We hebben vooruitgang in de zindelijkheidstraining Komt M in dr blote billen van buiten naar binnen lopen "poepie gedaan". Dus ik dacht dat ze had gepoept en daarna dr luier had uitgetrokken. Heb dr snel een beetje schoongemaakt en weer op de pot gezet... daarin deponeerde ze ook nog wat. Maar wat schetst mijn verbazing buiten.... ze had de luier netjes uitgedaan.... en had haar grote boodschap dus op het gras gedaan Met andere woorden... ze voelt het aankomen!!!! JOEPIE. En zojuist trok ze haar korte broek en onderbroek uit.... omdat ze moest plassen!!!! Waar het mooie weer al niet goed voor is *Cheering smiley* Nu alleen mn vent nog uit de gemaksstand zien te krijgen... daarom had ze vanochtend ook een luier omgekregen... :x Omdat hij geen zin heeft in iedere keer natte kleding :x. Duuuhhh de zomer is dé periode om ze schoon en droog te krijgen. En daarnaast, ik ben nu nog 2 weken thuis om hem er mee te helpen. Ik ben ook nog niet zooo blondtd dat ik niet begrijp dat hij het straks retedruk heeft vier dagen in zn eentje met een lastige dreumes en een kleintje van drie maanden oud.
Vagans: wat kl*te zeg meid van die muizenplaag! Kun je geen muizenklemmen zetten? (van die plastic dingen, zijn "beter" dan de ouderwetse "plankjes") En dat de huurbaas jullie de schuld ook nog eens in de schoenen wil schuiven :x :x :x
Binna: ik werd twee weken geleden ook al op de hoogte gebracht van de lopende perikelen op t werk. Alleen dat was op zich geen negatief nieuws, maar meer een update en dat ik dan alvast wat was voorbereid bij terugkomst. Mede omdat er wat procedurele veranderingen zijn met behoorlijk wat impact op de workload van onze afdeling.
Troetel: wat een geouwehoer zeg daar bij het CB... alsof iedereen tegenwoordig twee auto's tot zn beschikking heeft en direct opspringt wanneer het CB zegt dat je moet langskomen.
Owh... had ik het eigenlijk al verteld.... we worden Pake en Beppe van een kleinzoon!!!!!! Stiefje heeft vorige week de 20-weken echo gehad en alles zag er prima uit! EN daarnaast.... word ik eind januari ook nog eens tante... want mn zusje is in verwachting!!!!!
Vagans Fijn dat ze wat MOETEN doen aan die muizenplaag, hoop dat jullie daarmee geholpen zijn meid. Marjan Oh wat een geweldig nieuws een kleinzoon Gaat snel zeg, weet nog dat je vertelde dat stiefje zwanger was. En ook nog eens tante worden, heerlijk al dat babynieuws! wbt CB; Tja wij hebben wel een auto voor de deur die tot mn beschikking staat maar ik heb (nog) geen rijbewijs. Maar ze vroegen ook echt: kun je dan geen buurvrouw of oma of opa vragen om te rijden..Euhm echt erg! StinkCB! Nu is het dus nog de vraag hoe en wanneer Jaylin haar prikjes krijgt vanaf de 3 mnd. want ja die moet ze wel krijgen. Wat super dat het zo goed gaat met de zindelijkheidstraining van de kleine meid, die man van jou boft met al je slimme ideetjes en hulp haha. Ego Rond vieren alweer zie ik, pff.. Maar gauw boterhammetje smeren (heb honger), wasje doen, Jaylin in bad en dan weer voeden denk ik zo. Liefs
Hoi hoi @Marjan,Wat leuk al die babytjes!!!! Gefeliciteerd met de baby;s die komen gaan. @Troetel:CB!!! Grrrr...ik kom er elke keer chagerijnig vandaan,wat een vreselijk instituut is dat toch hahaha....is al jaren zo en zal nooit veranderen vrees ik Meiden: Het gaat hier heerlijk!!! Vince is zo lekker rustig,gaat meteen slapen na zn laatste voeding en slaapt dan 5 a 6 uurtjes Ik kom gewoon bij na weken huilen en onrust.Zo kun je pas ECHT genieten van het moederschap!
ff terug lezen: @binna: ja bij mij op het CB zeiden ze dat het eigenlijk toch niet werkt (johannesbroodpitmeel) maja die hadden het dan wss fout @Bianca: nee hier nog geen ongesteldheid, dacht al dat het daar miss mee te mken had... @Meimamma: Lief van je dt je je kraampakket inleverd @Rianne: Een in gevangenschap georen vink mag je wel in gevangenschap houden, die hebben ook een ring. Maar mijn vink is een wilde vink die ik gewond gevonden heb als baby en zelf heb grootgebracht en dit mag dus niet. Maja toen (was vorig jaar) heb ik verschillende vogelopvangen gebeld maar die wilde hem allemaal niet hebben en ik moest hem maar dood laten gaan dus ja... @Troetel: ik hoop dat je snel lekker veel mama melk produceert! En wat een k*t streek van het CB, ik zou dan ook echt een vet probleem hebben! @Guusje: He meid wat vervelend van dat helmpje! Maja als het helpt! Kan me wel voorstellen dat het toch nog ff rauw op je dak kwam! @Hopmarjan: haha wat goed, had ze zeker van de honden afgekeken En 2x van harte gefeliciteerd! Hier: Yara slaapt hel veel. Met drinken hapt ze slecht en drinkt ze ook niet lang door, ook komt ze niet zelf voor een voeding. Zal wel met dr prik te maken hebben denk ik en de warmte. Ben benieuwd hoe ze het vanacht doet!
Nou meiden, ik ga naar bed. Ff kijken of Yara wat wil drinken want ze laat nog steeds niet echt iets van zich horen voor eten. Hopen dat het morgen weer beter gaat, toch makkelijk als je kindje zelf aangeeft te willen eten, dan hapt ze tenminste goed!
Goedemorgen meiden, Hier even snel ego want ik verwacht dat Luna ieder moment wakkker wordt... Gister heb ik haar de hele dag flessen van 150/5 gegeven i.p.v 120 of 130/4. Ging super goed! Alleen gisteravond kwam ze al om half 10 voor een voeding dus ik dacht, beetje ongelukkige tijd om de nacht door te komen. Dus heb ik een fles 180/6 gemaakt, pitmeel erin. Ze heeft er wel een uur over gedaan om `m op te krijgen.. Iedere keer vechten tegen dr slaap. Als we dan de speen uit dr mond haalden dan begon ze te jenegelen en dronk ze weer verder. Maar ja uiteindelijk had ze m op en ligt nu nog steeds te pitten!! Gistermiddag had ze na 150/5 4,5 uur tussen dr voeding gelaten! Maar ja de volgende voeding kwam ze weer na 3 uur. Maar al met al zat ze gister wel op 5 voedingen i.p.v 6! Dus gaat hier goed wat dat betreft. Om 10.40 uur hebben we afspraak bij het cb! Maar zoals ik mijn sochter bekijk gaat het hardstikke goed met haar dus ik ga uit van positief bericht. Nou, hopelijk straks wat meer tijd om te reageren ik hoor wat gerommeluit de slaapkamer komen dus duurd niet lang meer voor de kleine uk wakker wordt. Marjan dubbel gefeliciteerd met het babynieuws xx
Goedemorgen, Hier internet problemen gehad dus kon niet online komen. Ga straks terug lezen. Gister voor de eerste prikjes geweest, kanjer heeft maar heel even gehuild en verder er nog geen last van gehad maar kan nog komen. Hij weegt inmidels 4000 gram en is 51 cm groot gaan de goede kant op.
wat een bureaucratie bij de gemeente zeg :x. Wilde gisteren een ID-kaart aanvragen voor Joep. Moet ik weer terug, omdat vader EN moeder een handtekening moet zetten op een papier en dan moet ik nog de paspoort van m'n man meenemen, want zijn handtekening moet overeen komen wat er op z'n paspoort staat. Bij Suzanne kon ik gewoon meteen een ID-kaart aanvragen. O ja... voor mensen die uit Utrecht e.o. komen heb ik nog de volgende link (kom van oorsprong uit Utrecht ). Dus jullie herkennen vast wel dat deze clip is opgenomen in De Steeg... (andere mensen mogen 'm ook wel bekijken, want ik denk dat hij de zomerhit wordt van 2011 ). hij blijft iig wel lang in je hoofd zitten.... YouTube - ‪Barry Badpak - Kamelenteen (Official Video)‬‏
Troetel knap dat je je toch doorzet met de bv, hou vol ! Guusje dat ze zoiets telefonisch doorgeven, klinkt behoorlijk heftig idd,dikke knuffel voor jouw. Hopmarjanneke Hier ook druk bezig met zindelijkheids training en sinds gister gaat het goed, de hele dag netjes op potje of wc geweest, heb stickertjes systeem gedaan dat werkte toch het best bij dochterlief Meimamma succes op het cb ! Ben benieuwd wat ze weegt en hoe groot ze is. Bianca dat wist ik niet dat je allebei mee moet om id aan te vragen.
@ denise: ik ook niet. Maar nu heb ik de paspoort meegenomen van m'n man. Want ze moeten t verifieren of t wel klopt. En bijschrijven bij een paspoort kan volgend jaar niet mee. (althans dat zei de vrouw van de gemeente).
Guusje: Hoe was het bij de Fysio?? Zie net je 2e bericht, dat is wel even schrikken zeg. Tim had ook een afplatting, maar wij hebben dit na een jaar fysio/manuele therapie flink terug kunnen brengen en bij Tim valt het nu niet meer op (ja, als je het weet en echt van bovenaf gaat kijken). Zal voor jullie duimen!! Meimamma: Had daar ook al over gelezen stichting Babyhope, wilde mijn spullen daar ook naar toe brengen is er alleen nog niet van gekomen. Wat goed dat Luna al zoveel drinkt. 5 voedingen dan heb je ook weer lekker wat tijd tussendoor voor jezelf!! Succes straks bij het CB. Rianne: wat fijn dat er weer een uurtje meer tussen zit anders is het bijna niet vol te houden! Vagans: Hopelijk doet de huisbaas er snel iets aan , dit kan idd echt niet. Wat kl*te van je duifje, hopelijk is ze snel weer beter. Gravid: Wat een leuk nieuws!! Wat goed dat Luca zo goed slaapt! Troetel: Hoop echt dat jullie je snel weer wat beter voelen. Hopelijk helpt het allemaal een beetje met de borstvoeding. En nu lekker genieten van de voorbereidingen van het huwelijk!! Ik kan begrijpen dat je er voor je gevoel nog niet klaar mee bent. Maar denk wel aan jezelf en ook aan je kindje als ze voor je gevoel niet tevreden is en te weinig binnenkrijgt is dat voor haar natuurlijk ook niet fijn. Denk er goed over na maar volg wel je gevoel anders krijg je straks misschien spijt. En wat kl*te dat het CB gaat verhuizen. Ja, sommige mensen hebben geen idee dat het niet voor iedereen zo makkelijk is. Ze denken gewoon niet na. Vagans: Wat fijn dat het zo goed ging op het CB. Hoe is het verder gegaan vannacht heeft ze nog last gehad van de prikjes. Hopmarjanneke: Fijn dat de zindelijkheidstraining zo goed gaat!! En wat een leuk babynieuws, gefeliciteerd zeg. Geniet ervan!! Wish: Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat, heerlijk genieten van je mannetje en geniet ervan!! Denise: Hoe is het verder gegaan na de prikjes?? Wat goed dat hij weer zo gegroeid is. Bianca: Ja geloof dat je altijd beide aanwezig moet zijn of iig paspoort meenemen. En vanaf volgend jaar moeten ze idd een eigen ID/paspoort hebben als je naar het buitenland gaat. Geloof dat je als je in NL blijft pas verplicht bent om vanaf 14 jaar je te kunnen legitimeren dus dan hoef je er nog geen te hebben. Ego: Gisteren naar CB geweest. Qua gewicht is ze sinds donderdag niets aangekomen. Dacht ik ook wel omdat ze heel erg slecht drinkt op het moment, ongeveer 50 tot hooguit 70 cc per voeding om de 4 uur. Dus ja das niet veel. Heb al geprobeerd om de 3 uur te voeden maar dan drinkt ze al helemaal niets dus dat werkt ook niet. De ontwikkeling ging heel erg goed, Nekje al goed stevig, en al flink brabbelen, lachen en volgen dus dat was erg leuk om te horen. Helaas heeft ze heel veel last van haar prikjes gehad. Helemaal harde plek waar ze geprikt hadden en het deed ook heel erg veel pijn, mocht er ook echt niet aankomen. Heb haar een zetpil gegeven voor de pijn en toen is ze uiteindelijk wel in slaap gevallen gelukkig. Maar zo zielig. Vannacht ook weer geslapen van 22.00 tot 5 uur dus hopelijk blijft dat ook zo.
Yvon: He wat naar van de prikjes!! Hopelijk heeft ze er gauw geen last meer van. Bianca: Klopt, je moet allebei mee! (of handtekening en kopie sturen) Daarom heeft mijn ex nu probleem Die wil graag paspoort voor dochterlief, maar hij wil mij niet zien. En ik wil geen kopie en handtekening sturen. Tja het is het een of het ander voor hem Denise: Wat fijn zeg dat hij zo goed gegroeid is!! Meimamma: Fijn dat ze nu flessen van 165 drinkt!! Luca krijgt nu 5x 200.. moet alleen even schema'tje aanpassen. Dat ie niet weer om 23.00u de laatste krijg, maar gewoon om 20.00u a 20.30u. Even puzzelen Ego: Whaaa.. ik ben ziek of althans, mega verkouden Begon gister ochtend, beetje keelpijn,.maar dacht ach.. zal wel niks zijn. Nou helaas, neus ging dichtzitten en tegelijkertijd ook lopen.. heel irritant.. hoofdpijn, rugpijn.. denk nou dat word feest vanacht. En inderdaad, erg rot geslapen (godzijdank slaapt Luca door zodat ik er niet tig keer uit hoefde) en uiteraard voel je je dag 2 nog beroerder. Me hoofd knalt gigantisch, neus loopt, rug dus zeer, kan bijna geen stap verzetten, praten gaat me moeilijk af, Maar ja, mama's mogen niet ziek zijn.. dus we proberen er maar het beste van te maken.. Beetje hangdag vandaag.. et is vandaag alleen luca verschonen en eten geven, en voor de rest niet. Ben blij als het 17.00u is en vriendlief weer thuis is. Vanavond ga ik heel stronteigenwijs wel even weg, heb gister met een Drum-& Showfanfare gebeld. Die zoeken onder andere nog Trompettiste, en laat ik er nou net 1 zijn Contributie geld valt ook erg mee, 11.50 in de maand, en dat is dan inclusief les (kan vrij goed trompet spelen, maar zal nog wel iets les moeten) trompet (heb de mijne verkocht begin dit jaar) en uniform. Dus echt beters! Maar ja, vanavond is hun laatste repetitie avond voor de vakantie.. dus die man zei al, hoop dat je morgen (dus vandaag) al kunt komen om kennis te maken, anders duurt het 6 weken. Als ik vanavond ga, kan ik 23 augustus gelijk instromen! Dus heb daar wel erg veel zin in. Het is 1 van me grootste dromen om in een drum-&show fanfare te spelen en mee te lopen op taptoe's en met wedstrijden mee te doen! Vanaf kleins af aan al, en nu word me droom werkelijkheid Dus vanavond maar even heel eigenwijs half uurtje kijken. Even me gezicht laten zien
Dag meiden!! Hier een druk weekend gehad reageer effe ego Maelynn is al 2 weken verkouden, het gaat maar niet over Ze snottert en krijgt moeilijk lucht. Ze moet wel door haar mond ademen maar daar heeft ze het ook moeilijk mee. Echt heel erg zielig om te zien. Gelukkig heb ik zn neuszuigertje van otrivin waar ik zo het snot uit het neusje kan zuigen, wat een uitkomst zeg. Dat stomme neuspeertje werkt bij ons iig totaal niet. Wel slaapt ze ondanks de verkoudheid erg goed wij hebben haar van het weekend 2x snachts effe wakker gemaakt om zoutoplossing te geven want ze haalde zo moeilijk adem .. Gisteren viel ze om 23:00 in slaap tot vanochtend kwart voor 8 dus weer een goede nacht .. begin er nu langzaam in te geloven dat ze het doorslapen doorheeft althans minimaal 6 uurtjes! Moet alleen wel weer mn hele schema aanpassen want geef voortaan savonds om half 10 de laatste fles en daar trek ze het dus op tot ongeveer 8 uur .. maar voed om de 4 uur dus dan kom ik niet meer uit .. ga nu maar om de 3,5 uur voeden Hoe is het verder met iedereen? Liefs
Lilo: Sneu is dat he En ik zit met het zelfde probleem..Luca krijgt nu 5x 200, en normaal ook om de 4 uur, maar dan kom ik 's avonds weer zo laat uit. Dus even puzzelen maar weer Beterschap voor je kleine meid!! Ego: Hellup! Luca krijgt allemaal rode vlekjes op zn gezicht! Eergister zat er al een rood vlekje naar zn mondje, maar vandaag zie ik ineens 5 vlekjes op zn armpje, en 5 er bij op zn gezichtje/hoofd. Me ma al gebeld, en die zegt dat het waterpokken/mazelen kan zijn. Dus moet het even in gaten houden en evt huisarts belle. Ze zei eerst dat et ook warmte kan zijn, maar dan blijft naar mijn idee de vlekjes geen 2a3 dagen zitten zoas dat ene vlekje naast zn mondje. Er komen er nu meer bij!