Mei mama's 2011 (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Monika, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Guusje: fijn van je bijzondere nacht ;)

@ Denise: Wat grappig van je lichaam, het wil de BV dus nog niet opgeven ;) Oja en ik heb je kaart geschreven hoor en hij gaat morgen op de post ;)

@ Atra: Hier zijn de potjes ook voor het gemak hoor, zelf lust/mag ik vrij weinig hebben dus om dat echt alleen dat kleine rot beetje voor haar te maken... een grote vriezer heb ik ook al niet.

@ Kwabber: echt nooit op gelet HAHA! dat ding is een Stetescoop ;), fijn dat hij is goed gekeurd op het CB! wat een verhaal van je tienermoederschap! Wel super van je hoor!!!! En ik snap je wegjagen ook wel.

@ Troetel: Ja ach,moet wel toegeven dat ik het de laatste tijd allemaal wat minder kan hebben. Al die negatieve dingen die beginnen op te stapelen beginnen wel hun tol te eigen. gelukkig geniet ik wel intens van mn meisje :)

@ Fem, ach... beterschap hoor!!!
    En ja wat was er ookal weer voorgevallen... verschillen van meningen en daar werdt toen niet zo leuk op gereageerd, het liep toen zo hoog op dat er een paar meiden (eigenlijk het meerendeel) een eigen cluppie heeft gestart. Ik wilde me er niet teveel in mengen maar heb meteen duidelijk gemaakt dat ik niet alles in 2-voud ga doen en of blijf zitten waar ik zit of helemaal zou stoppen.

@ Wish: Super lief!

* kleding: Truitjes mt 62 broekjes mt 68 en soms past iets van 74 ook maar is meerendeel echt te groot.

* meeting: zou ik ook super leuk vinden, en zou zeker Yara wel meenemen. Beetje jammer alleen als we allemaal zo ver weg wonen, niet iedereen heeft de middelen of de financieen om ver te reizen.

Goedeavond meiden
    Ik las dat jullie me al gespot hadden haha :p Duurde ff hoor moest nog aardig wat terug lezen (leuk!)

Hier een relax dagje gehad, naar mn moeder geweest, boodschappen gedaan, daar gegeten, met mn pa een kerstboom voor hun uitgezocht en toen naar huis.

wat wel ontzettend klote is is het volgende:

Wij hadden voorheen een grote vuilcontainer voor de deur, helemaal super! Nu was die ineens weg!!! dus ik denk, daar komt ook zon ondergrondse... Maar vandaag nog niets dus ik de gemeente gebeld.
    Om een lang verhaal kort te maken: De verhuurder heeft dit pand te laat aangemeld als woonruimte, kan nog wel een week of 2 duuren, tot die tijd kan ik NERGENS met mn huisvuil terecht!!!!!

Ik zei ook: Leuk is dat met een dochter van 7 maanden, weet je wel hoeveel poepluiers dat zijn!!!!!

Maar bij de gemeente konden ze me niet helpen...

Nu moet ik zelf de verhuurder bellen (maar ik vind hun eng) dus ik hoop dat vriendlief op zn werk tijd heeft maar dat zal wel niet :(

En dan heb ik zelfs mn dode baardagaam in een zakkie in huis :( niet echt fijn dus!!!!

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja hier een meimama die inmiddels 37 is, dus de methusalem van de meimama's en de mei-indiaantjes.

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik ga naar bed meiden!
    Trusten!

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ik ook! Denise en ik zijn heel actief een besloten forum aan het maken maar we hebben er echt een beetje slaap en daglicht bij nodig!

Tot morgen allemaal, truste!

5. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Gmorgen,
    K.ai heeft vannacht weer goed geslapen, hij ligt nu lekker te kraaien in de box, dochterlief gaat zo naar de peuterspeelzaal en dan ga ik even bakkie doen bij een vriendin.
    Wat een naar weer zeg bleh hoop dat het vanmiddag beter wordt.

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Fem dan had je moeder gevoel het dus toch goed! Wat zielig voor Lars dat het allemaal zo opgezet is. Ik hoop dat de AB goed aanslaat.

Wish leuke foto!!!! Vince wordt ook al zo groot!

Denise en Kwabber wat een super actie!!! Hoop echt dat het gaat lukken!
    Vagans getsie! Dit kunnen ze toch niet maken? Kom je tijdens het wandelen niet langs prullenbakken? Zou in ieder geval die luiers dan dumpen!

Denise leuk even bij een vriendin langs. Op mijn vrije dagen werkt iedereen... :(

All ik schrok van de hoeveelheid terug lezen, maar het ging lekker snel.

Ik weet het niet hoor met die 3 flessen... na fles 3 slaapt hij een uurtje om weer de hele avond wakker te zijn en daar willen we echt vanaf! Vervolgens is hij lekker rond 4/5 uur wakker. Ik rek het tot 5 uur en dan krijgt hij een fles. Gewoon niet stil te krijgen... moeten we nu weer terug naar 4 flessen?
    Kan iemand me gewoon vertellen waar de gebruiksaanwijzing wat eten en slapen betreft te vinden is? Als ik zijn neusje aanraak gebeurt er niks:p

7. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Guus ik zou gewoon teruggaan naar 4 flessen. Blijkbaar heeft hij het echt nodig. En de laatste fles vermengen met meer water bv 180 water en 4 schepjes. Langzaam afbouwen tot 1 schepje.

Zit er geen rits aan de achterkant waar de batterijen uitgehaald kunnen worden? Hmmm of anders zijn grote teen indrukken ofzo 😉

8. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @guusje ik zou ook teruggaan naar meer flesvoeding.

Vriendin lag nog in bed,stond in pyjama voor de deur, volgens mij waren haar kids ook thuis, ga andere keer wel weer. Maar de tijd ontbreekt me gewoon,wil iedere keer wel maar dan is er weer iets dat het niet lukt om te gaan.

Ga even op ons besloten forum kijken of ik er wijs uit kan.

9. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
  10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Fem bedankt voor het meedenken! Dus eigenlijk ga ik hem dan wennen aan steeds meer water i.p.v. voeding? Zodat ik dan straks die laatste fles kan later vervallen? We gaan het proberen!

Denise Jij ook bedankt voor het meedenken!
    Is het slim de link hier neer te zetten? Kan nog iedereen zich aanmelden... Misschien via pb?

11. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Meeten: Met de meiden in het indiaantjes topic zijn we al een keer samen geweest.
    Alle beebjes mee, was echt super gezellig. Helaas waren we maar met 5 meiden, omdat er een aantal zieke kindjes waren, dus die kwamen niet.
    Maar het is zeker voor herhaling vatbaar.

12. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Guusje ik moet ze goedkeuren om te registeren dus zo komen er geen ongewenste gasten

13. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oké! Dan kan het idd goed zo. Ga nog even nadenken over een nieuwe naam. Die PB ik je dan wel even, want anders keur je mij misschien niet goed:D

14. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    We zitten nog omhoog met het plaatsen van berichten. Denise moet alles goedkeuren en dat moeten we er nog even afkrijgen. Dus nog even geduld voordat we daar echt kunnen gaan kletsen!

15. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    haha komt wel goed, ik moet alleen nu mijn dochter uit school gaan halen ( door dit psweer ) en ga er vanavond mee verder

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Guus die tip kreeg ik van de tante van mijn vriend. Hun meisje dronk een jaar!!!! Lang nog snachts. En toen ze gingen afbouwen met meer water stopte het vanzelf.

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Fem dat klinkt heerlijk! Ga nu even uitrekenen hoeveel we dan nog per voeding geven. Het schema van 3 flessen vond ik namelijk wel heerlijk werken!

18. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Troetel: Ja dan duurt het nog ff inderdaad ;) En zo via schema werkt vaak wel goed ja, doe ik hier ook, al komt L. gewoon zelf zeg maar.. die slaapt ook bijna nie meer overdag.

Vagans: Hier ook maar mini vriezer, dus vind het wel best die potjes.. al dat gehannis van kinderen zo snel mogelijk zelf laten eten etc.. leuk, maar nie voor hier.
    Grote L. kon met een jaar ook zelf eten, ondanks de potjes.. dus komt allemaal echt wel goed.
    Wat vervelend zeg van de containers! Snap ook niet zo goed waarom je niet even een kleine nood container krijgt.
    Dit is toch ook niks zo.

Denise: Fijn dat K. zo goed geslapen heeft!
    Balen dat vriendin niet kon.

Guusje: Hopelijk werkt de tip van Fem! En kunnen jullie lkkr op 3 flessen blijven.

Ander forum: Heb me aangemeld, dus ben benieuwd hoe het gaat.

19. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    heeeee altra ga je me nu gewoon negeren? wat ongezellig zeg!

IK geloof dat het werkt! Als iedereen zich aanmeld kunnen we onder het kletstopic verver kletsen. De onderwerpen die de moderator opent kan je niet zomaar in kletsen dan moet ze eerst toestemming geven voor elk bericht. Dat was het probleem geloof ik. Maar ik heb nu een onderwerp aangemaakt daar kunnen we wel in kletsen(ben geen mod). Wil iemand even een berichtje plaatsen ondeer your first forum - klets topic ? kijken of het lukt???

20. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Lukt niet, moet nog altijd goedgekeurd worden :( helaas

Deel Deze Pagina