Mei mama's 2011 (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Monika, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Yvon beterschap voor Lise! Ik hoop dat je een redelijke nacht kan maken. Heb je eventueel nog wat achter de hand voor woensdag? Lastig lijkt me!

All vanaf vandaag moet ons zoontje het helemaal zonder mama's melk doen. De ochtend voeding is nu ook een fles en ik vind het heerlijk!:) niet gedacht, maar als ik eerlijk ben vind ik het heel fijn niet altijd meer de sjaak te hoeven zijn 's morgens. Zeker als ik ga werken. En nu hoef ik over een week (hoop ik) ook niet meer bang te zijn om door te lekken.:p

2. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Kwabber: Weet niet hoe of wat, maar dat stukje van mij was verder niet negatief bedoeld ofzo.

Guusje: Wat wil dat zeggen dan, helmpje te klein? Ik bedoel, in positieve zin of negatieve zin? (sorry, beetje domme vraag misch. :))
    Ja, temp. is voor L. aan de hoge kant.. dus vandaar dat ik het wel even in de gaten houd.

Yvon: Beterschap voor je kleine meid!

Potjes: Vind de bonbebe ook niet wat.. weinig variatie in, en ziet er niet smakelijk uit.
    L. eet ze ook echt niet haha.
    De Olvarit daarin tegen vind ie heerlijk!! En daar is ook genoeg variatie in.

All: L. uurtje terug ook overgegeven, temp. was weer iets gestegen, 37.6
    Nu slaapt ie gelukkig even lekker.
    Kga ff an et eten beginnen, en dan lekker avond!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.559
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ha dames, druk dagje schoendozen gehad vandaag! Volle bak aan vrijwilligers vandaag en hebben welgeteld 1.003 dozen gescand! *cheering smiley gezocht* Denk dat we met de barcodeloze dozen wel rond de 1100 zaten vandaag!!!!!!

Dat gaan we woensdag niet halen :D Dan hebben we maar een viertal vrijwilligers.... tegen 20 vandaag (als ik goed heb geteld)

4. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Marjan: Jeetje, dat is een flink aantal! Super zeg :D

All: L. weer overgegeven vanavond, 2e keer omgekleed.. zo blijf je bezig ;) verder was ie wel vrolijk, en temp. gelukkig ook niet gestegen.. 37.6 voor ie naar bed ging.
    Heb gelijk de was maar aangezet met alle onder gespuugde kleding, laat dat geen nacht liggen.
    Nu lkkr film kijken.

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Atravim hij wordt dus steeds een beetje zieker... Vertroetel hem maar lekker;)
    Dat zijn hoofdje groeit is positief. Dat hoort;) omdat wij al met 4,5 maand zijn gestart i.p.v. met 6 past deze niet meer. Het hoofdje groeit het hardst tot 6 maanden. We wisten dat we er 2 nodig zouden moeten hebben, maar zo snel had ik niet verwacht.

All ligt het aan mij of zijn de smileys veranderd? Ze staan niet meer in de volgorde van vanmiddag!

Whaaa, ik heb weer iets leuks gezien... De luiertassen van PIP:) vind €160,- alleen een achterlijk bedrag voor een luiertas...:(

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Net thuis van een dagje klussen, dus op de bank! Over twee weken verhuizen dus dan kom ik weer meer spammen ;). Meisje heeft geen koorts meer gelukkig, maar nog wel 6x per nacht wakker van enorme hoestbuien. Ze komt dan niet zelf uit zo'n aanval, dus om de beurt naar haar toe. Slokje water, ff kloppen op de rug en dan gaat het weer.
    En vanmiddag ineens allemaal rode bultjes achter haar oor en op haar borst. Alles bij elkaar opgeteld hebben we hier een kinderziekte te pakken denk ik...:(. Morgen maar weer terug naar de HA.

Knuffel voor jullie allemaal, deze mama gaat nog even een wijntje drinken en dan naar bed! Ik lees wel mee, maar ben er dus ff wat minder.

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hoi meiden

Sorry ff ego, zit via mn mob.

Druk gehad vandaag met de kerstspullen zoeken.
    Van de trap gevallen (godzijdank lag Yara in bed) dus blauw aan de linkerkant van mn lichaam...

Yara veel gehuild (gister weer druk geweest) mn vader heeft een nieuw slot in de deur gezet en ben het beertje gaan ruilen. Nu doet ie het wel! Die andere (dezelfde maar dan met een bruin beertje met blauw) staat op zolder voor een cadeautje voor iemand.

Toen lekker bij mn oudrs gegeten. Daar kreeg zevgan mn zus een pluche Pluto en van mn ouders stapel blokken en een w&p bord en bestek setje :)

Nu ga uk slapen, Trusten meiden

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Meijke die rode bultjes kunnen ook zijn van de koorts. Had Lars ook. Zodra hij geen koorts meer had kwamen die rode bultjes. Blijkbaar door een opgeruimde virale infectie ofzoiets. Maar de ja raadplegen kan natuurlijk nooit kwaad

9. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Fem rode bultjes na koorts is vaak de 4de of de 5de ziekte.

10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Monika dit is wat ik toen te horen kreeg van de huisarts. Het maakt me niet zoveel uit wat het is het enige wat ik wilde weten was of het onschuldig was en of het over zou gaan. En dat was zo.

Atra hoe is het met de kleine l? Nog overgegeven vannacht?

11. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Fem: Nee, heeft goed geslapen gelukkig.

Guusje: Ah zo, oke.. ja dan is het al wel snel inderdaad.
    Hoe lang moet hij het helmpje nu nog dan?
    160 euro voor een luiertas :$ pff, dat vind ik inderdaad ook veel te gek.
    De smiley's staan inderdaad heel vaak op andere volgorde, viel mij ook op.
    L. zn temp. was vanmorgen weer 37.3, en hij is vrolijk.. dus denk dat ie weer aan de beterende hand is, op nog snotneusje na.

Meijke: Wat naar die hoestaanvallen, lijkt me eng.
    Hopelijk kan de ha je meer vertellen over de rode bultjes.

Vagans: Van een trap moet je ook lopen he ;) Nee, gekheid.. flink balen dat je zo blauw bent, hopelijk heb je er niet al te veel last van en knap je gauw weer op!
    Top zeg dat Yara weer zo lekker verwend is!

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Vagans beterschap met je beurse lichaam!

Atravim oh die smileys staan dus vaker anders:)

All we zijn net bij de kinderarts geweest. Hij is weer helemaal goedgekeurd! Nog wel een dagje extra anti-biotica, omdat een nierbekontsteking echt langdurig behandeld moet worden.
    En..... zijn urine van 6 weken geleden was weer op normaal niveau. Dus hij heeft GEEN stofwisselingsziekte!:):):)

Ze zouden nog verder kunnen kijken in het hersenvocht, maar daarvoor moeten ze eerst weer nieuwe MRI beelden hebben en die maken ze de 20ste. Een stofwisselingsziekte zou dus altijd nog kunnen, maar wij geloven er niet meer in.

Ik geloof dat ik mezelf een PIP luiertas cadeau ga doen om dit te vieren!;):p

13. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Guusje: Ja volgens mij wel ;)
    Maar wat fijn zeg dat hij geen stofwisselingsziekte heeft!!
    Haha geloof best dat je toch graag de Pip tas wil hebben.

14. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Yvon Ik ben niet zo van de tattoo’s maar vind hem bij jou erg mooi. Beterschap met L.ise.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Lekker uit eten vanavond, veel plezier alvast!
    marjan beterschap met Dootje.
    vagans balen van het beertje, gelukkig merkte Yara er niks van en was ze evengoed enthousiast.
    guusje leuk bedacht van oma om de baby’s potjes fruit te geven!
    Hier ben ik sowieso al vrij alert, heb in mijn puberjaren ook gepast op een baby dat bekend was met koortsstuipen dus vandaar ook een beetje denk ik. Maar inderdaad beter 1 keer teveel naar de HA als 1 keer te weinig.
    Ik ga ook iedere avond als J. ligt te slapen en ik wil gaan slapen even kijken bij haar of ze nog ademt. Tikje van de eerste weken/maanden denk ik en dat blijf ik doen. Nu is het meer even kijken of alles goed is en ze geen koorts heeft etc.
    Atra Hopen dat het griepje niet doorzet bij L. Haha de box naar beneden, hier staat de box vrij lag op de hoogste stand dus we laten hem nog even zo. Maar bedje is al wel omlaag. Jaylin grijpt ook al overal aan vast en trekt zich dan vooruit zeg maar.
    Wish Knuffel! Werkt inderdaad niet mee zo’n muts van een fysio. Maar iedereen roept wat anders hoor. Hier roept iedereen dat we uit moeten kijken dat Jaylin niet te snel is want dat is niet goed.. Dat roepen ze al vanaf dat ze met 2 wkn haar hoofdje optilde. Slecht voor de nekspieren en nu met het willen staan en zitten slecht voor de heupen. Ze hebben altijd wel wat;)!
    Guusje Begrijpelijk hoor dat jullie er ’s nachts met zijn tweetjes uit gaan, deden wij ook in de zware eerste maanden. Geeft een hoop steun als je het alleen even niet meer trekt inderdaad.
    Hahaha kruidvatpotjes, hier nog niet gehad eerlijk gezegd. Ze krijgt af en toe Super de Boer, C1000, jumbo of olvarit maar vaak zelf gemaakt.

Ohh meid juich niet te hard voor het niet meer lekken!! Ik heb nu nog steeds melkproductie!! Lekken doe ik denk ik sinds 2 a 3 weken niet meer. Heb vorige week de resterende zoogkompressen opgeborgen. Voelt ook wel fijn he en geeft meer rust om die fles te geven?;)
    Meijke Ohjee een kinderziekte, ben benieuwd wat de HA zegt. Een ziek kindje is al vervelend maar tijdens een verhuizing is het nog wat minder!!
    Guusje Wat een prachtinieuws! Dat is wel een dure PIP luiertas waard zeker weten!
    Vagans Beterschap met de blauwe plekken

Hier
    Pff meiden ik ben weer bij zeg. Best irritant typen met een baby op schoot die de hele tijd de muis vastpakt en op de grond gooit en daarbij met de muismat zit te zwaaien.
    Nu zit ze te praten tegen de muis en slaan.. :D

We hebben zaterdag een super dag gehad, erg gezellig maar vermoeiend. Heb vrijdag van 9:00 tot 01:00 taarten gemaakt. Had gepland om het door de week heen te verdelen maar omdat Jaylin hangerig was ging dat niet door en moest ik vrijdag nog vullingen, afsmering maken om biscuitmix omdat we toch besloten biscuit te maken ipv cakebodem.
    Maar ze zijn gelukt en ik ben supertrots:D Zal zo even fotootjes zoeken.

Gisteren op mijn verjaardag zelf ook lekker verwend, ’s ochtends wakker gezongen door mijn twee schatten. Daarna lekker terug mogen slapen tot een uur of 9 met Jaylin in mijn armen. Verrast met een ontbijtje en prachtige oorbellen. De hele dag lekker in de watten gelegd en ’s avonds heerlijk uit eten geweest (en tegelijkertijd weer een restaurant ‘getest’ voor het diner na het huwelijk volgend jaar haha).
    Jaylin heeft kennis gemaakt met zwarte piet en enorm met haar gelachen en op de foto natuurlijk!

Jaylin is ook lekker verwend door Sint met kadootjes; Freddy de vuurvlieg, 2 badeendjes, een lekker flesje badschuim, een trein met dieren die een geluidje maken als ze op de luikjes drukt, en een vormenbal met steekvormpjes. De laatste 2 kadootjes zijn pas vanaf 12 mnd. Maar het treintje had ze al direct door en een lol!!

Bedankt voor alle lieve felicitaties hier en op hyves/facebook van jullie! :D

15. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Guusje wat goed!!!!!!!!!!! Jeeeeeeeeeeeeeeeej!!!! Whaaa jij mag het zeker wel gaan vieren!!! *feestende smiley met pompoentjes:D:D*

Altra hoe is het met je mannetje?? Nog aan het spugen??

Meijke nog bij de huisarts geweest??

Vagans nooooo dat doet zeer, spierpijn vandaag?? Gelukkig dat je Yara niet vasthad zeg, pfoew!

Yvon hoe is het nu met Lise?

Marjanneke goed bezig! Wat een werk zeg! En wat een leuke fotos!!

Fem ik wist niet dat ze van koorts ook bultjes konden krijgen, weer wat geleerd:D

Ego
    De sint was helemaal geslaagd maar ik vier het echt nooit meer zo. Wat een werk zeg, en de helft voor niks want mijn broer hoefde toch niet naar school(#&#$^$&#$*$) en had dat vergeten door te geven. Dus ik heb een hele speurtocht bedacht om de kids eerst een kleine zak te laten vinden, zodat ze niet zo lang hoefde te wachten. Allemaal voor piet snot, u word bedankt. En ik kreeg om 19.00 uur(ze kwamen om 19.15u) een smsje of ze nog wat konden doen, heb echt alles in mijn eentje geregeld. Heel fijn, beetje mosterd na de maaltijd zo.

Volgend jaar lekker weer bij mijn schoonouders, zit ik niet met de zooi, hoef ik niet mee te doen met belachelijk veel cadeaus(hadden zij gehaald voor hun kindje, ik kan het niet maken om Dante dan maar een paar dingetjes te geven dan..) én geen sintstress! Ha, die staat al vast.

Doe vandaag ook echt helemaal niks in huis, ga wel even boodschappen doen zo tussen de buien door. Ik ga weekeinde vieren:D Heb trouwens helemaal niks gekregen, vond ik best jammer. Ik heb voor iedereen wat gehaald, broer, schoonzus, manlief. Gedichtjes gemaakt etc. Dante vond het heel zielig voor me, de schat wilde zijn spelletjes wel met mij delen:D

En we hebben gister een ticket geboekt voor mijn zusje, die kreeg ze voor haar verjaardag van ons. Die komt met de kerst over, helemaal zin in!! Gezellig!! Maar wel weer bankroet nu dus even op de centjes letten.

Remus was zondag trouwens meegeweest naar mijn schoonouders. Is daar aangestoken en nu snotverkouden en slaapt al 2 nachten slecht. Hij kan daar zo slecht tegen he, lang weg. Een slaapje ergens anders gaat nog wel maar zo'n hele middag trekt hem helemaal uit zijn ritme. Zit serieus te overwegen of ik lekker hier blijf met kerst, na twee avonden kan ik volgens mij mn lol op. Maarja, denk er nog wel even over na want dan krijg ik volgens mij wel heel veel strijd nog..;);)

16. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    #56 Kwabbernoot, 6 dec 2011
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
    ff spammen. Dante gisteravond met zijn nieuwe hotwheels garage(whaaa die was blij!! zeg) en Remus met zijn nieuwe kunstje(kreeg hem er niet helemaal goed op). Hij wiegt nu in kruip houding heen en weer en gooit zich dan naar voren, je lacht je rot. Met zijn beentjes kan hij al wel kruipen maar nu zijn armen nog verzetten, ben benieuwd waneer hij dat doorkrijgt. Maar zo komt hij de kamer wel door, hij schuift nu ook naar achteren en neemt dan een speeltje mee. Hij pakt dan zijn speeltje, duwt zich met zijn armen naar achter, trekt het speeltje naar zich toe, duwt weer naar achter. En rollen lukt ook goed, hij gaat echt de hele kamer door. Het babyachtige is er alweer echt vanaf.

17. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    En nog eentje van Remus (was gistermiddag) omdat ik hem zo schattig vind!

18. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Leuke foto's!
    Hier een mannetje dat zijn beentjes nog niet eronder krijgt, hihi.
    Wel steeds zijn kont omhoog duwen.
    Wel aardig van die mensen om even wat te laten weten idd. Jij alle rotzooi en veel voor niks.

Yvon gefeliciteerd met je verjaardag!

19. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Kwabber Wat een prachtige foto's van jouw mannetjes.
    Dat tijgertje-knuffeltje van Remus heeft Jaylin ook! :D

all Even spammen:D Onze nieuwe buggy:D:D

20. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Troetel: Fijn zeg dat je zo'n super dag gehad hebt!
    En wat een leuke buggy!!

Kwabber: Leuke foto's van je mannen.
    Balen dat je zoveel werk voor niks gedaan hebt.
    Leuk dat je zusje overkomt!

Yvon: Sorry helemaal nie aan gedacht :) Maar gefeliciteerd met je verjaardag!
    Veel plezier vanavond met eten.

Deel Deze Pagina