Goedemorgen dames, Volgens mij heb ik weer heeeel veel gemist. Wb. nieuwe forum. Zou iemand mij de link en pasword enzo even kunnen pb-en., Denk niet dat ik ze beide bij kan houden, maar ja je weet nooit. Blijf iig zeker op zp meelezen en schrijven. Fem al iets gehoord van de sollicitatie?? Hier ook een kindje wat eerst heel makkelijk sliep en nu ineens na de laatste fles van 20.00 uur denkt dat ze lekker wakker mag zijn tot 22.30 ofzo. In bed is het huilen en als ze eruit mag dan ligt ze heerlijk te lachen en te spelen. Ach ja zal ook wel weer over gaan. Antibiotica is weer goed aangeslagen en gaan weer flessen van 200cc in dus dat gaat weer goed. Vanmiddag ga ik weer naar de ha. om even te laten checken of het nu wel helemaal weg is anders ben ik bang dat het binnen een maand weer terug is.
goh troetel je kan wel net doen of zijn wij gek... Maar je kan op zijn minst je excuus aanbieden voor het feit dat je mij ergens op aanvalt wat ik niet gezegd heb.
Goooooooooood morning allemaal! He jongens de sfeer is hier om te snijden. Zullen we t gewoon gezellig houden? Lekker over onze kindjes kleppen en over de dagelijkse dingen? Lijkt me een strak plan. Guusje hoe is je nacht gegaan? Hier was meneer om 12.00 uur, 2 uur en 4 uur van mening dat hij zijn speel 4x wilde. Vriendlief ging eruit maar natuurlijk was ik ook wakker balen is dat toch. Yvon jee wat fijn dat het weer goed gaat!! Betreft nieuwe forum, ik zal je wel even PBen! Uuuhm en verders, gastouderkindje hier, gezellig! Maar de heren liggen beide op een oor dus ga zo maar eens hapjes maken en invriezen. Even vraagje, kan ik meloen invriezen? En aardappel?? Wie o wie weet dat??
@kwabber volgens mij kan je meloen gepureerd gewoon invriezen, aardappel weet ik wel zeker. Heb jij wel eens fruithap gemaakt met mango, wil dat straks gaan doen maar heb nog nooit iets met mango gedaan voor de kleine man
Guusje: Hoe was je nacht? Yvon: Wat zijn zeg dat de ab aanslaat, en ze weer lekker drinkt! Kwabber: Balen dat ie vanacht kwam, maar wel lekker dat ze nu beide op 1 oor liggen!
Aardappel kan je invriezen (hoe wil je anders ooit diepvries frieten hebben?) Nee zonder gein, ik vries altijd complete maaltijden in voor G.
Joehoe solgesprek is gisteren blijkbaar goed gegaan, want ik kan beginnen op 3 jan!!!!!! O ik ben echt zo blij. Voelde me vanmorgen echt bagger. Last van maag en darmen. Maar nu weet ik dat het gewoon de zenuwen waren. Eindelijk zit het weer eens mee in ons leven.
Fem: Wow wat goed zeg! Ben echt blij voor je! Gefeliciteerd!! Monika: Haha lekker serieus koppie All: Jaja, hier is het eerste tandje ook een feit!! Voelde en zie hem net zitten, dus zal sinds gister zijn denk.
Gefeliciteerd Fem, dat geeft een goed gevoel he!! Weet er alles van, begin 2 januari ook bij mijn nieuwe baas!!
Yvon, voor jou ook gefeliciteerd!!! Altra: Heerlijk dat zijn tandje door is. Monika: leuke foto Dan weer ven ego; ik heb echt het idee alsof Lars verschrikkelijk achter loopt op ieder kindje. Ik roep wel heel stor, ach ieder kindje zijn eigen lijntje en ach misschien gaat hij wel eerder pratn. Maar feit is gewoon dat hij nog stds niet rolt. Ja tot zijn zij en niet verdr. Hij rolt van buik naar rug als hij er zin in heeft. Kruipen of tijgeren heeft hij nog geen enkele kaas van gegeten. Zittn kan hij wel maar weer alleen als hij er echt zin in heeft. Hij vindt het heerlijk om bij ons aan tafel t zittn in de kinderstoel maar eigenlijk mag dat nog niet omdat hij nog niet echt zelfstandig kan zitten. Het zou gewoon een stuk fijner kan als hij zichzelf een beetj kan verplaatsen. Mijn rug doet nog steeds niet echt zijn werk. En o ja die tanden? Niks van te zien nog. Hij ziet wel van alles en wilt het ook pakken. hij onderzoekt echt alles. Hij is vrolijk over het algemeen en lief. Zou het misschien kunnen komen door die eeuwige verkoudheid? Dat daar al zijn energie naar toe gaat? Maar goed, het zal allemaal wel los lopen maar af en toe maak ik me toch wel echt zorgen.
Tandjes is geen pijl op te trekken. Kan zelfs tot 1 jaar duren voor er iets doorkomt. Daar moet je je niet blind op staren. Zitten doet hij hier ook alleen als hij zin heeft. Kruipen/tijgeren hier ook nog geen kaas van gegeten. Hij draait dan wel al een maand of 2 nu.
Hey Fem, Hier ook een meisje dat nog niet omrolt. Wel op de zij en alles willen pakken enzo, maar doorrollen ho maar. Eerste tandje van Lise is wel door sinds 1,5 week ongeveer, maar Tim had zijn 1e tandje pas met 11 maanden en 1 week, dus ja heeeel erg laat haha. Tim was ook een late met alles, rollen, kruipen, staan en lopen, alles ging op zijn eigen tempo. Niet altijd leuk, maar soms ook wel erg fijn. Toen hij ging lopen kon ik hem al goed uitleggen overal vanaf te blijven en kinderen van 10 maanden die al gaan lopen, nou daar moet je "meestal" alles voor wegzetten. Ach alles heeft zo zijn voor en nadelen en alles komt met de tijd, maar geloof goed dat het niet altijd leuk is om vanalles te horen en zien van de andere kinderen, vind ik ook niet altijd leuk. Dikke knuffel!!
Marjan Wat een lange knul is het dan voor zijn leeftijd! Hoop dat je zusje gauw opknapt en heerlijk van haar kersverse zoon kan genieten Guusje Dat doet J. ook wel eens rond dat tijdstip haha. Maar die heeft sowieso een steekje los (heeft ze van dr vader!!) Wish Och is het gezeik nog niet klaar.. Kleutertje? Ik had het niet bedoelt tegen SQ, misschien door de vermoeidheid verwisselt waarvoor mijn welgemeende excuses. Sorry, sorry, nogmaals sorry! Ik ben er op geen enkel moment vanuit gegaan dat SQ dat schreef, ik heb gewoon aangegeven dat IEMAND er op die manier op in ging. Ja moet ik me dat afvragen? Ik denk dat jij je even moet afvragen waarom jij denkt mij te kennen via het i-net nog wel, erg knap. En waarom ik bij dit soort gedoe betrokken ben? Zoals ik al eerder wilde zeggen is een groot deel van de mensheid tegenwoordig zo dat ze doorlopen bij vervelende gebeurtenissen. Om even een compleet overdreven gebeurtenis te noemen; bij een overval of een steekpartij of iemand die in elkaar geramd wordt loopt bijna heel NL door tegenwoordig. NIEMAND durft meer zijn mondje erin te mengen. Reden dat ik er bij betrokken ben, is omdat ik me er wel mee bemoei, zoals ik al zei, ben tegen onrecht en tegen ten onrechte geroepen dingen, tegen onrechtmatige beschuldigingen. Hier heb je je antwoord Kunnen we het verder gewoon gezellig gaan houden? Want dat is wel mijn bedoeling iedere dag dat ik hier inlog. Maar als ik uitgekafferd word laat ik dat niet over mijn kant gaan. Heb verder niks tegen je persoonlijk, ook niet toen je schreef wat je schreef over forum oid. Had echter wel iets er tegen dat jij je aangevallen voelt en dit dan op mij afreageert op een toon van heb ik jou daar! We zijn hier om het gezellig te hebben ook om misverstanden te hebben maar niet om maar bezig te blijven. Ik ben er klaar mee in ieder geval, vind het alleen erg jammer dat je over mij oordeelt omdat ik mezelf er bij betrekt door voor het feit van een nieuw forum op te komen omdat ik vind date r verkeerd over geoordeeld werd. Wilde enkel uit de wereld helpen dat het gaat om een meningsverschil en er daarom een ander forum wordt geopend. Atra Bedankt voor het aanraden! Ja ik moet natuurlijk wel naar iemand die het kan hebben dat ik zijn vakkundigheid in twijfel trek, want ja ik heb overal wat tegen en een weerwoord. Nee effe serieus, ben jaren geleden naar pearle gegaan maar die hebben toen een gigantische fout gemaakt. Maar dacht er toch aan nu weer naar hun toe te gaan, bekendste naam denk ik. Yvon Fijn dat het goed gaat wbt. Antibiotica en drinken! SQ Lees hierboven, want nu val je mij aan terwijl ik in de tussentijd niet eens online ben geweest Heb niks tegen jou, niks tegen Wish, tegen niemand heb ik iets. Nogmaals tegen jou dan als het als aanval overkwam, heb zelf nu niet teruggelezen (wel toen ik het schreef) en nee het hoeft niet geqoute te worden want dan blijven we bezig en dat vind ik eerlijk gezegd onnodig. Ik bedoelde het niet zo, dus excuus als het zo over kwam. Maar ga me niet excuseren over wie ik ben, wat ik doe en wat ik zeg. Jammere van het i-net is dat dingen anders kunnen overkomen Je aangevallen voelen is heel anders dan aangevallen worden. Nogmaals ik wilde enkel uit de wereld helpen dat het gaat om een meningsverschil en er daarom een ander forum wordt geopend. Jammer dat je niet meer reageert en alleen hierop je mondje opentrekt. Wist niet dat het forum hiervoor bedoelt was Gezelligheid kent geen tijd Lijkt wel alsof het steeds weer opgerakeld moet worden. Even voor de duidelijkheid. Denise en Kwabber openen een nieuw forum omdat zij het fijn vinden om privé te kunnen praten, diverse anderen sluiten zich daarbij aan. Ineens gaan een dag later enkelen HEEEEEEEEEL fel lopen reageren. Ik trek mijn mond open over het feit dat er wordt gezegd dat we weer gaan opsplitsen om geheimpjes te delen. Sorry hoor maar wat is dat voor manier om te oordelen. Als je ergens het fijne niet van kent..?! Kwabber Meloen kan volgens mij wel ingevroren worden, zelf geen ervaring mee hoor dat niet! Aardappel, tja wij vriezen wel altijd stampotten in maar tot nu toe al een paar keer gehad dat de stamppotten waterig waren, denk dat het aan de bakjes lag weet het anders ook niet. Maar je kunt het proberen toch? fem WAUWWW wat een goed nieuws, super gefeliciteerd. Over een goed begin v. een nieuw jaar gesproken! Atra Jeeej! 1e tandje, gefeliciteerd Foto??! Haha Fem Dikke knuffel!! Hier zo eens proberen een leuke foto van J. te maken en dan is het papflessen tijd!
Fem: Zitten in kinderstoel mag met goeie verkleiner. L. kan ook nog niet heel goed zelfstandig zitten, ja paar tellen.. maar in kinderstoel zit ie goed! cb zei zelfs dat het alleen maar goed is, leren ze goed rechtop zitten, en versterkt de spieren ofzo. L. tijgert alleen achteruit, en zit op handen en knieen maar vooruit komt ie nog nie. En wat betreft tandjes, kan heel snel gaan, zo was grote L. 4 maand toen ze 4 tandjes had.. en L. is nu 7,5 maand en heeft pas de 1e. En buurkindje was 1 geweest toen de eerste pas kwam. Komt echt wel goed meid! Dikke knuffel.
Troetel: Ik hoor juist hele goeie verhalen van Hans Anders, ik heb een broertje en 3 zusjes, dus 4 onder me.. en op 1 na hebben ze allemaal een bril, inclusief me ouders haha. (ik en 1 zusje dus nie) Zitten allemaal al jaren bij Hans A. en nooit problemen ofzo. Weet nie of L het toelaat om foto te make haha.
Troetel, ik ben meer te spreken over Hans Anders of Specsavers. Pearl vind ik niet super. Zowel mijn man als ik hebben veel last van onze ogen, omdat 2 jaar terug de glazen iets gewijzigd waren. We ging een keer naar Pearl, omdat deze vergoed werd door de zorgverzekering. Bij mijn vader probeerden ze altijd van alles extra aan de bril toe te voegen (speciale glazen) terwijl in het oogziekenhuis werd verteld dat dit helemaal niet nodig is. Wil dus niet weten hoeveel ze nu extra aan mijn vader hebben verdiend... Nu toch echt niet meer naar Pearl.