Kwabber: Wil best blijven, had et altijd goed naar me zin, maar elke keer dat geouwehoer als je een mening geeft, ben ik beetje zat. Het word er niet veel gezelliger op. Vagans: Lkkre gemeente dan. Hopmarjanneke: Ai, spannend dus!!
Maar goed, wanneer gaan we over op dat andere forum dan? Want nu zie ik het nut er nog nie echt van in.
Jaaaaaaaaaaaa wachtwoord is gelukt! Wil iedereen mij even PBén op zp dan krijg je het WW!! Duurt ff maar dan heb je ook wat
Ik snap het ff niet meer, waar is dat wachtwoord van? hihi (donker blond he) Hier is het huisje lekker aan kant, zit nu met pootjes omhoog op de bank met hondjes en kind want ik heb gedweild
Hopmarjan: Oh dus nu is/word het echt spannend!! Hopelijk heeft ze een goede bevalling met straks een mooi gezond wondertje!
@Marjan: Spannenddddddd en leuk zeg!!! Over het nieuwe forum: Wat is daar het nut van???? Gaan we nu weer de boel opsplitsen zoals vorige keer?? We zitten hier toch prima? Iedereen weet de weg hierheen.Meelezers hebben we altijd gehad...so what??? Je verteld je PINcode toch niet?? Ik snap niet wat je hier zou kunnen typen wat anderen niet mogen weten.Nee ik voel er niet veel voor om naar een ander forum over te stappen...ben het zo gewend hier...beetje lezen in ons topic en ondertussen ff neuzen op de andere topics.Sorry maar snap dit echt niet
Marjan, wat enorm spannend! Gaat het verd goed met je zus? Ik krijg gewoon kippenvel... Hopelijk gaat alles goed en bem je snel tante! Kom je ook op het andere forum?
Veel plezier daar all!! Ik blijf lekker hier.Als er straks weer een meningsverschil is of er zit iemand die ineens niet meer mee mag lezen kunnen we zeker weer verkassen? Daggut nie! Jammer dat het zo moet en dat ik jullie niet meer kan volgen maar ik hoop dat jullie daar vinden wat jullie zoeken en dat het jullie en jullie gezinnen goed gaat.
Hoi meiden! Tijdje niet geweest, erg druk met klussen, laatste werkweken, ons meisje enz. Ik blijf op ZP, vind het fijn om over verschillende onderwerpen te lezen, het gaat me niet alleen om de meimama's en kindjes, vind huist het brede van ZP leuk en informatief. En verschillende fora ga ik niet goed bijhouden dat weet ik zeker. Jammer als deze zou ophouden, maar alsnog ga ik niet over naar een andere plek. Hoop nog van jullie te lezen!
Owjee, wist niet dat er zoveel tegen waren! Ik blijf gewoon op zp lezen hoor, maar vond het wel lekker om wat vrijer te kunnen posten op een besloten topic. Ik dacht dat er meer waren, is niet om een meningsverschil hoor.
Gezellig Fem en Meijke!! @Vagans: Heb je al een oplossing voor je vuil?? @Guusje: Schema ziet er goed uit hoor...hier bijna hetzelfde alleen geven wij 3 flessen ipv 4 Ego: Hier vandaag een druk weekje...nu 2 nachten werken...morgen Vince naar mn ouders tot vrijdagochtend.Vrijdag is mn vriend jarig dus hebben we vanaf smiddags visite...wel gezellig maar wel druk!!
@Kwabber: Vrijer posten??? Wat wil je in godsnaam neerzetten dan? ik snap dat echt niet....ik hou me nooit in met de gedachte ojee dat mag een vreemde niet weten.
Wish bedankt! Helaas vind hij 3 flessen nog te weinig.. Ik blijf hier ook nog wel posten hoor! Ga er 2 proberen bij te houden.