Ah, wel een opluchting dat jullie ook van die wakkere kindjes hebben. Net sinds weken weer even een uurtje mijn ogen dicht gedaan. Heerlijk! Lilo heb inderdaad ook eens gehoord dat Noppies wat klein valt. Wel erg leuk hè om te shoppen voor je meisje over een aantal jaartjes lekker samen op pad voor leuke kleertjes! Gravid jij zei dat je weinig moeite had met kleding voor je mannetje. Waar koop jij het vooral? Ik ben helaas niet van de dure kleertjes, maar dat komt ook omdat ik het soms nog niet bij hem kan aantrekken of hij heeft het alweer ondergespuugd... Heb dus ook best wat bovenstukjes nodig.
Hmm wat heb ik hier in vergelijking met veel kindjes hier, toch een slaapkoppie. Na de fles meestal een half uurtje tot een uurtje in de box 'spelen'. En dan begint hij te jengelen dat hij moe is. Leg hem dan op de buik en 2 minuten dan is hij vertrokken en meldt hij zich pas weer als hij honger heeft. Meestal 4 of 5 uur na de vorige fles. Is dit vele slapen dan wel gezond vraag ik me af?
Monika, ik heb je nu toch niet aan het twijfelen gebracht? Volgens mij kunnen die kleintjes niet genoeg slaap krijgen en is het dus niet erg dat die van jou zoveel slaapt Gravid ik ben met imikimi bezig (wat gaat dat makkelijk!), maar ik vraag me af hoe ik bij een collage kom met zo'n 3 fotoframes... ik vind het niet echt overzichtelijk. Overal zitten we andere frames achter. Heb jij een tip hoe ik een beetje structuur in alles kan krijgen?
Hier ook met imikimi bezig leuk he??? Maar idd ik vraag me af hoe je zelf dingen kan ontwerpen zie alleen bestaande frames
Hiet een meisje wat t weekend voornmelijk heeft geslapen en vandaag ontzettend wakker is. Sinds vanmorgen 8 uur hooguit een uurtje geslapen, best vermoeiend! Leuke fotoos zie ik voorbij komen ik ga vanavond ook maar eens expirimenteren denk ik. Mn meisje heeft zon ontzettende zuigbehoefte op dit moment dat ze dr speen zowat zou inslikken hihi. Maar ja ze moet echt nog even geduld hebben voor dr fles. Wat hebben sommige van jullie al een hoop tijd tussen de flessen zitten. Of ik Luna nu 180/6 of 150/5 geef ze komt altijd om de 3 uur en met dom geluk een keer na 4 uurtjes. Ik krijg het zo moeilijk voor elkaar om te rekken bij haar.
@Meimamma: Ja dat rekken is ook moeilijk.Ik probeer het hier echt te rekken tot 4 uur anders komt meneertje steeds eerder.Meestal valt ie wel weer in slaap.
zo meiden hier terug van het dorp heb heel de jola leeg geshopt Ik heb gekocht: 6 shirtjes - 1 vestje - 3 broekjes - 4 leggings - 1 jurkje voor 45 euro haha ze zullen bij de kassa wel niet gedacht hebben Dus ik kan hier weer effe vooruit! Hier ook bezig met imikimi erg leuk programma! Maelynn slaapt eindelijk .. helaas mn schemaatje niet echt waar kunnen maken ze is vanaf 10 uur tot half 4 wakker geweest .. nu ligt ze lekker te slapen gelukkig Nou ga even bezig met het eten x
Hahaha geinig dat jullie nu ook op Imikimi zitten Zit er eigenlijk al jaren op, vind het erg leuk programma. Wish: Erg leuke foto's!! Zelf ontwerpen maken: Ben ik ook nog niet over uit hoe dat werkt. Ben ik ook nu even mee aan het ouwehoeren 3 frames: Als je op de hoofdpagina ben, zie je rechts beetje boven in Search kimi frames. Daar tik je: 3 photo frames in, en dan komen er ongeveer 50 pagina's met frames. En dan moet je dus gewoon even zoeken naar leuke frames. Lilo: Wat leuk dat je zo geslaagd bent! Meimamma: Rekken is hier niet nodig, Luca komt gewoon na 5 uur weer voor de volgende fles. Monika: Even ruilen? Ego: Yeah, mijn broertje komt vanavond even!! (Samen met zn vriendin) Hij zit vanaf 13 mei in Frankrijk dan, en ik verwachte hem niet eerder terug dan 12 september. Belt ie net: Is het goed dat we langs komen? Huh langs komen ik helemaal verbaasd: ben je in NL dan. Ja zegtie we zijn even thuis, en willen Luca graag zien. Ze kome echt net van vliegveld af, en zijn met uurtje hier. Dus echt super
Eh vliegveld, hoor mij dan Hij heeft gewoon zn auto mee dus kome net uit Frankrijk rijden. Imikimi: Ben er trouwens half half achter hoe je zelf dingen kunt maken! Heb deze bijvoorbeeld helemaal zelf gemaakt: http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=169567&stc=1&d=1311607293
@ Guusje: Ja lief he! Helaas huilt ze tegenwoordig net zo veel als dat ze lacht... En Yara is ook heel veel wakker! @ gravid: wat ontwikkeld Luca zich goed! Yara heeft nog niet eens dr handjes ontdekt en speelt dus ook niet... @ Rianne: Ja ze klinkt een beetje snotterig, maar dr neusje ziet er verder schoon uit... ik zal als de huisarts weer terug is ff een afspraak maken! @ Wish: Ook al zon leuk bewerkte fotos! Ik kan dat dus echt niet... * foto bewerken: Ik ga dat imikimi ook maar is uitproberen dan! Hier: Vanmiddag bij de trekpleister de Bambino buggy gehaald, ik had de simpelere variant van mn ouders gekregen maar we zagen toen deze (incl kap en regenhoes en boodschappe netje enzo) in de trekpleister folder staan dat ze zei: vind je die niet veel mooier! Dus die andere kan nog terug gebracht worden en deze gekocht! Super leuk in het lime groen Toch handig voor kleine stukjes straks dat ik het zware onderstel niet hoef te tillen (als we t andere huisje krijgen heb ik daar ook een trap en het onderstel is een beetje breed voor in de hal waar ook de fietsen dan komen te staan) We hebben zelfs (ja ja) een speentje gekocht voor Yara, ze krijst zo erg dat ik dr wilde helpen om rustig te worden... nou ze vind het helemaal niks en spuugd dat ding gewoon meteen uit of gaat nog harder huilen! Nu vind ik het helemaal niet erg natuurlijk dat ze geen speen wil, ik hou dr niet zo van en ze kan ook verkeerd gaan drinken aan de borst daardoor maar ja als het helpt ff op het ergste moment, iemand een idee hoe je zon dingen moet geven? gewoon er in proppen ofzo? Net ff flink gehuild, nu ligt ze lekker te slapen. Gisteren was het erger! maja de dag is nog niet voorbij. Vriendlief is weer naar huis en moet morgen werken, en is dan weer 7 dagen weg... dinsdag staan we meteen bij de makelaar op de stoep (die in nu met vakantie), met het nieuwe contract van vriendlief (opslag en 4 dagen extra werken) kunnen we die woning wel huuren! Maja nu hopen dat niemand anders ons voor is geweest en dat de eigenaar het wel aan ons WIL verhuuren... het is erg geliefd en ja miss zijn er ook wel mensen zonder allemaal dieren en dan hebben ze die miss liever naja we zien wel, ik ga hopen maar nog niet verheugen.
Vagans:Het is echt makkelijk hoor dat programma dat kan jij dus ook!!!! Ik ga voor je mee hopen dat jullie dat huis krijgen!!!!
Vagans: Wat fijn dat jullie het nu wel huren kunnen, nu maar hopen dat het aan jullie verhuurt word. Ik zal duimen!! En wat de speen betreft, als ze niet wil dan wil ze niet. Luca spuugt um ook wel is uit, en als ik dan de speen er weer in stop gaat ie (expres) zitten kokhalzen. Zo geeft ie aan dat ie de speen niet wil. Meimamma: Die grijs zwart/wit tinten is al een bestaande frame. Ben zelf ook aan het uitvogelen hoe ik dat zelf kan doen. Ben er nu wel achter hoe ik zelf die dingen kan maken, maar hoe ik dat zwart/witte zo krijg weet ik nog niet. Ego: Broertje en schoonzusje geweest! Was erg gezellig. Broertje blijkt te zijn gestopt met de stage, dus blijft nu in NL. Hij kreeg op stage weinig werk te doen en is zo gezegd beetje weg gepest. Nu duimt ie alleen dat ie de opleiding wel af mag maken. Luca zo even wakker maken voor fles.. en dan daarna lekker bed in. Morgen Luca maar gewoon om 17.00u even op bed leggen zoals ik vandaag ook van plan was, maar ja broertje kwam,.. dus van op bed leggen kwam niet wat. Beetje balen want zo zijn we wel van het 'schema' af. Ach ja, kan een keer
@ vagans : kan die buggy op ligstand? Ik had m namelijk ook gezien en wij hebben er nog een nodig voor op vakantie. Heb nu die buggy uit de blokker besteld maar mocht dat niets zijn dan misschien de bambino ..
Vagans wat super van die buggy! Inderdaad super handig! Heb je aan de makelaar verteld dat jullie veel dieren hebben? Volgens mij kun je dat gewoon achterwege laten. Ik ben al heel hard voor jullie aan het duimen! Lilo geen idee wat voor winkel het is, ken hem niet, maar wat heb je heerlijk geshopt! Meimamma je was al bang dat ze vandaag veel wakker zou zijn. Ik hoop voor je dat ze morgen de oogjes nog eens dicht wil laten vallen. Gravid bedankt voor de tip. Ik zal het morgen eens gaan bekijken. Vind veel frames wel erg druk, maar wie weet. Wat leuk dat je broertje belde en langs kwam! Wel erg balen van zijn stage. Sommige volwassenen zijn echt net kinderen; wegpesten; tsss... Ik hoop dat hij zijn opleiding nog af kan maken. Hier Vanavond geconstateerd dat ons ventje dezelfde lichaamsbouw als mijn man heeft; ofwel een lang bovenlichaam. Dit betekent dat we dus mooi weer een maatje kleertjes in de kast kunnen leggen. Maat 62 heeft gewoon te korte truitjes... En ook de broekjes beginnen wat te knellen, maar de pijpjes zijn weer te lang. Hebben jullie dat ook? Ik moest nog een fotoboek maken van een vakantie met mijn zus van vorig jaar. Zij had hem al lang af dus ik heb de hare als voorbeeld genomen en met 1,5 dag had ik mijn album dan ook klaar! We hadden toch zo'n bon van Albelli in de Etos doos? Daar stond op dat die bon 4 weken geldig was. Nou hij werkt bij mij nog! Scheelt toch weer 8,- Ik ga even tv kijken, straks ons kereltje voeden en dan hopen dat hij het vol houdt tot morgen vroeg (maar ik ben bang dat ik om 3 uur weer mijn bed uit mag...) Slaap lekker allemaal!