Zo huishouden is klaar! Ik ben trouwens vandaag ook weer begonnen met gezond verantwoord te eten. Geen snoeperij meer, gewoon normale maaltijden en als ik in de avond trek heb neem ik een appel. En ik ben weer begonnen met water drinken!!! Ik zal die zwangerschapskilo's en de rest van de overtollige kilo's te lijf gaan!!! Ik zat niet meer lekker in mijn vel dus ik heb besloten er wat aan te gaan doen! Liefs
Babys die dromen: Ik weet het haast wel zeker. Luna kan soms huilen en jengelen in dr slaap en vervolgens weer lachen. Dus denk haast wel dat ze droomt. Net even naar het weeguurtje geweest en mevrouw weegt nu 5730 gram. Dat is dus netjes. Vandaag geen gehannes met voedingen die in etappes worden gedronken. Gewoon iedere keer netjes in ene keer. En ook gewoon met gemak die 180/6 en geen kladjes laten staan Ikke = trots op mn meissie. Huishouden heb ik vd week al uitgebreid gedaan. Hoef het nu alleen iedere keer maar bij te houden. Scheelt een hele hoop. Vanavond eet ik bij mn s-ouders dus hoef lekker niet te koken ook prettig. Ow ja en ik heb het bij mn werk voor elkaar dat ik dus wel pas 5 september hoef te beginnen nice!
Meimamma: Oh lekker joh, nog even thuis dus! En bij je s-ouders eten is ook wel eens lekker toch! Kleine meid goed gegroeid dus, netjes!! Wish: Oh spannend, hoop dat het mee valt! SQ: Hier ook al druk bezig die zw.kilo's dr af te krijgen! Gaat tot nu toe erg goed, kan alweer een rokje aan van voor zw.schap, en sinds gister ook alweer een broek. Gaat lekker zo! Luca ligt heerlijk naar Studio 100 tv te kijken, dat hele wipstoeltje gaat me te keer kan bijna niet harder haha. Ik de keuken bijna uitgemest, en onder tussen wat liedjes van Piet Piraat en Samson & Gert downloaden. Luca reageert er echt al op, zo leuk!! nog even de afwas doen!
Wat zijn jullie actief! En ik maar lekker pitten @SQ, hier is een doopjurk ook niet verplicht, maar ik vind het zo mooi... Hier wordt de murk zelf vermaakt, zodat hij hem nog aan kan. Ik was zelf de laatste die er in is gedoopt dus vind het wel heel speciaal. En anders maken mijn moeder en ik een nieuwe doopjurk. @Wish, wil je wat van de tips met ons delen? Vind die dingen altijd zo leuk! Ben benieuwd wat de fysio zegt... @Gezond eten, we doen hier al twee weken Sonja Bakker en dan eet je gezond hoor! Al snaai ik nog wel koekjes en chips, want die vind ik heerlijk en ik moet oppassen dat ik niet nog meer afval... Nou ik ga de bloemkool maar vast klaarzetten en dan nog wat strijkwerk...
@ wish: suc6 vanmiddag! @ SQ: goed dat je er iets aan doet als je niet lekker in je vel zit!!! @ meimamma: knap van je meisje! en lekker dat je pas 5 sep. hoeft te beginnen! @ Gravid: Steeds als ik lees hoe luca zich ontwikkeld denk ik: jeetje... dat kan Yara nog helemaal niet! @ guusje: lekker toch! ik kan op de dag gewoon echt niet slapen! hier: Yara heerlijk rustig geweest tijdens het boodschappen doen! en kwam pas na 3,5 uur voor eten! wat ze nu aan het doen is
Vagans: Hm, oke.. ja ik weet niet of Luca vlot is daarmee. Ik weet ook niet beter eigenlijk, Lydia was net zo. Meimamma: Als het maar gezellig is inderdaad Guusje: Pitten is af en toe ook wel lekker Maar ik MOEST gewoon even de keuken uitmesten! Wat doopjurk betreft, ook wij zijn in de familie jurk gedoopt.. Wel heel speciaal. 'helaas' is Lydia daar niet in gedoopt, die is helemaal niet gedoopt. Wat eigenlijk wel de bedoeling was, maar ik stribbelde tegen Me afwas ook bijna klaar, heb tussendoor ook Luca zn kamer nog even opgeruimd en schoongemaakt. Alle maatjes 50 en 56 opgeborgen, en 62/68 tevoorschijn getoverd. Nu dus nog even de laatste borden afwassen, vriendlief is Luca ondertussen in bad aan het doen, en dan zo maar lekker koken! Kipburgers op menu met aardappels en bruine bonen.
Haii meiden Vandaag lekker een hangdagje gehad al wat voorbereidingen getroffen voor onze vakantie kan niet goed genoeg voorbereid zijn natuurlijk maar heb er wel heel veel zin in Geniet zoveel van mn kleine meid ze kan en doet al zoveel! Kletsen tegen dr muziekmobiel, slaan tegen de knuffels .. tut uit dr mond pakken hahah dit is dan weer niet ideaal ohja en had ik al verteld dat ze alleen maar wil zitten en staan naja ben echt heel trots hihi ga effe voeden x
Lilo: Luca pakt ook zn speen uit zn mond.. heel handig, NOT!! en dat praten tegen de knuffels is echt kei lief he, doet ie hier ook.. hij had grote verhalen tegen zn kikker Keuken ondertussen lekker schoon, Luca zn kamer schoon!! Heerlijk Nu maar even kant en klare lasagne in de oven staan, geen zin meer om te koken
@ Lilo: WOW zitten en staaaaan???? jeetje! cool! @ Gravid: Ow ow ow wat knap, ik hoop dat yara dat ook snel gaat doen! Lijkt me super leuk! Maar ze is echt nog zo baby!
@ Vagans: Jaa echt cool hahaha toenet zat ze bijna alleen op mn schoot .. hield haar maar iets tegen en ze staat ook al echt heel stevig ... toenet hier ik haar vast en deed ze echt al van die stapbewegingen maken hahah schattig zn klein droppie! Maar mis het baby eigenlijk ook wel hoor .. gaat zo snel voorbij! Straks gaat yara dat ook allemaal doen hoor jij kan gewoon extra lang genieten van het baby @ Gravid: Ja baal er af en toe flink van dat ze die tut er iedere keer uit trekt maarja wat doe ik er tegen hihi. Oohja en die verhalen tegen die knuffels ... echt hilarisch .. af en toe maakt ze ook echt van die gil geluiden ze is duidelijk aanwezig
Lilo: Leuk he Hier is ie ook steeds aanweziger.. Net zie ik ineens muziekmobiel kei hard heen en weer gaan, is ie dr hard tegen an aant slaan haha. En als wij hem met zn gezicht naar ons toe zetten op schoot, komt ie steeds over eind, echt leuk! Vind ook wel dat het baby er te snel af is gaat veel te hard zo
Zo de fysio is geweest vanmiddag. Wbt de voorkeurshouding:Ze ziet dat ie idd een voorkeur naar rechts heeft...de afplatting op zn hoofdje is flink aanwezig. Ze probeert uit te vinden waar de voorkeurshouding vandaan komt. Dit kan meerdere redenen hebben....ze vond dat Vince haar niet echt goed aankeek en reageerde op een speeltje(Vind je het gek...meneertje werd wakker gemaakt uit zn slaap) dus het kan dat mischien zn linkeroogje niet zo goed is maar het kan ook een momentopname zijn. Ook kan het zo zijn dat het toch met zn heupjes te maken heeft.Ze vond namelijkd at zn rechterbeentje iets minder soepel was dan het linker beentje Pffff begin me nu toch echt zorgen te maken.Is de 2e al die zegt dat zn heupjes iets anders zijn dan normaal. Maar goed we gaan eerst maandag aan de slag met voorkeurshouding en dan wachten we dinsdag de echo af.Ben heeeel benieuwd. Ze vond dat Vince motorisch iets achter liep voor zn leeftijd maar dit kan ook komen doordat ie 3 weken te vroeg is geboren. Ik vond het best ff confronterend allemaal...wil zo graag dat alles goed is met mn mannetje
@ Wish: Dikke knuffel voor jou! Snap helemaal dat het niet leuk is om te horen! Ik ga voor je duimen dat alles gewoon goed is/komt!
Oh Wish, wat herkenbaar... Je maakt je meteen zorgen of niet? Het was voor mij het moment dat mijn leven niet meer zorgeloos is... Klinkt dramatisch, maar je wilt gewoon het beste voor je kindje. Wacht inderdaad even de echo af. Hier hebben ze ook al van alles geroepen met als resultaat dat je zelf bijna gek wordt van alles wat misschien niet goed zou kunnen zijn. Gelukkig zijn jullie er vroeg bij mocht er iets mis zijn. Dikke knuffel, want die kan je wel even gebruiken! Lilo & Gravid wat een snelle kindjes hebben jullie! Leuk zeg! Maar inderdaad ook jammer dat het echte baby er zo snel vanaf is. Volgens mij worden het nu ook steeds meer handenbindertjes of niet? Ach iedere fase heeft zijn charmes! Geniet ervan!!!! Vagans wij genieten gewoon nog even lekker van de babyfase Eigenlijk vind ik het maar wat handig dat meneertje zich nog niet kan omrollen... Maar kijk ook uit naar de tijd dat hij dingetjes gaat pakken enzo. Komt vanzelf en je weet het hè: je mag kindjes niet met elkaar vergelijken! (Dat krijg ik alleen maar te horen als ik roep dat er 1 van het forum hier al dit of dat kan) Hier volgens mij heeft iemand mijn kindje omgeruild Hij heeft de hele dag nog niet gespuugd!!!!! Zou het gefriemel van de osteopaat dan echt wat doen? Ik durf het gewoon niet te geloven!
@ guusje: wat fijn dat het zo goed gaat met het spugen!!! of beter gezegd het niet-spugen! hier een loempia baby die eindelijk in mama's armen in slaap is gevallen na het krijsen.
Wish, heb even je verhaal aan mijn man laten lezen en het is bijna ons verhaal... Wij moeten donderdag een extra keer naar de fysio omdat meneer haar de vorige keer ook niet goed wilde aankijken (zij had het toen al over een kinderarts) en de manueel therapeut constateerde dat hij zijn ene beentje niet goed kan optrekken. Maar hij stelde me gelijk gerust dat dit door het KISS syndroom kwam... Ik wil maar zeggen; geef het even de tijd en laat je niet gek maken hoor! (Probeer ik ook heel hard, maar is soms zo moeilijk!) Knuffel!
Thnx Guusje....ik ga eens kijken wat de symptomen van KISS zijn...voor hetzelfde geld heeft Vince dat ook!!