Mei mama's 2011 (deel 1 )

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gravid

Gravid Niet meer actief

2. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @Wish uitslag op zijn armpjes en schouders.

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Leuk boek Gravid. Ik heb hier ook 2 van die boeken. Ben alleen niet erg consequent (foei)

Verder weinig te melden. Vandaag slaapt Luna veel op de dag. Zal ook wel door het weer komen. Het heeft hier net flink geregent dus lekker afgekoeld.

Morgen moet ik met Luna naar het kdv voor een gesprek en dan gaan we een afspraak maken voor een wen-ochtend.
    Best spannend.
    Zie er als een berg tegenop, maar het zal wel los lopen (i hope;)) hiihh

4. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gravid Wat een gave kadootjes bij die kinderrekening! Wij hebben besloten om eerst maar een doelspaarrek. te openen. Kunnen we daarop de komende 10 jaar lekker sparen. Over een paar jaartjes als ze er zelf wat aan heeft openen we er nog een kinderrekening bij.

monika Balen joh dat het bij Gabriel eczeem is! hopen dat het van de zalf snel minder is!

ego net 20 minuten 'gesport' in de garage samen met vriendlief, hij heeft 1 uur getraind maar ik vond 20 min lang genoeg om te beginnen. Bovendien begon Jaylin te huilen toen ik naar de wc ging haha, dus mooi getimed.

daarstraks even naar de buurtsuper geweest en ik keek per toeval even bij de Nutriton wat die daar kost en of ze hem hadden. Staat er €1,79 bij.. Dus ik het gewicht controleren ja gewoon 135 gr. net als bij KV (waar hij €4,89 kost)
    Naar die prijsscanner toegelopen zegt ie: herkent product niet.
    Dus wij gewoon 3 dozen meegenomen om te kijken wat we ervoor moesten betalen. Bij de kassa zelfde verhaal:herkent product niet. Vraagt die trien aan een collega: Weet jij wat dit kost? Gaat ze kijken bij het schap komt ze terug: Ja €1,79..

Hahahaha zo ongeveer 3 voor de prijs van 1, ga het morgen nog eens proberen:)

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dat is nog eens een koopje troetel, hier staat het voor 4,99 in het schap.

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Het meiden

Sorry ik reg het momenteel niet om het bij te houden hier. Silver zit in een dwarse periode die heeft dus erg veel aandacht nodgi en Sky ook en het huishouden ook. En ikke tja dat is dan even maar niet he. Dat is mama zijn. Nu dus vroeg naar bed morgen weer werken en om 7 uur beginen normaal tot half 5 maar nu eerder weg want moet met Sky naar de dokter voor dat ik naar het ziekenhuis kan. En mijne is op vakantie de 1 vervanger niet te bereiken de tweede helemaal vol en gaat vrijdag op vakantie sjonge. Lekker begin op me werk meteen eerder weg moeten. Nou ja ti's niet anders en het kon ook. Ben dus beneiuwd.'wordt een lekker gerais

7. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hey Meiden,

Hier ook even ego... best druk dat werkende leven, maar het bevalt me wel weer erg goed. J.arin doet het ook super bij de gastouder, dus dat is erg fijn. Ook het kolven op het werk gaat goed, en dat is echt een pak van mijn hart.

Vandaag kreeg ik alleen wel een soort van migraine aanval, nog nooit gehad dus weet niet of het dat echt was maar het leek er wel op. Lag dus al om 18.00 uur met paracetamol op bed. Nu is de hoofdpijn er nog, alleen de vlekken en duizeligheid is gelukkig weg.

Ik lees nog even bij, en hoop dat ik morgen weer even tot reageren toe komt!

Tot morgen meiden!

8. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Oh ja! J.arin had dit weekend regeldagen... hij kwam om de 2 uur, s nachts ook om de 3! Pfff... ik had wallen! Maar maandag was het in eens over, en vannacht heeft hij voor het eerst sinds 3 weken weer eens doorgeslapen! Mama blij! Stond alleen wel op knappen haha. Maar was ben ik blij dat we de regeldagen weer overleeefd hebben en dat die waarschijnlijk pas met 6 maanden weer komen.

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Troetel: Je bent verplicht om je huisdieren door te geven helaas... Das toch een extra risico op slopen ook enzo... een huurhuis willen ze als de vorige eigenaren weg zijn zo netjes mogelijk terug natuurlijk! En ja het is ook niet eerlijk maja wij zitten ZOOOO erg omhoog!!!! En ik persoonlijk zou zeggen alleen Jaylin... maar het is aan jullie hoe belangrijk je bruidskindjes vind!

@ Typje: Vind het CB ook niks, de meeste hier niet volgens mij ;)

@ Gravid: Meeting zou super leuk zijn, maar met zo veel mensen is het zoooo moeilijk te plannen ben ik bang! En ja fruithapje moet kunnen, ik kreeg met 7 weken een lepeltje sinasappelsap. Leuke tas! En wat grappig van dat filmpje!

@ Monika: Hoop dat het eczeem snel wel weg is!

Hier: Was gezellig in Hoorn, leuk gezin.
    De stad in geweest en daar was ook markt en daar is Yara erg verwend. Voor stichting KIKA waren knuffel beren te koop (kreeg ze van vriendin van s-pa) en omdat ik verteld had over dat W&P knuffel boekje wat kappot gevreten was kreeg is van s-pa een niewe en ook zon knuffel doekje van pip :) erg lief!
    Kreeg van vriendlief een Bronzen kikker bij een standje (was erg lief)

Daarna lekker chinees gegeten en toen naar huis, ik naar mn ouders en vriendlief naar thuis bedoel ik dan.

En hoe stom vriendlief ook kan doen, ik begin m nu toch echt wel te missen :(

Yara heeft het goed gedaan! Lekker geslapen onder het shoppen alleen wel telekens bij s-pa gehuild (kende m niet meer denk ik)

10. Gravid

Gravid Niet meer actief

Aukje: Wat balen van je migraine! Hoop dat je hoofdpijn nu gauw weg is!
    En regeldagen lijkt me ook niet fijn!
    Fijn dat Jarin het goed doet bij de gastouder!

Binna: Oei, druk druk dus!!
    Succes bij de dokter morgen!

Troetel: Oh dat valt mee die prijs!! Wel beter!
    Heerlijk he, even sporten, ik moet van me zelf verplicht half uurtje wandelen per dag met Luca :p

Meimamma: Spannend dus morgen, succes!!

Vagans: Fijn zeg dat je leuke dag gehad hebt, en jullie zo verwend zijn!
    En tuurlijk mis je je vriend, is eigenlijk ook niet gek toch!

Ego:
    Zo, hier ook avond.
    Maar wat een baal-avond :(
    Begint hier beetje sleur te worden, elke dag hetzelfde.. opstaan, Luca verschonen, fles geven, nog even slapen, dan weer fles gegeven, huishoudingen doen, ondertussen Luca verzorgen, koken, afwas doen, Luca op bed, tv kijken..
    bah bah bah.
    Vind het heerlijk hoor dat ik (we) Luca hebben, hem verzorgen en lekker met hem spelen/knuffelen vind ik ook totaal niet erg.
    Maar heb daarnaast niks anders te doen.
    Elke dag is hetzelfde, incl. het weekend.
    Zou zo graag iets anders willen tussen door.
    Vriendlief is gewoon werken, zijn dagen zijn nooit het zelfde, zijn weekend is anders dan de rest van de dagen..
    de mijne niet.
    Pff, 's avonds ben ik blij dat ik naar bed kan maar zie ik alweer op tegen de volgende dag.
    En volgens mij hoort dat niet.
    Maar ja.
    *klaagmodus uit *

Heb net een armbandje besteld.
    Was maar 1 euro, + verzendkosten, en dat word aan de kankerstichting gegeven.
    Met dat armbandje laat je zien dat je tegen het schelden met kanker bent, en draag je voor alle dierbaren die je aan kanker verloren hebt.
    Voor mij dus een armbandje met verhaal, aangezien ik mn opa en oma verloren ben aan kanker (opa bijna 4 jaar geleden, oma bijna 5 maand terug.) mijn neef is 2 jaar geleden aan kanker overleden, en mijn oom vorig jaar.
    Kan er dus ook echt niet tegen als mensen daar mee schelden!
    Zou ik ze het liefst heel wat doen, ze weten niet wat ze zeggen!

Ik ga verder film kijken, en dan maar weer naar bed.
    Morgen naar cb, krijgt Luca weer prikjes :(

11. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @gravid leuk dat je dat allemaal krijgt bij het openen van een rekening.De dagen lijken idd heel erg veel op elkaar, ik probeer er in het weekend dan altijd tussen uit te gaan maar als je vriend onregelmatig werkt lukt dat waarschijnlijk bij jou niet, kan me dan voorstellen dat het als vervelend aanvoelt niet de kleine maar het ontbreken van afwisseling.
    @troetel dat is een koopje idd.
    @aukje fijn dat het zo goed gaat met werken en kolven.

heerlijk onder de klamboe geslapen geen last gehad van muggen.
    Kai slaapt nog steeds door sta er iedere keer van te kijken. Hij heeft alleen soort kuchje en heb geen idee waarom die dat doet, kan volgens mij ook zijn dat hij het zelf leukvind klinken als hij kucht, klinkt ook heel onschuldig.
    Ik ga zo op goede hoop op mooi weer kaarten voor de apenheul bestellen voor zaterdag.

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hiep hiep hoera!
    Voor mij is het vandaag feest.
    Ik ben jarig :D

13. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Goeiemorgen dames!! En gefeliciteerd Monika!
    Ik ga maar eens even teruglezen:)

14. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    @ Monika

Gefeliciteerd!

15. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    @Gravid

Herken wel een beetje wat je bedoelt.
    Dat de dagen nu vaak hetzelfde zijn, alhoewel dat in mijn geval ook niet helemaal waar is want ik ga ook eigenlijk best vaak op pad en neem Lynn dan gewoon mee..

Maar dat is wel een beetje de reden waarom ik wel een klein beetje weer zin heb om te werken, om weer wat meer afwisseling te nemen en wat meer contact met anderen enzo.
    Vind dat zo erg klinken want tuurlijk ga ik mn meisje wel heel erg missen. Maar merk dat zo lang thuis zijn niets voor mij is.

16. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    hey dames,

Ik krijg ineens geen mail meer als er nieuwe reacties zijn dus weet even niet wat er gezegd is. Dus even ego.

Jelke heeft gisteravond om 20.00 de laatste fles gehad en begon vanochtend om 7.30 te jeuzelen. En kreeg om 8.00 de fles dus klokje rond... Ik ben zo trots!!!!! Straks naar het cb voor de eerste prikjes. Gelukkig heeft vriendlief vakantie dus die gaat gewoon mee.

Liefs

17. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    @ GuusjeB Jeetje wat heftig allemaal. Maar het is wel goed dat je op je eigen gevoel afgaat hoor, als jij denkt dat er iets niet klopt gewoon aan de bel trekken!

@Vagans Oww ok, weet je al of je gaat dan de 27ste?? Of nog niet uit?

Huilt Yara veel?? Remus heeft de eerste weken ook heel erg veel gehuild. Bleek verborgen reflux te zijn. Nu medicatie en het gaat een stuk beter.

Wat balen van t huisje!! Hopen dat je t toch nog wordt!!

Ga zo stemmen op je kleine meisje!!

En, vriendlief een kater??
    Wat lief zeg van je s-ouders!! En van je vriend!! Slapen jullie nu altijd gescheiden dan? Om de muizenplaag?? Slaapt hij nog wel in jullie huisje of bij zijn ouders? Naar hoor! Dat jullie maar snel een fijn plekje mogen vinden samen!!

@Troetel Dat is wel heftig zeg, 7 a 8 x per dag(en nacht!!) kolven. Ik denk niet dat ik dat zou redden hier, mannetje van 8 erbij lopen die wil ook af en toe wat doen met mama. Zou echt niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen. Wel super knap dat je dat gedaan hebt, en ja als je productie terug gaat lopen is dat echt een teken van je lijf dat het genoeg is denk ik. Hier gaat het gelukkig nog goed maar als mijn productie terug gaat lopen is het voor mij denk ik ook klaar.

aaah vlooien bah!!! Smerig is dat, je komt er ook zo moeilijk vanaf!! Wij hebben hier een kat maar die kan wel naar buiten. Hij vindt ook dat het hele huis van hem is maar hij luistert wel aardig. Dus kunnen hem nog sturen in wat wel en niet mag. En als hij niet luistert werkt de plantenspuit wel!!
    Maar wel vervelend dat je van die terror katten hebt, kan je ze niet naar het asiel brengen? Of vind je dat zielig?? Kan je ze ook vertellen wat voorn huisje ze nodig hebben, kan het asiel weer mooi op inspelen. Ze klinken iig als boerderij katten niet als huis/tuin & keuken kattenJ

Aah oke, Remus begint sinds een paar dagen ook gericht te pakken en kletst ook heel veel! Dat zou dus best kunnen dan(en duurt hier volgens mij ook zo lang dan, wist niet dat dat kon!!). Die gebeds houding ken ik, snoezig he!! Remus doet dat ook(vind het zo schattig, echt een kleine boeddha!!).

Lieve foto van een lief meisje, ook al zo’n plaatje! De meikindjes zijn wel goed gelukt hihi.. JJ

wooooow wat een (bevallings)verhaal zeg! Heftig hoor!!! Zal die van mij binnenkort ook ff plaatsen. Heeft iedereen zijn bevallingsverhaal hier geplaatst?

@SQ fijn dat de doopdienst mooi was! En wat goed dat Jelke zo lekker slaapt snachts op zijn eigen kamertje!!

Schattige foto!

Succes met de prikjes!

@Yvon wat fijn dat ze zo goed aan is gekomen!! En fijn dat de dierentuin leuk was!!

Oooh ook al zo’n mooi kindje, wat een wijs koppie zeg!

@Lilo Ooooh sneu is dat he. Dan ook nog zo’n pruillipje en het is al zo lastig!! Remus moet de 15 voor het eerst wennen.. Week erna moet ik ook alweer aan het werk. Zoooo geen zin in!!!
    Ik ga ook 2.5 dag werken. Valt t mee of lijkt het superlang??

Ook al verkouden, het heerst wel zeg. Is ook geen wonder met dat rare weer, hopen dat je meisje er snel overheen is!

@Wish wat fijn dat de echo goed was!!! Wat heb jij voorn kussentje dan??

@Gravid goed bezig met poetsen!! Wat schattig van t fruithapje!! Vroeger kregen we t ook allemaal zo snel hoorJ

Bij ons wordt het binnen ook zo warm, vervelend is dat he! Krijg het heel moeilijk weer koud dan..

Wat leuk!!! Al die spulletjes bij de rekening!! Die knuffel is leukJ

Hier een hele poos aan t sapje van de floradix gezeten, hielp erg goed maar vind het wel smerig!!

Sleur is naar he.. Ik plan af en toe een dagje voor mezelf, dat doorbreekt de sleur hier wel.

@ Meimamma Remus slaapt met sokjes anders gaat hij helemaal zijn hele bed door. Wel dunnetjes hoor, dun broekje en shirtje erbij. Snachts een slaapzak met kleding op de temp afgesteld(boxpakje, wel geen sokjes, wel geen lange mouwen shirt etc.).

Vervelend zeg dat ze zo verkouden is, ik zou ook geen oog dichtdoen als Remus van die enge geluiden maakt. Wel fijn dat die middeltjes verlichten!!

Wel slim dat je al begint met invriezen, ga ik geloof ik ook maar vast doen!

Jij ook al aan de wenochtend.. Gaat zo snel heL Spannend allemaal he..

@Binna wat een schatje zeg!! Echt een meisje om te zien!

Fijn dat ze zo goed groeitJ Wel een flinkerd hoor!!

Succes met je ren-vlieg dag vandaag.

@ Monika wat sneu voor gabriel! Eczeem is echt niet leuk, helaas hier ook heel erg veel last van.. Hopen dat hij er nog overheen gaat groeien!!

@Lovely Jaa er wordt heeel veel gekletst! Ik reageer altijd als ik aan het kolven benJ Heb ik mooi tijd voor dan!

@typje Hier ook veel overleg met HA en CB, ik vind het juist wel fijn. Ik doe er niet altijd wat mee maar ze hebben best veel ervaring, soms hebben ze nog el goede ideeën. En als ik het niks vind kunnen ze me heeeeeel hoog de boom in(CB in ieder geval, HA luister ik wel naarJJ)

@Aukje wat naar zeg, hoop dat het wegebt..
    En pittig he die regeldagen! Remus heeft het regelmatig..

@Denise nog maar een keer proberen jaJ Zal vast helemaal goed komen met t weer!!

@Bedritueel Remus krijgt slaapzakje aan(snachts) daarna even knuffelen, bed in en speentje en knuffeltje geven en zijn muziekdoosje aan en dan gaat een van ons op de stoel naast zijn bed zitten(en speen terug geven als hij hem weer wil) en als hij slaapt gaan we zijn kamertje uit.

@Bijvoeden Vanaf wanneer gaan jullie bijvoeden? En hoe?? Ik las wat over die methode dat ze stukjes aanbieden ipv geprakt, lijkt me wel wat maar ook wel weer eng.. Straks stikt hij erin.. Misschien een combi van proberen..

18. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Whahahaha das een heel boek!!!

Nou gister viel seaworld zwaaar tegen, kan het iedereen afraden! Het is echt klein en benauwd.. Vond het helemaal niks..

Maar we zijn doorgereden naar het omniversum(das gaaaf!!!) en daarna madurodam. Dus zoonlief heeft een geweldige dag gehad!! En wij ook hoor, baalde alleen wel van seaworld, echt zonde van het geld.

Vandaag komen ze de kraamspullen ophalen(po, klossen en rugsteun) en vanavond nog kraambezoek. Kleine man lekker aan de rust en regelmaat en grote man met opa midgetgolven(bofkont!!!).

Hele goede nacht gehad. Normaal komt Remus om 11 uur, om 3 uur en om 6/7 uur weer. Nu lag hij er om half 9 in, kwam hij om uur of 3(!!!!) pas weer en daarna om 7 uur!!!!!!!!!! Goed he! En aangezien manlief vakantie heeft is hij er om 3 uur uitgeweest dus heb fantastisch geslapen!!:D:D:D

19. Gravid

Gravid Niet meer actief

Sophie: Lekker joh dat je zo goed geslapen hebt!!
    Enne.. stukjes? Dat doe ik dus nog echt niet.. pas wanneer hij wat ouder is.
    Begin eerst met vloeibaar fruit :p
    Omniversum is gaaf he! Ben er paar jaar terug ook geweest, was echt voor herhaling vatbaar.

SQ: Ik ben dat bij Luca ook van plan, gewoon om 20.00u de laatste fles, en dan kijken wanneer ie weer komt.
    Dat half uurtje moet niet uitmaken.
    Succes met de prikjes, vriendlief is vorige keer toen Luca ze voor et eerst kreeg ook mee gegaan.
    Nu krijgt ie vandaag zn 2e alweer, maar vriendlief is nu gewoon werke.

Lovely: Ja dat ist probleem juist, ik kan niet weg.
    Ik had eerst 2 auto's, 1 die vriendlief gebruikte, en 1 die ik zelf gebruikte, maar ik heb er 1 weg moeten doen.
    En ja, vriendlief moet de auto die we gehouden hebben gebruiken voor naar zn werk, dus ik zit zonder.
    Dus ik kan ook nog niet eens zomaar even weg.
    Trein kan wel, zit hier station 5 min van huis af, maar ja.. mijn ouders en fam. wonen uur hier vandaan, wat bijna 2 uur met trein is, en kost dan ook steeds een vermogen.
    Dus lukt ook niet altijd.
    Maar ach, komt allemaal wel weer goed ;) alleen af en toe baal ik dr gewoon van.

Monika: Gefeliciteerd meis, maak er leuke dag van!!

Denise: Vriendlief heeft nu ander werk, en werkt niet meer onregelmatig.
    Dat is wel lekker, maar ja zijn dagen zijn anders dan de mijne, en zijn weekend is sowieso anders.
    En net wat ik tegen Lovely al zei, ik kan helaas niet zomaar weg.
    Leuk he die kuchjes.
    Doet Luca ook steeds, en als ik hem na doe ga hij mij weer na doen haha.

Ego:
    Wat een rot nacht :( alleen maar van die irritante zoemende muggen om me hoofd heen.
    En dan slaap ik dus niet.
    Vandaag maar eens van die citronella dingen halen voor op de kamer.
    Had vorig jaar zomer van die stopcontact dingen, met vloeibaar goedje er in, en die werkte prima!
    Verder rustig dagje, ga Luca nu even wakker maken en fles geven, en dan naar cb!
    Ben benieuwd hoe ie gegroeid is, en hij krijgt weer prikjes.

20. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Succes Gravid!! Sneu is dat he die prikjes. Remus krijsde het echt uit, heel zielig.

En muggen zijn idd heeeeeeeeeeeeeel irritant:x:x

Onze kleine man heeft zich net gewoon omgedraaid!!!!!!!:$:D Van zijn buik naar zijn rug!!!

Deel Deze Pagina