Hey meiden Ben Bij gelezen naar drukt dag dus reageer even niet. Eerst vanmorgen lekker baar Artis geweest. Vanuit daar snel baar prenatal cadeautje voor de fam kopen. En toen naar het cb Bij het cb gewogen 7735. ( beste damen) en 68 cm En toen over het poepen gehad. Dat gaat nog steeds veel met Onwijs persen en veel moeite en alles. Dus nu worden we door verwezen naar het ziekenhuis voor test of het door het eten komt of iets anders. Os toch wel even slikken om dat zo te horen. Maar ja fijn dat we veder gaan kijken. Toen kregen we visite uit Dubai. Erg leuk om ze weer te zien. En met ze te kletsen. Silver heeft lekker met hun zoontje gespeeld is iets ouder. En zei is nu zwanger. En in okt uitgerekend erg leuk zo ducht bij me kaar. Lekker druk dagje dus Slapen hier In de bakkerzak. Met romper en shirtje. Broek die ik nooit aan mischien in de winter. Omdat Sky geen kachel op haar kamer heeft. Maar bij Silver toen ze in een slaapzak sliep nooit een broekje of sokken er bij Nou heeft Sky zo Ie zo zelde sokken aan is zo'n warm kind
Binna & SQ: Bedankt voor de leuke foto's! Binna: Drukke dag dus! Wat naar dat je voor verdere onderzoeken naar het zkh moet. Hopelijk valt het allemaal mee! Meiden, ik ga lekker tukken! Tot morgen.
*EGO* Wij weten niet wat ons overkomt.... Jelke kreeg om 23.00 de laatste fles (5e) en sliep om 23.30... Normaal komt hij dan rond 7.00 weer. Nou echt niet dus.... 9.30!!!!! Dus hij heeft 10 uren geslapen!!!! Maar nu is het hele schema in de war en als we op 5 flessen blijven zitten dan krijgt hij de 5e vannacht pas om 2 uur dus we gaan per vandaag over op 4 flessen van 210/7 en hij heeft de 1e net schoon leeg opgedronken... wel logisch na 10 uren slaap natuurlijk! Is nog best wel puzzelen hoor....
Goeiemorgen meisjes! Hier een onrustige nacht gehad. Luna heeft (geloof ik) wel geslapen maar wij niet echt. Luna is verkouden aan het worden en heeft veel last van slijm. Met name als ze ligt. Heb dr gister maar weer bij ons op de kamer gezet omdat ze telkens aan het oproggelen was wat klonk alsof ze over dr nek ging en het bleef hangen. Heel naar geluid. Ik geef dr slokjes water tussndoor om weg te spoelen al gaat dat niet van harte.
SQ: Wat goed zeg!! Zullen we even ruilen Luca komt nog steeds tussen 06.00 en 06.30u. Goed, die krijgt dan ook om 20.30u de laatste fles, dus dat zal het wel zijn Ik vind het zelf ideaal hoor, 4 flessen. Hij laat tussen de flessen 5 uur zitten, dus heb dan lekker tijd voor mn huishouding etc. Meimamma: He wat naar.. hoop dat het slijm gauw weg is bij dr. Niks an als die kleintjes verkouden zijn. Ego: Hier wederom lekker geslapen, na de fles van 07.00u nog even lekker geslapen tot 10.00u. Nadat meneertje om 12.00u de fles weer lekker leeg had,heb ik hem om 12.30u lekker in zn bedje gelegd, en hij slaapt nu lekker. Ik heb de was ondertussen alweer gedaan, en zit nu heerlijk aan mn ontbijtje. En ga zo de nieuwe WIJ even relax lezen! Wat een weertje vandaag zeg.. pff.. het is van het ene uiterste naar het andere uiterste. Maar goed, wel lekker voor de was, die kan nu lekker naar buiten!
Haa meiden Oooh zou zo graag thuis willen zijn bij m'n lieverd. Maar deze mama moet centjes verdienen Pff vannacht een mindere nacht. Maelynn om 21:00 fles om 22:00 uur in bed. Om 22:30 wakker helemaal ondergespuugd. Daarna sliep ze vrijwel meteen om 3 uur wakker, snotverkouden en bijna geen lucht kunnen krijgen. Een ui staan snijden en op haar kamer gezet. Hierdoor ging het al beter, om 4 uur weer wakker beetje jengelen stond al met 1 been uit bed maar toen was het weer stil tot 6 uur. Maelynn maar in bed gelegd bij ons voor die laatste 10 min. Pfff stomme verkoudheid ook duurt nu al zo lang. Ben weer aan het werk tot half 6 en dan lekker knuffelen met m'n alles Liefs x
Lilo: Ah jou meisje dus ook al. Hoor het echt veel. maar ja.. is ook niet gek met dit weer, zo hartstikke slecht weer steeds, en nu weer hartstikke warm. Kan ook niet goed zijn. Geloof best dat je weer lekker bij je meisje wil zijn,mij lijkt het ook niks om weer te gaan werken. Terwijl het bij mij weer ander verhaal is, ik kan nie eens werken terwijl ik eigenlijk wel graag wil. Ik denk dat ik vanaf volgende week (is hij 3 maand) met fruithapje ga beginnen. Nog geen halve potjes, maar gewoon elke dag paar hapjes ofzo.. merk echt dat Luca er behoefte aan krijg. Ga nu lekker even buiten lopen met hem, zijn we er ook even lekker uit.
lilo luna is ook verkouden. Heb voor haar van Daro, zoutoplossing en ik smeer Luuf op dr borst. Dat helpt al wel goed. Mevrouwtje hier heeft denk ik last van de warmte. Drinkt de fles in etappes en vertikt het om te slapen. Terwijl ze erg moe is!! Heb dr net in een niet te warm badje gedaan, vond ze heerlijk. Ze ligt lekker in een romper met spagettibandes het laatste beetje melk te drinken. Zo nog maar weer een keer proberen te laten slapen *zucht*
@ meimamma: ohja luuf daar had ik niet eens over nagedacht. Haha ja beter dan z'n stinkende ui @ gravid: ooh en ik zou juist graag thuis willen blijven maar moet wel werken om goed rond te komen. Kan best stoppen met werken maar dan moeten we elke cent omdraaien en daar heb ik geen zin in dus die 2,5 dag neem ik maar voor lief maar bij jou is het inderdaad anders ben je afgekeurd vanwege je rug?
Gravid Nee je bent zeker niet de enige! En ik ben ook nog echt een dierenliefhebber. We hebben dan 3 katten, 1tje is voorbeeldig en een schatje vergeleken met die andere 2. Maar bij jou kan ik het nog een beetje begrijpen, die zijn nog best jong toch die van jullie? Die van ons zijn gewoon irritant en opzettelijk aan het slopen. Heb ik bijv. Gekookt dan gaan ze expres op het aanrecht overal aan likken om te kijken of ze iets tegenkomen. Als ik bijv. eten aan het maken ben en even naar de box loop (3 stappen zet) omdat Jaylin huilt dan is het eten wat op het aanrecht lag weg. Als ik s ochtends niet eerst hen eten geef, dan komen ze zowat door het glas van de binnendeur heen, krassen eraan met hun nagels en aan het kozijn. En ze klimmen in de tussenlatten (het is zon deur met 8 van die vakjes met daarin glas.. ) omhoog.. Maar zie ze inderdaad maar eens kwijt te krijgen.. pff dat heb ik met de konijnen ook al opgegeven maar die kunnen geen 20 worden.. Ook kunnen onze katten niet buiten hier, das een groot nadeel! Goed dat je vriendlief zo op zijn nummer kunt zetten en hij het begrijpt SQ Wat fijn dat de doopdienst zo mooi was! En super dat het bij jullie ook zo goed gaat met in het ledikantje slapen. Lilo Kan begrijpen dat het effe heavy was de eerste keer naar het KDV als je moet gaan werken. En dat Maelynn dan ook nog een pruillip trekt maakt het natuurlijk nog wat erger! Gelukkig is alles goed gegaan Hoop dat je eerste werkdag je mee is gevallen. Meimamma Jaylin reageert altijd zo als de speen v.d. fles uit haar mond gaat, zelfs voor een boertje hihi. Balen zeg van de verkoudheid van Luna, hopen dat ze gauw beter wordt! Slapen en sokjes aan; Jaylin slaapt meestal in een truitje/lange mouwen romper en slaapzak zonder sokken. Sokken overleven hier sowieso niet want ze trapt ze binnen no time uit. Als het wat kouder is doen we haar een boxpakje aan of een truitje+broekje en slaapzak. Vagans Nee die vlooien is echt het slechtste wat ze ooit hebben uitgevonden je krijgt ze nooit helemaal uitgeroeid lijkt het wel. Inderdaad auto wordt ook meegenomen en zolder standaard (daar is ook de douche waar we de woef altijd wassen). Tja die katten en niet makkelijk daar was ik al van overtuigd inderdaad; maar dit is ook geen doen. Kan verdorie niet eens fatsoenlijk voor Jaylin zorgen omdat die katten overal in vinden dat ze voorrang hebben met als gevolg dat ze Jaylin wakker maken etc. Dus het gaat zo gewoon niet langer, ze moeten weg! Vervelend dat Yara zon huildag heeft, altijd zielig he als de tranen over de wangen biggelen. Daar kan ons moederhart echt niet tegen! Binna Geweldige foto van Sky! En wat is ze goed gegroeid. Goed dat jullie doorverwezen zijn naar het ziekenhuis, ik hoop dat het iets is wat makkelijk te verhelpen is. ego Hier gaat het zijn gangetje wel. We zijn nu bezig met de overstap op de forte voeding en mengen nu nog met de standaard tot die op is. Ga binnenkort ook nutriton halen ipv de normale JBP is iets goedkoper heb ik ontdekt en het zal net zo goed werken. Spugen doet ze nauwelijks meer sinds we JBP vermengen in de voeding. Jaylin heeft haar stemmetje ontdekt sinds vorige week donderdag en de laatste dagen heeft ze steeds meer door hoe het moet! Donderdag slaakte ze ineens een keiharde gil terwijl wij zaten te eten en zij bij ons zat in de wipstoel. En gisteren +vandaag heb ik al een paar keer staan kijken bij haar omdat ik dacht dat ze van streek was. Niks was minder waar ze lag te gillen en te lachen! En nu net zit ze op schoot bij me en gilt ze toch hahaha. Geweldig om te horen! En die handjes gaan meer ontdekken; ze doet ze nu veel vaker in haar mondje dan voorheen en vaak ook alleen de duim. En ze probeert dingetjes te pakken/aan te raken. Verder hier druk bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk. Formulieren invullen voor de ondertrouw over 2 weekjes en we zijn aan het nadenken of dat we bruidskindjes willen naast Jaylin. De bruidskleding voor die kinders (dat zijn er dan 5 extra) is nogal een aanslag op ons budget. We willen vriendlief zijn neefjes en mijn nichtje+nicht graag als bruidkindjes maar ook willen we een speciaal jurkje voor Jaylin.. Dus we zitten in dubio haha. Liefs
@ Binna: Ik hoop dat de onderzoekjes mee vallen! Kan me voor stellen dat het wel ff slikken was! @ SQ: WOW, das lekker dat Jelke 10 uur geslapen heeft!!!! @ Meimamma: Beterschap voor je kleine meid! @ Lilo: Ook voor jou kleine meid beterschap! Door dat rare weer worden die kleintjes gewoon veel sneller verkouden! @ Gravid: Ben nu al benieuwd naar de eerste hapjes fotos! Lekker knoeien hahaha! @ Troetel: Leuk hoor die voorbereidingen! En ik snap dat je in dubio zit over de bruidskindjes! Als het te duur is zou ik het gewoon alleen bij Jaylin houden denk ik, is het ook nog eens extra speciaal! Maar das natuurlijk helemaal aan jullie! Hier: Vanmorgen naar de Makelaar geweest en het zit zo: Er zijn 3 gegaardigen die de woning willen & kunnen betalen! De verhuurder is nog al streng op het netjes houden enzo! Extreem streng... Nu ken ik de andere partijen niet maar 1 is zowiezo al een vrouw alleen! Naja reken maar uit kwa netheid (ookal hoeft dat natuurlijk niet zo te zijn maar goed) een vrouw alleen of een gezin met een baby en huisdieren!!!! Ook moet (als we de verhuurder persoonlijk zouden ontmoeten) vriendlief zn tatoo's moeten verbergen want daar heeft de verhuurder al eerder iemand om geweigerd!!!! Wij zien onze kansen dus eigenlijk wel somber in Verder doet Yara het heel goed! Eigenlijk niet gehuild en vanmiddag lekker met mij en vriendlief mee naar de winkels geweest en daar ff de kroeg (naja meet zon eetcafetje) in gegaan waar we graag komen, deed ze t ook heel netjes daar ook gevoed en verschoond enzo. Net heeft ze voor de eerste x echt een schaterlachje gehad!!!! ZOOOO LIEF! Echt wat een schattig stemmetje heeft ze toch hihi! Nu ligt ze weer lekker te slapoen, morgen nog een goede dag kwa weer dus willen we ff de stadt (dordt) in.
Hoi hoi @Guusje:Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk van slag bent door die yogamiep maar ik heb wel geleerd om me niet gek te laten maken door mensen behalve mensen die er ECHT verstand voor hebben zoals artsen! probeer het naast je neer te leggen en als jij zelf vind dat er iets niet goed is met je mannetje ga naar ene kinderarts! @Vagansfff dan maken jullie weinig kans ja met zo'n huisbaas...aan de andere kant...WIL je zo'n huisbaas? @Binna: Is je eerste werkdag meegevallen?? Hier gisteren gezellige dag gehad bij mn ouders,alle familie weer ff gezien en het was heerlijk weer!! Gisteren is fysio geweest en heb allerlei opdrachten gekregen om die voorkeurshouding te doorbreken,ook heeft Vince een kussen gekregen voor in bed zodat ie op zn zij blijft liggen. Vanmiddag heeft Vince een echo gehad van zn heupjes ivm de heupdysplasie en alles was helemaal goed!!! we kunnen hem opgeven voor het nederlands elftal zei de arts!!! Toch weer een hele opluchting...zat toch aan beiden kanten in de familie(allebei onze moeders hebben dysplasie) Zo nu ff de lasagne in de oven schuiven jammieeeeee
@ Wish: Wat fijn dat alles goed was!!!! morgen gaan we naar Hoorn, de nieuwe vriendin van s-vader ontmoeten (ja ja nu al) Vriendlief belde me net op, ik was wat eerder uit de kroeg weg gegaan ivm voeden en vriendlief zou zn biertje opdrinken en dan naar huis om te slapen. Belt die dus stront lazerus op en zegt er ook nog bij dat ik hem nu wel ff mag haten want hij had teveel gedronken.... echt he.... klein kind is het ook! Als ik er niet bij bent gaat die gewoon veel tever! pff Maja zolang die dat niet dagelijks of wekelijks of zelfs maandelijks doet zal je me er niet over horen en hij was zo slim om zich thuis te laten brengen. Hij heeft het iig gezellig gehad. Yara is heel lief vandaag! echt een engeltje! Nu hopen dat ze t vol houd en vanaaf weer lekker doorslaapt!
Pff ff ego. Gabriël heeft sinds een tijdje een zeer uitgedroogde huid op zijn polsjes. Nu kwam ik er afgelopen weekend achter dat het ook op zijn elleboogjes zit en sinds vandaag dus ook op zijn schoudertjes. Ik ga morgen de HA eens bellen of die ernaar wil kijken, want ik ben bang dat het iets van eczeem is ofzo. Hoop dat hij er vanaf komt, want ik vind het zo zielig voor hem (al heeft hij er niet veel last van lijkt het).
@ Monika: Ik hoop ook echt van harte dat het Geen ecceem is! Oja meiden, Yara doet (samen met trotse overgroot oma) mee met baby van de maand, alleen als jullie vinden dat de foto het verdient kunnen jullie vast wel een stemmetje uitbrengen? Alvast bedankt!
Vagans: Blijven mannen he Maar geloof best dat je dr effe pissig om was. maare.. je s-vader nu al nieuwe vriendin? pff, vind dat persoonlijk wel snel. Fijn joh dat Yara het vandaag zo goed doet!! Vind et beetje raar dat makelaar iemand weigert om tattoo's beetje discriminatie. Wish: Hopelijk helpen de oefeningen! En fijn dat de heupjes goed zijn! Troetel: Ja de onze zijn bijna 1 maar zo te lezen net zo erg als de jouwe! En wat leuk dat ze stemmetje ontdekt! Gaaf is dat he! Wat leuk dat jullie extra bruidskindjes willen. Ik had toen die tijd mijn 3 zusjes als bruidskindjes, maar kost inderdaad wel extra! Lilo: Ja klopt, ik kan niet veel meer met mn rug. Baal ik wel van, want zit nu iets meer dan jaar thuis.. en verveelt wel. Moet eigenlijk hobby gaan vinden, zodat ik wat kan doen.. want nu komt dr thuis echt zo'n sleur in en das ook niet goed. Meimamma: Hier heeft dr ook 1 last hoor, drinkt flessen wel zo goed als leeg, maar ook bijna niet slapen. Doet ie sowieso niet, maar nu nog minder. Ego: Bleh, veels te warm plak helemaal aan mekaar vast van de warmte. Zo heb je dagen dat het net herfst is, en zo smelt je bijna weg. Tis hier wel van et ene uiterste in het andere uiterste. Niks an. Luca ondertussen alweer lekker op bed, en ik ga nu heerlijk met een watermeloen op de bank naast vriendlief Zijn er trouwens nog mama's die leuke foto hebben voor foto collage?? Ik heb nu al foto van: - Meimamma - Monika - Vagans - Wish - Sophie - Binna en - SQ
Monika: Wees blij als ie er weinig last van heeft, Lydia krapte dr eige helemaal kapot. Was echt zielig.
@ Yvon: Thanx! @ Gravid: Ja tuurlijk is dat het! Maar ze doen het toch en wij zitten zooooo omhoog dat we een beetje naar hun pijpen moeten dansen helaas... Ben heel benieuwd hoe de collage wordt! * Ik had gedroomd dat we met zn alle op een meeting waren en er een mooie proffecionele foto werdt gemaakt van ons allemaal en de beebjes voor een of ander kinder blad HAHAHAHA