Mei mama's 2011 (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Monika, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Ben er ook nog hoor, maar een drukke dag gehad en niet veel thuis geweest. Gisteren wezen werken dus nog geen tijd gehad om te reageren

Ga zo Lise uit bed halen voor de laatste fles en dan is het even tijd om op de bank te hangen!!

2. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier vandaag druk bezig geweest met kerstpakket uitpakken. Jemig daar zat veel in.
    Daarnaast ook nog druk geweest met een mannetje dat niet wilde slapen.
    Nu gelukkig lekker in dromenland en ik even mamatijd.

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Nee! Natuurlijk doen we dat niet!!!

Fem we hadden gisteren ook een eigen kamer, maar de wandjes ertussen zijn heel dun; het gezang was dan ook goed te horen:(

All weer een vermoeiend werkdagje achter de rug. Ons mannetje was ook vandaag enorm moe; het viel de opvang ook al op. Hij zat soms voor zich uit te staren. Haha dat doe hij dus echt nooit!:p

Meijke knap ze nog niet echt op? Succes met uitpakken; is altijd zo'n klus!

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36

5. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Meijke: Wat naar dat ze zo blijft huilen! Inderdaad maar te hopen dat het tandjes zijn en ze er dus zo vanaf is!
    Lukt het met verhuizen?

Monika: Dan treft je het, hier was het flesje (heerlijke!) wijn (en dat terwijl ik heel geen wijn drinker ben haha, vond hem toch lekkker!) aparte toastjes met stukjes noot en een brie kaasje.

Guusje: Lekker op tijd naar bed dus ;) aan L. kun je ook echt merken dat ie moe is.

Hier verder ook druk met een steeds ondernemender kindje ;)

6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen!!

@Fem: het lijkt er wel op he dat het doodbloed:( maar ja wat doe je er aan.

Hier heerlijk vrij tot 1e kerstdag...lekker keuvelen met mn kleine mannetje.

7. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Tja wat doe je eraan.
    Op het afgeschermde forum is het ook vrij rustig hoor, daar ligt het niet aan.

8. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Misschien drukke week voor kerst...wie zal het zeggen

9. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Wish: Lekker joh even vrij! Geniet er van!

En klopt, ik ben ook wat drukker.. dus zowel hier als op het andere forum minder aanwezig.

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hoi meiden

Nog steeds niet helemaal lekker dus vandaar wat minder aanwezig (sorry)

Wilde jullie wel allemaal alvast hele fijne feestdagen wensen, bijzonder zo de eerste keer met onze beebjes erbij :D

Hele dikke kus en knuffel van mij!

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Meijke: Feli met de verhuizing!

@ Kwabber: wat een heerlijke eet foto! Hier laat ik dr ook wel is knappelen op broccoli, bloemkool of wortel ofzo, oja en een broodkorstje natuurlijk, maar meestal help ik dat niet alles er onder zit HAHA

@ Guusje: wat vervelend van die MRI

* eten: Hier een luie mama met potjes, ik denk alleen wel dat ik potjes maand 8 ga halen want deze van 6+ kan ze bijna drinken... Zitten er bij 8+ echt stukjes in? want dit heeft ze een keer gehad en dat wilde ze niet haha

Hier:

Niet echt ziek, ook niet helemaal lekker.
    Vandaag lekker rustig aan gedaan, zo ff lekker voor de tv hangen.

Super saai dus eigenlijk hihi :D

12. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Hier ook druk de afgelopen dagen. Gisteren kerstborrel gehad van mijn nieuwe werk waar ik 2 januari ga beginnen. Erg leuk!! Was wel even raar om er binnen te lopen, omdat je nog niemand kent, maar het was erg gezellig. Allemaal vrij jonge mensen dus ging het praten met iedereen vrij makkelijk.

Vandaag Tim een dagje naar het KDV en lekker even een knuffeldag met Lise. Vanmiddag krijgt ze weer een prik voor het RS-virus.

Zag een mooie kaart voorbijkomen Vagans, echt supermooie en hopelijk voel je je snel beter.

Ik zag iets over een MRI guusje, jeeh dat zal een dag zijn geweest. Zo zielig voor zo'n klein mannetje!

13. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Vagans: Erg leuke kaart!
    Wbt de potjes, hier ook makkelijk mama hoor ;) Maar ga nu wel beginnen met zelf maken voor hem aangezien hij stukjes eet.
    in de 8 maanden potjes zitten stukjes ja.. die krijgt L. al sowieso een maand.
    Die van 6 maand dronk ie ook, dus ben al gauw over gegaan op die van 8 maand.

Yvon: Fijn dat het zo gezellig was, scheelt toch weer!
    Geniet van je knuffeldagje met Lise!
    En succes weer met de prikjes.

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

*stukjes: Ik ben benieuwd, ik ga ze wel proberen. Hoop dat ze dat nu wel lekker vind ;)

15. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hier ook potjes van 8 maanden...andere zijn veeeeel te dun.Maar maak ook veel zelf. Vd week weer doperwten/worteltjes met aard en beetje tartaar gemaakt.En bloemkool met aardappel en sperziebonen met aard.
    Smult ie van!!! Maar ja wat lust hij niet ;) is niet voor niks een stevige vent hahaha

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ wish: Ja ik ben hier ook nog niks tegen gekomen wat ze niet lust ;) Ik heb 8+ gekocht en dat eet ze maar gewoon! ;)

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hallooo! Daar was ik ook weer eens!:D

Na gisteren een mega vermoeiende dag te hebben gehad (met 's avonds kerstviering voor de ouders) heb ik me vanmorgen naar mijn werk gesleept en kwam ik gewoon opgewekt weer terug! Kijk dan heb je dus leuk werk!:)
    Ik heb heel veel zin om na de vakantie te gaan starten. Nog steeds op arb. therap. basis, maar wel weer een stapje verder. Hoop in februari weer helemaal terug te zijn!

Vagans, wat een leuke kerstkaart!

Yvon, fijn dat ze weer een prik kan krijgen; hoop wel dat ze er niet te veel last van heeft. Niet met prikken, maar ook niet erna.
    Wat leuk dat je op je nieuwe werk al even kom komen borrelen! Dan is de spanning voor de eerste werkdag misschien ook wat minder?

Nou, ik heb dus vakantie en hoop hier weer wat vaker te zijn. Ik vind het behoorlijk overleven als ik moet werken...:)

Ik wens iedereen fijne en gezellige kerstdagen met je gezin. En een fantastisch 2012 met alle lieve mensen om je heen! Dat de zorgen klein mogen zijn en de vreugde, blijdschap en liefde de boventoon mogen voeren!

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hoe ging het bij jullie de eerste x stukjes eten?

hier normaal een vreetzak maar nu wilde ze echt dr mondje niet open doen... ze draaide weg met dichtgeknepen oogjes, kokhalste een beetje en spuugde weer terug...

Zal ik maar gewoon blijven proberen?
    Ze kan moeilijk altijd vloeibaar blijven eten!

19. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Kokhalzen doet hij hier ook als hij te gretig is en het stuk nog te groot is om door te slikken, dat is normaal.
    Maar als hij er dan langer op sabbelt is het klein genoeg om wel door te slikken.
    Hij kokhalst ook al veel minder dan toen ik net begon met stukjes eten.

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ monika: ja ik zal door blijven zetten maar wil er ook geen gevecht van maken natuurlijk!

Deel Deze Pagina