Onze kleine man is het nieuwe jaar goed begonnen. Hij rolde eindelijk helemaal zelf om. Wij zijn zo trots!!!
Fem wat een goed begin! Wish hoe zijn de ontwikkelingen van Vince? All de ontwikkeling hier is dat het lijkt alsof hij weet wat doorslapen is! (ik ga dit niet hardop zeggen, want dan doet hij het vast niet meer... ga pas echt juichen als hij het een week volhoudt; nog 2 nachten te gaan. Duimen jullie mee?)
Guus: Tuurlijk duimen we mee. Wat goed zeg!!! Is hij gisteren ook door het vuurwerk heengeslapen? Wish: Ben ook wel benieuwd naar Vince. Of hij inmiddels al kan rollen of zitten. En als hij het niet doet nog niet erg natuurlijk. Maar ik snap je gevoel heel erg goed.
@ fem : wat een fijn begin! Hier : Met yara gaat het wel weer wat beter. Herft lekker door het vuurwerk heen geslaprn en ligt nu ookal vanaf 19:00 zonder tegen te sputteren te slapen Nu ff lekker bankhangen en vanaf moegen weer met het huishouden en opruimen van de kerstspullen beginnen. ben vrijdag jarig en zaterdag komt de visite dus dan moet het wel aan kanr zijn!
Oh gets ja... kerstspullen opruimen... Bleh! Fem hij heeft heerlijk door het vuurwerk heen geslapen! Rollen doet hij als de beste, maar zitten ho maar! Denk soms dat hij nooit gaat kruipen, omdat hij rollend ook overal komt. Nou ja, ieder zijn tempo; die van ons heeft niet zo'n haast geloof ik
@ guusje: yara zit of kruipt ook nog niet. Rolt allen maar blijft wel op dr plek. ach ze hebben allemaal hun eigen tempo!
@Fem Wat goed van jullie kleine man dat ie kan rollen...heb het filmphe gezien op FB geweldig!!! Ontwikkeling van Vince: Rollen doet hij nog steeds niet helaas Tis verder een heerlijk ventje hoor...hij is vrolijk...eet alles wat ik hem voorschotel...slaapt prima...zit redelijk rechtop maar dat rollen vertikt ie gewoon Vanavond vroeg iemand op mn werk hoe oud is ie nu? ik zeg 8 maanden. Zegt ze ooohhh leuk dan probeert ie al een beetje te staan en zo zeker? Toen zei ik Ja hij probeert het.(is dus helemaal niet waar) Het is toch erg??? Maar heb gewoon geen zin in elke keer die blikken van KAN hij dat nog niet????
Wish ik snap echt wat je bedoeld. Het is een beetje vervelend om iedereen uit te leggen waarom hij het nog niet kan. En dan zeg je soms wel eens ach komt vanzelf. Volgt zijn eigen lijntje. Maar stiekem denk je echt van doe eens wat joh. Lijkt wel alsof je heel erg achter loopt. Oké hij kletst wel als de beste en kan heel goed dingen vasthouden en pakken. Maar je wilt ook vooruitgang zien. En dat zie je dan nauwelijks. Je wilt niet weten hoe ik heb staan juichen en springen toen hij het eindelijk zelf deed. Tranen in mijn ogen. Ben ook zo'n emodoos
@Fem : Hahaha ja ik ben ook zo hoor...denk dat ik ook tranen in mn ogen krijg als ie het eindelijk doet. Hij ligt nu weer op het kleed en maakt elke keer wel schijnbewegingen maar doorgaan ho maar Nou ja het zal vanzelf wel komen hoor.De fysio heeft hem vorige week nog eens goed bekeken en ziet geen lichamelijke afwijkingen waardoor hij het niet zou kunnen dus dat kna het niet zijn.
Nou dan kan ik me je reactie van "Hij probeert het wel" best voorstellen. Het is ook best mogelijk dat Vince straks gewoon wat fases overslaat... dat hij ineens gaat staan zonder dat hij het rollen ooit onder de knie krijgt (of pas veel later) M heeft nooit echt gekropen en liep met 16 maanden zelfstandig, okay nu is die van bouw ook heel anders, maar toch.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit met voornemens voor het nieuwe jaar, maar ik ben dus normaal niet zo van de goede voornemens, maar afvallen is wel wat ik wil. Zit nu alweer een poosje tegen de 82 kilo aan.... terwijl ik dus direct na de bevalling weer op gewicht was (74 kilo) Dus da's voor mij gewoon "te zwaar"...... ben voor t eerst in mn volwassen leven zwaarder dan mn zusje!!!! Okay zij is wat groter en heeft een schildklierprobleem.... maar toch Mn kleren passen idd niet en vanmorgen bekeek ik mezelf in de spiegel en zag er gewoon "zwanger" uit :x terwijl ik dat niet ben. En ik zat nog even wat foto's van de afgelopen dagen te bekijken.... wat een plofkop zeg! Ja ik weet ik mag eigenlijk niet klagen, want er zijn genoeg mensen veel zwaarder en ik "doe" het zelf, ik mag gewoon veel te graag lekker eten en snoepen.....
Hoera hoera het eerste tandje van Vince is in zicht Ik voelde in zn mond en voelde ineens een scherp randje haha.Ik ga het meteen in het boek schrijven...of moet ik wachten tot het tandje helemaal "klaar"is? Wat houden jullie aan? @Marjan: Ik weet dat kinderen soms fases overslaan maar die fysio doet alsof elk kind moet kunnen rollen.Van het kruipen weet ik dat sommige kids die overslaan maar van rollen ook? Nou ja komt goed!!!
Ik houd het scherpe randje aan wish. Daarna groeien ze ineens heel snel! Gefeliciteerd met het eerste tandje!
Het doorkomen is het meest vervelende, de spanning op het tandvlees daar hebben de kleintjes echt last van. Zodra het vel "kapot" is, is de spanning er af en is het meeste leed wel geleden. maar wel een leuke mijlpaal: het eerste tandje
Wish wat leuk het eerste tandje! Ik tik er met een lepeltje op en als ik dan een tand hoor D) is hij voor mij door. En met 1 a 2 weken is het al een tand i.p.v. tandje Had Vince er last van?