Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@wish. Niet echt zin maar komt ook omdat er gezeur is. Maar een heel klein beetje lijkt hèt me ook wel lekker. Maar ja voor mijn blijft het zorgen ti's bijna gewoon zoals thuis ;)

@gravid ooo wat super wat zak jij lekker geslapen hebben

@troetel wow war kan ze der hoofdje al goed om hoog houden

@vangas. O meis wat balen. Maar ik zou hun gewoon opbellen en vragen wat het probleem is. En dat je hier door erg teleurgesteld bent.

@lilo. Oei jij ook al aan het werk suces maandag

@gravid is het bij jullie nog zo warm? Ik heb Sky al een tijdje niet meer in alleen een romper zo warm is het hier niet

Zo schatig er ligt er hier een in bed te keten je hoort steeds gelach en gegil uit haar kamer

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Goede morgen allemaal!

Vagans wat moet dat een teleurstelling zijn om je spulletjes zo aan te treffen! Komt die ongediertebestrijding nu nog een keer of is dit het? Ik zou die woningbouw geloof ik weer eens aanspreken.
    Maar wat heb je een leuk plekje voor Yara gemaakt! Je bent een creatieve en flexibele moeder hoor! Leuke foto ook van Yara.
    Wat jammer dat je familie je vriend geen tweede kans geeft. Misschien idd een telefoontje eraan wagen. Ik had zo voor je gehoopt dat er wel een uitnodiging in je brievenbus zat!

Gravid Fantastisch! Wat heerlijk dat die stress voorbij is. Het geld stond nog snel op je rekening zeg. Denk dat je daar wel geluk mee hebt gehad, maar geluk is ook weleens leuk!;)

Hier
    Vanmorgen netjes de wekker gezet om 7 uur. Meneertje deed zijn lippen niet van elkaar; hij was om 4 uur nog voor eten geweest, dus zat blijkbaar nog vol. Wel balen, maar we hebben hem bij ons in bed gelegd. Je slaapt dan wel niet heel lekker, maar we hebben toch bij kunnen tanken tot half 10. Ik werd toen wakker en vroeg aan mijn man hoe laat hij nu ook alweer weg moest... Half 10:D

Vanmorgen even mijn dekbed wassen. Vannacht heeft ons manneke alles ondergespuugd:(. En vanmiddag naar het terugkom moment van de zwangerschapsyoga. Heb er niet erg veel zin in. Mijn vriendin is er niet; zij gaat vandaag op vakantie en de rest ken ik eigenlijk niet... heb door al het gedoe maar een paar lessen gevolgd.
    Nou ja, we gaan wel; moet ook nog het papier krijgen om het geld terug te vragen aan de verzekering.
    Oh en of mijn man ook mee kon komen. Dat was niet alleen leuk, maar dan kon hij ons zoontje vasthouden als ik het bevallingsverhaal vertelde. Ik mag hem dan niet vasthouden, want hij heeft het al een keer meegemaakt:(:$:):):):)
    Echt, om dit soort dingen kan ik helemaal dubbel liggen!:D Mijn zoontje heeft de pech dat ik een super bevalling heb gehad en hij het dus al heel vaak heeft moeten aanhoren! Hihihihi ben geloof ik echt geen yoga typje;)

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    #1783 Kwabbernoot, 30 jul 2011
    Laatst bewerkt: 30 jul 2011
    @Denise Veel plezier in de apenheul vandaag! Wij hebben een abonnement, vind het altijd helemaal super daar! En als het een beetje druilerig is, is het mooi rustig. Dan komen de aapjes veel dichterbij, dus dat is ook wel weer leuk toch!? Hoop trouwens dat je vannacht beter hebt geslapen!

@GuusjeB Minder dat hij vannacht niet weer heeft doorgeslapen! Hopen dat hij het vannacht weer oppakt! Hoe doe je dat nu dan de rest van de dag met je schema? Dat ligt nu weer in de war toch??

Doorslapen doet Remus nog niet, alleen als hij een hele slechte dag heeft gehad(heel veel wakker) slaapt hij door.

Whaha wat apart van die yoga.. Ghehe jaa want onze kinderen snappen al precies wat we vertellen LOL.. ier ook geen yoga typje hoor, moet altijd heel hard lachen om dit soort dingen:D:D

@Binnabinna Zie je er tegenop om weer te gaan werken??

@Rianne Vanaf wanneer moeten ze dat kunnen dan? Remus kan het wel maar doet het ook niet altijd.. Maar wel als je hem vast hebt, dan houdt hij zijn hoofdje helemaal overeind.. En wat doet de fysio dan precies?

En wat lekker zo’n slaapdag, heeft ze vannacht nog wel goed geslapen?

Enneuh.. Fijn zeg zulke buren:x

@Vagans Wat goed gisternacht!!
    Jammer dat je de Apenheul niet zo leuk vond. Als je helemaal aan het begin van het seizoen gaat is het vaak erg rustig, dan zijn de aapjes nog super relaxed en zie je ze heel goed. Kan ik je wel aanraden!!

Ow en babyshoppen is leuk!! Ik heb dat ook hoor, vond het altijd al geweldig maar nu zitten we er natuurlijk helemaal in! Weten we precies wat leuk en handig is!:D

En wat zonde zeg, stomme muizen ook.. Plekje voor Yara ziet er wel heel erg gezellig uit zo! Grote woezel en pip fan?

@Sunnyqueen Geinig he dat ze die TV al zo leuk vinden. Remus is helemaal weg van nijntje! Stom liedje wel de hele dag in mijn hoofd maar dat heb ik er wel voor over hihi..;)

@Gravid Doe mijn zo’n biologische wekker, zit er hier echt niet in. Je krijgt me nog niet wakker als je een kanon afschiet, wordt alleen wakker van de kids..
    Wel fijn dat je geld terecht is! Weer een hele last van je schouders lijkt mij!!

Wat schattig die foto’s! Wat ligt hij er heerlijk bij zeg!! En wat knap al naar zijn zij en terug!! Gaat hard he!?

@Troetel Wat raar zeg dat hij voor leugenaar uitgemaakt wordt! En dat terwijl hij komt helpen, ben je klaar mee!!

En wat goed van je kleine meid! Remus kan dat ook wel maar doet het niet zo vaak.. Hij slaapt altijd op zijn buik dus gaat vaak liggen pitten als ik hem zo neerleg:p

@Wish Die foto is ook mooi!! Vind hem ook mooier dan die anderen voor op canvas!
    Geloof trouwens dat wel meer kindjes badderen en aankleden, of zoiezo verschonen, niet zo leuk vinden hoor. Remus vind het gelukkig helemaal geweldig, die heeft altijd de grootste pret als we met hem aan het tutten zijn.

@Yvon Waarom moet Lise naar de cardio?? Wel fijn dat ze goed drinkt!!

@Hier Een onrustig nachtje gehad. Gelukkig heeft manlief vakantie, ik kon lekker een beetje bijslapen! Remus kwam om de 3 uur maar heb toch nog goed kunnen slapen omdat hij de late voeding en de 1e voeding heeft gedaan!! Zalig! Had vanmorgen wel een heeeeel vrolijk manneke:D:D Zo schattig!!

En hij heeft nu een knuffeltje die hij helemaal geweldig vind, die pakt hij ook echt in bed. Als ik hem neerleg zoekt hij er al naar, heel zoet om te zien(zucht.. zwaar verliefd!)

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    En nog eentje van meneer met zijn knufje!!

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Binna: Inderdaad lekker geslapen, bijna te lekker ;) Gaaf he als ze zo vrolijk zijn!
    Hier bij ons is het buiten bijna koud, niks an.. maar wij wonen in een boven woning, dus binnen is het ondanks dat de verwarming uit staat eigenlijk altijd warm.
    Meestal tussen de 21 en 25 graden, dus ja, regelmatig heb ik hem lekker in een romper liggen.

Guusje: Heerlijk joh even zo bij tanken, alleen balen dat je het dekbed kon wassen.
    Maar helaas hoort dat erbij ;) Hou ik hier ook niet tegen haha.
    En wat een lachertje ja van die Yoga.
    Ik ben er ook heel geen typ voor.

Sophie: Ja gaat echt hard! Lieve foto's zeg van jou manneke! En met dat knuffeltje is zo schattig! Luca heeft ook al een favorietje.. houd ie ook echt vast in bed!

Denise: Veel plezier vandaag in de Apenheul! Hoop dat het weer mee zit!

Ego:
    Pff, Luca kwam vanmorgen om 05.50u al. Dus hem om 06.00u maar fles gegeven.
    Daarna leg ik hem meestal lekker naast mij, maar had nu zo iets van je gaat maar even terug je eigen bed in.
    Moest er om 07.00u nog wel even uit omdat meneer toen dacht van ik vind het nu wel goed geweest, maar met de speen kon ik het nog even rekken tot 08.30u.
    Toen vond ie het ook wel weer genoeg, maar wederom de speen geprobeerd en toen kwam ie om 10.00u weer, en toen had hij er echt genoeg van ;) En toen heb ik vriendlief er uit gestuurd haha.
    Kon ik ook even uitslapen :p Werd wakker om 12.30u :(
    Beetje te lang eigenlijk, voelde me toen hartstikke brak.
    Vriendlief net boodschappen wezen doen met Luca, daarna heb ik hem maar lekker in zn bedje gelegd.
    Die slaapt nu heerlijk.
    Ik ga zo even de was doen, en dan heb ik ook weekend ;)

6. Gravid

Gravid Niet meer actief

Oh ja, wie weet er een leuke site waar ik armbanden (leer) voor mannen kan bestellen.
    Vriendlief is over 2 weken jarig, en wilde hem armband cadeau doen.
    Maar kan tot nu toe nog niet echt wat leuks en sportiefs vinden.

7. Gravid

Gravid Niet meer actief

Niet meer nodig ;) Heb al erg leuke armband gevonden en besteld.
    (En gelijk maar 1 voor mezelf ;))
    Zijn armbanden (ParaBracelets genoemd) die gemaakt worden van nylon parachutekoord.

http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=170855&stc=1&d=1312032500

Je kunt ze ook zelf samenstellen, kunt dan kiezen uit 2 kleuren en een bedel.
    Dus heb vriendlief de kleuren laten zien die beschikbaar waren, (zonder dat ie wist hoe of wat ;) ) en de bedels net zo.
    En hij koos uit fel geel (de geel die je op foto ziet) en oranje.
    Dus heb nu geel als midden, en oranje als zijkanten.
    En zelf heb ik wit als midden en zwart als zijkanten (zie zwart wit armbandje op foto)
    Vind het wel gave bandjes.

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Binna: Ik weet het probleem wel, doordat vriendlief zich vorige keer zo misdragen had op de bbq van mn oma willen ze niks meer met hem te maken hbben... en ja daardoor ben ik de lul zeg maar.

@ Guusje: Ik durf eigenlijk echt niet te bellen, is nogal een botterik die oom van mij... Het stomme is: Vriendlief is er dan helemaal niet eens en had anders niet eens gegaan, hem maakt het het uit maar het is MIJ die ze er weer mee hebben... En ja ik had ook heeeeel erg op een uitnodeging gehoopt.
    En waarom zou je m niet vast mogen houden... wat een onzin HAHAHAHAHA

@ SophieMarie: Yara blijkt helemaal (vooral) Woezel fan te zijn! Komt door dat (LA LA LA) deuntje, wordt ze helemaal rustig van :) En wat een lieve foto! Lekkere lachebek!

@ gravid: Leuke armbanden!

Hier:

Yara had om 23:00 gedronken en kwam weer om 05:00
    toen om half 9 gedronken en op weg een stoel van MP ophalen, om half 12 onder het auto rijden (naja mn pa reed natuurlijk) gevoed. Toen aanhanger bij mn pa zn werk terug gebracht en naar huis, Yara ff verschoond en meteen weer door naar Ridderkerk. Mn moeder had een afspraak bij de opticien en daarna zouden we boodschappen doen. Yara keihard krijsen (honger) en midden in de winkel gevoed ;) (vonden ze goed) Men dacht dat ze lekker lag te slapen haha (ik had mn sjaal netjes om dr heen) Toen verder gewinkeld en nu net thuis.

vriendlief heeft het heel druk, daar heb ik vandaag amper contact mee gehad helaas...

mn moeder wilde ook al niet naar de BBQ, ze wil niet dat ik in mn eentje thuis moet blijven, liever nog wil ze dat ik gewoon met dr mee ga, maar ik wil niet ongewenst zijn en vriendlief ook niet afvallen... dus ja... dilemma dilemma ;)

9. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Ja wel he, hou wel van zulke armbanden, zijn wij wel typ voor ;)
    Maare.. ik denk toch dat ik je oom gewoon zou bellen.
    Helemaal (en nee dat is niet lullig bedoeld) als je vriend toch al niet mee gaat.
    Wel lief van je moeder dat ze bij jou wil blijven, mocht je echt niet gaan!

Pff, is het heel raar dat ik soms (lees: Regelmatig) beetje griebelig (heel beetje gek) word van bepaalde familie leden?
    Zo hadden we goed contact met vriendlief zn zusje, en nog steeds wel hoor daar niet van, is ook echt leuke gezellige meid.
    MAAR, toen ik afgelopen mei jarig was, heb ik van NIEMAND wat gehoord.
    Geen kaartje, geen telefoontje helemaal niks.
    Alleen de broer van vriendlief en diens vrouw hebben me gebeld, en mijn ouders zijn geweest.
    Verder van vriendlief zn zussen en aanhang en van mijn familie niks gehoord.
    Toen wij afgelopen juni 1 jaar samen waren, hebben we van zn broer en diens vrouw wat gehoord, maar verder van totaal niemand!!!
    Ik snap dat dus niet.
    Als 1 van me schooonzussen of zwagers jarig is, bel ik even en stuur ik kaartje.
    Toen 1 schoonzus en zwager laatst 1 jaar getrouwd waren, heb ik van me laten horen.
    Lijkt mij niet meer dan normaal.
    Wat mij helemaal pijn deed is dat vriendlief mij niet eens gefeliciteerd heeft op mn verjaardag, en er niet aan gedacht heeft.
    Terwijl hij 10 dagen later wel zijn zus feliciteerde.
    Ik heb mijn schoonzusje toen dus heel bitchie ook niet gefeliciteerd.
    Nu is zijn zus gisteren getrouwd (voor de islam, dus niet wettelijk, haar vriend is turk) terwijl ze dat niet aan de familie heeft laten weten.
    Ja op haar hyves in haar www stond dat ze voor de islam gingen trouwen, maar niet persoonlijk ofzo.
    En er stond niet bij wanneer.
    Nu blijkt dat ze gister is 'getrouwd'
    Ben ik nu zo raar dat ik dat niet snap?
    Heb je normaal gesproken gewoon hartstikke goed contact, en krijg je dit niet eens te horen, terwijl andere schoonzus het wel wist.
    Vriendlief is dan ook nog zo gek dat hij hun feliciteer op hyves, terwijl hij het ook niet wist.
    Sorry hoor, maar ik doe dat niet.
    Ik heb tenslotte niks gehoord, dus waarvoor moet ik feliciteren ;)
    Pff, snap dit echt niet.
    Heb je leuk contact, krijg je niks te horen.
    Ben nu al grimmig over vriendlief zn verjaardag, vandaag over 2 weken.
    Durf te wedden dat hij wel van zijn familie hoort, en dat ze wel komen.
    En dan kan ik dan ook echt niet tegen.
    Wel bij hem, niet bij mij.
    Ik heb mn vriend het toen ook laten weten hoor dat ik het raar vond dat ie mij nie feliciteerde en 10 dagen later zn zus wel.
    Niet direct tegen hem gezegd, maar wel tegen vrouw van zn broer die ik toen an de telefoon had waar vriendlief bij zat.
    Zei toen echt zo sarcastisch: Hm eigen familie is blijkbaar belangrijker.
    Vond ie niet zo leuk, nah ja.. jammer dan. Ik vond het ook nie leuk dat ie me vergat.
    Maar goed, weer eens lang verhaal.. maar vind het echt raar van schoonzus, en raar van vriend dat ie haar dan feliciteer.
    Ik doe het niet, dan maar een bitch.

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oeh Gravid, zo zou ik me ook precies voelen! Wel vreemd van je zus hoor... Zoiets wil je toch juist met familie delen?!

Ben bij de yoga geweest... Tsss die vrouw heeft echt een tik! Ze vroeg zo'n beetje bij alles hoe het kindje het had ervaren... Oh en dat spugen van ons mannetje zou goed emotioneel kunnen zijn. De laatste weken van de zwangerschap waren voor hem heftig en de snelle bevalling heeft vast ook iets met hem gedaan... Ik vind dat echt een giller!!!!:p
    Maar het was wel leuk om alle baby's te zien:)

11. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    @Gravid Jaaa schattig he!? Leuk dat Luca dat ook al heeft!! Heb jij ook reserve knuffels ingeslagen? Ik heb er meteen maar 3 bijbesteld, ben als de dood dat t ding kwijt is en hij niet meer wil slapen!!
    Wel grappig dat ze al voorkeur hebben, die kleintjes hebben meer door dan wij weten volgens mij;)

Wat kan jou mannetje goed doorslapen op de speen nog dan, die van mij zet het op een krijsen als ik weer wegloop.. En we zijn al die slaap niet meer gewend he.. Ghehe gewoon een slaap-kater, moet niet gekker worden!!

Armbandje is trouwens leuk! Zijn dat van die hele brede armbanden??

Vind het wel een wazig verhaal hoor, zoiezo dat je vriend je verjaardag vergeet en dan die van zijn fam wel onthoudt.. Kan echt niet, zou ik ook echt woest om zijn! En ook vreemd van de fam dat ze jou allemaal vergeten, weet ook niet zo goed wat je daar mee moet.. Als je het negeert dan heb je jezelf er ook weer mee maar aan de andere kant.. Ik kan me ook voorstellen dat je dan ook geen zin hebt om er over te gaan praten.. Is toch iets wat spontaan fijner is, anders voelt het zo geforceerd.. Maar zou denk ik als ik jou was in deze situatie ook niet feliciteren, je blijft er achteraan lopen zeg..

Enneuh, vind je geen bitch hoor, je staat volledig in je recht:D

@Vagans Wat lief dat ze daar zo op reageert!! Hier heeft mannetje helemaal geen voorkeur eigenlijk, voor muziekjes, vind het allemaal wel best geloof ik. Samen dansen vindt hij wel helemaal geweldig maar dat heeft weinig met t liedje wat opstaat te maken;);)

Wel fijn zeg, die BV, heb je altijd op temp bij de hand. Geen geklooi met flesjes uitkoken etc.

Met die BBQ, kan me voorstellen dat je je dan ongewenst voelt. Wel lief van je mams dat ze dan thuis wil blijven maar zal je je ook wel opgelaten bij voelen.. Ben je er al uit? Je zou ook eerst kunnen bellen en vragen of ze het leuk vinden als je met de kleine komt? Denk dat je vriendlief niet afvalt hoor, hij heeft zich zelf misdragen, dat is zijn keuze geweest, daar hoef jij toch niet voor op te draaien? Als ze nou allemaal lelijk tegen hem doen en hij kan er niks aan doen is het een ander verhaal maar dat begrijp ik niet uit wat jij schrijft(of heb ik het fout??).

@Guusje Whahaha das toch hilarisch!! Wat moet je daar nou mee, kon je je lachen inhouden?? Kan me voorstellen dat die babys idd wel leuk is! Maar zo’n geitenwollensokken muts, waaazig!!

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Gravid: Jeetje, rare boel ja!

@ SophieMarie: Tussen mijn fam en vriendlief is het altijd wat troef... toen is de emmer over gelopen toen mijn moeder hem er op attendeerde dat hij niet teveel moest drinken omdat hij nog moest rijden, hij voelde zich gekleineerd, mn zusje zei er iets van en toen was het van zijn kant een grote bek enzo... Heel de fam was we bij dus kreeg hij de stempel associaal en agressief (terwijl die dat echt niet is)

Toen ik aan het voeden was bij de opticien dacht er daar eentje dat ze aan het slapen was ;) Nou zei mijn moeder op een beschaamde toon (ze vind eigenlijk niks in het openbaar) meer aan het eten (hihi)

Nu ligt ze boven heel hard te huilen, ze wil niet slapen, maar ik wil dat ze het nog even probeerd! Door alle drukte vandaag drinkt ze weer elke 3 uur en is ze wat sneller aan het huilen.

13. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    @ego Hier een heerlijk rustig dagje gehad! Manlief is met zoonlief naar de open dag van de voetbal geweest, dus ik ben met de kleine man aan de wandel gegaan.. Lekker de prenatal geplundert! Slaapzakjes voor KDV gehaald en flesjes en ook nog een heel leuk boxspiegeltje(kan dat nooit laten liggen, dat speelgoed, vind het allemaal zooo leuk).. Ow en nog twee broekjes bij de hema!
    Vind die maten wel lastig. Hadden er wel meer last van toch? Ik zit nu tussen 62 en 68 in qua shirtjes. 62 wordt te kort en te strak, maar bij 68 moet ik het mouwtje nog omslaan. Mja, om hem nou met te korte shirtjes te laten liggen is ook zo wat.. En broekjes is 56 te strak aan het worden maar 62 is zo lang.. irritant!!!!!!!!

Enneuh, ik ben heeeeeeeeeeeeeel erg trots op mezelf!! Want.. Gister precies 2 maanden(vanaf dat Remus geboren is) aan het kolven!! Vind het toch een hele prestatie van mezelf, nooit gedacht dat ik dit zo lang vol zou houden! Hoop dat ik het half jaar haal, als het zo doorgaat lukt dat wel!!
    Kolf trouwens fulltime, naja, 3x per dag, en dan ongeveer 600/700 ml. Rest krijgt manneke KV maar toch grotendeels BV. Ben begonnen met kolven door mijn onzekerheid en de kraamhulp die daar echt in meeging. En die pro bijvoeden met flesjes was, waardoor de kleine die hele borst niet meer snapt.. Krijg hem nu helaas niet meer aan de borst maar heb me er wel bij neergelegd nu!

14. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    @ SophieMarie: Tussen mijn fam en vriendlief is het altijd wat troef... toen is de emmer over gelopen toen mijn moeder hem er op attendeerde dat hij niet teveel moest drinken omdat hij nog moest rijden, hij voelde zich gekleineerd, mn zusje zei er iets van en toen was het van zijn kant een grote bek enzo... Heel de fam was we bij dus kreeg hij de stempel associaal en agressief (terwijl die dat echt niet is)

Dat is wel heel erg vervelend! Zo krijgt hij natuurlijk ook de kans niet om dat recht te zetten.. Snap jou gevoel nu wel beter. Kan hij niet een bloemetje brengen met een kaartje met excuus ofzo? Misschien voelt hij daar niet zo veel voor maar voor jou? Je fam is volgens mij best belangrijk voor je.

Toen ik aan het voeden was bij de opticien dacht er daar eentje dat ze aan het slapen was ;) Nou zei mijn moeder op een beschaamde toon (ze vind eigenlijk niks in het openbaar) meer aan het eten (hihi)

Grappig is dat toch. Is een hele andere generatie, die denken volgens mij wel wat minder "vrij" met dat soort dingen. Vind het zelf juist wel mooi eigenlijk!

Nu ligt ze boven heel hard te huilen, ze wil niet slapen, maar ik wil dat ze het nog even probeerd! Door alle drukte vandaag drinkt ze weer elke 3 uur en is ze wat sneller aan het huilen.
    Hoop dat ze haar normale ritme snel weer oppakt voor je! En lekker gaat slapen!

15. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hallo Meiden!

Ik lees met jullie mee maar het is toch best druk dat werkende leventje met twee kids (+ het huishouden natuurlijk..). Maar het werken was wel weer heel erg leuk! Dat heb ik toch heel erg gemist!
    En wat heel lief was; wij kleden ons om op het werk, en hebben kluisjes, nu hadden mijn collega's allemaal foto's van J.arin op mijn kastje geplakt! Zo lief!

En het kolven op het werk ging goed! En daar ben ik echt zoooo blij mee. Want bij Lyanne was dat drama, en na twee weken was het opperdepop. Ik ging toen ook 3 keer kolven op een dag en dan had ik 80-90 cc... gister bijna 400!! Jeeh! Goede hoop dat het dit keer wel gaat lukken.

Maar meiden die werken en zowel een baby als kleuter hebben hoe doen jullie dat in het huishouden?? Ik verschoon wekelijks de bedden, en stof en zuig alles boven. Zelfde als de beneden boel al zuig ik dat dagelijks. Badkamer en wc krijgen dagelijks een doek, en 1x in de week een uitgebereide beurt. Daarnaast ongeveer 8 wasjes per week... Eten koken, kindjes badderen, tassen in pakken voor de oppas, kolf + flesjes sterriliseren schoonmaken.. pfff! Hoe doen jullie dat??
    Deze dagen komt J. ook nog om de 2-3 uur voor voeding, regeldagen denk ik. Dus ook vannacht stond ik twee keer paraat. En voor mijn gevoel heb ik nu wallen tot aan mijn knieen.

Nu even terug lezen!

16. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Sophie Marie: Welkom! Wat goed dat je fulltime kolft! Respect!

Guusje: Wahaaha nu weet ik waarom J.arin zoveel spuugt! Het is natuurlijk een onverwerkt trauma van de bevalling. Maar al die beebjes bij elkaar is natuurlijk wel leuk!

Vagans: Ik ben misschien niet meer helemaal up to date dus misschien dat je het al hebt verteld; maar wat voor stappen worden en nu genomen zodat jullie weer in jullie eigen huisje kunnen wonen?

Gravid: Fijn dat je je geld nog (redelijk snel) terug hebt gekregen. Heb je nooit meer wat van je ex gehoord over Lydia en de vakantie??

Binna: Wat jammer dat er gedoe is op je werk! Heb je er verder wel weer zin in? Zitten de dames bij jouw op het KDV?

Lilo: Jij moet toch ook bijna alweer aan het werk? Zin in?

Yvon: Wat een goede manier voor de speen! Wij hebben het een tijdje terug gebrobeerd bij L. maar dat was geen succes. Misschien doen we het met Sinterklaas in de schoen, voor de babies in spanje.

Denise: Tijd voor een nieuwe ticker! Was het leuk in de apenheul?

Sunnyqueen: Gaat het weer helemaal lekker nu Jelke uit zijn sprongetje is??

Zo nu maar weer efkes kolven...

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

vriendlief belde net, hij vind dat ik gewoon naar de BBQ moet gaan al is het maar zodat mn ouders ook gaan (die willen anders voor me thuis blijven) Vin het aan de ene kant heel gezellig altijd maar ben nu ook bang om me ongewenst te voellen...

maandag aaf is er muziek gebeuren in dordrecht, mn nicht wilde daar heen gaan van een uur of 8 tot een uur of 11... of ik mee ga... Tsja als ik zeker weet dat ik op tijd terug ben om te voeden is dat miss wel ff leuk... de eerste x iets doen zonder mn meisje! spannend ;)

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ aukje: Ze hebben alleen gifdoosjes uitgezet... dus nu ligt mn huis naast de pis en de keutels ook vol gif en dode muizen... ik zit dus nog steeds bij mn ouders! We hebben wel een andere woning op t oog (ook huur) een huis boven de winkels op korte loop afstand van vrienden en familie en een groot dakterras en 3 slaappkamrs!!! maar de makelaar die het gaat verhuren is er dinsdag pas weer... spannend dus en wie weet is t al weg!

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Gravid wat fijn dat je uit de stress bent, heerlijk!
    En erg erg raar van je s-zus! Leuke armbanden!

Vagans wat naar dat je ej spulletjes kapotgeknaagd hebt aangetroffen en dat je geen uitnodigin hebt gehad voor de BBQ.
    Leuk hoekje voor je mooie meisje mijn meisje is ook helemaal fan van W&P.
    En wat heerlijk dat je zo makkelijk bent met voeden op de meest uiteenlopende lokaties. Zowie zo geweldig hoe die bvproductie is bij jou. Toppie!

Sofie wat een vrolijk ventje hebt jij zeg, wat een lekker jochie!

Guusje wat een zweverig verhaal van je yoga juf. Inderdaad om te gillen!

Binna geniet nog even van je laatste uren verlof meid.

Wish wat een leuke foto heb je gekozen voor op die canvas doek!

Hier heeft Luna vannacht voor het eerst de hele nacht in dr ledikantje op dr eigen kamer geslapen. Alleen was madame gisteravond niet echt goed aan het drinken en hebben we haar om 21,30 uur en kwam ze om4 uur weer toen 120ml gedronken en geslapen tot 8 uur toen 150[5 gedronken en geslapen tot 12 uur. Toppie van mijn meissie.

Nu ligt ze ook al 2 uur te slapen. Ze zal zo nog wel komen voor een fles.
    Vanmiddag heb ik een nieuwe outfit geshopt voor de bruiloft van een van mn zusjes vorige week.
    Dus een fijn dagje gehad vandaag;)

20. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Oh nou dat zou een hele vooruitgang die nieuwe woning, hopelijk is hij nog vrij.

Over dat muziek gebeuren; heb je geen kolf dat zou ze misschien een flesje kunnen krijgen dan hoef je ook niet zo op de tijd te letten.

Deel Deze Pagina