Rianne: Oh das dan wel irritant ja, zulke buren! Enne wat je kleine meid betreft, zo'n schema ken ik niet Hier is het 06.30u fles, dan slapen van ongeveer 07.30u tot 09.00u, 11.30u fles, dan van 12.00u a 12.30u tot 14.00u slapen, 15.30u fles, slapen van 17.00u tot 19.00u (ongeveer, kan ook 17.30u tot 19.00u zijn of tot 19.30u) en dan 20.30u de laatste fles, en daarna naar bed. Slapen overdag doet ie echt niet veel, met mazzel knijpt ie 's middags in de box even een oogje dicht, zoals nu momenteel.
@Arri, je hebt vast een leuke tijd gehad bij de apenheul al is het in de horeca, ik hoop alleen wel dat de doodshoofdappjes loslopen en niet binnen zullen zitten ivm het weer. @Wish een foto om verliefd op te worden, wat een heerlijk mannetje ! @gravid fijn dat de boekhouder het meteen teruggestort heb en dat je daar niet om "in gevecht " hoeft met je ex Ik hoor gehuil
Zo lag kleine uk vanmorgen naast me te slapen http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=170625&stc=1&d=1311945764
En zo ligt ie nu een hazeslaapje te doen http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=170628&stc=1&d=1311946450
Denise: Ja leuk he, vind het altijd gaaf gezicht! Troetel: Wow kijk ze het hoofdje omhoog houden Dat doet Luca echt nog niet! Hij houd um zelf goed als hij op schoot zit, maar op deze manier zoals Jaylinn doet hij het echt nog niet. Luca rolt vandaag steeds op zn zij en weer terug, weer een mijlpaaltje Vriendlief ondertussen weer thuis, wil ie net Luca begroeten.. maar die draait zn koppie om, tv was belangrijker en elke keer als vriendlief zn hoofd weer naar hem toe deed, zat ie steeds van aan de kant papa.. je staat in mn beeld haha. Zo maar eens boodschappen doen.
@ Gravid: Wat ontzettend fijn dat je het geld terug krijgt! En echt heerlijke he hoe die ukkies slapen! Yara kruipt het liefst dicht tegen me aan! @ Arri: Aha, naja ik vond het toch een grote tegenvaller en mij zal je er niet meer zo snel zien. Idd die lieve aapjes die dicht bij je kwamen van vroeger miste ik heel erg! @ Wish: Helemaal leuk die foto! @ Troetel: wat ligt ze mooi! Hier: Vanmiddag een vriendin van vroeger op bezoek, Yara netjes geslapen! Pas na 4 uur kwam ze weer! Ik ging dr wakker maken maar ze lag al wakker te sabbelen en zachtjes te mopperen dus ik was precies op tijd! Net geboorte kaartje binnen van buuren (van mn ouders) verder in de straat, die ken ik ook en die geven 7 augustus een kraamfeest Dus ook maar ff baby shoppen voor hun, nu kan ik dat veeeel beter hahahaha!
Haha Vagans, babyshoppen leuk!!!! Een vriendin van mij is maandag bevallen van een zoontje (precies 12 weken na mij) en ik heb zo'n zin om wat te gaan halen! Je weet nu idd veel beter wat je moet kopen. Gravid wat heerlijk dat je geld terug komt!
@troetel, WOW dat kan Jelke ook nog niet zo hoor.... Hij kan wel heel goed zijn hoofd omhoog houden als ik hem tegen mij aan houd, maar zo op het aankleedkussen of op de buik in de box kan hij alleen zijn hoofd een beetj op tillen om van links naar rechts te gaan. Liefs
@troetel, WOW dat kan Jelke ook nog niet zo hoor.... Hij kan wel heel goed zijn hoofd omhoog houden als ik hem tegen mij aan houd, maar zo op het aankleedkussen of op de buik in de box kan hij alleen zijn hoofd een beetj op tillen om van links naar rechts te gaan. Liefs
Hi meiden!! @ Sophiemarie: Welkom back! @ Denise: Balen dat je zo slecht hebt geslapen! Hopelijk slaap je deze nacht weer goed Hoop dat het morgen goed weer is voor apenheul! @ Guusje: WAUWIEWAUW wat heeft guus het goed gedaan zeg!! Hopelijk blijft dit zo Wij masseren maelynn ook altijd vind ze heerlijk! @ Binna: Jij ook weer di beginnen .. pff ik maandag al weer @ Vagans: Misschien was het idd toch een sprongetje! Wat fijn dat ze weer beter slaapt. @ Gravid: oho gelukkig is het geld gestort meid! Hoef je je geen zorgen meer te maken over de politie! Leuke foto's weer @ Wish: Prachtige foto! @ Rianne: ik vind het altijd heerlijk als maelynn een slaapdag heeft, maar helaas niet zo veel meer. @ Troetel: Zo houd maelynn ook haar nek omhoog en houd ze ook super lang vol al vanaf 2 weken doet ze dat Nou ga lekker hollands got tallent kijken en lekker veel knuffelen met mn meissie! Fijne avond meiden! xx
Hey Dames, Hier weer 2 drukke werkdagen gehad!! Wat zag ik weer ongelooflijk leuke foto's voorbij komen. Hier gaat alles goed. Lise drinkt op dit moment goed, dus maak me wat minder zorgen op dit moment. Nog 2,5 week en dan terug naar de cardioloog, zooo spannend. Slapen gaat ook goed 22.00 uur laatste fles en dan rond 7 uur weer wakker. Hoofdje omhoog houden gaat even goed maar ze is dan wel snel moe, dus nog even oefenen!! En ben erg trots op mijn kleine mannetje. Over 2,5 week wordt hij 3 jaar en ik vond dat het wel eens tijd werd om de speen weg te doen. Maar ja hoe dan. 3 dagen geleden zijn 1e fiepje kapot geknipt en toen hij hem zag en wilde gebruiken zei hij, hey mama hij is niet meer lekker. Dus hebben we hem samen weggegooid. Geen probleem hij had er nog 1tje!! Deze hebben we gisteren kapot gemaakt en deze mocht hij op zijn nachtkastje leggen voor de "fiepjesfee" (ach ja je moet iets verzinnen). Hij is lief gaan slapen zonder huilen. Duurde wel wat langer voor hij echt sliep en 's morgens hadden we zijn fiep omgeruild voor een klein speelgoed truckje!! En vandaag ook weer zonder fiep naar bed, dus ja ik ben helemaal trots dat hij het zo goed heeft gedaan!! Zondag gaat hij bij mijn broertje en schoonzusje logeren en mag maandag mee naar Burgers Zoo met ze dus dat is helemaal geweldig voor hem!! Verder rustig weekend.
Yvon: Wat goed zeg dat hij er zo mee om gaat! Lees wel eens dat sommige kindjes er grote drama van maken! En wat fijn dat de kleine goed drinkt! Vagans: Wat leuk een kraamfeest! Heerlijk even babyshoppen dan! Ik mag ook weer voor mn s-zus en mn nichtje Ego: Yes Yes Yes Geld stond om 17.00u op mijn rekening!!! Om 17.30u nog naar politie bureau gereden, en boete gelijk betaald!! Ik hoef nu niet meer bang te zijn, pff valt hele zorg van me schouders af, kan weer rustig adem halen!! Daarna gelijk boodschappen gedaan, en heerlijk ' uit eten ' geweest in pannenkoeken restaurant, en als afsluitertje heerlijk ijs bij de mac gehaald. Leuke avond zo!! Nu is vriendlief Luca de fles ant geven, dus denk ga even gauw bij lezen op zp en nu kruip nu lekker naast vriendlief op de bank!
Wat fijn dat het nu geregeld is en jullie nu lekker zonder angst kunnen genieten! Kruip lekker naast hem op de bank
@Yvon goede methode dat doorknippen daar had ik nog niet aan gedacht mijn dochter wordt over 3 mnd 3 en wil het ook langzaam aan afleren, denk dat ik jouw methode eens ga proberen.
@ lilo: ik ga helemaal met je mee kwa sprongetje! @ yvon: knap van je kleine man! @ Gravid: fijn zeg! hier: thuis wat spulletjes gehaald, was een hele tas met spullen incl woezel & pip knisper boekje kappot geknaagd en er zaten zels maden in!!!! durfde niet op zoek te gaan naar de dode muis... bah bah bah!!!! ook geen uitnodeging voor de BBQ in de bus en toen werd t me allemaal even te veel! wat kan het leven soms ontzettend klote zijn!!!! wel een lekker plekkie voor mn meisje ge creeerd bij mn ouders thuis incl dr favo mobiel!!!!
Vagans: He wat balen van die bbq, snap best dat je daar mee zit. En wat zonde van die spullen en dat boekje! Imikimi is inderdaad erg leuk he! Monika: Ja inderdaad, echt heerlijk zo!! Ik kruip gauw weer naast hem Klein manneke ligt lekker op bed, ik ga lekker met vriendlief film verder kijken! Kom morgen weer buurten!