Mei mama's 2011 (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Monika, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Thnxxx Troetel voor het quoten van mn tekst!!!
    Je kan alles wel negatief op gaat vatten zoals je wel vaker doet maat ik vergelijk niet met de vorige keer..ik snap alleen niet dat het elke keer dezelfde mensen zijn die dingen verkeerd opvatten en zeuren over dingen that's all. En zoals jij je mening duidelijk neerzet zo zet ik ook mn mening neer oke?
    Damnnnn je kan van alles wel een probleem maken zeg.
    Ik zeg alleen dat ik niet kan begrijpen als je hier al anderhalf jaar meetypt je ineens naar een gesloten forum wil om geheime dingen te gaan bespreken.Mag ik toch zeggen of niet?

Haiiii all!!

Net naar kerstmarkt op het werk geweest en daar mochten we voor een bepaald aantal munten onze kerstpakket dingetjes voor uitzoeken.Super leuk!! Heb allemaal lekkere kaasjes en jammetjes en sapjes!!

2. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Vagans: Superrrrrleuke foto!!! Zag hem op Hyves ook al voorbij komen.Echt een heel dametje al he?

@Fem: hoe is je soll gesprek gegaan??

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Vagans wat een droppie!!! Ik vind dat ze op je lijkt (of zeg ik nu iets heel doms:)). Ik vind het knap dat die ukkies zo goed op de foto komen!
    Hier geen ID voor de kleine... We hopen dat we onze paspoorten nog vinden voor de zomer, want anders moeten we en aangifte doen en nieuwe kopen. Baal er nog altijd zo van! Stomme zwangerschapshormonen!:(

Kwabbernoot zullen we bij elkaar gaan wonen? We hebben beide draakjes!:D
    Ik zal ook wat instructies voor jouw manneke sturen: DRINK JE FLES OP TIJD EN GA HEEL LANG SLAPEN!!!:D

Wish wat leuk om zelf je kerstpakket samen te stellen! Wel vroeg al of zijn ze bij jullie altijd zo op tijd?

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Femmelepem ben ook benieuws naar het sol. gesprek... Hoop positief!

All net even bij de Hema geshopt. Heerlijk die 25% korting op de kleertjes!;)

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik zal de pasfoto morgen even inscannen, dan heb ik wat meer tijd ;)

6. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Sol ging naar mijn idee wel goed, maar dat denk ik wel vaker. Morgen of overmorgen weet ik meer. Het zou wel echt heel mooi uitkomen deze baan.

7. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vagans Nogmaals prachtige foto:D
    Kwabber Heerlijk aan het ontwikkelen dus die kleine man. J. heeft nog niet echt tandjes door, 1tje misschien dat is een twijfelgevalletje!
    Vervelend dat het met ‘t schema zo vervelend gaat! Ken dat, had J. in het begin ook zo enorm, nu zit ze redelijk op schema. Maar begint ook weer door te slapen na de hap en wordt dan niet wakker voor een fles. Vanmiddag was het 14:30 ipv 13:00 met haar fles!

SQ Jeetje zeg, wat ben jij een hittepetit en op je teentjes getrapt.. Alsof ik jou persoonlijk aanviel? Jou persoonlijk bedoelde??
    En wat ga je nu op mij lopen vitten, alleen omdat ik het eens ben dat het fijn zou zijn om eens vaker privé je hart te kunnen luchten? En dat ik het begrijp dat sommige mensen dit willen.

Dit hele gezeik doet me denken aan een voorvalletje op de middelbare school, waren ze ook zo kinderachtig. Ik kwam voor een ander op en ben daar als gevolg 7 jaar lang door gepest. Omdat ik er wat van zei dat iemand met ‘de verschrikkelijke ziekte’ werd gescholden en zelf niks durfde te zeggen.
    Dit lijkt er sterk op, niet dat iemand niets durft te zeggen. Maar dat ik het jammer vind dat mensen worden afgekat zo van ‘ga maar dan naar een ander forum, vaarwel, success daar’. Komt niet echt vriendelijk over. Dus zeg ik daar wat van ja.

En dan ga jij gelijk oordelen over mij, kennelijk ben jij er wel een van de oude koeien. Want kan wel merken dat jij er eentje bent die er toen ook zo over dacht. Ik moet jouw mening respecteren maar mijn mening is negatief en ik maak er een probleem van? Moet je nou eens kijken hoe goed je bent in het respecteren van meningen;) Ik denk dat degene die ere en probleem van maakt, degene is die zegt date r een probleem is. Jij in dit geval.

Ik probeerde er geen probleem van te maken, bedoelde er geen probleem van te maken. Ik trok gewoon mijn mond weer eens open (sorry gewoonte, om me iets aan te trekken van wat anderen tegen andere zeggen, ben geleerd om niet weg te lopen bij zinloos gedrag en geweld..)

Maar kennelijk is dat een misdaad.. Goh laat me oppakken…

Je maakt er trouwens zelf het grootste drama van.. ‘Na 1,5 jaar INEENS naar een gesloten forum willen om GEHEIME dingen te bespreken. Is niks geheims aan, enkel dingen die niet de hele buitenwereld onder zijn snoet hoeft te hebben;)

Met jou ben ik ook klaar nu, weet gelijk even hoe je in elkaar zit. (aangezien jij ook kan oordelen over hoe ik in elkaar zit zo door je pc heen, knap van je! )

All Denk dat ik uiteindelijk degene ga zijn die de boel hier verlaat, heb er eigenlijk ook wel mijn buik van vol van hoe er gedaan wordt. Het is weer als vanouds. Troetel trekt haar mond open en dat is verboden want dat mag niet want dan kwets ik tere zieltjes.

Alsof ik persoonlijk iemand heb aangevallen? Dan zeg ik wel recht in je gezicht waar het op staat. Dan had ik gezegd JIJ doet iets fout, dat zint me niet dus je moet je mond houden. Oid.

Zo nu ga ik me met mn kindje bezighouden en mn mannetje. Die zijn tenminste de ware ik en doen niet zo achterlijk omdat ze me echt kennen.

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    zoo troetel ben je klaar.... Misschien kan je dan even beter opnieuw gaan lezen want je spreekt mij nu ergens op aan wat ik helemaal niet gedaan heb... Jij maakt een heel drama nu ergens van... En valt mij nu aan terwijl ik niks heb gezegd verder... Een tip van mij. Misschien eerst eens alles rustig lezen en laten bezakken voordat je reageert voortaan...

9. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Heee guusje! Jaa gezellig, zijn we de hele nacht wakker:D Whaha tuig hebben we.

10. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Fem wat goed!!

Ow en ben je leuk geslaagd ja Guusje? Ik heb ZULKE leuke shirtjes bij de hema gehaald:D:D Ben helemaal HEMA, H&M en Ducky Beau(de site heeft regelmatig uitverkoop, das leuk!!) fan!

11. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Dan kom ik nu vast jouw kant op, want het is al een uur huilen, huilen, huilen...:(

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oh vergeet helemaal op Femmelepem te reageren...:) sorry!
    Klinkt wel goed, maar voor je gevoel is het vast een loterij; wel, niet, wel, niet... Nou ik duim voor goed nieuws!

13. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Aww sneu.. Kom maar brengen hoor, ik wil wel een nachtje twee spookjes hebben:D

14. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Oeh doe jij dan morgen, dan kunnen wij slapen:D

15. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Ja, ben goed geslaagd; 5(!) broekjes, sokken, maillot... Was weer leuk!:p
    De broekjes had ik meegenomen zodat mijn man kon kiezen, maar die vond ze ook allemaal leuk:D omdat we nu net genoeg broekjes hebben is dit aantal wel fijn. Nu moet ik soms rennen naar het wasrek in de hoop dat er weer 1 droog is.;)

16. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Oh wauw, wat is het gezellig hier.. ;)

* sorry, zei ik dat hard op? :) *

Vagans: Lieve foto zeg!!

Fem: Erg spannend dus, ga voor je duimen dat je nu meer geluk hebt!!

Guusje: Wat naar zeg dat hij zo aant huilen is, hopelijk slaapt ie vanacht wel lekker, en kun jij ook lekker slapen!

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hmmm morgennacht 2 spookjes?????
    Nee sorry, dan hang ik mijn jas maar weer op de kapstok...:p 2 trek ik echt niet....:cool:
    Ben weer even troosten;)

18. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @guusje wat vermoeiend z'on huilend ventje, geen idee waarom hij niet wil slapen ? ( stomme vraag maar toch )

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Denk eigenlijk dat hij de indrukken van het kdv moet verwerken. Hij heeft straks enorm gespuugd en net dacht ik hem bijna in slaap te hebben, ligt hij me vrolijk lachend aan te kijken....:cool: we hebben hem nu maar even beneden. Over half uurtje fles en dan hoop ik lekker lang slapen....

Hé maar was jouw Kai nu al aan het kruipen?! Wat een snel manneke!;)

20. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ja hij kruipt de hele woomkamer door en nu probeert hij met billen omhoog te kruipen

Deel Deze Pagina