Dootje is weer een enting rijker,... vond ze iets minder, maar binnen 5 minuten was ze ook weer rustig en tevreden met dr fles. Ze is nu 80 cm lang en exact 10 kilo zwaar. Doc was zeer tevreden. Speelspul: wij hebben twee zandbakken, zo'n blauwe schelp (nieuw gekregen vorig jaar) en een groene schildpad (van de buurtjes, gebruikt) Deze laatste is idd wel verweerd, mja hun jongste is ook al 12 geweest Ik vind ze ideaal, maar een mooie houten bak vind ik ook mooi. Wij willen voor Mariëlla eigenlijk wel een klimtoestel hebben, schommel en trampoline is er al. Mn schoonzusje zei een poos geleden dat we evt die van hun wel konden krijgen, maar weet niet hoe die nog is. Moeten we eerst maar even gaan bekijken.
ff snel, yara zit te vervelen op mn schoot... Gesprek ging goed. Alleen kunnen ze een probleem gaan maken van mijn huidaandoening ivm schilfers (al heb ik die niet als ik het goed vet houd) En geen ervaring natuurlijk dus ik hoop dat ik wel vaardig over ben gekomen. Weet verder dus nog niks, wordt vrijdag of maandag gebeld. 10,28 bruto per uur trouwens en dan nog vakantietoeslag enzo. Dus das wel beter Ik hou jullie op de hoogte!
Jammer is dat hè, dat je dan nog zo lang in spanning moet zitten. Hoop voor je dat ze vrijdag bellen en dan natuurlijk met goed nieuws!!!
Tsja ik hoop het ook... Heb net wel via MP een Buggydrager gekocht! Tis nog geen fietsstoeltje... daar ben ik ook op aan het bieden maar nog niks gehoord... en ja als je bijna geen geld hebt is alls te duur... Maja, zonder auto zou het mij zooooooo veel mobieler maken! Ik vind het best wel nodig zeg maar, dan is het CB geen 20 min lopen maar 5 min fietsen enzo
Goed bezig Vagans! Echt super dat je de dingen zo ziet. Het mooie weer komt eraan, dus ik hoop dat je snel een fietsstoeltje hebt en erop uit kan! Oh en het werkt vaak beter om de verkoper te mailen succes!
verdories, op het fietsstoeltje overboden... Maja meer als 15 euro kan ik niet echt betalen... en ja... dan moet je wel echt veel geluk hebben... Naja , gewoon pech dus
Meimama: Fijn dat Luna weer beter is! En inderdaad, zo met je zusje is het wel keer leuk om te doen. Vagans: Top dat je een buggydrager hebt! Toch wel ideaal. Hopelijk word je aangenomen, duim voor je! En wat leuk de tandjes van Yara! Hopmarjanneke: Fijn dat Dootje weer goedgekeurd is, kan ze er weer even tegen Guusje: Slot op de schuttingdeur is wel handig ja haha. Die auto ziet er wel heel gaaf uit! 1e verjaardag: Wij hebben bij de Prenatal een leuke ja, noem het eens.. soort van Loop wagen gezien. Alleen dan is het een 4kant ding, op wieltjes en met een handvat en daar kan ie achter lopen dan, en dat 4 kant is dan een speeltafel met allerlei speeltjes en activiteiten. Je kunt dat ding ook inklappen, of wieltjes dr af of weet ik wat, en dan kun je het gebruiken vanaf dat ze zitten kunnen, om mee te spelen, en vanaf ze gaan lopen kunnen ze dus lopen er mee. Weet echt nie hoek et uit moet leggen haha. Buitenspeelgoed is ook leuk, maar hebben geen tuin.. dus dat komt wel as we huisje met tuin hebben. Wbt die blauwe zandbak schelp, die is ideaal! Verweerd ook niet snel. Me ouders hebben die voor me zusjes en grote L. en dan in de ene kant zand, en zomers deden ze in de andere kant dan water. Dus das wel handig.
Kreeg vanmorgen een grote vuilniszak binnen van mede forumlid (Bloemmm) kleertjes waar haar dochter al uit gegroeid is! Zo lief! Echt veel mooie leuke dingen die soms nog ruim zitten bij Yara hahaha! Helemaal blij mee!
Monika: Ja zo iets was het inderdaad.. weet niet precies of die van de Prenatal hetzelfde was, maar wel zo'n wagentje ja.
Monika wat een leuk wagentje! Luna heeft ook zoiets maar dan een roze babywalker van V-tech. Morgen naar de beurs! Heb er echt zoooon zin in! Luna was net zo moe. Die is tijdens dr fles in slaap gevallen en heeft er niets van gemerkt dat ze in bedje werd gelegd
Meimama, zo gaat hier de fles van 19.00 uur regelmatig. Helaas wordt hij net zoals vanavond na 45 minuutjes wakker om alleen nog te willen slapen in de wagen.. Ga je nog wat op de beurs kopen denk je? Ik wil dan altijd iets kopen, maar het is echt baby baby spul zeg maar. Maar je gaat vast ook voor de gezelligheid. Veel plezier alvast! All geven jullie nog een fles rond 22.00 uur of slapen jullie baby's de hele nacht op de fles van 19.00/20.00 uur?
Ze slaapt op de fles van 19.00! Maar wordt nog zo'n 3 à 4x wakker, ze slaapt max 5 uur aan 1 stuk, meestal korter. Speentje, aai en knuffrl en dan is ze weer vertrokken. Tussen 5.30-6.30 begint haar dag, krijg ik haar zelden weer in slaap. We staan niet eerder dan 6.30 op, leggen haar tussen ons in dan. Ze slaapt dan niet meer, ligt gezellig te kletsen. Maar echt trek heeft ze dus niet denk ik, anders zou ze niet tussen ons in liggen kletsen. Vandaag heeft ze trouwens tot 7.20!!!!!!! geslapen en wakker geweest om 23.30 en 5.50 echt een supernacht!
Guusje Luna krijgt om 19.00/19.30 dr laatste fles en slaapt dan tot zon beetje de volgende morgen 7.00 uur. Ik ben van plan melk te kopen op de beurs. Luna krijgt Friso en daar heb je 2 pakken voor 12 euro. Dus ik wilde zowiezo een paar pakken halen. En slofjes van Aapies. Vorig jaar heb ik ook slofjes voor Luun gekocht en die worden nu haast te klein
Meimama Slofjes zijn idd leuk om te kopen! Bedacht me ook dat ze slabbetjes enzo hebben. Niet alleen baby baby spullen zeg maar. Hier ook Friso voeding, maar omdat wij die tegen spugen hebben mogen we altijd de volle mep betalen. Mag niet in de aanbieding ofzo. Veel plezier! All Las op de verpakking dat we met 10 maanden op 3 voedingen moeten zitten. We zitten nu op 18 schepjes verdeeld over 4 voedingen. Die van 22.00 uur moet er dus gewoon af, maar we durven niet...
Guusje anders gewoon doorgaan met nr 2 hoor als je de fles van 22 uur er niet af durft te doen. Ik ga vanaf 10/11 maanden over naar gewone melk. In nr 3 zit ook een hoop meer zoetstoffen enzo. En bij mij op het cb heb ik ook gezegt dat ikk niet van plan ben om al die opvolgmelkjes te gaan kopen en ik dat onzin vind. Maar dat was die arts volledig met me eens. En al was ze dat niet met me eens......... Ik bepaal dat zelf wel Dus ik ga een aantal pakken Friso halen op de beurs en tussendoor gewone melk proberen. Eerst een paar slokjes en dan als die pakken op zijn gaan we over op gewone melk.