Oh Monika maak me gek...! Zo'n nacht hebben we dus nu al precies 9 maanden en 3 weken niet meer gehad... Soms zie ik er gewoon op om te gaan slapen, omdat je nooit weer wanneer meneertje zich aandient. Meimama, was ook echt niet van plan nr. 3 te gaan geven. Geloof dat ze in Amerika zelf tot 4 jaar kunstvoeding geven! Nee, met een jaar mag hij half volle melk gaan drinken. Maar ik heb dus het idee dat die fles van 22.00 uur niet meer zou hoeven (meneer heeft ook vetjes genoeg), maar vind het echt een stap om hem deze fles niet meer te geven. Ben zo bang dat hij dan de hele nacht gaat spoken!
Guusje...volgens mij kun je ook niet wachten tot hij doorslaapt hè? Hier vind ik het ook zwaar, zo onrustig nog! In januari was ze een paar keer per week een paar uur wakker! Dat was helemaal niet te doen , nu is ze maar kort wakker steeds, dat is beter. Waar je al blij mee bent hè ? Als ze maar 2x wakker wordt voel ik me zo uitgerust! Het is 9 maanden en 2 weken geleden dat ik langer dan 5/6 uur achter elkaar doorgeslapen heb...
Wij gaan ook geen nummer 3 geven. Nummer 2 tot ze 1 is, van Friso Comfort (gebruiken we tegen spugen) is er ook geen 3. Ze drinkt nu nog 3x per dag opvolgmelk, maar laat wel vaak wat staan. Totaal 500 ml nog denk ik. Wat wel een beetje onhandig is , sinds 2 weken weigert ze de fles van ieder ander dan papa en mama...supercute natuurlijk , maar op maandag en woensdag is ze niet thuis, dus dan drinkt ze veel minder.
Vorige week wel 3 keer en toen was de verleiding groot om hem idd te laten liggen, maar we wilden niet zoals eerder te snel willen. Hij zou dan minstens een week moeilijk wakker te moeten maken zijn om 22.00 uur. Helaas hoor ik hem nu weer onrustiger slapen. Binnen 15 minuten is hij nu wakker ben ik bang. Meijke, ja idd waar je al niet blij mee kan zijn... Wij vinden dit echt pittig. Vooral het niet weten wanneer hij komt is zo slopend. Wij hebben gelukkig tussendoor af en toe wel een redelijke nacht gemaakt, maar nooit een lekkere 8 uur achter elkaar zoals 'vroeger'. Maar we redden het hè?! We slepen elkaar er doorheen! Wij kunnen dit Meijke!
Guusje en Meijke wat een. Narigheid voor jullie dat jullie kindjes snachts zo onrustig slapen dat is voor jullie als ouders ook erg beroerd! Luna had vorige week die longontsteking en was ook vaak wakker snachts en dan klaag ik maar over een paar nachten! Dus ik mag eigenlijk helemaal niet zeuren. Ik ga zo mn bed maar eens opzoeken. Alvast weltrusten meiden!
Hier dus ook de comfort (was de naam even kwijt), maar wist niet dat er niet eens een 3 van was! Heel lief dat ze alleen van paps en mams een fles wil, maar oh zo onhandig! Ben nu weg, want er wil er 1 een fles!
Guusje, ik zou het gewoon proberen. Als hij honger heeft meldt hij zich wel. Ik maak die van mij echt al lang niet wakker meer. Dan leert hij vanzelf wel dat het tijd is om te slapen en niet om te eten.
Aaah Guusje . Knuffel voor jou! Hier viel het mee, geslapen van 19.00-6.45, even wakker om 22.00, 4.00 (viel ze zelf weer in slaap) en 5.00. Dus 2x speentje, knuffel en weer slapen.
Guusje: Dikke knuffel meid, wat zal jij blij zijn as ie eindelijk lekker slaapt! Wbt de 4e fles, gewoon afbouwen, en weg laten op den duur. Als ie honger heeft meld ie zich wel.. de 4e kan ook een gewoonte zijn ondertussen.. dat ie hem helemaal nie meer nodig heeft. Meimama: Veel plezier vandaag! En zoals jij, zo denk ik ook hoor.. ik ken me kind het beste, dus ik bepaal hoe of wat Meijke: Ik ben a.s. zondag 12 weken, en voel me gelukkig al een week weer stukken beter en weer meer energie. Ben gewoon weer lkkr in huis bezig. 's avonds wel gesloopt, maar ja das nie gek natuurlijk. Voeding: L. slaapt hier de hele nacht op de voeding van 18.00u. Gaat dan 19.00u naar bed, tot 06.00u en dan nog tot 08.00 hooguit. Krijgt hier nog Friso standaard 2, maar vanaf maandje of 10 a 11 ga ik over op gewone melk. Dat krijgt ie nu al af en toe, en drinkt het als of ie nooit anders gewend is. Hier vandaag rustig dagje, gistere het meeste al gedaan.. dus vandaag maar lkkr niks.
Meiden even een zwaai uit de trein naar huis. Ik heb een gezelliige dag gehad. Tis armoe in de portemonee zere voeten maar goed geslaagd!
Haha Meimama, je hebt dus een leuke dag gehad! All we hebben vandaag ons eetschema aangepast. Vannacht weer 5 kwartier opgeweest. In totaal 6 uurtjes geslapen die dus nog onderbroken werden ook. Vandaag 3 voedingen en that's it. We hebben hem uurtje later eten gegeven. De laatste fles om iets voor 20.00 uur gegeven en nu zijn de vingers hier gekruisd...
Guusje hopelijk helpt je nieuwe schema. Wat balen van je rotnacht k!an me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit! Maar ben kapot! En zere benen en mn hernia speelt weer op Maar dat mag de pret niet drukken 6 pakken friso Ballerina slofjes voor de zomer Laars model slofjes voor nu Tas van dermo care van woezel en pip met verzorgingsproducten Een speeltje met zuignap voor op Luna dr kinderstoel Potjes van olvarit en toetjes En slinger met Hoera Luna is Jarig (alvast voor dr verjaardag) Een detol dispencer Nijntje koekjes En nu dus echt ppfffffff pootjes hoog en pyama aan op de banke
Wat leuk meimama! Klinkt als een geslaagde dag Guusje, hoe ging het? Hier wilde ze van de laatste fles maar 100cc dus we gingen niet echt gerust slapen. Maar viel reuze mee. Geslapen van 19.00-6.00 en maar 2x wakker, om 21.00 en om 4.30. Speentje en weer tukken. Zelf ging ik om 21.30 slapen, dus behoorlijk bijgetankt. Zo naar de kapper, fijne dag
Wat vervelend voor de mamas van niet doorslapende kindjes. Hier ook hoor, zowiezo moet ik er 1 x uit maar vaak ook 2 of 3. Van de week kwam ze elk uur! Maja, ik heb het idee dat mn lichaam er aan gewend is ofzo... Ik pak dr snel bij me, aanleggen, en als ze klaar is leg ik dr weer terug. Alleen een beetje jammer dat ik niet zo makkelijk in slaap terug val. Maja, we doen het er maar mee
Het is hier ook behoorlijk rustig. Dr kletste hier toch ook een hoop dames mee? Iederee druk met de kindjes? In alle topics is er een beetje een sleur aan het komen. Nog even een foto van mn mooie meisje.
Wat een lieve foto! Vandaag voor het eerst gefietst met Yara!!! Zo leuk! Ook de buggydrager paste, helemaal cool! Heb nu een blauwige fiets, knap roze fietstassen, knap groene buggy, en dan een blauw met knalgeel fietsstoeltje! HAHAHAHAHA Geweldig toch! En toen stond vanmorgen forumlid Kyra73 ineens op de stoep, ze was in de buurt dus kwam 3 dozen kleertjes brengen! Zo lief!