Manlief is R aan het doen, ik kan ff zitten. Was een druk maar productief dagje zo! Guusje dank Ik denk(en hoop ook eigenlijk, is niet echt aardig) dat hij er in ieder geval zo af en toe aan denkt. Maar anderzijds ben ik blij dat het zo gelopen is. Jochie heeft natuurlijk een vorm van autisme en dan is het echt niet goed om over en weer te moeten. Al denk ik dat dat voor geen enkel kind goed is.
Aaaah wish wat een poepie!!! Zoo schattig!! Fem ja zoeits begreep ik ook, toen schreef ik ook nog niet mee dus ik kan het je niet vertellen! Oww ik hoop voor je dat de AB kuur aanslaat, hij is al wel heel erg lang verkouden dan. Arm ding. Wel heel fijn dat je nu gehoord bent!
Kwabber: 16!!! Ik vind het ten eerste heel bewonderingswaardig wat je hebt gedaan. Daar is denk ik heel veel moed en strijdkracht voor nodig. Als ik naar mezelf kijk had ik het niet gedaan. Sterker nog toen ik 22 was heb ik zelfs een abortus overwogen. Maar gelukkig was het daarvoor al mis. Ik kon een kind niks bieden. Nu ik veel ouder ben vind ik het nog af en toe lastig. Een kind is niet altijd leuk en fijn. Vooral in het begin niet. Dus ik wilde alleen even zeggen dat ik echt wel respect voor je heb. Volgens mij ben ik hier trouwens de oudste. ik ben 32 jaar
Wat lief zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel normaal vond toen. Het enige waar ik heel lang veel moeite mee heb gehad zijn de vooroordelen die mensen hebben. Heb ik trouwens nog steeds wel eens. Je bent al flink onzeker en mensen kunnen zo kwetsend zijn dan, ik ben echt flink uitgescholden door mensen waarvan ik dacht dat het vrienden waren. Ja dát was moeilijk. En die blikken, ik heb mijn uiterlijk niet mee want ik zie er jong uit, er word mij zelfs nu nog wel eens gevraagd of ik mijn id wil laten zien als ik een fles wijn haal(gelukkig hebben die cassieres vaak het schaamrood op hun kaken staan als ze mijn id zien ). Ja dan kan je je lol op.. Maar mijn mannetje opvoeden, van hem houden en voor hem zorgen vond en vind ik heerlijk.
Fem: Jeetje wat naar zeg.. gelukkig ben je nu toch gegaan en word je serieus genomen! Hopelijk knapt hij gauw weer op nu. Wbt 2 groepen, volgens mij waren er aantal meningsverschillen en wat woorden tussen aantal personen, wat geleid heeft tot splitsing. Een aantal praten alleen daar mee, aantal alleen hier, en een aantal in beide. Wish: Ah wat lief zo zeg!! Kwabber: Tja, jij mag jou mening geven, ik de mijne.. dat je je dan aangevallen voelt, dat is dan jammer. Ik bedoelde er verder niks mee, alleen dat ik het voor haar nogal bot over vind komen.. maar goed.. blijf me nie verantwoorden voor wat ik zeg. Jij vat het op zoals jij het opvatten wil. Das een nadeel van een forum, je kunt dingen gauw negatief opvatten. Maar goed, ik laat het hier maar weer bij. Leef je leven zou ik zeggen, en laat een ander ook gewoon.. willen ze mee praten prima, willen ze mee lezen.. tja daar is het een openbaar forum voor.
@Kwabber, ik heb ook niet z'on hoge pet op van het cb maar wel grappig dat Dante zo reageert op het juiste moment.Maatje 80 pff K.ai zit nog steeds in 62 soms 68. Chapeau dat je het allemaal gebolwerkt hebt, toen je zo jong was. @Fem vervelend gevoel geeft het he als je vaak bij de ha moet komen en dan ook nog eens niet serieus genomen wordt, herken dat gevoel, heb dan het idee van oo daar heb je haar weer.Wauw wat een gave en goede kerstfoto zeg !! Helaas Fem ik denk dat ik de kroon span ik ben 35 Wat ik wel jammer vind is dat we geen meeting houden met dit forum, zit al lang op zp en met andere groep was toen wel meeting en was erg leuk om alle mama;s met baby's te zien, helaas wonen er geen dames bij mij in de buurt van zp anders had ik graag contact gehad. Maar zo kletsen met zijn alle is ook leuk. Ik hoor kleine man dus moet even gaan kijken, hij is vandag alweer 7 maanden pffff gaat allemaal veel te snel.
Wish, wat een dotje! Splitsing was idd door meningsverschillen. Vooral door het verkeerd opvatten van geschreven woorden. Ik ben er 1 die in beide topics meekletst. Ik ben 31, maar volgens mij spant Hopmarjanneke de kroon. Die is de oudste van de meimamma's als ik me niet vergis.
Kleding. Mt 74 truitjes krijgen allemaal wat korte mouwtjes. Dus veelal ook naar maat 80 aan het grijpen. En sinds gisteren past hij echt geen broekjes maat 68 meer, dus ook al naar 74. Woensdag naar het cb. Wegen en meten en weer een gesprekje. Ben benieuwd hoe groot hij nu weer is.
Denise: Gaat hard he Monika: Das idd nadeel van forum, je kunt dingen gauw verkeerd oppakken. Kleding: Hier ook 74/80, 2 shirtjes 92 vallen zelfs zo klein uit dat ie ze nu al past.
Heb er net een uur over gedaan om meneer in slaap te krijgen, hij leek wel hyper, maar eindelijk slaapt hij heeft hij een tshirt van mij als sabbeldoek ( die haal ik zo uit zijn ledikant ) toen gaf hij het op.
Ik wil best een keer meeten hoor. Bij een ander topic doen wij het ook om het half jaar ofzo. Echt super gezellig
Guusje Nou valt wel mee met de schemas hoor. Maar misschien zit het ere en beetje ingebrand sinds de terugval van J. in gewicht. Kan er wat moeilijker van af stappen lijkt het, maar ben toch vrij flexible vind ik zelf. Atra Ach we zien het wel met J. ze is nu net aan 7,5 misschien minder. Dus dat duurt nog even Ik maak haar meestal wakker voor een flesje/eten ja. Sommige tijden komt ze ook zelf ook. Maar zoals met de fles rond 13:00 wordt ze niet gauw uit zichzelf wakker, maar geef haar wel de kans ervoor. Ze krijgt dan om 7:00 een fles, 10u30 fruithap en tegen 13:00/13:30 een papfles. De laatste tijd merken we dat ze zelfs tegen 14u30 nog niet komt voor die fles. Dus ik kijk het vaak even aan wat handig is. Is ze wakker en wordt ze jengelig krijgt ze hem om 13:00, liep het hapje uit krijgt ze hem een uur later. Slaapt ze door dan maak ik haar tegen 14:00 wakker omdat we anders met de andere voedingen krap en laat uitkomen (weet uit ervaring dat ze vervelend wordt als ze tegen 8 uur niet in bed ligt.) Fem Jeetje wat een dombos die huisartsen, schuift hij het even op jou af! Terwijl je wel aan de bel hebt getrokken. Raar hoor, hopen dat de kleine man zich nu beter gaat voelen. Wish Wauw, wat een prachtvent. Waar heb je dat mutsje vandaan Fem Zoals Atra al zegt, er waren wat woorden en (naar mijn mening) domme meningsverschillen over pietluttige dingen waar enkele niet mee konden leven. Dat heeft er toe geleid dat enkele uit het topic ergens anders gingen praten en steeds meer verlieten hier de boel en gingen daar verder. Enkelen praten in beide topics mee en sommige alleen in het 1 of het ander. Denise Ben het helemaal met je eens, jammer dat er geen meeting gehouden wordt, maar misschien wordt die ooit nog gepland. Vind het ook wel een domper dat er niemand bij mij in de buurt woont. Leeftijd Ik ben vorige week of was het alweer de week daarvoor 21 geworden Kleding Jaylin zit in mt. 62/68 zie nu dat zij zo snel uit 62 schiet als dat velen van jullie kindjes met 50/56 hadden. Waar zij dan weer lang in hing Ego Ohh zo geen tijd meer voor, weer een hoop andermans ellende gehad vandaag. En lopen regelen en doen. Kom gewoon nergens aan toe. Ga nu gauw mijn mannetje gezelschap houden voor hij in slaap valt. Kijken of als ik het magische woord taart zeg hij wakkerder wordt dan hij is Edit Meiden meiden meiden toch maak er hier geen ongezellige boel van met dat gedoe. Ik weet gewoon even niet wat ik erover moet zeggen maar vindt het erg jammer. Ik ben het eens met wat Kwabber zegt over dat meelees gedoe, maar je kunt er weinig aandoen. Maar ja dat ze diegene aanspreekt als wijze van grapje maar toch serieus om te kijken hoe diegene reageert dan geef ik haar groot gelijk. Ik vind het ook luguber dat er mensen kunnen meelezen maarja forum is wel openbaar. Maar dan nog is het irritant als mensen meelezen en kun je ze aanspreken inderdaad. Kwabber Dikke knuffel meid, je bent een topper!
Kunnen we anders niet ergens gesloten verder kletsen? Lijkt mij wel fijn, weet iemand waar dat zou kunnen?? Misschien via hyves ofzo?? Denise jee dat duurde lang! Lastig is dat he, Remus heeft het soms ook. Dan komt hij echt moeilijk in slaap. Maar als hij dan slaapt is het wel heel diep vaak! Wel lekker dat een tshirt van jou dan helpt! Jeetje wat een verschil zit er toch in kindjes! Maar ook veel grote kindjes zeg!! Of er zitten gewoon veel "beertjes" in de meimaand kindjes Dat kan ook nog! Meeting lijkt me best leuk, gewoon ergens in het midden van het land ofzo. Ik weet alleen niet of ik er zo snel voor zou kiezen om Remus mee te nemen, meneer wordt er namelijk niet heel gezellig van(zeg maar gerust helemaal niet..) als er met hem gesleept wordt.