker bij gekleurd. @ Chaartje: Sterkte met de komende tijd meid! @ Monika: ja precies zo denk ik ook. Ik laat mn kind geen honger lijden, Dus ik geef nu 4x 135cc en 1x 165cc daar doet ze het beter op. @ Gravid: De ene keer valt ze wel in slaap in dr bedje en de andere keer weer niet .. het is altijd maar afwachten helaas. En jemig wat een heftig verhaal meis! Hoop snel dat je dochtertje weer bij je komt wonen!! En wat een prachtige kinderen heb je toch!! @ Binna: Lijkt me inderdaad af en toe lastig 2 kids! @ Bloem: Ja ik ga toch een kijken of infacol werkt. @ Sammie: Welkom meid!! Hier in het begin ook last gehad van het uitdoen van het licht. Uiteindelijk met een nachtlampje opgelost. De puckababy is wit en vraag 12,50 excl verzendkosten. @ Stefanie: 660 is inderdaad erg laag. Ik doen nu 4x 120/4 en 1x 150/5. Maarja als ze dan in de nacht komt weet ik niet zo goed wat ik dan moet geven. Als ik dan ook 120/4 geef krijgt ze volgens mij veelste veel :S erg verwarrend het CB .. Haha met Maelynn precies hetzelfde. Op mn borst als een blok slapen en zodra ik haar overleg is ze klaarwakker .. Hopelijk is de cyste ver genoeg om weg te halen meis! Wat goed trouwens dat elise al zo doorslaapt heerlijk!!! @ Douchen met de kleine: Hier al vanaf de eerste week met papa onder de douche. Ik zorg dat ik maelynn van te voren was op het aankleedkussen en daarna geef ik haar aan mijn vriend in de douche. Dan lekker effe douchen en daarna pak ik haar weer over. Ideaal!! Maelynn vind het badje maar niets dus dit is een fijnere oplossing en natuurlijk super schattig om te zien! Ze vind de douche echt ontspannend! @ Krampen: hier nog steeds cinababy. Werkt naar mijn idee best goed. @ Troetel: Gelukkig is de rust weer wat terug!! Geniet er maar lekker van hoor meis! Met afkolven deed ik het als volgt. Na de voeding extra afkolven en als we een keer een feestje hadden dan kolfde ik er vlak voor af en gaf het dan wel zo snel mogelijk. En wat een prachtig meisje hebben jullie op de wereld gezet!! @ Esmee: Een osteopaat zijn we nog aan het overwegen. Maelynn doet het ineens weer stukken beter dus ga het maar even afwachten. Heb al wel gemerkt dat M een babytje is die je niet moet laten huilen. Dat hebben wij in het begin gedaan en daardoor is ze veel meer gaan huilen en op de een of andere manier angstig geworden. Want nu huilt ze bijna niet meer, nu we gewoon meteen reageren Ze ligt ook gewoon op haar rug dus twijfel of ze wel reflux heeft oid Gefeliciteerd met je kereltje!! @ Arri: Met dit warme weer trek ik maelynn een romper zonder mauw, shirtje met korte mauw en een legging aan. Maar gisteren was het zo warm dat ze lekker met blote beentjes heeft gelegen @ Yvon81: Welkom. Leuke foto van je kinderen! @ Meijke: Welkom! Ik zit nog steeds te twijfelen of maelynn verborgen reflux heeft. Ze huilt al 2 dagen niet meer en hoor haar ook niet meer slikken tussendoor. Kijk het nog maar even aan. Ze ligt ook weer in haar ledikant zonder dat die omhoog staat en ze heeft nergens last van hoop zo dat het de piek van 6 weken was. Dat vertelde ze mij iig dat baby's met 6 weken een piek hebben. @Sq: Wat een mooi kereltje!! En wat een heftige bevalling! Gelukkig is alles nu goed! Geniet er maar lekker van meissie! @ Vagans: Wat een leuke foto heerlijk he wandelen met de honden!! Af en toe een gedoe met de lijn hier En wat een heerlijke baby is yara toch! @ Binna: Nog niet naar de HA geweest. Het gaat al weer beter met maelynn dus wil het nog effe afwachten. Hier: Maelynn heeft het vannacht opzicht goed gedaan, maar is wel weer eerder voor een nachtvoeding gekomen. Hoopte dat ze iedere keer wat langer door zou slapen maar het wordt weer iedere keer wat korter. Ze heeft om 22:00 150/5 op en daarna kwam ze weer om 02:30 en toen heb ik haar 120/4 gegeven en toen kwam ze al weer om 05:30 . Dat was ik even niet meer gewend dus heb met mn ogen dicht een flesje gegeven gelukkig heeft mn vriend me goed geholpen. Wij gaan zo lekker naar de videotheek filmpje huren! Meiden nog een fijne zondag! xxx
Stefanie: Wat fijn dat de pijn een stuk minder is! Hoop voor je dat het nu weg blijft en het niet weer erger word! Wat betreft de voeding, Luca hebben we vanaf dag 1 niet gewekt voor een voeding, gewoon zelf laten komen. De eerste nachten kwam hij gewoon om de 3 uur, nu zit er al rustig 5 a 6 uur tussen. Binna: Ik heb inderdaad de vorige keer wel bv gegeven, maar heb dat toen maar 3 weken volgehouden. Het was elke keer een gevecht en een ellende. Ik had links steeds te veel melk, dus moest links eerst afkolven, dan moest ik Lydia aanleggen, maar die 'hapte' niet goed, hapte ze na veel geruzie toch eindelijk, dan dronk ze een slokje en liet ze weer los, en kon ik weer gaan vechten om ze goed te laten happen. En rechts was het zelfde probleem. Dus na 3 weken was ik helemaal gestrest. Ben toen direct gestop, (wel afgebouwd) voor mezelf was die stress niet goed, maar voor Lydia ook niet. Ik heb toen gelijk geroepen: Ik geef NOOIT meer bv. Was er gelijk helemaal klaar mee. Heb geen zin in weer gevecht en ellende. Alleen al als ik er aan dacht dat ik bv zou moeten geven schoot ik alweer in de stress, dus nee.. Luca word lekker groot met de fles! Ego: Vanacht heerlijk nachtje gehad! Luca had om 23.00u de laatste fles, en kwam toen om 05.00u pas weer!! Mama blij Lagen om 05.30u weer in bed, begon Luca steeds te huilen, ik 1x er uit, speen gegeven, denkt die slaap wel. Maar helaas, mama kon er een 2e keer uit, mama kon er een 3e keer uit en toen was mama beetje saggerijnig, want papa hoorde ook dat Luca steeds ant huilen was, maar papa bleef elke keer eigenwijs op zn luie krent liggen.. (ik ben 'smorgens ook niet echt aanwezig, en kan daar dan slecht tegen ) En dus kon mama er voor een 4e keer weer uit. Pfff.. Heb hem toen maar lekker naast me op bed gelegd, en zo hebben we (nou ja, Luca en vriendlief, ik slaap bijna niet met Luca naast me) nog geslapen tot 10.00u. Net lekker ontbeten, en nu maar zien wat we gaan doen vandaag, zal weinig zijn. Beetje relax zondag houden!
Lilo: Dat is hier net zo hoor, de ene nacht slaapt Luca lekker tot 05.00u vanaf 23.00u, maar de andere nacht komt hij weer om 03.30u ofzo.. Beetje wisselend nog, was allang blij dat hij vanmorgen om 05.00u pas kwam Veel plezier met filmpjes kijken!! Binna: Volgens mij vroeg jij dat he, of iemand al ongesteld was geweest. Maar hier had ik van de week ook het idee dat ik ongesteld werd, had al 4 dagen niet meer gevloeid, dus dacht dat het over was, maar na die 4 dagen begon het weer. Had toen echt zo iets van is het menstruatie of is het nog vloeien. Zal nog wel vloeien zijn
@ Menstruatie: Hier nog niet helaas. Zit er echt op te wachten zodat ik weer aan de pil kan. Die condooms zijn maar niets
Lilo: Ik heb wel intresse in de puckababy! Ik heb er zelf eentje, maar Jarin kan echt niet zonder dus dat is een beetje lastig met wassen! Dus ik ben geintresseerd. Is hij nog vrij? Ik stuur je wel ff een PB'tje, is misschien handiger!
@ Binna: oja... ongesteld worden dat komt straks ook weer... grrr... :x @ Stefanie: Fijn voor je dat de druk er af is, kan me helemaal voorstellen dat dat enorm oplucht! mooie foto!!!! @ Gravid: heerlijk dat je zon goede nacht gehad heeft! Hier: rot nacht gehad, Yara een paar keer (van dezelfde voeding) gespuugd dus mama druk in de weer. Nu bij mn ouders das wel gezellig O mama is nodig, ETENNNN fijne dag meiden!
Stefanie: Zo ligt onze uk ook het liefst, met zn armpjes omhoog langs zn hoofdje. Vagans: Hoop dat je vanacht beter slaapt en Yara minder spuugt! En ja, dat ongesteld zijn heb ik ook niet gemist hoor haha Ego: Ben super blij dat we morgen naar het cb moeten. Luca is echt al paar dagen jengelig/huilerig en onrustig. Infacol geprobeerd, maar kan niet echt zeggen of dat nou echt werkt. Hij spuugt ineens ook veel. Pff, word er beetje moedeloos van. Zo rustig en tevreden als hij in de eerste weken was, zo onrustig en huilerig is hij nu ineens.