Huilende spookjes Succes vannacht meiden, zou zo willen ruilen met jullie. J. slaapt (meestal) van 20:00/21:00 tot zeker 6:00. Dus als jullie willen ruilen, kom maar! hihi Fem Hopen dat het wat is Atra Ja het is gezellig want ik ben er Hier Vind het wel lief dat er gezegd wordt tot meerdere malen aan toe dat ik NIET kan lezen of iets in mijn ogen heb (of hoe het ook wordt gebracht). Herinnert me dat ik inderdaad even een oogmeting moet laten doen dit jaar nog, bedankt voor de reminder Handig zoiets!
Zooo ben dr weer.... Eerst vanochtend mn moeder opgepikt en doorgereden naar mn zwager en zusjes huis. Zwager was daar nog, dus eerst eens uitgebreid gesproken over de bevalling etc. Rond 12 uur toch maar eens wat gaan doen, vooral veel was gedaan en uitgezocht enzo.... je wilt altijd veel te veel doen zulke dagen, in te weinig uurtje . Dus mn moeder is nog met een krat en twee grote tassen vol met wasgoed naar huis gegaan Dat gaat ze morgen nog "verwerken" zodat het vrijdag weer mee terug zou kunnen. Naja alles hoefde niet, want er zat ook nog best wat babyspul in de grotere maten tussen. Dus dat moet wel even opgefrist, maar niet persé nu. Nja... rond half 5 ofoz weer in de auto gestapt met moeders richting ZH. Daar eerst samen met mn ouders koffie gehad, mn vader was al in het ZH. En door gegaan naar de kamer van mn zusje, moesten nog een poos wachten omdat de verpleging bezig was. Even een klein kwartiertje met zusje gekletst en toen met zwagerlief naar de couveuse-afdeling om J.elmer te bewonderen. IN de tussentijd kwam mn zusje met bed en al ook naar de couveuse-afdeling. Even snel wat foto's van de gelukkige ouders gemaakt en daarna zijn wij met zn 3-tjes vertrokken. Mn zusje had/heeft dus inderdaad HELPP-syndroom. Bij de HA had ze maandagmiddag een onderdruk van 110 toen ze een kleine 2 uur later weer werd gemeten, zat ze al boven de 120 Bleek dat ze eigenlijk al eerder verontrustende signalen had gehad, zoals spugen. Maar ze dachten dat het een griepje was. Dus zusjelief moet van behoorlijk ver weg komen Ze blijft zeker tot na het weekend in het ZH. J.elmer blijft nog wel een week of 3 in het ZH. Eerst couveuse en dan daarna warme kamer etc. Hij weegt 2340 gram en is ongeveer 50 cm lang, mooi mannetje!!!!
Troetel geloof me; na 1 nacht ben je genezen! Hij ligt nu vrolijk kletsend in zijn slaapzak onder de babygym welke kindjes doen dat op dit tijdstip nog meer?
Marjan wat een mooie lengte en gewicht voor de vroeggeboorte, hoop dat alles goed blijft gaan, geniet ervan !!
Marjan wat fijn dat jullie zo behulpzaam zijn! Oef! HELPP is niet mis... Ik hoop dat ze niet te lang mee zit. Gelukkig is alles goed afgelopen. Zal wel een mooi klein mannetje zijn. Geniet maar van dit mooie wondertje en dat alles goed is afgelopen!
Oooh die van mij midden in de nacht hoor. of in bed met twee spenen, heeft de grootste lol dan. Heeeeeeeeeel irritant!
Ha fijn om te lezen dat er meerderen zijn... Nog tips? Ga niet zeggen dat het vanzelf over gaat, want van die uitspraak word ik zo langzamerhand GEK!!!!
Wat je laatst vertelde over het speentje wisselen vond ik wel hilarisch! Ik kan alleen 's nachts zo veel minder hebben dan overdag...
Meiden ik was de gast op het andere forum. Ik kijk op mijn iPhone en op de een of andere manier kan ik dan niet reageren en ben ik gast. Maar dan weten jullie in ieder geval dat ik het ben. Nu even beauty and THE geek kijken samen met mannetje en zo slapen. Zijn allebei kapot!
Ooh guusje ik ook hoor, dan ben ik echt een stuk minder vrolijk. Maar dat is ook goed, als jij helemaal hieper bent leert hij het nooit.
@Troetel: Misschien wel handig om ff oogmeting te laten doen.Het was niet SQ die het tegen je zei maar het was ik dus kun je mij meteen ook ff uit je lijstje schrappen nu je toch bezig bent.En misschien zou je je eens af kunnen vragen waarom jij elke keer bij dit soort gedoe betrokken bent?? Maar lees de volgende keer ff goed en over vooroordelen gesproken ga er niet meteen vanuit dat het SQ was die dat schreef. @Guusje: Ja bij ons zijn de kerstpakketten altijd zo rond de 14...was wel heel leuk! Verder typ ik morgen ff verder meiden...ga zo nog ff 1 nachtje werken
Denise dat noemde je straks inderdaad, maar wat is het? Je had het ook over de 5 minuten regel. Ik ga om de 10 minuten kijken, maar het werkt gewoon niet... Is die gids te koop ofzo?
Marjan: Wat zijn zeg dat alles goed gaat!! Leuk dat je hem even kon bewonderen. Guusje: Nee, hier 1 die tussen 18.30 en 19.30u echt vertrokken is tot 's morgens 07.00u, dus heb 'helaas' geen tips voor je Enne.. jij kunt dan 'snachts minder hebben, maar ik kan 's morgens vroeg tussen 07.00 en 08.00u ook niks hebben hoor ochtendhumeur?? neeeeeeee hoe kom je er bij Denise: Super zeg dat Kai al kruipt! Kaartje gaat trouwens morgen op de post! Troetel: Ik raad je Hans Anders aan