Desi als ik het zo lees ging de MRI dus goed. Hier is het iedere keer drama en we wachten nu wanneer we op de wachtlijst komen bij het WKZ zodat hij onder narcose kan. Hier trouwens ook vitamine D. Kwam erachter toen ik er naar vroeg bij het CB. Moet wel zeggen dat ik het regelmatig vergeet Hier geloof 3 weken geleden een gewicht van 9,5 kilo en 75 cm.
Hier met 9 maanden 9200 en 68,5 cm. Een lekkere bolle toet dus Eten: 180/6 + 4 pap. Gaat lang niet altijd op Fruit Boterham 1 à 1,5 + 180/6, drinkt ze meestal maar 120 van Thee + rijstwafel of cracotte Avondeten + yoghurt 180/6 altijd op
Deesi wat een verhaal zeg. Maar luister vooral goed naar je moeder instinct! Lengte/ gewicht Do: zal ik dinsdag weer weten, dan krijgt ze een vervolgenting, plus kleine controle. Vakntie: hebben geboekt voor 2 weken, aan de Verdon, heb een weekje compleet ingerichte bungalowtent "gewonnen" op vakantieveiling. En konden er een tweede week achteraan plakken voor 95 euro.... dus we zitten twee weken in een ingerichte tent voor 185 euro. Hebben jullie al ideëen voor de zomer???
Wij willen in september last minute griekenland doen. Het liefst naar Corfu. Luna is lekker zeikerig vandaag. Grrrr. Ze zou eens wat langer moeten slapen. Was net zo boos op de dat ik dr in de bed heb gelegd en nu zet ik de babyfoon maar even niet aan dan kan ze even uitrazen. Vriendlief luisterd af en toe onder aan de trap. Saaie rot zondag. Vriendlief heeft nergens zin in en ik heb er de balen van. Bah tis dan niet zulk geweldig weer maar dat binnen zitten is ook niet altijd wat!
Oh wat een vakantieplannen hebben jullie! Heerlijk! Wij durven niet zo ver hoor. Afgelopen week in Zuid Limburg gezeten. Was voor ons 200 km rijden. Moesten tussendoor ook nog terug voor de begrafenis en 200 km is dan echt lang zat voor ons manneke. We hebben de autoreisafstand op zo'n 500 km gezet voor van de zomer (is wel het max.). Vliegtuig zien we niet zitten. Hebben ons altijd zitten opvreten over huilende kinderen als we een vliegvakantie hadden. Denk dat het dus iets van Duitsland wordt...
Hoi hoi @Guusje en Atra: De pijn is volledig verdwenen...ben dinsdag bij longarts geweest en long is weer hersteld. Ben nog wel moe maar dat hoort erbij.Gisteren weer begonnen met nachtdienst maar ipv 4 nachten doe ik er 2 dus is te doen. Eten Vince: 8.00 bordje pap van 180+6 melk en 6 eetl licht volkoren bambix 10.00 fruit 12.15 1 1/2 snee brood met smeerworst/smeerkaast/appelstroop/jam 13.00 fles 150/4 15.30 roosvicee 150 cc 17.00 groentehapje + toetje 19.30 fles 210/7
Lekker zeg dat jullie kindjes pap eten smorgens. Ik krijg dat er hier met geen mogenlijkheid in. Guusje duitsland is ook erg mooi hoor. En tis al gauw vakantie als je even uit je eigen omgeving bent. Morgenochtend heb ik met Luna een controle bij de HA voor dr longontsteking. Hopelijk laat het weer het toe om te gaan fietsen. Maar zal haast wel te fris zijn zijn Verder vandaag gewerkt. Morgen een dag vrij en dan weer 2 dagen werken. Vrijdag met mn (zwangere) zusje naar de 9mnd beurs en HHB. Echt zin in. Vriendlief kan zich de hele dag vermaken met Luna
Hopmarjanneke: Lekker zeg even er tussen uit! Wish: Wat fijn dat het weer beter gaat! Lekker dat je nu maar 2 nachten doet.. even opknappen weer! Meimama: Oh pap krijgt ie al een maand of 3, gewoon uit de fles.. dat wel, maar hij vind het heerlijk. Ben benieuwd hoe het met dr longetjes is! Enne.. gewoon lekker dik in pakken, dan is fietsen erg gezond met dit weer! Leuk even naar 9maandenbeurs, ik ga er nooit meer zwanger heen Als ik dr uberhaubt nog heen ga, wat een kippenhok Guusje: Ja, vliegen met een kleine lijkt me ook niet wat.. vliegen vinden we sowieso niet wat, laat ik het daar op houden haha. Vakantie: Denk een weekje in de caravan van me oom, lekker op de veluwe. Maar da staat nog nie vast, eerst maar zien of et uitkomt. Willen nog wel graag naar Italie, maar dat komt over paar jaar wel een keer.
Hoi hoi, Vorig jaar ben ik ook zwanger naar de 9mnd beurs geweest. Idd een kippenhok maaik vond het wel erg leuk en gezellig! En is ook wel gezellig met mn zusje. Beide even zonder man en kids. Luna is vanmorgen gelukkig helemaal beter verklaard. Door de dokter. Longetjes klonken weer mooi schoon. Dus hier een zeer opgeluchte mama!! Nu even genieten van de rust. Luna slaapt en ik heb net Bami gemaakt voor vanavond. Vanmorgen mn huis al een beetje aan kant gemaakt. Alleen als vriendlief er vanavond is even Luna dr kamertje lekker doen en boven zuigen. Vagans hoe gaat het nu met jou? En het contact met je vriend??? Merkt Yara dr al iets van? En gaat het allemaal nog goed bij je ouders en oma??r
Meimamma, wat heerlijk dat Luna weer helemaal gezond is! Wat een fijn spul kan AB dan zijn! Geniet maar lekker van de rust. Het was ook een hele schok! Hier ook nooit meer een bezoekje aan de 9 maandenbeurs, maar zo met je zusjes is het gewoon een heel leuk uitstapje! Geniet ervan! Hier ook geen pap hoor. Hij lust het wel, maar een boterham ook. Die gaat er hier dan ook in. Wish wat fijn dat ook jij weer helemaal gezond bent! Kan me indenken dat je nog niet echt fit bent, maar geen pijn meer hebben lijkt me al heel fijn. Fijn dat je ook even wat minder kan werken nu. All weet nu of jullie er al over nadenken, maar ik ben op zoek naar leuke cadeautjes voor meneer zijn eerste verjaardag. Vandaag trouwens een Rubbabu auto gekocht. Wat een geweldig ding! Groot, kan stuiteren, voelt heerlijk zacht, kan rijden en bij deze kun je er ook vormpjes uithalen (soort van vormenstoof). Kan ik iedereen aanraden (er zijn ook roze auto;s) Bekijk bijlage 225432
@ Meimama: Wat fijn dat ze goed klonk! @ Guusje: Jeetje wat een leuke auto! Hier: Het contact tussen mij en ... uh... de papa van Yara laten m zo maar noemen is op zich wel goed. Elke dag ff via msn hoe het gaat met Yara enzo. Hij zorgt voor de beestjes en ik ga af en toe met Yara daarheen (ongeveer 2x per week) Yara lijkt het hier wel naar de zin te hebben. Ze is lekker vrolijk en slaapt super goed in het campingbedje bij mn oma. Het is daar altijd wel rustig dus dat zal wel schelen. Ze gaat zonder tegen te stribbelen om ff voor 12, , ff voor 3 en rond 7 uur naar bed Ik heb morgen een solicitatie voor kamermeisje in een Hotel. Miss niet de carriere van mn dromen maar moet een eigen leven gaan opbouwen. Het zijn werktijden tussen 09:30 - 15:00 dus dat is nog enigsids te doen (al breekt mn hart nu al dat ik Yara alleen moet laten) BV die ze normaal smiddags krijgt krijgt ze dan vlak voor ik ga en als ik weer terug kom. Maja, nu eerst nog aangenomen worden, tis ook een dik half uur fietsen en er rijden geen bussen, dat is een beetje jammer maar heb vandaag al proef gefietst dus het is te doen. met mij... ach ja... ik doe mn ding, baal een beetje dat ik weer onderhouden moet worden en regels heb. Maar ik ben gezond, gelukkig komt hopelijk ook wel weer. Maar als ik naar mn meisje kijk, ben ik de gelukkigste vrouw op aarde!
Ja hoor! Hij was normaal 17,50, maar deze winkel stopte ermee, dus ik heb hem voor nog geen 12,- gekocht. Niet heel goedkoop, maar wel leuk en veilig, want hij smijt hier met alles. Misschien leuk om te vragen met zijn verjaardag?
Vagans ik had er in het begin ook erg moeite mee om te gaan werken. Maar na verloop van tijd is het ook wel lekker om je eigen ding te hebben. Fijn dat je redelijk goed contact hebt met Yara dr papa. Ook neter voor Yara. Maar kan me voorstellen dat je weleens baald dat je onderhouden wordt en aan regels gebonden zit. Zal soms best zn irritaties geven. Guusje hier ook al aan het nadenken over Luun dr 1ste verjaardag. Ik denk erover om buitenspeelgoed te vragen. Van opa en oma een zandbak. En dan van onze zussen/broer een wipkip en glijbaan. En dan van vrienden wat speelgoed voor binnen. Ach ja moet het nog goed uit denken. Maar hoop iniedergeval op goed weer dat wel lekker buiten kunnen zitten en sate stokjes op de bbq........ v
Oh wat leuk! Buitenspeelgoed! Stom dat ik daar zelf niet op gekomen ben! We zijn nog volop bezig om de tuin te veranderen. Zelf willen we een loopfiets geven, maar een zandbak staat ook op ons lijstje en kunnen we natuurlijk heel goed vragen! Bedankt voor het idee!
Graag gedaan Wij willen in april ook de tuin wat meer kind-proof maken. Nieuw gras erin enzo. Wij zitten te denken om een houten speelhuisje te geven voor dr verjaardag. Functioneerd dan gelijk als stalling voor dr buiten speelgoed
Hier moet eigenlijk alleen nog het kunstgras erin en een slot op de schuttingdeur. Bijna klaar dus! Mijn man vond het ook een geweldig idee! Hij is al op zoek naar een mooie zandbak!
Hahah nou ik ben blij dat het idee zo goed is aangekomen. Wij zijn nog aan het bedenken of we een houten zandbak willen of zon kunststuf zandbak...... Ik vind zon kunststoffen in de vorm van een schildpad wel heeel erg geinig! Ik ga mn bed eens opzoeken. Morgen weer werken. Nu al geen zin dus dat beloofd wat
Wij twijfelen ook nog. Kunststof verweerd, maar goed over 5 jaar een nieuwe is ook geen ramp. Daarbij zijn ze vrij goedkoop. Hout is vaak vies, Kun je niet goed afdekken (moet je vaak zelf weer zeil e.d. in maken) en een stukje duurder. Mocht je een leuke tegenkomen, dan hoor ik het graag! En werkse morgen!