Hier nog nooit zien kokhalzen. Het is net een kliko; alles gaat erin! Vanavond nog een stukje wortel zo groot als een nagel (zat er per ongeluk nog tussen in) en hij sabbelde er wat langer op en het mondje ging alweer open voor de volgende hap Vagans heb je het ook al een geprakt met een vork? En eet ze koekjes of zoiets? Misschien houdt ze niet van stukjes in haar mond?gewoon blijven proberen hoor! Ze zal echt niet altijd vloeibaar blijven eten! Wish kook jij het vlees of bak je het? Potjes met vlees geef ik wel, maar als ik zelf een potje maak doe ik er geen vlees in. Gaat het goed met je zoontje? Begreep dat je hard aan het oefenen was; merk je dat het wat doet? All net een roze skinny broek gekocht. Zo leuk fout maar ja je moet wat met al dat jongensblauw!
Ze sabbelt wel op broodkorstjes waarbin ze soms hele stukken naar binnen werkt. Verder krijgt ze enkel potjes of BV
Guusje: Fijn zeg dat je het werk zo leuk vind, en dat het goed gaat!! Al snap ik best dat je het overleven vind, ik ben ook benieuwd hoe het gaat als ik straks weer aan het werk ben. Haha, roze skinny broek.. ik hou daar dus totaal nie van heb dan ook echt niks roze Wish: Hoe maak jij dat dan? Gewoon prakken? Of met staafmixer? Ik ben nu dus ook van plan zelf te gaan maken, hij eet toch stukjes dus kan dan mooi 'mee eten' Vagans: Eerste keer stukjes eten was hier drama, bleef maar kokhalzen.. maar gewoon doorgezet, en hij eet nu niets anders meer dan stukjes. (8 en 12 maand potjes tot nu toe) koek is ook zo weg, brood ook.. geen probleem meer. En verslikt ie zich of wat.. dan kokt ie 1 keer en ist weer goed. Werk: Ik ga dus ook weer ant werk! Of althans, het gaat een BBL opleiding worden. of 2 dagen werk en dan 1 dag school, of 3 dagen werk en 1 avond school. Luca gaat dus sowieso 3 dagen naar kdv. Ben erg benieuwd hoe het gaat straks!! Meiden, allemaal alvast hele fijne feestdagen, en op naar een mooi nieuw jaar vol liefde, geluk en gezondheid!!
@Guusje en Atra: Ik kook het eten voor mn jochie in de Babycook maar kan ook gewoon koken natuurlijk.De doperwten/worteltjes bijv uit diepvries en dan 4 min in magnetron...gekookt aardappeltje erbij en het vlees(tartaar) dat bak ik in grillpan zonder boter.Dan alles in mixer en het een beetje grof gemixed houden. Ik kan jullie zeggen dat het echt heel leuk is als je je kindje ziet smikkelen van iets dat je zelf klaargemaakt is. Fruit doe ik meestal prakken.Geraspte appel met half banaantje erdoorheen prakken en beetje biologische appelsap erdoorheen voor de smeuigheid. Ik wil iedereen hele fijne kerstdagen wensen met jullie geliefden en voor het EERST met onze kersverse kindjes erbij
Wish zelf eten klaar maken is ook erg leuk! Ik probeer nu steeds net wat extra te koken, zodat ik een maaltijdje voor meneer heb. Maar we waren vandaag bij de Action en daar had ik 2 Olvarit maaltijdjes voor 0,80. Daar valt moeilijk tegen te koken. Wij hebbem het idee dat meneer trek heeft in de morgen... Als hij 's nachts komt geven we hem niet voor 5 uur de fles. Als hij rond 10 uur een fruithapje krijgt zit er eigenlijk te lang tussen. We willen dus vanaf morgen maar om een uur of 8 een boterham geven. Het wordt gewoon een echt mens! Nou wij zouden ook een film avondje hebben, maar geen enkele fim doet het goed of is leuk... Nu dus maar iets anders op tv kijken.
Nou ik heb het eten voor Yara ff flink geprakt, toen ging het beter! Vandaag nog ff naar de winkels geweest en de kalender voor s -pa afgemaakt. Morgen naar Limburg en maandag naar mijn ouders. Eerste x kerst met yara! Super leuk! Helaas ook eerste x zonder s - moeder. Zal ff wennen zijn. ik wens jullie allemaal hele fijne dagen!
Hier ook 8 mnd potje geprobeerd was geen succes. Terwijl ze wel een boterham eet. Vanavond weer proberen . Ze is nu trouwens al een week niet te genieten! Bizar, ze huilt om alles en vooral het naar bed gaan is een drama. Maar ook tussendoor, ze is zoooo prikkelbaar . Het is geen sprongetjes tijd volgens het boek, maar ik geloof dat we wel in eentje zitten nu. Precies volgens dat boek kan ook eigenlijk niet lijkt me, geen kind is gelijk. Ze probeert te kruipen, misschien heeft het daarmee te maken? Geen idee echt...vermoeiend is het wel. Blij dat we samen vrij zijn, alleen is het geen pretje. Heeft iemand van jullie ook al eens gehad dat zo'n humeurige bui zo lang aanhield? We zijn al even bij de HA geweest, maar fysiek niets aan de hand, behalve verkouden en hoesten maar das al maanden! Hele fijne dagen allemaal!!
Vanmorgen om half acht ben ik trotse tante geworden van mijn neefje sebastiaan. Binnen 4 uurtjes was hij er. Alles gaat super met mama en kind
Fem: Gefeliciteerd met je neefje Sebastiaan!! Een kerstkindje Meijke: Hier ook 1 die soms humeurig is hoor, sprongetjes kijk ik nie eens naar.. vind ik beetje onzin.. maar je kunt echt wel merken hoe of wat. Vagans: Zal best even moeilijk zijn ja zo zonder je s.moeder! Sterkte deze dagen! Guusje: Haha ´´het word gewoon een echt mens´´ wat dacht jij dan Staat er zo leuk Hier ook hoor, pap krijgt ie tegenwoordig om 08.00 a 08.30u, eerder lukt toch niet, en dan rond 10.00u weer fruit, en dat gaat goed! Geen leuke films gisteravond?? vond er zat leuke films tussen zitten Hebben Santa Claus 1 en 2 zitten kijken, en toen nog Slumdog Millionaire zitten kijken op Ned. 3 Die was erg mooi!! Wish: Oh oke, op die manier.. ja ik heb gister dus gewoon gekookt voor hem.. en dan iets met de staafmixer maar wel zo dat het wat grover blijft. Hij vond het heerlijk, was idd leuk om te zien dat ie zo smult!
@Fem: Gefeliciteerd met je neefje!! Hoe heet hij? @Atra: Leuk he om te zien hoe lekker ze eten van ej zelfgemaakte prakje...ik vond het ook genieten!!!
Fem gefeliciteerd met de geboorte van Sebastiaan. Toch altijd extra bijzonder zo'n kerstkindje! Meijke herken dat humeurige niet... Misschien raakt ze idd gefruatreerd van het nog niet goed vooruit kunnen komen. Haar af en toe een zetje geven? Hier wordt hij ook wel eens huilerig; dan is hij bij zijn speelgoed vandaan gerold en heeft geen puf meer om terug te komen. Ik leg hem dan weer terug of leg juist speelgoed bij hem. Succes, want hetbis zo niet echt leuk. Wel fijn dat je het even samen kan doen. Atra we hadden geen leuke film op de harde schijf... Voordat we zover waren was op tv alles al begonnen...Nou ja, ben gaan douchen en er op tijd in, want hij heeft 5 dagen redelijk doorgeslapen, maar sind het ziekenhuis is het weer prut Fijne dag allemaal!
Gefeliciteerd Fem. Hier nog geen 8 maanden potjes !! Ze eet nu een half (klein) potje fruit (meestal vers). En een beetje groente met gepureerde aardappel. Maar het wordt steeds iets meer dus zal vast wel goed komen!! Boterham, klein stukje geprobeerd ging op zich wel goed. Iedereen hele fijne feestdagen. Zal niet veel online zijn. Manlief is thuis, drukke dagen en moet gewoon 3 dagen werken volgende week, maar probeer het wel!!
Nou met mijn tepels gaat het ineens een stuk beter! (JEEH) Vandaag naar s-pa geweest, was gezellig, lekker gegourmet. Hier alvast wat fotos! Het was voor Yara druk maar gezellig, waren pas 22:30 thuis! Gelukkig sliep ze in de auto en daarna meteen door naar bed! Morgen naar mijn ouders dus ik duik ook mn bedje in!
Vagans: Erg leuke foto's! Fijn dat Yara het zo goed deed! Yvon: Wat fijn dat ze zo goed groente en fruit eet! Fijne dagen, en succes met werken! Guusje: Ah zo, ja als de films eenmaal begonnen zijn vind ik er ook niks meer aan, moet ze wel vanaf begin zien. Hopelijk heeft G. weer lekker geslapen!
Vagans, wat een leuke foto's!! Hier kindjes lekker aan het slapen en ook manlief ligt op bed. Dus lekker rustig beneden!! Vanmiddag naar schoonvader, 1e kerst zonder schoonmoeder dus dat zal wel erg raar zijn.
Dag allemaal! Hoop dat iedereen een leuke kerst heeft (gehad). Hier weinig te melden. Ben een beetje moe van de gezellige drukke dagen.
hoi meiden. Nou 2e Kerstdag was wat minder. De laatste tijd pissen de honden bijna dagelijks in huis (geen idee waarom) en vriendlief werdt daar zo boos om dat die zei: Zo en jullie mogen vandaag niet mee... Maar ik weet dat hij het al lang fijn vind als de honden niet mee gaan, daarbij hij doet nooit wat met ze en dan nu ineens beslist hij... Ook is het natuurlijk totale onzin dat de honden dan zouden begrijpen dat ze thuis moeten blijven omdat ze in huis geplast hebben... Dus ging ik er tegen in en toen werdt die boos... Gevolg: hij was heel de tijd saggo! Tijdens het eten at die amper wat en zat die met een saggo smoel aan tafel, ik baalde hier ZOOO van! Yara was een beetje moeilijk, wilde niet in het campingbedje slapen en was op een gegeven moment zich helemaal overstuur aan het huilen, dus daar kwamen alle adviezen (wel of niet pakken) dus ik ga dr halen valt hij me gewoon helemaal aan op MIJN mannier van opvoeden. Dat ik strenger moet zijn en dr vaker moet laten huilen bla bla. Hij kan makkelijk lullen hij doet nooit wat met dr dus vind ik dat hij ook geen recht van spreken heeft!! Savonds thuis er nog over gehad, en ik heb hem verteld dat ik hem soms echt een stomme eikel vind. Vandaag ging het wel beter, geen ruzie gehad en hij ging ff voedseldieren halen (krekels en sprinkhanen voor de baardjes, kikkers, padden en spinnen) komt die ook met 2 witte muizen thuis... ook voedseldieren (maar niet heus in dit huis) Dus nu heb ik 2 witte muizen. Hij zij dat hij aan me kon merken dat ik mn muisjes miste (is ook wel een beetje zo) dus vandaar. Dus dat was wel lief! Yara is wel moeilijk vandaag, ze is echt oververmoeid en hangerig. Ze krabt ook steeds in dr ookrtje maar heb niet het idee dat het zeer doet (ff in de gate houden) en tijdens het eten viel ze bijna in slaap. Nu ze op bed ligt is ze aan het huilen. Ik zal is ff gaan kijken of er miss een boertje dwars zit en dan ga ik de doggies uitlaten. Fijne aaf meiden! edit: Ff getempt: 39.2 Arm ding!