Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik wordt een beetje moe van Jelke..... pfff hij is al sinds gisteren overdag jengelig/huilerig.... Wat ik ook doe niks is goed. Vanmiddag zat hij in de wipstoel voor de smurfen nou dat vond hij een half uur leuk en zonet toen wij gingen eten heeft vriendlief hem in de wipstoel voor de dvd van Coldplay gezet. Nou dat vond hij ook erg leuk een half uur lang. Zat echt mee te swingen, maar verder wil hij vandaag overdag maar niet slapen en hij zit nu bij vriendlief op de arm, maar zelfs dat is niet goed.....

Gisteren was Jelke 8 weken oud dus ik denk een sprongetje????

2. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @Troetel Altijd je eigen gevoel blijven volgens en niet te je niet teveel aantrekken van wat anderen zeggen
    @Rianne is mooi gegroeid zeg.

Wij zijn vandaag naar het zhuis geweest, hij weegt nu 4500 gram en is 53 cm groot, ze vond het een lekker fijn ventje, zijn hoofdje is iets aan de grote kant maar dat trekt weer bij,verder voor zijn armpjes die iedere keer als je hem optilt kraken moeten we rontgenfoto's laten maken en voor een wit puntje op zijn lip moeten we naar de dermatoloog want zou kwaadaardig kunnen zijn, afwachten dus.
    Maar verder doet hij het geweldig enz iet er goed uit en dat is het belangrijkst.
    Ik ga eten manlief roept...

3. Gravid

Gravid Niet meer actief

Denise: Fijn dat ie goed gegroeid is!!
    En hopelijk valt het witte puntje ook mee!

SQ: Kan inderdaad het 8 weken sprongetje zijn!

We hadden afgelopen zaterdag veel chinees over, dat in vriezer gedaan, dus vandaag nog een keer chinees, jammie!!

4. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nou heb mooi een oorontsteking :(
    Heb nu druppeltjes gekregen.

5. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Meiden ik heb ff jullie mening nodig...ik wil voor mn ouders een foto op canvas laten maken maar weet niet welke foto;);)

Kunnen jullie me helpen kiezen? Ik laat er 3 zien.

6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    of deze

7. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    of deze?

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik twijfel tussen 1 en 3, maar zou zelf waarschijnlijk voor 3 gaan. (de laatste dus)

9. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    ik vind de laatste ook mooi maar daar zie je zn gezichtje niet zo heel goed...denk wel dat die het beste op canvas uit zou komen

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Meimamma: Ik wist niet dat ze op de fles ook nog moeite hadden met om de 4 uur komen! (krijg hier altijd te horen: dat komt omdat je BV geeft...) Wat leuk van de Woezel & Pip DVD!

@ Monika: WOW maat 68 al! Jeetje! Rot van je oor ontsteking! Hopen dat het snel over is! *knuf* beterschap!

@ Guusje: Had nog nooit van groeiremmers gehoord! is dat niet heel onnatuurlijk? Wat lekker dat hij buiten ligt te slapen! Yara doet dat heel graag! Vanmiddag idd ook weer! :D

@ Gravid: Ach ja, omdat we nu mama's zijn mogen we ons best nog wel is als puber gedragen hoor! ;) hihi En wat een gedoe met de belastingdienst! Hoop dat het snel allemaal op zn pootjes terecht komt!

@ SQ: Ik had dat dus ook met Yara!!! Daar schreef ik pas nog zo over! Nu gaat het sinds een dag of 2 weer goed! Hopen dat het een sprongetje is en dat dat voor Jelke ook geld!

@ Denise: Fijn dat alles goed was meid! Suc6 bij de komende onderzoekjes!

@ Wish: Ik vind 1 & 2 Het mooist! Weet niet of hun van de vrolijke of juist statige fotos zijn...? ik zelf zou de lachende (1 dus) nemen!

* Hoeveelheid fv: Pff wat een nummers allemaal, snap er geen houd van! Gelukkig dan dat ik er ook niet aan hoef te denken hihi! Maar heel knap van jullie FV mama's!

Hier: Vriendlief zou thuis komen en dan zouden we mn ID kaart ophalen en thuis wat spullen pakken enzo, maar dr was een boot met pech tussen gekomen dus hij kwam niet...

Ben ff met mn pa mn ID kaart op gaan halen (ik heb zooon lieve papa die altijd wel taxi voor me wil spelen)

Yara slaapt half, hoor dr af en toe een beetje mekkeren maar niet genoeg om al te voeden, om half 9 is het 3 uur geleden en om half 10 4 uur. Ze mag zelf aangeven welke van de 2 ze wil!

11. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @wish ik vind de eerste het mooist.
    @vagans fijn dat je met je pa je id kon op halen.

12. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Wish even een persoonlijk vraag. Als je niet wilt antwoorden snap ik het hoor, maar heb jij gevolgend gemerkt van die groeiremmers? Wij denken dat mijn man door die ingespoten hormonen extra veel haargroei heeft en hij zweet erg snel en veel. Ben wel benieuwd of jij ook zoiets ervaart.

Ff antwoord op je vraag...Ik heb de groeiremmers in tabletvorm gekregen...bij jongens doen ze dit idd via injecties.Ik heb eigenlijk geen gevolgen gemerkt van die tabletten...geen extra haargroei en niet overmatig zweten.

13. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Hi meiden

Ik kom even zwaaien *zwaaizwaai*

Heb net gesport! Heb alles wel gelezen maar niet meer het fut om te reageren! Ga zo maelynn fles geven en dan lekker naar bed toe!
    Vandaag was het hier heerlijk weer! Lekker op het terras gezeten ... nouja lekker .. er waren 2 wespen irri aan het doen.

Nou slaap lekker voor straks meiden

xxx

14. Gravid

Gravid Niet meer actief

Lilo: Ja dat zijn rot beesten he :( Lekker he, even sporten!!

Vagans: Super joh dat je vader even wou rijden!

Monika: Wat balen van je oorontsteking! Beterschap!

Wish: Ik zou voor 2 gaan, staat ie zo heerlijk dromerig op!

Wat een noodweer hadden we ineens :( Straten stonden hier binnen no time blank!! En onweren.. pff waar dat ineens vandaan kwam, het was juist zo lekker vandaag!
    Luca heeft de laatste fles alweer op, en die gaat lekker zijn bedje in!
    Ik duik lekker naast vriendlief op de bank, filmpie kijken en dan ook op tijd ons bed in!

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

hier ook ineens noodweer!
    En Yara heeft gekozen voor half 9, maar dat vond ik prima.
    Ze ligt nu nog te drinken :)

16. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hahahaha jullie kiezen allemaal een andere foto:$ nou betekent dat ik eigenlijk geen verkeerde keuze kan maken

17. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Troetel, gelukkig vatte je het niet verkeerd op! Heb namelijk wel eens iemand gezien die vreselijk aan het pushen was!! hier is ons meisje ook erg nieuwsgierig en wil ook niet graag meer tegen je aan liggen; prima hoor! Maar zou haar niet zomaar elke keer in de bank zetten bijv. Maar het was inderdaad een tip!

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ wish: HAHA!

YEAH
    Yara heeft voor het eerst dr rammelaar aangepakt en in dr mondje gestopt!!!!!

Moet zeggen dat ze ook heeeeeeel geintereseerd zit te kijken als ik zit te eten, ze kijkt het eten bijna uit mn mond haha!

19. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Super joh!! Leuk is dat he :) en wat eten betreft, Luca zat vandaag ook echt het eten uit onze borden te kijken.
    Viel me ineens op.
    Maar ja, hij zal toch nog even maandje moeten wachten ;)

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ gravid: ja ik wilde bij yara eigenlijk w88 tot 6 maanden ivm allergieen...

Deel Deze Pagina