Mei mama's 2011 (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Monika, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ook nog geen sneeuw, zon juist! Weet dat de Zeeuwen vaak niet genieten van sneeuw. Maar dacht dat Brabant toch wel meer in de prijs viel qua sneeuw. Hier nog geen slee maar als het lang blijft liggen komt er wel eentje.

Hoorde gisteren van vriendlief dat het vanaf vanavond ging sneeuwen.

@ ego; pff heel fiasco met trouwjurk, heb het verhaal in trouwtopic hier neer gezet maar weet het effe niet meer.. Zit echt in tranen!

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hier zie je af en toe een vlokje, maar volgens mij is het al weer gestopt.

Hoe het met mij is...: Moe, verdriettig, weet niet wat ik nu allemaal moet doen.

Ik hoop dat alles op zn pootjes terecht komt ik ben bereid om voor een goed en gelukkig leven te vechten. Ik moet wel.

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Maar waar is je vriend nu Vagans? Hebben jullie wel contact? Sterkte meis

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Troetel wat een toestand met je jurk. Een hork zeg die dame!!! Hoop dat het op zijn pootjes terecht komt!

5. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ja sneeuw hier. Heerlijk

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Jahoe! Hier ook eindelijk!!! Er ligt al een leuk laagje en het blijft maar sneeuwen! Zo leuk!!! Met de auto ging het net ook nog prima.
    Meneer krijgt zo zijn fles en dan hups bed in. Kunnen we rond 14.30 als het niet meer sneeuwt even gaan sleeën. Lijkt me zo leuk!!!

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoe zet je hem op de slee dan? Nog niet over nagedacht eigenlijk :)!

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Troetel is het niet een idee om het over te dragen aan iemand anders? Dat die dan gaat vechten voor de aanbetaling? Dit is voor een a.s. bruid echt niet leuk! Kan me de domper zo enorm indenken. Het wordt ook steeds weer opgerakeld... Knuffel!

Meijke Wij hebben een houten slee met een ijzeren leuning. Hier zet ik de voetenzak van de buggy op. Manlief trekt de slee en ik eracht/naast. We nemen ook de wagen mee, als hij het zitten zat is gaat hij lekker in de wagen liggen. Oh en ik denk dat ik een kussentje tegen de leuning aan doe. Zit wat zachter.;)

All whihihi, wij hebben hier de grootste lol. De buurman is alle stoepen aan het sneeuwvrij maken, maar het sneeuwt en sneeuwt maar. Buurman is wit, net als de stoepen die hij net geveegd heeft.:D
    Beetje erg, maar wij lachen hem echt uit. Je gaat toch pas sneeuwruimen als het uitgesneeuwd is?;)

9. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hier in utrecht ook lekker wat sneeuw. ik zou Vince niet op een slee kunnen zetten hoor daar valt ie zo vanaf

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Denk ook niet dat hij lang zal blijven zitten, maar wil het zo inpakken dat hij een beetje hangt zeg maar. Ach we zien straks wel. Nu sneeuwt het nog volop! (en er is niks meer te zien van het werk van de buurman:D)

11. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Haha rare buurman. en laat ie van de sneeuw afblijven jullie willen nog sleeen

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    De beste man moest later nog weg en hij had niet verwacht dat het nog zo zou blijven sneeuwen (ooit van buienradar gehoord:(). Ach, heb hem daarnet maar even iets geholpen. Arme man...:)

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hier alles rustig.
    Ben bij mn ouders en ik probeer het voor Yara zo normaal mogelijk te houden.

Vandaag heb ik dr voor het eerst mee genomen in de sneeuw! Vond ze helemaal geweldig!

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Vagans ik wil je een dikke knuffel geven. Ik voel zon brok in mn keel als ik lees hoe verdrietig je bent en je bij je vriend bent weg gelopen. Wie ben ik om te oordelen en dit zijn dingen die je misschien helemaal niet wil horen nu, maar hoe het ging met de houding en denkwijze van je vriend...... Dat ging toch ook niet?! Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan voor jezelf maar ook voor Yara. Zij voeld ook de spanning en de onzekerheid die jij voeld. Ga voor jezelf en Yara. Alles komt goed. Maar denk nu eerst wat het belangrijkste is voor jou en je mooie meisje. Laat je niet omlullen door mooie woorden maar neem de rust om alles op een rijtje te zetten! Hele dikke knuf!

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

Thanx

En ja ik heb de goede beslissing gemaakt, zeker nu die net belt dat hij dr komt halen want zijn vader is er. Toen ik vertelde dat dat niet ging omdat ze sliep moest ik dr maar wakker makan... Hij denkt echt alleen maar aan zichzelf!

Hij werdt boos en vertelde dan verdere stappen te gaan ondernemen :(

Wat een gedoe allemaal

16. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Echt heel vervelend voor je Vagans! Ik kan je helaas ook advies geven. Wat zeggen je ouders ervan? Kun je daar nog ff blijven?

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik hoop dat je nog even bij je ouders kan en mag blijven Vagans!
    Een kind is niet iets dat je kan ophalen als het jou uit komt. Dat mag je vriend nu na die bijna 9 maanden ook weleens gaan beseffen.
    Tis niet zo dat als hij met de vingers knipt dat het maar moet gebeuren.

En heel stoer hoor dat ie stappen wil ondernemen, maar gezien zn vaderlijke akties vanaf de geboorte denk ik niet dat jij je veel zorgen hoeft te maken.

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja maar hoe bewijs ik die acties... hij zal dat altijd ontkennen denk ik.

En ja ik mag bij mn ouders blijven, maja het is natuurlijk niet helemaal super.

Naja , ik vind het erg kwalijk dat hij nou zo egoistisch reageert

19. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Vagans, laat hem maar stappen ondernemen hij heeft geen poot om op te staan. Daar heb je geen bewijzen voor nodig. Jij laat namelijk in alle gevallen zien dat jij een goede moeder bent en het belang van Yara voorop stelt. Dus mocht hij echt stappen (juridisch) ondernemen dan hoef jij je echt geen zorgen te maken. Het rechtstelsel zit namelijk zo in elkaar dat ze het kindje aan de moeder toe wijzen mits zij goed voor haar kind zorgt. Daarnaast geef jij ook nog eens BV dus Yara kan niet zomaar even bij jou weg als jij dat niet wil. Maar goed ik denk niet dat hij zo ver zou gaan... als hij het zo gaat spelen gooit hij alleen maar zijn eigen glazen in. Hij kan beter een omgangsregeling met jou overleggen i.p.v. zelf te bepalen wanneer hij Yara ziet of niet. En door dit telefoontje krijg ik alleen maar het idee dat het hem weinig kan schelen dat je bij hem weg bent... aangezien hij alleen maar om Yara vraagt... Maar goed meid wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat je je geen zorgen hoeft te maken over eventuele stappen die hij wil gaan ondernemen. Hij heeft geen poot om op te staan.

Liefs

20. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    ik wil nog wel even zeggen dat het in sommige situaties onterecht of zelfs heel erg schrijnend is dat het rechtstelsel nou eenmaal zo in elkaar zit dat de moeder altijd de eerste is waar het kind aan toegewezen wordt, maar in jou geval is dat natuurlijk alleen maar mooi. Maar nogmaals ik denk niet dat hij zover zal gaan omdat het erg dom zou zijn van hem.

Liefs

Deel Deze Pagina