Vagans hier ook heel veel krampjes gehad door potjes! Maar sinds ik alles kook en dan geef(dus ook fruit) gaat het heel erg goed! En Guusje, wij houden op zaterdag/zondag altijd kookdag. Dan schil ik heel veel fruit, kook ik het en vries ik het in. Heb ik voorraadje voor de rest van de week(maar als hij zo blijft eten als vandaag red ik het nog 2 dagen.. ). En de groentes doe ik net zo alleen nu niet, heb diepvries-pompoen(in blokjes! lang leve de appie) die moet ik op de dag zelf maken. Hier kwam meneer net gewoon zelf. Fles gegeven(maar 150 op, ik snap hem echt niet af en toe..) en toen begon hij te miemelen dus weer in bed. Daar heeft hij even een feestje gebouwd, t is ook zo'n lekkerding. Hij was vandaag rustig dus ben naast zijn bed gaan zitten(staat een stoel). Als ik dan mijn ogen dichthoud dan gaat hij ook slapen(en natuurlijk spiek ik dan wel..) en hij schiet ineens omhoog, kijkt mij aan, trekt zijn speen uit zijn mond en stopt de andere speen(hij heeft er vaak een in zijn mond en een in zijn hand) in zijn mond en begint keihard te lachen. Whaa je kon me opvegen, nou toen begon hij te kleppen en te doen en was het zo weer 20 min verder.. oeps! Ow guusje, succes vannacht! Ik hoop dat ze allebei spontaan doorslapen!! Enneuh, welke krullen?? Dat zijn schuifjes om mijn pony uit mn gezicht te houden hihi..
@Guusje idd lang leve de push up heb net als kwabbernoot de gel gevulde beha's hihi @Marjan dank je wel !! Geen theezakjes zo ik wou dat het bij mij minder was maar ja is voor het goede doel geweest. @kwabber Hier staat de boom en bij C.aitlin op haar kamer staat een klein boompje, die ze zelf helemal versierdheeft vond ze geweldig om te doen.H&M uitverkoop dat wist ik niet ga van de week ook even kijken, de meeste kleertjes van C.aitlin komen van de H&M vandaan.Heerlijk even "ontspannen" wiien, wij hebben er helaas weinig tijd, met de kerst zijn e allemaal 2 weken thuis dus dan gaan we weer wiien.Onwijs leuke foto, hij vindt het echt leuk. @Fem vreselijk eh dat hebben wij met onze dochter sinds die naar de peuterspeelzaal gaat is ze doorlopend verkouden en heeft snottebellen daarvoor was ze nooit ziek. Echt uit logeren hebben ik de kleine man nog niet gedaan, komt wel als hij wat ouder is. Ons schema is s'ochtends pap en dan voor zijn slaapje een fles kv van 90 ml en als hij wakker is krijgt hij fruithap enne keer zelf gemaakt andere keer potje is net wat ik in huis heb dan s;middags fles meestal drinkt hij dan 140 ml KV en eet hij met ons mee stukjes brood met smeerworst en dan s'avonds groentehap meestal zlef gemaakt maar ook wel eens uit potje en voor het slapen krijgt een fles en s'nachts krijgt hij nog steeds als hij wakker is BV. Raar maar mijn ongesteldheid is weer weg en ik heb weer wat meer bv dus blijf wel kolven zolang er wat in zit uit de borst drinkt hij overdag niet meer dat wil hij zlef niet meer. wij hebben hier ook de buggy op het onderstel van de kinderwagen. En een aparte buggy aangeschaft die met ook een voetenzak heeft voor in de auto mee, voor als we snel even weg willen. Ik moet gaan er is er eentje wakker geworden en die wil pap eten en andere loopt in pyama rond met de mickey poppen van ah dat ze naar beneden wil. fijne dag allemaal !!
Bijzondere nacht gehad.... Om 19.30 fles en toen kwam hij na een uurtje weer. Heb hem in slaapzak mee naar beneden genomen en daar viel hij in mijn armen weer in slaap en heeft hij geslapen tot 4 uur! Wij erg blij, want dit deed hij ook toen hij de laatse fles om 22.00 uur kreeg. Hij bleef toch wel steeds wakker worden en huilen dus om 5 uur maar fles gemaakt. En meneer sliep tot 9 uur! Vannacht doen we weer zo. Ik denk echt dat wij te lang in het voeden op verzoek 's nachts zijn blijven hangen. Als ik hem nu troost 's nachts slaapt hij zo weer. Ik heb hoop dat we het nieuwe jaar ingaan met fatsoenlijk nachten, zo niet, dan is het een goed voornemen! Net lekker de laatse kerstkaarten geschreven. Nog even wat adressen opzoeken en postzegels kopen.
Kwabbernoot, hoe is jullie nacht gegaan? Ben wel benieuwd! Denise apart dat je lichaam nu weer meer bv aanmaakt. Knap dat je nog blijft kolven!
@guusje is echt raar iedere keer als ik dnek nu is het klaar met de bv, loopt mijn productie weer iets op, probeer gewoon vol te houden.
Vagans: Nou, zo blij ben ik dr af en toe nie mee Kwabber: Moop? Zie je ze vliegen ofzo Enne.. wbt voetbal, zolang de concerten nie tijdens wedstrijden vallen, gaat het goed ja. Leuke foto's! Guusje: Fijn zeg dat hij zo geslapen heeft! Denise: Wat naar dat ze nu steeds zo verkouden is. Hopelijk knapt ze gauw op. Knap dat je nog steeds bv geeft/kolft! Eten: Hier makkelijke mama, gewoon uit potje net zo lang tot ie met de pot mee kan eten. Ging met grote L. goed, dus zal nu ook wel goed komen.
Hihi nee ik zie ze niet vliegen! Die leest heel vaak mee(kan je onderin zien) en typt nergens wat. Dus die heb ik even weggejaagd Guusje hier een goede nacht gehad! 1x voor de speen gekomen en voeding gehad om 05.30, daarna geslapen tot 08.30!! En wat fijn dat het bij jullie ook zo goed ging! Zo liep het bij ons ook op, die voeding van 4 uur verschuift bij ons nu steeds een beetje verder. Alleen die speen kan ik af en toe het raam wel uitgooien snachts(áls ik wakkerword hihi..). Altra jaaa ik ben knettergek! En ik zie ze vliegen!! Whahaha moet ook wel met mijn werk Nee heb het hierboven uitgelegd Goede nacht gehad? Nog plannen vandaag? Denise jaa de mickey poppen? Dan vind ze de kerstkaartjes vast geweldig! Dante heeft voor haar minnymouse uitgezocht en voor kay donald duck! Ow en heb trouwens wel twee suffe meegestuurd maar het gaat erom dat je aan de 75 komt he Waren over van vorige jaren. H&M heeft sommige dingen in de uitverkoop, heel vaag het hangt gewoon tussen het normale spul. Maarjaa ik vond het wel prima, vind rekken trekken altijd erg leuk! Goed van je hoor dat je BV en kolven zo lang volhoud!
Hier net op CB geweest, meneer weegt nu 8350 gram en is 70 cm lang. Snap er geen bal van want alle kleertjes in 74 worden écht te strak(michelin manneke hihi..) maar als je van zijn lengte uitgaat moet het gewoon nog kunnen. Moet van 80 de mouwen wel oprollen maar het zit wel lekkerder volgens mij, niet zo strak. Verder weer helemaal goedgekeurd! Ze ging vragen of hij al rolde en of hij al gericht kon pakken, was echt grappig. Ik leg hem op zn rug op dat kleed, hij trekt eerst dat hartluisterding(hoe heet dat nou!? Kom er echt niet op) van haar hoofd af, rolt zich om en gaat in kruiphouding zitten wiegen WHAHAHA die kop van dat mens LOL! Ik zo uuhhm ja, dat doet hij al een poosje.. Ghehehe.. En of hij al een beetje kon zitten, dus ik zet hem op zijn kont en hij begint hele verhalen tegen haar af te steken. Ow ik kon echt mn lol op, vind dat altijd zo grappig. Zn schema vond ze prima en ik mocht lekker rustig aan introduceren, op mijn gevoel. Fijn! Had met Dante vroeger ook zo'n schik op het CB. Eerste jaar ben ik er pertinent niet heengegaan door die wijktrut(ooh sorry hoor..). Die kwam toen Dante net geboren was langs, een van de eerste dingen die ze vroeg was: Heb je er geen spijt van(ik was 16). Nou ik heb haar buiten gezet en dus een jaar niet meer gezien, alles bij de ha gedaan. Maar na een jaar toch maar naar CB, was maar heel af en toe dus prima. 1e keer kreeg hij daar prikjes, gaf hij die wijkmuts(dezelfde) zo een mep ghehe.. Tweede keer ging ze fijne en grove motoriek controleren. Zegt ze, kan jij springen? En een mooie stapel met deze blokken maken? Dante: Ja!! Ow zegt ze, wil je dat laten zien. Dante: NEE! Whahahahahaa ooh heerlijk.. (kwam ineens weer boven Wat heb ik toch heerlijk eigenwijze kids he). Zo gesprek met de ortopedagoog en school over Dante, kunnen ze haar vragen stellen. Ben benieuwd!
Kwabbernoot was jij 16 toen Dante geboren werd? Daar word ik wel even stil van. Had ik niet verwacht. Super dat je toen al voor jezelf koos en je niet even in een hoekje liet drukken. Leuk hoe jouw kids doen op het CB! Fijn dat jullie ook een goede nacht hebben gehad! Hoop idd ook dat de eerste fles steeds iets later hoeft. All dacht net kom laat ik eens verse groenten maken. Dacht wel genoeg te hebben voor 2 maaltijden, maar als je het pureert blijft er niets over... heb nu dus alleen voor vanavond. Morgen maar een herkansing. Hihi geef hem net de fles, en zit ondertussen op de ipad. Is meneertje in slaap gevallen, zonder dat ik het doorhad... slechte mama!
Ja ik was 16! Eerste vriendje en mijn eerste keer(heb daarna serieus overwogen om non te worden). Maargoed, ik moet eerlijk zeggen dat ik thuis het grootste deel van het huishouden op me had en ach, daar kan ook nog wel zo'n ukje bij. Ik vond het heerlijk hoor maar was ook heel erg blij toen ik mijn eigen huisje kreeg, hoefde ik nog maar voor 2 mensen te zorgen(mezelf en Dante). Ik heb het geluk gehad dat mijn vader en mijn bonusmoeder mij heel veel konden helpen. Bonusmama die is gestopt met haar (vrijwilligers)werk en ging ft oppassen zodat ik naar school kon. En mijn vader kon mij helpen met de financiering van mijn appartement. Dus geweldig! En Dante was altijd heel makkelijk hoor, zelfs een jaar lang zonder problemen bv gegeven! Wat wel jammer is is dat mn vriendje heeeeeeeel snel de benen nam en tot op de dag van vandaag nog ergens onder een steen zit om ons te ontlopen. Maar aan de andere kant was ik er wel blij mee, dat getrek aan een kind is niks. Betreft school heb ik een heel jaar vrij gehad na de geboorte van Dante, heerlijk. Ik ging van het atheneum naar het vmbo en kon dus zo mijn examens gaan doen. Ow en aan alle piep-jonge mensen die dit lezen: ZO GAAT HET NIET ALTIJD!!! Dus maak eerst lekker je school af en begin dan pas aan kinderen (even verstandig doen hoor hiihi..)
Guusje: Ja met pureren slinkt het flink haha. Kwabber: wegjagen ze mag toch best mee lezen, je zult et best as geintje bedoelen, maar zo maak je geen vrienden Super dat R. weer zo gegroeid is, hier zelfde probleem dat ie wbt lengte 74 nog best aan kan, maar toch worden sommige aan de kleine kant.
Nee is niet echt een geintje eigenlijk, ik krijg er echt de kriebels van als iemand een profiel aanmaakt om alleen maar mee te lezen in het meimamma's topic en niks schrijft. Dan krijg ik heel sterk het gevoel dat ze iemand van ons in de gaten houd, en daar word ik echt kriegel van. Dus of schrijf dan mee of gaat heen. Beetje fotos kijken en meelezen en net doen of je er niet bent. Hebben jullie dat niet? Ik weet niet wie ze in de gaten houdt maar ik vind het echt niet prettig.
[FONT="]Kwabber [/FONT][FONT="]Oepsie alle kerstballen weg! Nu maar gauw achter nieuwe aan, nog wat moois gevonden? Fem Ik geef je groot gelijk als iemand zon toon aanslaat tegen je, wie denkt ze wel niet dat ze is? Een kleuter of puber lijkt het wel die buurvrouw! Je moet kunnen leven ja, maar als je last hebt van elkaar gaat het tever. En dan wat betreft muziek en huilen van een baby. Muziek heb je in de hand, dat zet je zelf zachter en harder. Ik zou sarcastisch gezegd hebben dat je baby nu eenmaal geen volume knop heeft, en al zou hij die hebben dat je hem dan voor haar vriendelijk nog op maximaal zou zetten ook. Wat een troela zeg! Vagans Jeetje meid wat erg van jullie huisdiertjes! Sterkte met het verlies, t zit je allemaal niet mee de laatste tijd. Wat sta je sterk in je schoenen wat betreft jullie relatie, respect hoor! Wees duidelijk en als het niet anders meer kan kies dan voor jou en Yara Dan komen jullie er ook wel. Kwabber Hahaha ben jij er ook zo een die alles (wat eigenlijk helemaal niet past) meeneemt op de fiets? Atra Jaylin gaat ook rechtop zitten in de maxicosi. Maar voor mij nog even geen autostoel, wil ik niet haha. Ben benieuwd hoelang ik dat vol kan houden. Heb wel beloofd aan manlief dat we alvast gaan neuzen voor een autostoel (moet toch compromis sluiten he) want hij vindt dat ze er niet goed meer in zit..Maar ze is nog zo klein qua gewicht dus volgens mij moet ze echt nog even wachten. Kwabber Supermooie fotos Lekker genoten zo te zien! Guusje Hier ook een meisje dat nog steeds om een uur of 5 a 6 wakker wordt. Even jengelen, huilen, brabbelen maar we kijken het vaak even aan en dan dommelt ze weer in. Krijg haar zelfs nauwelijks wakker tegen een uur of 7 als het flessentijd is. Zondagochtend heeft ze doorgeslapen tot kwart voor 9!! (we dachten van we kijken eens even hoelang ze slaapt) maar ja tegen negenen maar wakker gemaakt anders loopt het hele schema in de soep! Kwabber Hahah die Remus heeft mooi die ogen van dat mens bij het CB even lekker uitgestoken met wat hij allemaal al kan. Wat lees ik nou maat 80!!!?? Ik schrik even haha. Ik begrijp je helemaal van het meelezertje.. Heb het er ook niet op! Hier Gauw de papfles maken denk. Slechte mama ging zo aan haar schema voorbij! Maarja kleine meid slaapt zelf ook door dus ja. Probeer straks nog even ego te reageren! [/FONT]
O trouwens nu we het hebben over meelezen. Ik ben er altijd als anoniem. Dat doe ik met een reden maar dan weten jullie dat in ieder geval
Kwabbernoot dan hebben jij en Dante wel heel veel mazzel gehad als ik het zo lees... wat zal het een heftige tijd geweest zijn zeg! Ik vind het mooi dat je voor de zwangerschap destijds bent gegaan. Maar... van Atheneum naar vmbo? Jij bent dus wel een hele slimme meid! Ik vond mavo al pittig. Heb je helemaal geen contact met de vader? Lijkt me voor hem allemaal moeilijker dan voor jou. Volgens mij heb jij je leventje best op orde. Vind het mooi en stoer dat je hier je verhaal zo neerzet. Het is nogal wat. Troetel jij bent wel van de schema's hè?! Leuk om eens te kijken tot hoe lang ze anders slaapt. Toch jammer dat ze dan zo heel vroeg een keer wakker worden. Is toch helemaal niet nodig (probeer ik er hier ook één aan het verstand te brengen, maar lukt nog niet erg)
Kwabber: Tja, je zet hier zelf foto's neer, en bericht bijna tot in details wat je denkt/doe en ga doen. Dan ist logisch dat andere dat ook lezen en dus zien en weten. Je vertrouwde het toen nie om af te spreken omdat ik dan wel in je huis wat etc. maar nu weet ook iedereen hoe of wat. En juist voor die 'meelezers' zet ik dus niet meer neer hoe het hier gaat, wat ik doe/ga doen etc. Niemand die nog wat van me weet. Dus je kunt wel zeggen dat je er de kriebels van krijgt, maar je hebt toch zelf in de hand wat mensen wel en niet van je te weten komen. En wie zegt dat ze iemand in de gaten houd? Zo lang je niks weet, kun je daar ook niks over zeggen, voor et zelfde geld wil ze graag mee praten maar weet niet hoe te beginnen oid. Vind het nogal behoorlijk bot van je.´ Troetel: Er word gezegd dat ze pas vanaf 9 kg in de autostoel mogen. Ga jij dr speciaal wakker maken als het tijd is voor eten/flesje?
Altra dat mag jij vinden hoor. Gelukkig hoeven we niet allemaal hetzelfde te denken, zou een saaie boel worden. En ze lezen maar mee hoor, maar ik mag daar best wat van vinden én dat duidelijk maken. Mooie van Nederland, vrijheid van meningsuiting(al kunnen we daar nog wel een discussie over voeren). Edit: Ik heb haar eerst een opening gegeven om mee te gaan praten, voor als ze die drempel niet over durfde. Eerst typte ik hoihoi en nog iets. Je kan het zien aan de volgorde van de edits. Even voor de duidelijkheid, het maakt mij niet uit of iemand wat van me weet. Ik heb niks te verbergen. Maar iemand in mijn huis binnenlaten is een ander verhaal, dat is mijn plekje. Ow manneke is weer wakker ben er later weer xx Edit: Ik lees je berichtjes over en ik voel me steeds meer aangevallen. Je mening is duidelijk, dat je van het feit dat ik heb afgezegd baalt ook. Maar je geeft mij nu het gevoel dat je op zoek bent naar iets om mij mee af te branden en daar in doorgaat en dat vind ik niet prettig.
Nou ik ben met de kleine man weer naar de huisarts geweest. Keeltje was wat rood, amandelen vergroot, slijm achter het oor, bronchitisachtig. Zegt die waarom ben je niet eerder gekomen? Hmmm nou ik ben nu elke maand wel een keer geweest maar er is niks aangedaan. Hij is al verkouden vanaf week 10 en het is niet weggegaan. Nou zegt hiij laten w dan toch maar een antibioticakuurtje meegeven. Dat is het enige verstandige geweest wat die man te melden had. Hehehe eindelijk wordt er wat aan gedaan. Mannetje ligt nog even te slapen dus heel even mamatijd. en mijn grote mannetje komt hopelijk zo thuis, kunnen we lekker eten
Even nog een vraagje aan iedereen. Ik begrijp dat jullie eerst met veel meer waren. De indiaantjes hoorden hier ook bij? Wat is er voorgevallen dat het nu 2 groepen zijn geworden? Vraag ik me gewoon af.