Mei mama's 2011 (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Monika, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Het is niet de bedoeling om mensen buiten te sluiten en deze zp pagina kletst ook gewoon verder. Ik respecteer iedereen zijn mening en hoop dat andere hetzelfde doen en denk dat ik dan bij deze kan zeggen dat hier het laatste woord mee gezegd. Is niet om iemadn aan te vallen.

Vind de prietpraat hier altijd harstikke gezellig en hoop dat dat voortgezet gaat worden.

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Wish: Nou je ik heb toch wel zo iets dat bijvoorbeeld mn zusje niet te weten hoe te komen wanneer ik ruzie heb gehad met mn vriend (dat hoeft mn vriend ook niet te lezen) of juist een intiem moment, en dat soort dingen deel je hier toch wel. Als we het de hele dag over het huishouden gaan hebben wordt ook zo saai ;)

Het is ook niet tegen iemand van ons groeppie! Maar meer omdat mensen van buitenaf die je wellicht kent zo overal achter komt, want een collega van mijn zusje had mij hier dus ook al gespot...

En ik denk dat ik ff aan mn opa en oma vraag (wonen hier dicht bij) om via hun mn vuil te kunnen dumpen, de container waar mn buuren nu heen moeten is ongeveer net zo ver.

@ Meijke: O maar ik blijf hier ook nog alle onderwerpen lezen enzo hoor, het is alleen wel fijn iets persoonlijker te kunnen schrijven zonder dat ineens mensen in mijn omgeving dingen weten wat nou net niet zo nodig was.

Hier:

Vriendlief komt vanaaf wss thuis, moet morgen naar de dokter, Yara ligt lekker te slapen en ik heb ff mama-tijd :)

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    J.elmer is geboren :D vanmiddag zo rond een uurtje of vijf. Alles verder goed, maar hij moet nog wel een poosje in de couveuse blijven. Morgen ga ik eerst bij zusjelief thuis samen met moeders hun huis doorrauzen, kijken wat er nog moet worden gedaan etc. En dan smiddags door naar het ZH om baby J.elmer te bekijken;)
    Mn zusje moet ook nog wel een weekje blijven vertelde ze.

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Over het nieuwe forum, ik wil het wel proberen, maar durf niet te zeggen of het me lukt. Ik kan het nu al vaak niet bijhouden.
    Ja ik vind het jammer wanneer dit topic dood zou bloeden, maar ik kan me enerzijds ook wel iets voorstellen bij de gedachtengang van een aantal mensen hier.

5. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Marjan van harte gefelciteerd !!!

6. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Marjan wat super. Gefeliciteerd!!!

7. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    gefeliciteerd marian!! leuke naam!

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Marjan: Van harte gefeliciteerd!

9. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Gefeliciteerd Marjan! Trotse mama, oma en tante in 1!

10. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Jeeeeeee Marjan gefeliciteerd!!!!!!!

Verders, ja ik houd me hier best wel in. Zijn dingen die iedereen wel van me weet, die vertel ik hier wel.

Er zijn ook dingen die ik hier niet zo maar neer mag zetten, over mijn werk bijvoorbeeld(misschien schrijven er wel cliënten mee op het forum? Zou zo kunnen hoor) en over echte privedingen.

Ik zou er dan voor kunnen kiezen om alles helemaal anoniem te doen, dat doe ik dus liever niet en blijf dan wat opervlakkiger. Maar ff spuien is best lekker, dus ik doe idd net als Vagans de echte prive dingen daar:D En blijf hier ook nog wel kleppen als ik het bij kan houden hoor!

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Gefeliciteerd Marjan!

12. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Vagans: Hopelijk heb je toch gauw containers, dit is ook niks!

Marjan: Gefeliciteerd!! Wat een leuke naam zeg! Leuk dat je vandaag gaat kijken!

Ander forum: Snap het wel als je dingen wilt neerzetten die je liever prive hebt, aan de andere kant.. we zitten sowieso al een jaar hier op deze,.. dus snap het nut van nu ineens een ander forum ook niet goed.
    Zal proberen het andere forum ook bij te houden, maar beloof niks.. blijf sowieso hier mee praten!

13. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo dames,

Zoals jullie weten en merken reageer ik hier bijna nooit meer, maar ik lees wel altijd trouwe mee. Ik heb nog meerdere topics hier waarin ik meelees en reageer, dus om dan een ander forum ook nog eens bij te houden wordt mij te veel. Dus mocht het hier helemaal doodbloeden dan volg ik jullie niet meer in het nieuwe forum omdat me dat te veel wordt. Aan de ene kant begrijpelijk dat jullie prive dingen niet kwijt willen op een openbaar forum, maar aan de andere kant we zitten hier nu al zo lang en hebben er nooit moeite mee gehad... dus waarom nu ineens wel... Bovendien alles wat ik hier neerzet, mogen andere gerust lezen. Een ander kan er toch verder niks mee en het zijn geen geheimen...

@kwabber wat clienten betreft.... tja ik houd me aan mijn beroepsgeheim en praat zowieso niet over mijn clienten. En als ik wel iets kwijt wil over mijn werk dan vertel ik de situatie op zo'n manier dat niet te herkennen is over welke client het zou gaan. Dus dan kan dat net zo goed op het openbare forum.

Maar goed iedereen moet het zelf weten. Ik blijf dit topic volgen voor zolang dat dit topic nog blijft!

Liefs

14. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Nee ik wil ook niks óver ze vertellen maar ik wil niet dat ze bepaalde dingen over mij weten.

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Kwabber, tjah dat snap ik inderdaad. Ik respecteer je keuze ook wel hoor dat je dan naar een ander forum gaat.
    Ik ga jullie alleen niet volgen daar omdat me dat te veel wordt.
    En ik heb er geen moeite mee dat anderen mee kunnen lezen. Ieder zijn eigen mening en gevoelens!!

Liefs

16. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ow maar ik blijf hier ook wel kletsen omdat er veel mensen liever hier blijven. Maar er zijn dingen waarvan ik het lekker vind om ze daar te spuien:D

Met welke doelgroep werk jij? Ook in de gehandicaptenzorg?

17. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    nee ik werk met dementerende ouderen!! Kleinschalig. o-uren contract momenteel!

18. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Leuk! Zoiets lijkt mij ooit ook nog wel wat! Ik werk in de gehadicaptenzorg, mensen met een licht verstandelijke beperking en een zware gedragsstoornis. En daar geld, anything you say can and will be used against you :p

19. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hooooooooooi Monika en troetel! Goedemorgen!!

20. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Goedemorgen!!

Nog net ;)

Vanmorgen weer naar het cb geweest.